Nou, ik hoop dat ze steeds verliezenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 16:17 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Daar prik je toch zo doorheen, joh..
Sowieso gaan die niet winnen, anders vreet ik mijn hoed op.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 16:18 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou, ik hoop dat ze steeds verliezen
Waarom denk jij dat ze niet zullen winnen?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 16:19 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Sowieso gaan die niet winnen, anders vreet ik mijn hoed op.
Dat is niet leuk! Ze moeten af en toe iets winnen zodat ze zichzelf gaan overschatten..quote:Op zaterdag 10 mei 2025 16:18 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou, ik hoop dat ze steeds verliezen
Omdat ze bijna op alle vlakken nu al onvoldoende scoren en door hun eigenwijze gedrag.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 16:20 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat ze niet zullen winnen?
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:33 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Maar wat stond er op dat schilderij?
Ja! Mee eensquote:Op zaterdag 10 mei 2025 16:15 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Daar ergerde ik mij vorig jaar nogal aan. Maar ik vermoed dat er dit keer wel wat meer controle (en hulp) is op de bouwkwaliteit zelf.
Twee bruggen in abstracte vorm (volgens mij zelfs een zeefdruk) uit de buurt. Je moet van de kleur felblauw houden.quote:
Ik zie hetquote:Op zaterdag 10 mei 2025 16:49 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Twee bruggen in abstracte vorm (volgens mij zelfs een zeefdruk) uit de buurt. Je moet van de kleur felblauw houden.
Ja, voor realistische schilderijen moet je weer bij de kringloop zijn..quote:Op zaterdag 10 mei 2025 16:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik zie het
De kleur vind ik niet lelijk... alleen het is te modern voor mijn smaak
Of zelf proberen te makenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 16:54 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja, voor realistische schilderijen moet je weer bij de kringloop zijn..Nee, het gaat om twee oude bruggen uit de buurt.
Oh jij hebt wel opgelet bij Bambi ("als je niks aardigs weet te zeggen dan zeg je niks")quote:Op zaterdag 10 mei 2025 17:12 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Tja… ik zeg maar zo ik zeg maar niks.
Ik heb Bambi nooit gezien! En zij mij ook niet.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 17:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh jij hebt wel opgelet bij Bambi ("als je niks aardigs weet te zeggen dan zeg je niks")
Oh!quote:Op zaterdag 10 mei 2025 17:17 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik heb Bambi nooit gezien! En zij mij ook niet.
Haha, mijn smaak ook niet, hoor, alleen de gedachte erachter vind ik wel aardig. Ze 'sponsoren' toch een soort middenstand. Die Venetiaanse uber kitsch spiegel, niet om aan te gluren, roltafeltje, ielig en niet passend, schedel onder een stolp, luguber, enorme boomstronk, goed voor haardvuur, bankje goor en sta-in-de-weg.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 17:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Of zelf proberen te maken(je kan het altijd nog abstract noemen)
Het idee van plaatselijk en geschiedenis is mooi... met dat betreft de beste keuze...
Alleen niet mijn smaak zeg maar ja
Ik vind het al bij al niet zo bijzonder. Als ze wat meer tijd hadden besteed aan het zoeken naar een blikvanger i.p.v. koffieleuten en anderen in de weg lopen hadden ze misschien met iets beters gekomen dan dit. Het oogt als iets wat je ook bij de Ikea kan halen voor drie tientjesquote:
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 16:49 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Twee bruggen in abstracte vorm (volgens mij zelfs een zeefdruk) uit de buurt. Je moet van de kleur felblauw houden.
Oh die creabea-opdrachten. Huil, krijs, ellende, niet wéér. Dat was niet veel soeps.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 17:54 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik vind het al bij al niet zo bijzonder. Als ze wat meer tijd hadden besteed aan het zoeken naar een blikvanger i.p.v. koffieleuten en anderen in de weg lopen hadden ze misschien met iets beters gekomen dan dit. Het oogt als iets wat je ook bij de Ikea kan halen voor drie tientjes
Nu vond ik de andere blikvangers ook niet veel soeps. Dat logge ding van Faisel en Chris had niet eens een achterliggend verhaal, die spiegel van Victor en Naomi was mij té Tussen Kunst & Kitsch, en het doodshoofd van Wilfred en Edith was een downgrade ten opzichte van dat klokje wat ze eerst op het oog hadden. Dat drankkarretje van Maurits en Anouk is meer functioneel dan een echte blikvanger en die stoel van Marit en Roelie... tja, nadat dat ding 3x is behandeld met vlekkenspray van HG wil ik er gerust knus met Marit op gaan zitten, maar daar blijft het ook wel bij.
Mag overigens hopen dat we dit seizoen verschoond blijven van die wekelijkse creabea-opdrachten die het grootste gedeelte van de woensdagafleveringen opslokken, maar aangezien die huppelkut-styliste uit 020 ook een rol heeft in het programma vrees ik het ergste
Zeker als ze daarna al die troep in huis moeten zetten voor extra punten.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 21:05 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oh die creabea-opdrachten. Huil, krijs, ellende, niet wéér. Dat was niet veel soeps.
Misschien dat iemand voor komt te staan die veel met zo’n opdracht verdient.quote:Op zondag 11 mei 2025 10:56 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zeker als ze daarna al die troep in huis moeten zetten voor extra punten.![]()
Het gaat toch om het bouwen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |