werken ookquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, het enige wat ik moet is belasting betalen, eten, naar de wc en ooit een keer deaudgaan.
ik moet nu denken aan mannen dat als zij een grote drol hebben en een tijd niet zijn klaargekomen dat er dan wat spul uit hun piemel kan komen omdat die drol de prostaat dan stimuleertquote:
oke beter gezegd.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, het enige wat ik moet is belasting betalen, eten, naar de wc en ooit een keer deaudgaan.
Ben je gehandicapt of bejaard dan?quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgende week gewoon weer 5 dagen moeten werken
Tijd voor die promotie zodat ik 32 uur kan gaan werken
Ja klopt, maar als ik alles op moet typen, dan ben ik morgen nog niet klaarquote:
quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon een keer vijf volwaardige playmates huren voor 10 of 12K en met een zweepje je blote bips bij Tl-licht laten bewerken, dan ben je erdoorheen en voel je jezelf voortaan silverback on the misty mountain en dan ruiken vrouwen je bedwelmende zelfvertrouwen
i did not need that mental imagequote:Op donderdag 8 mei 2025 22:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik moet nu denken aan mannen dat als zij een grote drol hebben en een tijd niet zijn klaargekomen dat er dan wat spul uit hun piemel kan komen omdat die drol de prostaat dan stimuleert
dat is echt fantatisch
Kan ook beiden?quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je gehandicapt of bejaard dan?
quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ja, super interessant vond ik dat.
Werd ooit een keer geopereerd onder plaatselijke verdoving en ik vond het gewoon jammer dat ik dat niet kon zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zie nu voor me dat jij moet huilen en dat iemand je wil troosten dat het allemaal wel meevalt en dat jij dan boos doet omdat je het niet mag zien![]()
Baby darling doll face honey
Vroemvroem bitchesquote:
u gaat reizen?quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Tas is al zo goed als ingepaktLekker slapen en morgen uitslapen
![]()
moeten is dwangquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja klopt, maar als ik alles op moet typen, dan ben ik morgen nog niet klaar
quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik moet nu denken aan mannen dat als zij een grote drol hebben en een tijd niet zijn klaargekomen dat er dan wat spul uit hun piemel kan komen omdat die drol de prostaat dan stimuleert
dat is echt fantatisch
Nee. Waarom zou ik 40 uur werken als 32 ook genoeg in het laadje brengt?quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je gehandicapt of bejaard dan?
heb een tweepersoons dekbedovertrek op het éénpersoons logeerbed geflikkerd vanmiddag. dus ik vermoed dat ik het fris ga krijgen aankomende nachtquote:
Zo leer ik nog eens wat vandaag.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat is echt fantatisch
Whutquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat is echt fantatisch
Ik had .. dinsdag ofzo, zo'n lelijke mini op mn bumper en we reden op een landweggetje waar zo'n beetje 1,5 auto op past met van die rot bermen van steen. Als je daarop rijdt om een ander te laten passeren dan hoor je RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR. Goed we dwalen af, maar je mag daar 60 en hij zat te drukken.quote:
32 uur voor jezelf werken en de overige 8 uur om aan een goed doel schenken?quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee. Waarom zou ik 40 uur werken als 32 ook genoeg in het laadje brengt?
Sommigen wel en het is net wat je referentiekader van 'oud' isquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gehandicapten worden toch nooit zo oud?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |