quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:26 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Mijn voormalige werkgever heeft me twee maanden ontslagen wegens reorganisatie (ze hebben liever gewoon uitzendkrachten.)
Het gaat om een magazijn waar lichtarmaturen werden geassembleerd en ik was de magazijnpik.
Nu belt ie me op om te vragen waar bepaalde armaturen lagen aangezien een klant ze wil kopen en hij ze niet terug kan vinden.
Ik heb laten weten dat ik niet lastig gevallen wil worden en anders dat ie me maar per uur moest betalen voor dit soort kuttelefoontjes.
Hij heeft nu een paar kutkneuzen lopen van het uitzendbureau, laat ie die maar erg goed zoeken.
Antwoord: Ik was onredelijk en aso.
Ik heb ze laten weten dat mijn tijd niet meer tot hun beschikking staat en heb ze geblokkeerd.
Je bent ontslagen door een reorganisatie, en nu probeert je voormalige werkgever je alsnog te bereiken om hulp te vragen bij het vinden van bepaalde lichtarmaturen. Jij hebt aangegeven dat je hier geen tijd voor wilt vrijmaken en dat ze, als ze echt je hulp nodig hebben, daarvoor moeten betalen. Uiteindelijk heb je hun nummer geblokkeerd.quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:26 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Mijn voormalige werkgever heeft me twee maanden ontslagen wegens reorganisatie (ze hebben liever gewoon uitzendkrachten.)
Het gaat om een magazijn waar lichtarmaturen werden geassembleerd en ik was de magazijnpik.
Nu belt ie me op om te vragen waar bepaalde armaturen lagen aangezien een klant ze wil kopen en hij ze niet terug kan vinden.
Ik heb laten weten dat ik niet lastig gevallen wil worden en anders dat ie me maar per uur moest betalen voor dit soort kuttelefoontjes.
Hij heeft nu een paar kutkneuzen lopen van het uitzendbureau, laat ie die maar erg goed zoeken.
Antwoord: Ik was onredelijk en aso.
Ik heb ze laten weten dat mijn tijd niet meer tot hun beschikking staat en heb ze geblokkeerd.
quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:15 schreef Invisibli het volgende:
in real life: ts jat armatuurtjes, baas vraagt nog netjes waar ze liggen.
Ts voelt zich betrapt en zegt het niet te weten + blokkeerd nummer.
Anders:
OK
Combo breakerquote:Op donderdag 8 mei 2025 14:34 schreef SebbeSwensje het volgende:
Joopklepzeikerwerkverhalen zijn bijna net zo goed als de printertoppas van wielrennerdt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |