SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Same shit, different day
SC hopper present
nee het was een vrouwquote:
Rookmelder vangen en batterijtje vervangen?quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
geef jij eens een niet agressieve suggestie
wat een gezeikquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
als mijne thuis gaat dan moet ik eerst een veger ofzo pakken want dan ding zit op het verhoogde plafond.
hebben ze de laatste keer niet de batterij van vervangen want hij zat mevrouw te hoog. heeft ze een nieuwe geplaatst boven het deurkozijn van de logeerkamer. dat ik denk.... euh ja maar die andere kan dus nu wel gaan piepen
das te makkelijkerquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Rookmelder vangen en batterijtje vervangen?
nee dat is te makkelijkquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Rookmelder vangen en batterijtje vervangen?
Wel minder agressief en daar vroeg je omquote:
Zie bovenstaandquote:
Ligt ie nu nog op de grond?quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:50 schreef mschol het volgende:
mijne had ik ooit netjes aan plafond gehangen want verplicht enzo..
ooit eraf getyft en niet meer teruggehangen
daar staat niets wat daar op reageertquote:
quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:50 schreef mschol het volgende:
Oké met de bus op fok uitje: https://www.instagram.com/reel/DG17VL4i_jk/quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende: [..] Ik weet niet of de gemiddelde fokker een rijbewijs heeft en actief aan het verkeer deelneemt, maar ja
![]()
ik heb er ook 1 minder nu, die begon paar weken terug spontaan te piepenquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:50 schreef mschol het volgende:
Technisch gezien welquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar staat niets wat daar op reageert
[..]
praktisch gezien nietquote:
quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oké met de bus op fok uitje: https://www.instagram.com/reel/DG17VL4i_jk/
Niets in het leven is praktischquote:
ik heb er maar 1 dus moet em eigenlijk wel weer ophangen maar te lui voorquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb er ook 1 minder nu, die begon paar weken terug spontaan te piepen
treffend welquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oké met de bus op fok uitje: https://www.instagram.com/reel/DG17VL4i_jk/
of toch welquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niets in het leven is praktisch
slapsequote:Op donderdag 8 mei 2025 23:55 schreef Nizno het volgende:
maar goed ik ga nu echt de laptop afsluiten.
Gute Nacht Freunde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |