abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218030767
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 12:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik snap niet waarom die man moet afvallen voor dit programma. Het is een schukdebprogramma en geen dieetshow...
ik snap ergens wel dat een compleet andere levenstijl je kan helpen om alles weer op de rit te krijgen en jezelf gelukkiger te voelen.
Maar dat bereik je niet met 2x een uurtje personel training. Die trainer moet er dan gewoon 2/3x per week heen, en een echt plan maken. Net zoals Eef 1x per week, checken hoe het ging? wat komt er aan? Hoe pakken we dat aan?

En dat dan een half jaar volhouden Dan hebben ze een voorzet voor de rest van hun leven, en kunnen ze het wellicht zelf.
pi_218030788
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 12:36 schreef koemleit het volgende:

[..]
ik snap ergens wel dat een compleet andere levenstijl je kan helpen om alles weer op de rit te krijgen en jezelf gelukkiger te voelen.
Maar dat bereik je niet met 2x een uurtje personel training. Die trainer moet er dan gewoon 2/3x per week heen, en een echt plan maken. Net zoals Eef 1x per week, checken hoe het ging? wat komt er aan? Hoe pakken we dat aan?

En dat dan een half jaar volhouden Dan hebben ze een voorzet voor de rest van hun leven, en kunnen ze het wellicht zelf.
Hij is niet de enige daar die zwaarder is en op de bank hangt
Dan zouden ze gewoon iedereen laten squatten
pi_218030800
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 12:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik snap niet waarom die man moet afvallen voor dit programma. Het is een schukdebprogramma en geen dieetshow...
Ik denk dat het doel was om een mindshift te creëren. Te zorgen dat hij beter in z’n vel komt te zitten.

Van de hele dag depressief op de bank zitten ga je je niet beter voelen. Alleen dit sloeg nergens op. Laat hem beginnen met een halfuur per dag wandelen, fietsen of zwemmen ipv hem helemaal af te matten met 0 conditie.
pi_218030967
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 12:39 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Ik denk dat het doel was om een mindshift te creëren. Te zorgen dat hij beter in z’n vel komt te zitten.

Van de hele dag depressief op de bank zitten ga je je niet beter voelen. Alleen dit sloeg nergens op. Laat hem beginnen met een halfuur per dag wandelen, fietsen of zwemmen ipv hem helemaal af te matten met 0 conditie.
Alleen dat geldt voor allemaal :)
Het is niet dat de rest nou zo'n lekker fit erbij zit. Het zijn allemaal bankhangers die in een depressie hangen. Geheel begrijpelijk btw
  Miss 200.000.000! dinsdag 24 juni 2025 @ 12:57:00 #205
367000 roos94
pi_218030989
Maargoed iemand een tldr van de laatste aflevering want ik kwam er niet door
pi_218030998
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 12:57 schreef roos94 het volgende:
Maargoed iemand een tldr van de laatste aflevering want ik kwam er niet door
Oh ja... wat een gezwemel was dat. Heel snel uitgezet
pi_218032196
Wilma wil nog steeds gaan dropshippen en haar extensions zien eruit als stro.

De kapster heeft weer zin om aan het werk te gaan als de schuldsanering voorbij is.

Renate heeft haar draai geworden en dat gaat lekker.

Orvino is weer aangekomen en heeft een nieuwe vriendin.

Dat luie stel is nog steeds lui en werken niet maar Kevin vond het wel heel belangrijk dat hij zijn kinderen heeft kunnen leren hoe ze financieel stabiel kunnen zijn - net zoals hun.
  dinsdag 24 juni 2025 @ 21:28:21 #208
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_218035918
Jeetje die suzanne heeft gewoon 3000 weggepist en achteraf spijt dat ze niets achter heeft gehouden.
Where law ends, tyrrany begins.
  Trouwste user 2022 woensdag 25 juni 2025 @ 09:46:27 #209
7889 tong80
Spleenheup
pi_218038579
Ik ken het programma verder niet, maar zit hier met stijgende verbazing te lezen. Ik heb 3 jaar geleden om Budgetbeheer gevraagd. Dronk te veel (understatement) Met alle gevolgen van dien. Qua gezondheid, sociaal leven en financiën. Ik heb een beperkt budget per week. Dan moet je kiezen tussen alcohol of eten. Het "kost" me 130 euro per maand aan overmaken naar Budgetbeheer. Inmiddels zijn m'n sociale contacten hersteld. M'n gezondheid stabiel en m'n financiële situatie als nooit te voren. Ben al een tijdje bezig met herinrichten van flatje. Bijvoorbeeld tv voor slaapkamer, mooi nieuw computerbureau, nieuw bed etc. Ik hoef niet meer te bukken in de AH om goedkope producten te kopen. En nog houd ik duizenden euro's over. Wat mankeert er aan deze mensen om dat niet te gebruiken :? Ik heb verder al jaren een contactpersoon bij de Iris-zorg en korte lijntje met andere hulpverleners en instanties. Deze mensen moeten wel half-debiel zijn of heel debiel eventueel.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_218041198
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 10:26 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Het is dat iemand een nieuwe kans krijgt. Dus instanties schelden het kwijt na een jaar op zwart zaad gezeten te hebben

Anders komen die mensen nooit uit de problemen, ik vind het mooi

Wat echter mist is dat die mensen, mijn mening, een uitgebreide cursus over geld moeten krijgen, standaard. En dat als mensen twijfelachtig zelfstandig zijn, zoals die dropshipper, gewoon onder bewind moeten komen. Schulden kunnen gebeuren, maar wel zorgen dat het niet weer gebeurt
Ind , geef iedereen een persoonlijke coach (of iets)die bv 5 jaar , mee kan kijken op de rekening ,die kan helpen bij het beheer van het geld. en bij afglijden kan ingrijpen .
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
  woensdag 25 juni 2025 @ 16:27:48 #211
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_218041903
Die Kevin is volgens mij borderline zwakbegaafd, Als je alleen al ziet hoe hij in de camera kijkt. Gevalletje van het licht brandt, maar er is niemand thuis.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  Miss 200.000.000! woensdag 25 juni 2025 @ 16:31:10 #212
367000 roos94
pi_218041942
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 16:27 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Die Kevin is volgens mij borderline zwakbegaafd, Als je alleen al ziet hoe hij in de camera kijkt. Gevalletje van het licht brandt, maar er is niemand thuis.
Ik heb het idee dat dat wel meevalt eigenlijk. Denk vooral depressie en een slechte mindset/futloos.
pi_218044935
Heb ik he-le-maal niks gemist dan, gisteren? Ik heb de hele serie gezien, behalve deze laatste aflevering.
Mon 'en!
pi_218044952
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 22:18 schreef bloempjuh het volgende:
Heb ik he-le-maal niks gemist dan, gisteren? Ik heb de hele serie gezien, behalve deze laatste aflevering.
Je hebt niks gemist
Pure feelgood. Iedereen blij en lief op het moment. Ik ben erg cynisch en vraag me af waar die mensen met nog een jaar staan... denk dat sommigen van hen gewoon op dezelfde voet doormodderen
pi_218045012
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 22:20 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Je hebt niks gemist
Pure feelgood. Iedereen blij en lief op het moment. Ik ben erg cynisch en vraag me af waar die mensen met nog een jaar staan... denk dat sommigen van hen gewoon op dezelfde voet doormodderen
Ik las ergens op Twitter een bericht van iemand die aangaf dat de kapster lekker gaat inmiddels, nog een halfjaar schulsanering en dan is ze eraf. Renate komt er ook wel. Orvino - met de juiste hulp - uiteindelijk ook. De rest is kansloos. Wilma hoort in een beschermde woonvorm thuis en het stel heb ik opgegeven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')