ik snap ergens wel dat een compleet andere levenstijl je kan helpen om alles weer op de rit te krijgen en jezelf gelukkiger te voelen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik snap niet waarom die man moet afvallen voor dit programma. Het is een schukdebprogramma en geen dieetshow...
Hij is niet de enige daar die zwaarder is en op de bank hangtquote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:36 schreef koemleit het volgende:
[..]
ik snap ergens wel dat een compleet andere levenstijl je kan helpen om alles weer op de rit te krijgen en jezelf gelukkiger te voelen.
Maar dat bereik je niet met 2x een uurtje personel training. Die trainer moet er dan gewoon 2/3x per week heen, en een echt plan maken. Net zoals Eef 1x per week, checken hoe het ging? wat komt er aan? Hoe pakken we dat aan?
En dat dan een half jaar volhouden Dan hebben ze een voorzet voor de rest van hun leven, en kunnen ze het wellicht zelf.
Ik denk dat het doel was om een mindshift te creëren. Te zorgen dat hij beter in z’n vel komt te zitten.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik snap niet waarom die man moet afvallen voor dit programma. Het is een schukdebprogramma en geen dieetshow...
Alleen dat geldt voor allemaalquote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:39 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik denk dat het doel was om een mindshift te creëren. Te zorgen dat hij beter in z’n vel komt te zitten.
Van de hele dag depressief op de bank zitten ga je je niet beter voelen. Alleen dit sloeg nergens op. Laat hem beginnen met een halfuur per dag wandelen, fietsen of zwemmen ipv hem helemaal af te matten met 0 conditie.
Oh ja... wat een gezwemel was dat. Heel snel uitgezetquote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:57 schreef roos94 het volgende:
Maargoed iemand een tldr van de laatste aflevering want ik kwam er niet door
Ind , geef iedereen een persoonlijke coach (of iets)die bv 5 jaar , mee kan kijken op de rekening ,die kan helpen bij het beheer van het geld. en bij afglijden kan ingrijpen .quote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is dat iemand een nieuwe kans krijgt. Dus instanties schelden het kwijt na een jaar op zwart zaad gezeten te hebben
Anders komen die mensen nooit uit de problemen, ik vind het mooi
Wat echter mist is dat die mensen, mijn mening, een uitgebreide cursus over geld moeten krijgen, standaard. En dat als mensen twijfelachtig zelfstandig zijn, zoals die dropshipper, gewoon onder bewind moeten komen. Schulden kunnen gebeuren, maar wel zorgen dat het niet weer gebeurt
Ik heb het idee dat dat wel meevalt eigenlijk. Denk vooral depressie en een slechte mindset/futloos.quote:Op woensdag 25 juni 2025 16:27 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Die Kevin is volgens mij borderline zwakbegaafd, Als je alleen al ziet hoe hij in de camera kijkt. Gevalletje van het licht brandt, maar er is niemand thuis.
Je hebt niks gemistquote:Op woensdag 25 juni 2025 22:18 schreef bloempjuh het volgende:
Heb ik he-le-maal niks gemist dan, gisteren? Ik heb de hele serie gezien, behalve deze laatste aflevering.
Ik las ergens op Twitter een bericht van iemand die aangaf dat de kapster lekker gaat inmiddels, nog een halfjaar schulsanering en dan is ze eraf. Renate komt er ook wel. Orvino - met de juiste hulp - uiteindelijk ook. De rest is kansloos. Wilma hoort in een beschermde woonvorm thuis en het stel heb ik opgegeven.quote:Op woensdag 25 juni 2025 22:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je hebt niks gemist
Pure feelgood. Iedereen blij en lief op het moment. Ik ben erg cynisch en vraag me af waar die mensen met nog een jaar staan... denk dat sommigen van hen gewoon op dezelfde voet doormodderen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |