In dat geval is de waarschuwing terecht.quote:
Het ia wat rood zag ik net. En niet eens egaal rood.quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:13 schreef Crack_ het volgende:
Heeeeee Nizno![]()
![]()
welkom terug
![]()
![]()
![]()
hopelijk is alles goed gegaan en kun je weer blij en pijnloos verder in het leven. Oke misschien even genezen
It's a lovely morning in the village, and you're a terrible goose.quote:
... Het is in januari. Hoeveel zin je er in hebt gaat nog minstens acht keer veranderen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:18 schreef Ama het volgende:
Ook maar beetje zin proberen te maken in Electric Callboy in januari. Ja is nog lang niet zo ver maar de hype is compleet verdwenen.Wacht dat zeg ik verkeerd.. ben nog wel fan hoor.
Wel benieuwd wie de nieuwe drummer gaat worden.
Wel.. mooi rood?quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
Het ia wat rood zag ik net. En niet eens egaal rood.
Hoop het wel ja.quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
... Het is in januari. Hoeveel zin je er in hebt gaat nog minstens acht keer veranderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Beterschapquote:Op donderdag 8 mei 2025 13:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
D'awwwwquote:Op donderdag 8 mei 2025 13:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
It's a lovely morning in the village, and you're a terrible goose.
[ afbeelding ]
Ik struikelde laatste over deze minihonkjes toen ik uit m'n werk kwam.
en die zijn dan meteen overdreven agressief en engquote:Op donderdag 8 mei 2025 13:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
D'awwww
Ze zijn zo knuffelig! Maar dan heb je meteen zo'n volwassen exemplaar in je nek.
quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:24 schreef Crack_ het volgende:
Maar de Deka ės hier de supermarktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Noem je draak nu een gans?quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
It's a lovely morning in the village, and you're a terrible goose.
[ afbeelding ]
Ik struikelde laatste over deze minihonkjes toen ik uit m'n werk kwam.
Ganzen zijn afstammelingen van drakenquote:
quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:24 schreef Crack_ het volgende:
Ik excel is deo maar dan met een a ipv een o en een k er tussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Het is helaas fietspad met daarnaast een vrij drukke weg, maar het is wel een mooi wandelrondje.quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ziet er uit als een mooi plekje om te zitten en te kijken
Excel is geen deo.quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik excel is deo maar dan met een a ipv een o en een k er tussen
Droom rustig verder en dan zeggen ze dat mijn narcose zorgt voor rare opmerkingenquote:Op donderdag 8 mei 2025 13:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ganzen zijn afstammelingen van draken
Watskeburt?quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop wat betreft ganzen tbh.quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ganzen zijn afstammelingen van draken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |