Look at me being all petite and skinnyquote:Op donderdag 8 mei 2025 13:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Stel dat zo'n thera...podus? ...pod? In staat was tot zelfbewustzijn, ben ik wel benieuwd wat zo'n dier zou denken als je een kip laat zien met de mededeling dat dit hun toekomst is.
Plaatje van een dinonugget laten zien.quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Stel dat zo'n thera...podus? ...pod? In staat was tot zelfbewustzijn, ben ik wel benieuwd wat zo'n dier zou denken als je een kip laat zien met de mededeling dat dit hun toekomst is.
ja daar hou je wel of niet vanquote:Op donderdag 8 mei 2025 13:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, zolang ze niet aan het gieren zijn, gaat dat best.
Daar kun je wel een goede portie saté van makenquote:
quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Plaatje van een dinonugget laten zien.
Lekker soeppiequote:
Stamp met je voeten op de grondquote:
Ja, ok. Tijdens zo'n lunchrondje valt dat gelukkig wel mee.quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja daar hou je wel of niet vanbedoelde meer verkeer
Ga nu zitten met een zuchtquote:
Palingrokerij ruikt juist erg lekkerquote:Op donderdag 8 mei 2025 13:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ok. Tijdens zo'n lunchrondje valt dat gelukkig wel mee.Hangt ook een beetje af van hoe de wind staat, staan ook wat voedselverwerkers, net wat er de boventoon voert.
De palingrokerij trek ik bijvoorbeeld erg slecht.
Ik ben er vrij zeker van dat het photoshop is. Anders zou ik het wat sneu vinden.quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:51 schreef rival het volgende:
[..]
Das geen plofkip meer das een al qaida kip.
Ja was ik net mee bezig. Wachten op mn vervoerders die bij de apotheek in de rij staanquote:
Dat snap ik heel goed!quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Die zou al lang door zn pootjes gezakt zijn....quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben er vrij zeker van dat het photoshop is. Anders zou ik het wat sneu vinden.
Nee dank je, ik heb net al gelunchtquote:
Ik deel mijn mening, waarom zou je pretenderen dat jouw mening een feit is?quote:
niet te hardquote:
quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ok. Tijdens zo'n lunchrondje valt dat gelukkig wel mee.Hangt ook een beetje af van hoe de wind staat, staan ook wat voedselverwerkers, net wat er de boventoon voert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |