Ja.. maar met wat opgezette vlinders. Waarschijnlijk iets met 'het contrast tussen leven en dood' of 'lelijk & schoonheid' gaan prima samen. Zoiets..quote:
No way dat ik dat in mijn huis zou willen hebbenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ja.. maar met wat opgezette vlinders. Waarschijnlijk iets met 'het contrast tussen leven en dood' of 'lelijk & schoonheid' gaan prima samen. Zoiets..
Ja. Met vlinders erop.quote:
Precies! Echt vies dat eten!quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:05 schreef TaMieke het volgende:
Die stolp met schedel is ook niet zo bijzonder. Tijd terug vond je zoiets in elk tuincentrum.
What’s met dat eten van Dennis? Ze eten al de hele week troep want lekker makkelijk en dan komt hij nog met friet en chinees aan…
Waarheen? Prullenbakquote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:09 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja. Met vlinders erop.
Verder: dat houten ding kan wel eens gaan winnen. Dat schilderij is drie keer niks. Die schedel: waarom, waarheen?
Moooooi. Dit is kunstquote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:08 schreef V. het volgende:
Wij lopen een aflevering achter, maar die arrogantie van die Heidy en Mark vind ik echt stuitend. Er zijn amoebes in de oudste rioolpijpen van Katrien met meer zelfkritiek.
Zag je het nu ook?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:11 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik denk dat de zusjes geen zusjes zijn maar geliefden.
Daar is ie te zwaar/lomp voorquote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarheen? Prullenbak![]()
Dat houten ding voor in de haard
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:30 schreef Soury het volgende:
De spermabank heeft gewonnen, lekker goedkoop ook de styliste via een tablet
Maar wat stond er op dat schilderij?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:32 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]Die vlekken zag je gewoon niet op de foto.....
Zo zie je maar dat het niet eens zozeer gaat om het object, maar om hoe je de foto neemt. Bij H&M zag je dat hele schilderij niet eens.....
Dat zag je dus niet echt goed vanwege de afstand. Maar het waren volgens mij 2 bruggen (in abstracte vorm) die elkaar verbinden, 1 vanaf links en 1 vanaf rechtsquote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:33 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Maar wat stond er op dat schilderij?
Het is ook best raar om die objecten te beoordelen met met een foto. Dat schilderij hadden ze nog in hun handen maar die schedel had b.v. ook een vierkante meter kunnen zijn.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:32 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]Die vlekken zag je gewoon niet op de foto.....
Zo zie je maar dat het niet eens zozeer gaat om het object, maar om hoe je de foto neemt. Bij H&M zag je dat hele schilderij niet eens.....
Een brug uit die stad die twee provincies verbindtquote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:33 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Maar wat stond er op dat schilderij?
Waarom komt die interieurmuts niet gewoon ff langs of zo....of moet ze dan he-le-maal Amsterdam uit en is dat heul eng ofzoquote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is ook best raar om die objecten te beoordelen met met een foto. Dat schilderij hadden ze nog in hun handen maar die schedel had b.v. ook een vierkante meter kunnen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |