abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 mei 2025 @ 01:21:03 #101
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_217597508
Hoeveel mannen posten hier?
Is hier überhaupt een vrouwelijke user?
  Moderator zondag 11 mei 2025 @ 01:28:39 #102
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217597515
zoek je een date?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 11 mei 2025 @ 01:47:24 #103
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_217597544
quote:
88s.gif Op zondag 11 mei 2025 01:28 schreef sp3c het volgende:
zoek je een date?
Zoek jij een gum job?
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  Moderator zondag 11 mei 2025 @ 01:47:52 #104
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217597546
Job vind ik een vies woord
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 11 mei 2025 @ 01:49:40 #105
168093 Soury
Squeek
pi_217597548
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2025 01:21 schreef ootjekatootje het volgende:
Ja en ik vind haar een domme muts.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 11 mei 2025 @ 09:13:10 #106
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_217598124
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2025 01:21 schreef ootjekatootje het volgende:
Vrouwelijke user hier. En als dit verhaal waar is, vind ik het verschrikkelijk. Mij hoor je in ieder geval onder geen beding iets zeggen als ‘dom blondje’, ‘wat verwacht je dan’ of iets als ‘ze wilde geld en dus….’

Meisje was 19 (of net 20). Al ging ze erheen om te neuken (áls) dan nog verwacht je dit heus niet. En ik denk ook niet dat ze een NDA tekende waarin staat dat haar tanden eruit getrokken worden. Er zal vast een (gedwongen) NDA zijn maar ik denk niet dat daar de realistische details van zo’n feest worden benoemd.

Ik deed een korte deep dive in zulke feestjes en lees dingen als het moeten eten van je eigen kots (na zulke pijpbeurten), ‘uiteraard’ in je mond worden gepoept en moeten doorslikken, anaal worden genomen tot het bloed uit je anus loopt, in elkaar geslagen worden, etc.

Daar tekent zo’n wichie echt niet voor. Leuk dat men hier denkt dat een ‘designertas’ voor haar belangrijker is maar doe even normaal. Als (!) ze had gekozen voor gewoon een neukpartij moet ze dat helemaal zelf weten en daar was ze dan misschien van op de hoogte, maar de rest? Geloof ik niets van.

Ervan uitgaande dat het verhaal uit de OP waar is.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  zondag 11 mei 2025 @ 09:39:39 #107
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_217598219
Is ook walgelijk volk wat daar woont
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  dinsdag 13 mei 2025 @ 12:30:31 #108
319979 Fok-it
All is well
pi_217617753
quote:
16s.gif Op zondag 11 mei 2025 09:39 schreef FlippingCoin het volgende:
Is ook walgelijk volk wat daar woont
@Bezsen graag mening
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_217617928
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 15:27 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Welk CS zei je?
_O-
pi_217618030
quote:
17s.gif Op zondag 11 mei 2025 09:13 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Vrouwelijke user hier. En als dit verhaal waar is, vind ik het verschrikkelijk. Mij hoor je in ieder geval onder geen beding iets zeggen als ‘dom blondje’, ‘wat verwacht je dan’ of iets als ‘ze wilde geld en dus….’

Meisje was 19 (of net 20). Al ging ze erheen om te neuken (áls) dan nog verwacht je dit heus niet. En ik denk ook niet dat ze een NDA tekende waarin staat dat haar tanden eruit getrokken worden. Er zal vast een (gedwongen) NDA zijn maar ik denk niet dat daar de realistische details van zo’n feest worden benoemd.

Ik deed een korte deep dive in zulke feestjes en lees dingen als het moeten eten van je eigen kots (na zulke pijpbeurten), ‘uiteraard’ in je mond worden gepoept en moeten doorslikken, anaal worden genomen tot het bloed uit je anus loopt, in elkaar geslagen worden, etc.

Daar tekent zo’n wichie echt niet voor. Leuk dat men hier denkt dat een ‘designertas’ voor haar belangrijker is maar doe even normaal. Als (!) ze had gekozen voor gewoon een neukpartij moet ze dat helemaal zelf weten en daar was ze dan misschien van op de hoogte, maar de rest? Geloof ik niets van.

Nou, schijnbaar worden ze daar uitgenodigd met als lokkertje een handtas. Cash geven ze naar het schijnt nooit. Wat denk je als vrouw nou wat daar gaat gebeuren? Is er nu niemand in de omgeving van zo’n vrouw (of meisje) dat dan even zegt dat ze het beter even niet kan doen? Waarom zou je speciaal naar Dubai moeten?
Het is allemaal uiterst dubieus om mee te beginnen en ik begrijp best wel waarom die meisjes toch kiezen om te gaan maar ik mag daar best wel wat van vinden en dat staat geheel los van wat ik van die smerige Arabieren vind.
  dinsdag 13 mei 2025 @ 14:53:53 #111
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_217619010
quote:

[..]

@Chipszak is super knap, ben jij nooit uitgenodigd? O+
Thinking about thinking of you.
  dinsdag 13 mei 2025 @ 16:29:27 #112
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_217619880
quote:

[..]

Ik heb ook een beetje de indruk dat dat soort dingen onder de invloed gebeurd zijn van allerlei (al dan niet onvrijwillig toegediend gekregen) drugs zodat mevrouw zich niet meer kon verzetten. En wat er van waar is zullen we nooit weten, want zaken zoals het eten van je eigen kots en andermans poep... de vraag is in hoeverre je dat zou overleven als dat (vooral meer dan één keer) gebeurt.

Dat het een behoorlijk drugs-beladen feestje is met de nodige poep en plasseks kan ik best geloven, maar het is lastig om zo de grens te zien waar de waarheid ophoudt en de sterke verhalen voor social media precies beginnen.

En dat mevrouw de keuze maakt om mee te doen aan een seksfeest voor flink wat geld? Fine, you do you. Maar dat betekent nog niet dat ze ervoor kiest om gedrogeerd en mishandeld te worden.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_217619947
In landen als VAE hebben gewoon geen respect voor vrouwen en zien ze hun als minderwaardigen. Daarom nemen het niet serieus.

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 12:57 schreef Glazenmaker het volgende:
Dubai is een van die verschrikkelijke plaatsen waar ik hoop nooit terecht te komen. Een hoop neppe flinterdunne pracht en praal met daarachter het meest ranzige wat de mensheid te bieden heeft. De mooie toren in de OP bijvoorbeeld. Tot voor kort stonden daar iedere dag straten vol aan poepwagens voor, omdat het niet aangesloten op het riool was. Poepwagens gereden door immigranten met nul rechten of zelfs maar een paspoort om te kunnen ontsnappen want die wordt ingenomen.
Zijn we samen ergens over eens.

[ Bericht 40% gewijzigd door HSG op 13-05-2025 16:45:45 ]
Ô mon citoyens vous serez unis.
  dinsdag 13 mei 2025 @ 16:42:23 #114
168739 Red_85
'echt wel'
pi_217619955
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 16:40 schreef HSG het volgende:
In landen als VAE hebben gewoon geen respect voor vrouwen en zien ze hun als minderwaardigen. Daarom nemen dit niet serieus.
En als vrouwen dus gaan aangifte doen dan is het 'ow u wilt seks, maar ik zie niet dat u gehuwt bent.. hmm...'
*Huppoaaah, ik gooi u nu in de kerker*.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_217619967
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 16:42 schreef Red_85 het volgende:

[..]
En als vrouwen dus gaan aangifte doen dan is het 'ow u wilt seks, maar ik zie niet dat u gehuwt bent.. hmm...'
*Huppoaaah, ik gooi u nu in de kerker*.
Het is net zo kutland als KSA, waar een vrouw stokslagen dreigde te krijgen omdat ze verkracht was door een groep onbekende mannen.

Waarom stokslagen? Omdat het onbekende mannen waren en een vrouw mag daar niet in contact komen met onbekende mannen. Dat ze verkracht was doet er dan niet meer toe.

Maar he.... VAE is een islamitisch land waar mensen geld kunnen verdienen en dat ons van olie voorziet dus zijn de westerse deugpraatjes over normen en waarden ineens niet meer belangrijk.
Ô mon citoyens vous serez unis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')