SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video![]()
Ja dat is lekker, warmer hoeft voor mij ook nietquote:Ja dat is nog het voordeel dat de nachten nog koel zijn, maar voorhoelang?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Het is koud nachts, dat vind ik wel een voordeel. Ochtends ramen nog open. Maar idd gister ook zo'n guur windje die mag wel wegblijven
(Kaap de tt)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja de stenen beginnen al op te warmen.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is lekker, warmer hoeft voor mij ook niet
[..]
Ja dat is nog het voordeel dat de nachten nog koel zijn, maar voorhoelang?
Het is nu nog te doen.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
O kutzooi
Ik zin hebben in koffie - met melk.
De melk is er. De koffie is op. Vergeten. Echt zo irritant is dat als je er zin in hebt.
Dan maar zonder 😔'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Oh dat is balen zegquote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
O kutzooi
De melk is er. De koffie is op. Vergeten. Echt zo irritant is dat als je er zin in hebt.
Dan maar zonder 😔![]()
![]()
Adem in adem uitquote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Helemaal van de leg van
Tyfoyvgctdgbjbigfuduvhvh
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja en dan moet ik naar buitenquote:
Kluizenaarmode is full on nu nee dan maar lijden
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Weg van de minste weerstandquote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja en dan moet ik naar buiten
Kluizenaarmode is full on nu nee dan maar lijden![]()
![]()
Nee zit niet op kantoorquote:en die op kantoor is ook niet te zuipen
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee zit niet op kantooren die op kantoor is ook niet te zuipen
o nou geniet iig van je lekkere koffie dan
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Hoe kan je dat nu vergeten, zal hier nooit gebeuren dat de koffie op isquote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
O kutzooi
Dan maar zonder 😔
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: