SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer dat we nu dus weer zo tandjeslang moeten wachten op seizoen 3
lekker faxen heel de dag echt genot
Ik heb nu 1 aflevering gekeken en ik voel niet zo heel veel behoefte om verder te kijken...quote:Op maandag 26 mei 2025 14:57 schreef henkklaas1994 het volgende:
Haha bijzonder deze positieve reacties. Ik vind seizoen 2 echt een waardeloze verfilming van de game. Gigantische downgrade. 80% van acteurs en script overtuigen niet, met Ellie als dieptepunt.
Spoilertags, gebruik ze!quote:Op maandag 26 mei 2025 12:55 schreef Fok-it het volgende:
Top einde.
Had Owen en Mel's dood wel liever meer accuraat naar de game gezien. Meer walging over wat ze gedaan heeft en Dina die ook zwanger is ipv dat we bijna naar een House of the Dragon-scene zaten te kijken, vond dat niet echt passend.
Abby seizoen gaat wel tof worden
Wat spoiler ik hier dan?quote:
Direct je eerste zin.quote:
Ja dat had beter geweest dan dit afgeraffel.quote:Op maandag 26 mei 2025 16:34 schreef DKUp het volgende:
You’ve wasted it
Ik wist het
Nou ze hadden wel twee afleveringen meer mogen gebruiken voor seizoen 2.
Of gewoon langere afleveringen. Met wat meer ademruimte.quote:Op maandag 26 mei 2025 16:34 schreef DKUp het volgende:
You’ve wasted it
Ik wist het
Nou ze hadden wel twee afleveringen meer mogen gebruiken voor seizoen 2.
Ik heb de aflevering nu gezien en het is inderdaad wat jammer dat ze nogal snel over het materiaal zijn gegaan. Ze hadden beter gewoon 10 afleveringen van een uur kunnen laten zien. En ik had ook meer Abby al in dit seizoen verwerkt. Vond het jammer dat ze sommige scenes hebben geschrapt uit de game die juist meer de band tussen twee karakters opbouwen of de worldbuilding beter doen. In de game voel je je echt alsof je al die 3 dagen met Ellie vol tijd vrijwel beleefd.quote:Op maandag 26 mei 2025 16:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Of gewoon langere afleveringen. Met wat meer ademruimte.
Ik denk dat het beter tot zijn recht had gekomen als je verhaal van ellie en abby had gemixt in een seizoen. In de game was het prima zo maar als tv serie is het minder.quote:Op maandag 26 mei 2025 18:30 schreef GGMM het volgende:
Van wat ik kon zien (het was erg donker) was het weer pubermeisje Ellie die door toevalligheden steeds overleeft en verontwaardigd klaagt dat niet de hele gemeenschap meegaat in haar debiele wraakactie. Laten we even 6 zwaar bewapende mannen aanvallen met pistolen, ja joh waarom niet. Even een zwangere vrouw doodschieten kan jou het schelen.
Moeilijk oordelen als je geen sympathie hebt voor het hoofdpersonage, maar laten we maar een 6,5/10 doen dan.
Matig seizoen, zeker omdat ze gewoon 12 tot 14 afleveringen hadden moeten opnemen. Dit had veel beter geweest als je Abby d'r verhaal/kant ondertussen ook had gezien. Nu zit je naar een half seizoen te kijken en moet je weer 2 jaar wachten en met een beetje pech laten ze dan Abby d'r verhaal zien en plakken ze daarna seizoen 4 er nog even achteraan. Dan zie je over 4 jaar pas hoe de matige cliffhanger waarin Ellie toch wel blijft leven afloopt. Alleen maar omdat HBO bang is dat kijkers hun abonnement opzeggen.
Ik geef dit seizoen een 6je.
Tot over 2 jaar
Tot danquote:Op maandag 26 mei 2025 18:30 schreef GGMM het volgende:
Van wat ik kon zien (het was erg donker) was het weer pubermeisje Ellie die door toevalligheden steeds overleeft en verontwaardigd klaagt dat niet de hele gemeenschap meegaat in haar debiele wraakactie. Laten we even 6 zwaar bewapende mannen aanvallen met pistolen, ja joh waarom niet. Even een zwangere vrouw doodschieten kan jou het schelen.
Moeilijk oordelen als je geen sympathie hebt voor het hoofdpersonage, maar laten we maar een 6,5/10 doen dan.
Matig seizoen, zeker omdat ze gewoon 12 tot 14 afleveringen hadden moeten opnemen. Dit had veel beter geweest als je Abby d'r verhaal/kant ondertussen ook had gezien. Nu zit je naar een half seizoen te kijken en moet je weer 2 jaar wachten en met een beetje pech laten ze dan Abby d'r verhaal zien en plakken ze daarna seizoen 4 er nog even achteraan. Dan zie je over 4 jaar pas hoe de matige cliffhanger waarin Ellie toch wel blijft leven afloopt. Alleen maar omdat HBO bang is dat kijkers hun abonnement opzeggen.
Ik geef dit seizoen een 6je.
Tot over 2 jaar
Hier ben ik het wel mee eens.quote:Op maandag 26 mei 2025 18:50 schreef GGMM het volgende:
Oh ja, nog 2 klachten sorry
Die scene dat ze bijna werd opgehangen sloeg nergens op en voegt niks toe aan het verhaal
Die tekst van "I'm not like you" toen ze beloofde hun niet te vermoorden sloeg nergens op. Zij hebben Ellie immers ook/wel laten leven. Wat een dom mens zeg.
Het probleem is dat ze aan fundamentele aspecten van het verhaal hebben gesleuteld waar niets mis mee was, hierdoor komt bijvoorbeeld het wraakaspect helemaal niet uit de verf. Kleine toevoegingen zoals de Bill & Frank aflevering, Eugene en zoals vandaag de baby eruit snijden vond ik sterk maar belangrijkere elementen veranderen is zelfoverschatting geweest.quote:Op maandag 26 mei 2025 14:57 schreef henkklaas1994 het volgende:
Haha bijzonder deze positieve reacties. Ik vind seizoen 2 echt een waardeloze verfilming van de game. Gigantische downgrade. 80% van acteurs en script overtuigen niet, met Ellie als dieptepunt.
+1quote:Op maandag 26 mei 2025 19:57 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Ik vond in tegenstelling tot velen in het spel Abby een geweldig personage
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |