abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217767472
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 22:17 schreef Momo het volgende:

[..]
Zou zeggen dat we ongeveer op de helft zitten nu.
Hoe veel procent Abby en hoe veel Ellie?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  dinsdag 27 mei 2025 @ 13:43:20 #202
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_217767495
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 13:40 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Hoe veel procent Abby en hoe veel Ellie?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_217767555
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 10:56 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Je zegt het al: in de game. Dit is de show dat wordt wel uitgelegd in S3.
Hoe weet je dat?
pi_217767576
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 13:43 schreef Momo het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie, ik hoop dat het derde seizoen wat wordt, want ik heb daar wel kritiek op. -O-

Een heel seizoen over het eerste personage... Ik weet het niet hoor.
pi_217767582
Ze gaan ook niets toevoegen en Part III die is nog heel onzeker of niet?
  dinsdag 27 mei 2025 @ 13:55:46 #206
319979 Fok-it
All is well
pi_217767590
Waarom zouden ze niks toevoegen. Ze hebben in dit seizoen ook wat toegevoegd wat niet in de game zat
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_217767601
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 13:54 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Zie, ik hoop dat het derde seizoen wat wordt, want ik heb daar wel kritiek op. -O-

JA DAT WETEN WE NU WEL
pi_217767602
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 13:54 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Tsja, zo ging het in het spel ook.

SPOILER
  dinsdag 27 mei 2025 @ 13:58:19 #209
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_217767604
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 13:55 schreef Fok-it het volgende:
Waarom zouden ze niks toevoegen. Ze hebben in dit seizoen ook wat toegevoegd wat niet in de game zat
Ze hebben ook wel heel specifiek aantal zaken wat 2 uur speeltijd was helemaal weggelaten en aantal zaken rond iets van 5 minuten verzonnen zodat het een halve aflevering was. Ze kunnen er dus ook kiezen om die verhoudingen nog wel aan te passen.
pi_217767614
Ik denk dat je volgend seizoen niks van Ellie moet verwachten, behalve in de laatste aflevering.
  dinsdag 27 mei 2025 @ 14:02:47 #211
319979 Fok-it
All is well
pi_217767630
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 13:58 schreef Momo het volgende:

[..]
Ze hebben ook wel heel specifiek aantal zaken wat 2 uur speeltijd was helemaal weggelaten en aantal zaken rond iets van 5 minuten verzonnen zodat het een halve aflevering was. Ze kunnen er dus ook kiezen om die verhoudingen nog wel aan te passen.
SPOILER
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_217767659
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 13:39 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Eens. Wat betreft het volgende seizoen, dat hoeft van mij niet 3-4 afleveringen van Abby. Zoals ik zei één aflevering is prima. Als je 20 uur Abby hebt om te gamen, dan bouw je veel sneller gewoon een band op en dan werkt het wel, maar in een serie niet denk ik. We hebben haar amper gezien en totaal geen band met haar.

Overigens, ik denk dat dat geweerschot van Ellie Dina was op het einde. :)
Ik ken het verhaal verder niet. Maar van wat ik gezien heb vind ik het een rare keuze om dus niet voor een van de twee te gaan. Of je doet de verschillende verhaallijnen in verschillende seizoenen of je doet zoals in de meeste series dat je heen en weer gaat tussen die verhaallijnen en dan komt het wel ergens bij elkaar. Een soort mix van de twee zoals nu vind ik niet logisch hier, zoals nu is het hom noch kuit. Een groter probleem is dat Ellie best een stom karakter was dit seizoen, het begon dat ze zich afsloot voor Joel nogal puberaal. Maar ze ontwikkelde zich verder eigenlijk niet, constant arrogant doen en bizarre keuzes maken wat dat betreft snap je niet wat Dina en Jesse in haar zien dat ze zo keihard team Ellie zijn. Wel zo'n random seraphite willen redden tegen 6, vervolgens van Tommy zeggen ja laat hem maar chillen met zijn sniper in zijn eentje :')
  dinsdag 27 mei 2025 @ 14:10:11 #213
319979 Fok-it
All is well
pi_217767679
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 14:07 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Ik ken het verhaal verder niet. Maar van wat ik gezien heb vind ik het een rare keuze om dus niet voor een van de twee te gaan. Of je doet de verschillende verhaallijnen in verschillende seizoenen of je doet zoals in de meeste series dat je heen en weer gaat tussen die verhaallijnen en dan komt het wel ergens bij elkaar. Een soort mix van de twee zoals nu vind ik niet logisch hier, zoals nu is het hom noch kuit. Een groter probleem is dat Ellie best een stom karakter was dit seizoen, het begon dat ze zich afsloot voor Joel nogal puberaal. Maar ze ontwikkelde zich verder eigenlijk niet, constant arrogant doen en bizarre keuzes maken wat dat betreft snap je niet wat Dina en Jesse in haar zien dat ze zo keihard team Ellie zijn. Wel zo'n random seraphite willen redden tegen 6, vervolgens van Tommy zeggen ja laat hem maar chillen met zijn sniper in zijn eentje :')
Dat laatste was wel accuraat aan de game, maar verder was Ellie ontwikkeling matig dit seizoen inderdaad.
pi_217767688
quote:
6s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 13:57 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Tsja, zo ging het in het spel ook.

SPOILER
In een spel werkt dat ook gewoon wel goed.
  dinsdag 27 mei 2025 @ 14:12:06 #215
319979 Fok-it
All is well
pi_217767689
Die Craig Mazin liet in interviews al steekjes vallen waaruit bleek dat hij de games slecht kent. Dat is toch wel matig.

Bij Harry Potter reboot ook iemand die de boeken niet hoefde te lezen :')

Wat bezielt productiemaatschappijen om dat voor lief te nemen bij een project
pi_217767697
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 13:55 schreef Fok-it het volgende:
Dacht dat de makers dat zeiden, dat ze niet voorbij Part II gaan in komende seizoenen.
  dinsdag 27 mei 2025 @ 14:16:35 #217
319979 Fok-it
All is well
pi_217767720
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 14:12 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Dacht dat de makers dat zeiden, dat ze niet voorbij Part II gaan in komende seizoenen.
Daar bedoelen ze waarschijnlijk mee dat het verhaal zelf gewoon accuraat gevolgd wordt. Maar tussendoor kan je dan bv wel side characters meer verhaal geven, of Jackson in het geval van dit seizoen
pi_217767877
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 14:10 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Dat laatste was wel accuraat aan de game, maar verder was Ellie ontwikkeling matig dit seizoen inderdaad.
Okay nouja had dan niet zon scene gedaan dat Jesse zegt ik weet dat je hemel en aarde voor me zou omkeren als ik in de problemen zit. Dat is gewoon heel raar als we net het tegenovergestelde te zien kregen.
Of het in de game zit of niet maakt mij niet uit, ik heb dat niet gespeeld daarbij ze hebben nu jaren extra om te bedenken hoe het verhaal nog beter verteld kan worden. Met zo'n seizoen als dit is 2 jaar wachten wel heel lang. Als het toch allemaal geen topkwaliteit is kunnen ze wat mij betreft beter wat sneller de content leveren.

Geeft me hetzelfde gevoel als bij House of the Dragon, ook een geweldig eerste seizoen, lang gewacht en dan het tweede seizoen super matig. Goede manier om alle hype te killen en waarom, bij zulke populaire series kunnen ze toch wel een paar seizoenen vooruit plannen. Ik krijg ook het idee dat ze het allemaal maximaal willen uitmelken, in plaats van een verhaal in 2 seizoenen afronden doen ze het in 4.
pi_217768292
Vond wel dat Seattle vrij veilig aanvoelde vergeleken met het spel. Het hoeft van mij ook geen complete warzone te zijn maar wat meer gevaar had van mij wel gemogen. Jammer dat ze Hillcrest eruit gelaten hebben, dat vond ik in het spel juist één van de meest gevaarlijke opdrachten om met Ellie te doen.
  dinsdag 27 mei 2025 @ 15:14:57 #220
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_217768320
Ik hoop dat ze in seizoen 3

SPOILER
pi_217768573
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 15:12 schreef The_Playmaker het volgende:
Vond wel dat Seattle vrij veilig aanvoelde vergeleken met het spel. Het hoeft van mij ook geen complete warzone te zijn maar wat meer gevaar had van mij wel gemogen. Jammer dat ze Hillcrest eruit gelaten hebben, dat vond ik in het spel juist één van de meest gevaarlijke opdrachten om met Ellie te doen.
SPOILER
  dinsdag 27 mei 2025 @ 15:52:02 #222
319979 Fok-it
All is well
pi_217768681
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 15:12 schreef The_Playmaker het volgende:
Hillcrest met Bella als Ellie. Je kan de reacties daarop al uitschrijven
  dinsdag 27 mei 2025 @ 15:56:38 #223
319979 Fok-it
All is well
pi_217768753
SPOILER
pi_217769648
SPOILER
Al zou het ook wel leuk zijn, mits part III aangekondigd is en komt, ze daar wat van kunnen doen. Hoe lang zouden we moeten wachten, een jaar of drie op seizoen drie? Al het niet langer is...
pi_217772686
Dit is echt de eerste aflevering dat ik het gevoel had context te missen van de games.

En dat als finale. Dit was voor mij persoonlijk echt een totale anti climax van een aflevering.

[ Bericht 25% gewijzigd door Makamba_ op 27-05-2025 20:39:39 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')