Dan kijk je toch niet?quote:Op zondag 18 mei 2025 18:46 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind het allemaal zo onecht overkomen met van die verzonnen mensen die in vleesetende planten veranderen, kom op zeg.

Kloptquote:Op zondag 18 mei 2025 18:46 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind het allemaal zo onecht overkomen
Het is dan ook science fiction hequote:Op zondag 18 mei 2025 18:46 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind het allemaal zo onecht overkomen met van die verzonnen mensen die in vleesetende planten veranderen, kom op zeg.
Beide zijn perfect voor hun rol. Ik kan me niet snel een duo bedenken met een betere chemie. Wat mij betreft moeten de Bella criticasters misschien zelf nog wat meer ontwikkelen van wat Bella speelt; een puber die het beter denkt te weten.quote:Op maandag 19 mei 2025 13:14 schreef Fok-it het volgende:
Beste aflevering tot dusver
Mensen die na die slotscene nog durven te beweren dat Bella niet kan acteren. Tsja stop er dan maar gewoon mee hoor
Na zijn dochter heeft hij iedereen op afstand gehouden en om Ellie te laten gaan kon hij niet. Snap het welquote:Op maandag 19 mei 2025 13:06 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Topaflevering. Stukken beter dan een beetje knallen zoals vorige week als je het mij vraagt. Mooie full-circle.
Ik kan het Joel in elk geval weinig kwalijk nemen, menselijke reactie. Ook al zou het beter zijn voor iedereen, ik denk dat er weinig mensen een geliefde offeren voor het grote goed. De mensen die dat wel doen of claimen te doen zou ik eerder met wantrouwen aankijken. Maar dat is ook wel omdat we Joel kennen, lijkt me eerder gezegd dat als Jackson precies zou weten wat Joel gedaan heeft dat hij een complete pariah is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve de laatste 5 seconde jaquote:Op maandag 19 mei 2025 17:05 schreef Discombobulate het volgende:
Vanavond ga ik kijken, maar is de hele aflevering een flashback ja of nee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan gaan ze wel heel veel dingen behandelen in de laatste aflevering.SOONY
Welke leugen bedoel je? Ik ben ook niet zo regels zijn regels dus ik denk hij had best naar Ellie kunnen luisteren. Maar er lijkt me ook veel voor te zeggen om geen uitzonderingen te maken. Zal best wat extra mensen kosten als bijna iedereen vervolgens afscheid wil nemen.quote:Op maandag 19 mei 2025 19:34 schreef GGMM het volgende:
TLOS S02E06
8,5/10
superstom natuurlijk van Joel om nog een keer te liegen zo overduidelijk, maar verder een mooie aflevering.
Ja, maar hij belooft eerst Ellie dat die vent afscheid mag nemen en dan laat hij direct zien: Kijk ik ben een leugenaar! Had hem dan gewoon gelijk afgeschoten en direct eerlijk geweest.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:45 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Welke leugen bedoel je? Ik ben ook niet zo regels zijn regels dus ik denk hij had best naar Ellie kunnen luisteren. Maar er lijkt me ook veel voor te zeggen om geen uitzonderingen te maken. Zal best wat extra mensen kosten als bijna iedereen vervolgens afscheid wil nemen.
De verhaallijn van seizoen 3 is wel interessant. Helemaal omdat Kaitlyn Dever een ontzettend goede actrice.quote:Op maandag 19 mei 2025 19:46 schreef Aberkullie het volgende:
Volgende week alweer de laatste en daar hebben we dan 2 jaar op gewacht en nu gaat het weer 500 lichtjaren duren tot seizoen 3 maar zonder PP wordt het toch een aanfluiting
Had minder passend geweest richting hun laatste gesprek. Nu had ze een opening om hem te confronteren met die andere leugen.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar hij belooft eerst Ellie dat die vent afscheid mag nemen en dan laat hij direct zien: Kijk ik ben een leugenaar! Had hem dan gewoon gelijk afgeschoten en direct eerlijk geweest.
I guess, hij kent haar natuurlijk ook al langer. Zo kunnen we ook zeggen dat Ellie dit later had kunnen bespreken. Het was haar eerste patrouille toch. Als Joel dan meteen laat zien dat de regels er niet toe doen is dat misschien ook niet ideaal. Tot een zekere hoogte denk ik dat Joel misschien dankzij zijn leeftijd of ervaring betere keuzes neemt dan Ellie. Als hij het keuzes maken aan Ellie over zou laten was er geen seizoen 2.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar hij belooft eerst Ellie dat die vent afscheid mag nemen en dan laat hij direct zien: Kijk ik ben een leugenaar! Had hem dan gewoon gelijk afgeschoten en direct eerlijk geweest.
Ja ik snap dat het verhaaltechnisch goed uitkwam, maar ik vond hem puur vanuit hem bekeken een beetje sufquote:Op maandag 19 mei 2025 20:55 schreef Fok-it het volgende:
Had minder passend geweest richting hun laatste gesprek. Nu had ze een opening om hem te confronteren met die andere leugen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |