abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217714819
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 10:13 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ze stal op deze leetijd al de show in deze serie en Game of Thrones. Ik denk dat je oordeel nogal last heeft van je ervaring met de game en je wensen voor de serie.
Nuh, ik vond haar in Game of Thrones ook een uitermate lachwekkend personage die ik toen ook al niet serieus kon nemen.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_217714982
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 11:00 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]
Nuh, ik vond haar in Game of Thrones ook een uitermate lachwekkend personage die ik toen ook al niet serieus kon nemen.
Volgens mij had ze ook pas een rol toen de serie lachwekkend was. In elk geval lijkt me dat de meeste acteurs zouden tekenen voor haar imdb. Op haar sex-appeal zal ze dat niet voor elkaar gekregen hebben.
pi_217715212
Mij boeit Abby vrij weinig, zo lang het verhaal maar met haar uitgewerkt wordt, maar ik hoef geen losse aflevering van haar in het derde seizoen eigenlijk. Wel voldoende aandacht natuurlijk, maar dusdanig uitdiepen hoeft van mij echt niet. Daarvoor is ze te kort en veel te laat geïntroduceerde.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 22 mei 2025 @ 11:43:01 #124
319979 Fok-it
All is well
pi_217715217
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 11:42 schreef Discombobulate het volgende:
Mij boeit Abby vrij weinig, zo lang het verhaal maar met haar uitgewerkt wordt, maar ik hoef geen losse aflevering van haar in het derde seizoen eigenlijk. Wel voldoende aandacht natuurlijk, maar dusdanig uitdiepen hoeft van mij echt niet. Daarvoor is ze te kort en veel te laat geïntroduceerde.
Dit is natuurlijk een bout statement als je de game niet hebt gespeeld
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  donderdag 22 mei 2025 @ 11:47:39 #125
319979 Fok-it
All is well
pi_217715255
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 08:39 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]
Vervolgens krijg je de scene op de veranda maanden later na het feestje. Cruciaal, want op dit punt heeft Ellie dus maanden lang de tijd gehad om na te denken en dingen in perspectief te zetten, waarna ze klaar is om te proberen hem te vergeven.
Ten eerste: spoilers?? :')

Ten tweede; waar baseer je dit op? In de game zegt Ellie ook dat ze Seth onder controle had, waarom zou je dat maanden na die avond zeggen. Er wordt nergens duidelijk dat dit maanden erna is.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_217715472
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 11:47 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Ten eerste: spoilers?? :')

Ten tweede; waar baseer je dit op? In de game zegt Ellie ook dat ze Seth onder controle had, waarom zou je dat maanden na die avond zeggen. Er wordt nergens duidelijk dat dit maanden erna is.
1. Dit is geen spoiler meer, want die scene is duidelijk vervangen. Dialoog is 1 op 1 verplaatst, dus Salt Lake City gaan we niet meer zien.

2. Sorry, onduidelijke zin inderdaad. Ik bedoelde dat het het feestje was op dezelfde avond was als de scene op de veranda. De scene in Salt Lake City was daar maanden, zo niet jaren voor, want Ellie is daar nog jong. Wat dus betekent dat Ellie de waarheid al minstens een jaar wist voor ze de confrontatie met Joel had, en in de serie weet ze het welgeteld een minuut. Dat is nogal een verschil.
  donderdag 22 mei 2025 @ 12:31:23 #127
319979 Fok-it
All is well
pi_217715559
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 12:19 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]
1. Dit is geen spoiler meer, want die scene is duidelijk vervangen. Dialoog is 1 op 1 verplaatst, dus Salt Lake City gaan we niet meer zien.

2. Sorry, onduidelijke zin inderdaad. Ik bedoelde dat het het feestje was op dezelfde avond was als de scene op de veranda. De scene in Salt Lake City was daar maanden, zo niet jaren voor, want Ellie is daar nog jong. Wat dus betekent dat Ellie de waarheid al minstens een jaar wist voor ze de confrontatie met Joel had, en in de serie weet ze het welgeteld een minuut. Dat is nogal een verschil.
Ja maar wat wil je dan? Dat alles synchroon wordt aan de game? Dan lopen mensen ook te zeiken.

In de serie was ze ook van plan om naar Salt Lake City te gaan maar wordt ze verstoord door haar eerste patrol/Eugene waardoor ze op die manier bevestigd wordt in haar vermoedens.

En ja, de game doet dat wellicht beter, maar deze game is zo uniek in de manier van verhaallijnen dat geen enkele serie daar aan had kunnen tippen
pi_217715660
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 11:43 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Dit is natuurlijk een bout statement als je de game niet hebt gespeeld
I know, maar dit is de serie.
  donderdag 22 mei 2025 @ 12:51:27 #129
319979 Fok-it
All is well
pi_217715752
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 12:41 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
I know, maar dit is de serie.
Tsja dan ga je denk ik toch teleurgesteld worden want kans is redelijk aanwezig dat Abby net als Ellie, al dan niet geheel alleen centraal staat in het hele derde seizoen
pi_217715782
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 12:31 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Ja maar wat wil je dan? Dat alles synchroon wordt aan de game? Dan lopen mensen ook te zeiken.
Nee, ik wil gewoon een logisch geschreven verhaal met personages die realistisch reageren :') Ik heb kritiek op zowel de serie als de game om verschillende redenen, maar de game pakte deze specifieke scene gewoon veel beter aan. De onthulling van de waarheid was een scene, het gesprek op de veranda een andere scene. Dat is logischer en geeft meer diepte en betekenis aan de gebeurtenissen. In de serie zit het allemaal in elkaar gepropt en moeten we er zo snel mogelijk doorheen omdat we blijkbaar in 7 afleveringen geen tijd hebben voor een uitje naar Salt Lake City. Dat is wat mij stoort.
  donderdag 22 mei 2025 @ 13:00:46 #131
319979 Fok-it
All is well
pi_217715830
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 12:55 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]
De onthulling van de waarheid was een scene, het gesprek op de veranda een andere scene. Dat is logischer en geeft meer diepte en betekenis aan de gebeurtenissen.
Daar heb je een punt inderdaad. Wat me dan vooral wel verbaast is dat er wordt gezegd dat er een seizoen 4 nodig is. In dat geval had je ook wat rustiger met het verhaal kunnen starten. Maar dan had je wellicht weet een hoop filling gekregen waar kritiek op was gekomen. Er wordt nu al geklaagd als een aflevering niet genoeg actie heeft.

Het is wel een beetje het een of het ander
pi_217715920
Ik snap een S4 ook niet zo goed eigenlijk.

Net als voor Ellie kunnen ze bij Abby ook alle drie de Seattle dagen in 3 episodes doen. Dan nog een Abby origin / flashback episode en tot slot 3 afleveringen voor wat er na Seattle gaat gebeuren. Dan ben je toch wel klaar?
  donderdag 22 mei 2025 @ 13:17:58 #133
319979 Fok-it
All is well
pi_217715976
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 13:10 schreef Nielsch het volgende:

Net als voor Ellie kunnen ze bij Abby ook alle drie de Seattle dagen in 3 episodes doen. Dan nog een Abby origin / flashback episode en tot slot 3 afleveringen voor wat er na Seattle gaat gebeuren. Dan ben je toch wel klaar?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_217716336
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 13:17 schreef Fok-it het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja okee maar smeer S3 dan uit over 8 à 10 aflevering ipv de fans nog eens 2 jaar te laten wachten op de conclusie. Dat is gewoon kijkertje pesten.
pi_217716338
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 13:10 schreef Nielsch het volgende:

Gezien de kosten worden het denk ik hierna nog twee seizoenen van 8-9 afleveringen. Al met al vrij kort om de rest van het verhaal te vertellen.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_217716532
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 12:51 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Tsja dan ga je denk ik toch teleurgesteld worden want kans is redelijk aanwezig dat Abby net als Ellie, al dan niet geheel alleen centraal staat in het hele derde seizoen
Zou ik een slechte zet vinden.
pi_217717951
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 14:41 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Zou ik een slechte zet vinden.
Dat is het ook. Maar in Hollywood vinden ze dat 'daring storytelling' :')
pi_217720128
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 13:14 schreef Fok-it het volgende:
Beste aflevering tot dusver

Mensen die na die slotscene nog durven te beweren dat Bella niet kan acteren. Tsja stop er dan maar gewoon mee hoor
Ze maken haar tot nog toe weinig sympathiek in de serie. Verwend en gewoon een stom kind niet helder hebbende in welke wereld ze leeft.

Goede actrice verder.
pi_217720189
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 mei 2025 13:44 schreef DKUp het volgende:
[ x ]
Dat wordt dus 2030
  donderdag 22 mei 2025 @ 21:25:42 #140
319979 Fok-it
All is well
pi_217720197
quote:
1s.gif Op donderdag 22 mei 2025 21:18 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Ze maken haar tot nog toe weinig sympathiek in de serie. Verwend en gewoon een stom kind niet helder hebbende in welke wereld ze leeft.

Goede actrice verder.
Mja, de keren dat ik me ergerde aan haar als Ellie waren meer schrijversfouten met rare opmerkingen of iets dergelijks. De emotie van haar gesprek met Joel, en dood van Joel en haar confrontatie met Nora waren prima
pi_217720240
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 21:25 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Mja, de keren dat ik me ergerde aan haar als Ellie waren meer schrijversfouten met rare opmerkingen of iets dergelijks. De emotie van haar gesprek met Joel, en dood van Joel en haar confrontatie met Nora waren prima
Ben ook wel serie kijker, spel nooit gespeeld.

Maar hoe ik het nu voel is. Na al het leed wat je al hebt gezien en meegemaakt is dit je druppel? Ga ergens anders janken.

Maar dat zal ze vast zelf ook voelen in haar gevoel van wraak.
  donderdag 22 mei 2025 @ 21:31:35 #142
319979 Fok-it
All is well
pi_217720251
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 21:30 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Maar hoe ik het nu voel is. Na al het leed wat je al hebt gezien en meegemaakt is dit je druppel? Ga ergens anders janken.
Sorry wat en wie bedoel je nu precies?
pi_217720298
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 21:31 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Sorry wat en wie bedoel je nu precies?
Ik heb het spel niet gespeeld. Alles was ik zie is dat ze boos is omdat hij een gebeten persoon niet wilde meenemen.

Dat zou ze toch moeten kunnen begrijpen gezien de vorige afleveringen.
  donderdag 22 mei 2025 @ 21:35:50 #144
319979 Fok-it
All is well
pi_217720317
quote:
1s.gif Op donderdag 22 mei 2025 21:34 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Ik heb het spel niet gespeeld. Alles was ik zie is dat ze boos is omdat hij een gebeten persoon niet wilde meenemen.
Nee ze is boos dat ze weer voorgelogen is en dat haar vermoedens bevestigd worden op dat moment
pi_217720378
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 21:35 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Nee ze is boos dat ze weer voorgelogen is en dat haar vermoedens bevestigd worden op dat moment
Mocht dit een echt scenario zijn dan ben je dan gewoon zwak.

En dat heeft ze in mijn optiek qua serie goed door gezien het gevoel van wraak. Nogmaals, de spellen ken ik niet.
pi_217720401
quote:

[..]

En dat heeft ze in mijn optiek qua serie goed door gezien het gevoel van wraak. Nogmaals, de spellen ken ik niet.
quote:

[..]
Oh nee deze persoon kan tot 10 tellen, laten we hem meenemen.

Heeft in de vorige afleveringen mensen zien veranderen en iedereen zien verscheuren _O-
  donderdag 22 mei 2025 @ 21:42:29 #147
319979 Fok-it
All is well
pi_217720429
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 21:39 schreef Makamba_ het volgende:

[..]

Nee maar je hoeft de spellen niet te kennen daarvoor :P Het zaadje daarvoor was natuurlijk al gepland in de laatste aflevering van seizoen 1 en de eerste aflevering van seizoen 2, daarin kon je zien dat ze al op gespannen voet stonden en dat Ellie hem vanaf het begin al wantrouwde
  donderdag 22 mei 2025 @ 21:43:46 #148
319979 Fok-it
All is well
pi_217720458
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 21:41 schreef Makamba_ het volgende:

[..]

[..]
Oh nee deze persoon kan tot 10 tellen, laten we hem meenemen.

Heeft in de vorige afleveringen mensen zien veranderen en iedereen zien verscheuren _O-
Nou ja, ging eerder in dit topic er al over dat het best een domme regel is dat diegene niet zijn geliefde een laatste keer mag zien. En die regel werd in seizoen 1 ook gebruikt om iemand te testen.
  maandag 26 mei 2025 @ 03:53:53 #149
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_217754584
Godverdomme wat een heerlijke finale.

SPOILER
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_217755158
Tso lekker hoor. Nu weer 2 jaar wachten helaas.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')