Het zal mij benieuwen…quote:Op dinsdag 13 mei 2025 08:58 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Volgens mij gaven H&M en de klusmeiden beide aan dat er een timmerman zou komen.
Heidy had het over dingen inmeten.... Maar geen idee wat de dames van plan zijn.
Lijkt me inmiddels idd duidelijk dat Heidy niet zoveel ervaring heeft met dit soort dingen en alles door elkaar gooit...in haar paniek ook....Maar blijft een vaag verhaal, dat hadden ze vanuit het Blok ook wel wat duidelijker mogen vertellen...quote:Op maandag 12 mei 2025 23:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vermoed dat "keuren" en "wegen" wat voor verwarring zorgt.
Ik bedoelde meer: waarom zij alleen van de weg werd gehaald, werd niet gezegd. Maar misschien was het een grotere politieaktie, gezien ook die pliesiewagens in beeld, en heeft ze pech gehad...quote:Op dinsdag 13 mei 2025 14:49 schreef d.k. het volgende:
Ze was alleen omdat ze de mannen bij een andere bouwmarkt had achtergelaten. En misschien is de drie uur ook wat overdrevenhet is al snel een half uurtje buiten de spits naar Arnhem en dan daar nog uitladen etc, dan hebben ze daar lang over gedaan. Maar goed het leek een vrij grote controle zo op beeld dus je zou bijna verwachten dat de politie dan ook wel een weegmethode bij zich had. Vraag me wel af hoeveel er nou werkelijk in mocht, want als dat 200 kg is dan is het wel heel weinig.
Ja idd, hallo zeg dan sta je om 6 uur op en sleep je je zooi naar boven. Ze hebben waarschijnlijk gewacht (onder het genot van een koffietje )tot de timmerman er was en dan kon die mooi meehelpen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:35 schreef KnutselKoningin het volgende:
Ik hou van Marit! Ze heeft wel gelijk vind ik, afspraak is afspraak
Ook logisch dat Ray het overruled haha
Voorspelling: op het moment dat ze gaan ontdekken dat het budget op is, geven ze anderen de schuld. Durf ik op te wedden!quote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja idd, hallo zeg dan sta je om 6 uur op en sleep je je zooi naar boven. Ze hebben waarschijnlijk gewacht (onder het genot van een koffietje )tot de timmerman er was en dan kon die mooi meehelpen.
Ja dat zei Ray al. Volgens mij gaan ze de vloer die er nu al in ligt, aan de zijkanten inkorten, zodat de muren weer op de originele vloer steunen..quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:04 schreef Soury het volgende:
Ja lekker Fasiel, het zijn appartementen. Daar moet volgens mij een zwevende vloer in.
Ik loop wat achter met de uitzending, maar een bed van 160 is toch kut? Dan maar wat smaller aan de zijkanten. 160 is een twijfelaar.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:09 schreef RobertoCarlos het volgende:
Hebben jullie als vrouwen wel eens een slechte ervaring gehad bij het kopen van een bed?
Als ik in die beddenwinkel erbij was geweest had ik er zeker wat van gezegd!![]()
Je zag dat Naomi er van geschrokken was...
Nee vroeger was 120 een twijfelaar, tegenwoordig ook 140.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik loop wat achter met de uitzending, maar een bed van 160 is toch kut? Dan maar wat smaller aan de zijkanten. 160 is een twijfelaar.
Tering zeg, hoe dan?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:09 schreef RobertoCarlos het volgende:
Hebben jullie als vrouwen wel eens een slechte ervaring gehad bij het kopen van een bed?
Als ik in die beddenwinkel erbij was geweest had ik er zeker wat van gezegd!![]()
Ja ik vind 2 meter wel ideaalquote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:24 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Nee vroeger was 120 een twijfelaar, tegenwoordig ook 140.
160 is gewoon volwaardig. Je bent wellicht groter gewend maar 160 is beter in die ruimte dan 35 cm doorloop naast je bed. Dat is echt smal. Lineaal breedte plus 5 cm. Pas ik niet tussen.
Bizar verhaal hequote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:09 schreef RobertoCarlos het volgende:
Had Ray dan niet die andere ruimte van het appartement iets kleiner kunnen maken? Nu zit je sowieso met een hele krappe slaapkamer....quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:24 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Nee vroeger was 120 een twijfelaar, tegenwoordig ook 140.
160 is gewoon volwaardig. Je bent wellicht groter gewend maar 160 is beter in die ruimte dan 35 cm doorloop naast je bed. Dat is echt smal. Lineaal breedte plus 5 cm. Pas ik niet tussen.
Dit!quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:32 schreef Boca_Raton het volgende:
Heidy en MarkIk maak er maar geen woorden aan vuil.
Marit had groot gelijk trouwens.
Ja inderdaad, jammer dat ze de naam van die winkel niet noemen... hopelijk staat dat in de komende uitzendingen nog ergens op de verpakking....ik wil dat nu wel weten!quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Bizar verhaal he
Wat een rare winkel is dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |