Niks mis mee.quote:
Logisch dus dat hij nu de nieuwe Paus is.quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Een Amerikaan die meer dan 1 taal spreekt!
En z'n Spaans moet ook prima zijn lijkt me.quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:28 schreef Momo het volgende:
[..]
En ik neem aan ook uitstekend Spaans!quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Wacht maar tot je de Grote Bosatlas voor hem neerlegt en vraagt of hij wil aanwijzen waar Rome ligt.quote:
En Jive.quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En ik neem aan ook uitstekend Spaans!
Ik hoop het zo. Las dat hij close is met de aartsbisschop van Chicago, een felle tegenstander van Trumpquote:Op donderdag 8 mei 2025 19:28 schreef Jojoke het volgende:
Een Amerikaan die de wereldburgers ten zuiden van de VS niet haatIk gok dat deze man geen fan van Trump is. Eens kijken of hij misschien een beetje tegenwicht kan bieden en de VS van het pad naar het kwaad kan wegleiden.
Dat is al een pre.quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Plus nog wat kerklatijn.quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik denk dat hij Peru beter aan kan wijzen dan de gemiddelde Europeaan.quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:29 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wacht maar tot je de Grote Bosatlas voor hem neerlegt en vraagt of hij wil aanwijzen waar Rome ligt.
En net als de meesten die dat kunnen, heeft hij de VS inmiddels verlaten.quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:28 schreef Momo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:29 schreef Weltschmerz het volgende:
Weer zo'n Amerikaan die met zijn Italiaanse heritage koketteert en in Italie doet alsof hij Italiaan is.
Ik heb net tiramisu gegeten. Komt wel dichtbij nu.quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:29 schreef Weltschmerz het volgende:
Weer zo'n Amerikaan die met zijn Italiaanse heritage koketteert en in Italie doet alsof hij Italiaan is.
Johannes Paulus II had grote invloed in de val van het communisme in zijn thuisland Polen, dus zou mooi zijn als deze Paus iets soortgelijks kan bereiken.quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:28 schreef Jojoke het volgende:
Een Amerikaan die de wereldburgers ten zuiden van de VS niet haatIk gok dat deze man geen fan van Trump is. Eens kijken of hij misschien een beetje tegenwicht kan bieden en de VS van het pad naar het kwaad kan wegleiden.
Ah, toch even wat willekeurige woorden Met een hoofdletter, maar het valt mee.quote:
Zijn eerste normale bericht ooit; misschien heeft iemand anders het geschreven.quote:
Dat plein staat vol met gewone katholieken, de meesten uit Rome, dus dat zal bij die groep wel meevallen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:30 schreef TAmaru het volgende:
Wel weer een heel katholiek woordgebruik, niet echt iets waar veel gewone mensen zich in zullen herkennen.
Murcia plein?quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zien of hij de naam Vaticaanstad gaat veranderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |