Je overdrijft nogal, Claude is echt niet zo simpel als jij denkt. Het is alleen een vroegwijze jongen die uiteraard al veel heeft meegemaakt en ervoor kiest om positiviteit uit te stralen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:10 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Claude lijkt me niet bepaald iemand die snel z'n stem verheft.
Meegaander vind je ze niet.
Cornald zei toch bij EVA dat ze daar geen invulling aan geven? (Zo interpreteerde ik het in ieder geval)quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:58 schreef Greys het volgende:
Zegt nog niks zekers over de invulling van de 20 seconden hoor want misschien is het alleen gemaakt voor onder de reels enzo. Maar het viel me op, omdat we het hier eerder hadden over misschien een arrangement met meer strijkers erin en/of andere invulling van de 20 seconden.
Oh! Ik heb dat niet kunnen zien bij Eva dus ik heb dat niet meegekregen en aangezien er hier nog steeds wel gegokt werd of er nog wat in die 20 seconden ging gebeuren wist ik niet beter of dat die optie gewoon nog open stond.quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:40 schreef Dave het volgende:
[..]
Cornald zei toch bij EVA dat ze daar geen invulling aan geven? (Zo interpreteerde ik het in ieder geval)
Eva: "Wat kun jij ons vertellen over die mysterieuze 20 seconden?"
Cornald: "Ik help jullie allemaal uit een boze droom: Ding-a-dong duurde ooit 2 minuut 35 seconden, in 1975, heeft nooit iemand wat van gezegd. D'r is nooit iets bijgekomen, dus je kunt zelfs me die lengte winnen."
Dan gaan ze daar naderhand zonder Cornald nog wel even op door, dat ie dat express zou zeggen enzo, maar goed, ook weer hopen tegen beter weten in denk ik.
Ik denk aan Ilse DeLange en Wende Snijders die dit zeker kunnen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:35 schreef blackswangreen het volgende:[..]
Je overdrijft nogal, Claude is echt niet zo simpel als jij denkt. Het is alleen een vroegwijze jongen die uiteraard al veel heeft meegemaakt en ervoor kiest om positiviteit uit te stralen.
Maar ik denk dat er sowieso iemand bij moet zijn die verstand van zaken heeft en zegt: dit is niet goed jongens. Dat kun je gewoon zelf niet objectief beoordelen. En ik vraag me af of die persoon er wel is bij de Avrotros op dit moment.
Wende Snijder heeft bij S10 ook niet gezien dat die smoking plint wel erg minimaal was en niet echt stond voor waar S10 voor staat.quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:48 schreef NLpop het volgende:
[..]
Ik denk aan Ilse DeLange en Wende Snijders die dit zeker kunnen.
Officieel is het kennelijk een van de taken van de HoD, het toezicht houden op de staging:quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:35 schreef blackswangreen het volgende:
Maar ik denk dat er sowieso iemand bij moet zijn die verstand van zaken heeft en zegt: dit is niet goed jongens. Dat kun je gewoon zelf niet objectief beoordelen. En ik vraag me af of die persoon er wel is bij de Avrotros op dit moment.
Bij ons is dat nu dus Claudia van der Pas. Ik heb geen idee of ze daadwerkelijk toezicht heeft gehouden op het proces van staging (zal vast wel!) en of ze daar een mening over had en heeft geuit tegen de staging-makers. Misschien zijn ze zelf allemaal wel heel tevreden.quote:The Head of Delegation is the team leader and the point of contact for the European Broadcasting Union. They are in charge of everything ranging from the staging of the acts to coordination of the national press.
Ik vond de staging van Duncan door Ilse 'best prima' maar niet heel veel meer dan dat. Jij wel?quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:48 schreef NLpop het volgende:
[..]
Ik denk aan Ilse DeLange en Wende Snijders die dit zeker kunnen.
Ik heb geen mening over Claudia zelf, want die ken ik niet. Maar het probleem in de procedure is wel dat zij vanaf het prille begin, zoals het contacteren van de artiesten en het coördineren van de audities, bij het proces betrokken is. Het zou denk ik beter zijn als er in de beoordeling van de ideeën en de uitvoering iemand van buiten de bubbel bij betrokken wordt.quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Officieel is het kennelijk een van de taken van de HoD, het toezicht houden op de staging:
[..]
Bij ons is dat nu dus Claudia van der Pas. Ik heb geen idee of ze daadwerkelijk toezicht heeft gehouden op het proces van staging (zal vast wel!) en of ze daar een mening over had en heeft geuit tegen de staging-makers. Misschien zijn ze zelf allemaal wel heel tevreden.
En heel misschien wij ook nog wel als we het geheel zien.
S10 had Wende erbij.quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:10 schreef NLpop het volgende:
Bij het selecteren van een jongere, beginnende artiest, denk ik dat het beter is om voor de Ilse-formule te kiezen: een ervaren professional erbij die zo iemand helemaal onder zijn/haar vleugels neemt.
Wende was er ook niet bij in Turijn, ze volgde het op afstand. Haar partner was de Creative Director toch. Uiteindelijk was dit toch de enige gelukte deelname na 2019. Hoewel S10 bijna in een burn-out belandde naderhand. Maar ik heb groot vertrouwen in Wende Snijders, en zou haar graag zien als onze inzending, of in een creatieve rol.quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:52 schreef Aadrianus het volgende:[..]
Wende Snijder heeft bij S10 ook niet gezien dat die smoking plint wel erg minimaal was en niet echt stond voor waar S10 voor staat.
Ja ik vond die staging effectief. Ilse schermde Duncan ook heel erg af van alles zodat hij zich volledig kon concentreren op de optredens. Zij zat overal bovenop. Daarbij denk ik dat het 'boy next door' imago dat hem toen is aangemeten ook bijdroeg aan zijn overwinning.quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:05 schreef Greys het volgende:[..]
Ik vond de staging van Duncan door Ilse 'best prima' maar niet heel veel meer dan dat. Jij wel?
Die beslissing kwam in 2020 niet uit de lucht vallen natuurlijk. Artiesten konden ook niet altijd goed inschatten wat nou het beste nummer voor ze was, is gebleken bij Og3ene, bij Trijntje en bij Waylon.....quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:10 schreef NLpop het volgende:
De problemen zijn in feite begonnen nadat ze na de overwinning van Duncan Laurence de selectiemethode aanpasten. Vanaf 2020 zou niet meer een artiest intern gekozen worden die zijn/haar eigen nummer kon kiezen en carte blanche kreeg over de invulling van de act en staging, maar zou een selectiecommissie honderden liedjes gaan beoordelen en op basis daarvan de keuze maken. Toen is ook officieel in de richtlijnen opgenomen dat de inzending authentiek 'betekenisvol' moet zijn en de artiest 'een verhaal' moet hebben. Die aangepaste selectiemethode heeft eigenlijk nooit echt goed gewerkt.
Bij het selecteren van een jongere, beginnende artiest, denk ik dat het beter is om voor de Ilse-formule te kiezen: een ervaren professional erbij die zo iemand helemaal onder zijn/haar vleugels neemt.
Die selectiecommissie is problematisch. Ze vinden het natuurlijk heel leuk werk. Dat zouden wij allemaal leuk vinden. Maar na het selecteren van het liedje trekken ze hun handen ervan af, en moet je maar zien hoe het gaat. Ze hebben ook geen visie, met het creatieve productie deel bemoeien ze zich niet.
Ik vind dat de interne selectie voorbehouden moet zijn voor grote namen die zonder interne selectie nooit zou meedoen. Die grote namen zullen creatieve controle willen, carte blanche, de vrije hand, en hun eigen team samenstellen.
Of anders het Nationaal Songfestival terugbrengen.
Ja daar zou idd best nog iemand apart voor aangetrokken kunnen worden. Misschien hebben ze dat zelfs dit jaar wel hoor, geen idee. Het blijft echter ook dan wel allemaal een kwestie van eigen smaak, zowel van de Pannencoucken en de Pimmen als dan ook weer van zo'n toezichthouder m/v/x daarop.quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb geen mening over Claudia zelf, want die ken ik niet. Maar het probleem in de procedure is wel dat zij vanaf het prille begin, zoals het contacteren van de artiesten en het coördineren van de audities, bij het proces betrokken is. Het zou denk ik beter zijn als er in de beoordeling van de ideeën en de uitvoering iemand van buiten de bubbel bij betrokken wordt.
Een panel gekozen uit echte liefhebbers, uit een forum dat daar speciaal aan is opgedragen misschien? 😊quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb geen mening over Claudia zelf, want die ken ik niet. Maar het probleem in de procedure is wel dat zij vanaf het prille begin, zoals het contacteren van de artiesten en het coördineren van de audities, bij het proces betrokken is. Het zou denk ik beter zijn als er in de beoordeling van de ideeën en de uitvoering iemand van buiten de bubbel bij betrokken wordt.
Mwah, als je ziet hoe alleen hier al de meningen nogal uiteen lopen en ook elders online. De een wil pyro, de ander vindt dat totaal niet bij een lied passen etc. Zo makkelijk is het allemaal niet om iets te vinden waar zo ongeveer heel NL over jubelt.quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:22 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Een panel gekozen uit echte liefhebbers, uit een forum dat daar speciaal aan is opgedragen misschien? 😊
Dit is toch niet helemaal waar. Met een beetje indrukwekkendere act was S10 9e geworden. Normaal gesproken was Joost 5e geworden. En Claude wordt nu waarschijnlijk 8e ofzo.quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:10 schreef NLpop het volgende:
De problemen zijn in feite begonnen nadat ze na de overwinning van Duncan Laurence de selectiemethode aanpasten. Vanaf 2020 zou niet meer een artiest intern gekozen worden die zijn/haar eigen nummer kon kiezen en carte blanche kreeg over de invulling van de act en staging, maar zou een selectiecommissie honderden liedjes gaan beoordelen en op basis daarvan de keuze maken. Toen is ook officieel in de richtlijnen opgenomen dat de inzending authentiek 'betekenisvol' moet zijn en de artiest 'een verhaal' moet hebben. Die aangepaste selectiemethode heeft eigenlijk nooit echt goed gewerkt.
Tussen de keuze van het liedje en het optreden op het ESF gaat het telkens mis inderdaad. Maar dat lijkt me eerder het probleem van de grote namen en hun creatieve controle dan dat de oplossing in die richting ligt. Ik vind het eerder goed dat een (op papier) zeer sterke persoon wordt gezet op het maken van de act, ongeacht wie er wint. Alleen blijkt dat een ESF zelfs voor zo iemand toch lastig is, dus vandaar dat ik graag zou zien dat een deskundige buitenstaander ook mee mag kijken, als sparringpartner en beoordelaar.quote:Die selectiecommissie is problematisch. Ze vinden het natuurlijk heel leuk werk. Dat zouden wij allemaal leuk vinden. Maar na het selecteren van het liedje trekken ze hun handen ervan af, en moet je maar zien hoe het gaat. Ze hebben ook geen visie, met het creatieve productie deel bemoeien ze zich niet.
Ik vind dat de interne selectie voorbehouden moet zijn voor grote namen die zonder interne selectie nooit zou meedoen. Die grote namen zullen creatieve controle willen, carte blanche, de vrije hand, en hun eigen team samenstellen.
Of anders het Nationaal Songfestival terugbrengen.
Ik vind dat Grow, De Diepte, Burning Daylight en C'est la vie niet 'te goed', en hun artiesten niet 'te groot', zijn voor een NSF.quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:20 schreef Aadrianus het volgende:
Ik vind zoals het nu gaat prima. Vorig jaar hebben we gezien dat betekenisvol ook op een vrolijke manier kan en alsjeblieft, laten we NOOIT meer terug gaan naar een NSF, dat heeft ook meer dan eens doe middelmaat om minder geleid.
😊 Ik wil NOOIT pyro. Dat is het grootste cliché dat je erbij kunt slepen. Dit jaar is er zowat om de act wel pyro te zien. Dan verwatert het effect dat je ermee wilt bereiken nogal. Dus verzin maar iets orignelersquote:Op donderdag 8 mei 2025 18:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwah, als je ziet hoe alleen hier al de meningen nogal uiteen lopen en ook elders online. De een wil pyro, de ander vindt dat totaal niet bij een lied passen etc. Zo makkelijk is het allemaal niet om iets te vinden waar zo ongeveer heel NL over jubelt.
Ik weet niet of we het hier of onder fans moeten zoeken, maar ik vermoed dat iemand met kennis van zaken rond TV en het ESF toch wel redelijk snel de vinger op de zere plekken kan leggen rond die beelden van gisteren.quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwah, als je ziet hoe alleen hier al de meningen nogal uiteen lopen en ook elders online. De een wil pyro, de ander vindt dat totaal niet bij een lied passen etc. Zo makkelijk is het allemaal niet om iets te vinden waar zo ongeveer heel NL over jubelt.
Het punt is, en dat is ook dit jaar bij een poll onder de artiesten die iets hadden ingezonden, dat heel veel artiesten geen zin hebben om aan zo'n NSF mee te doen. Dan mis je dus de grote namen en veel interessante artiesten, en hou je zangers, zangeressen en bandjes van het B- C- of D-niveau. Dat was het geval bij de NSF begin deze eeuw. Dat was treurigheid troef. Wij kunnen hier niet zomaar een NSF uit de hoge hoed toveren dat meteen de status heeft van een Melfest of San Remo. Dat zijn instituten die al heel lang bestaan en alleen al daarom kwaliteit uitstralen. Bij ons zijn de NSF nooit zo indrukwekkend geweest en heeft het te vaak een andere invulling gekregen die nooit echt tot een beter resultaat leidde. Dus..... Nee.... De oplossing ligt niet bij een NSF.quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:25 schreef NLpop het volgende:
[..]
Ik vind dat Grow, De Diepte, Burning Daylight en C'est la vie niet 'te goed', en hun artiesten niet 'te groot', zijn voor een NSF.
Bij Burning Daylight was het sowieso goed geweest als dat debacle eerst in een NSF getest was.
Ik ben ook meestal niet voor pyro (en al helemaal niet bij Claude) maar een aantal mensen hier zou het juist wel heel graag willen. En hun mening telt net zo hard als die van ons. Zo bedoel ik.quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:27 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
😊 Ik wil NOOIT pyro. Dat is het grootste cliché dat je erbij kunt slepen. Dit jaar is er zowat om de act wel pyro te zien. Dan verwaterd het effect dat je ermee wilt bereiken nogal. Dus verzin maar iets orignelers
Maar een NSF zou toch juist het tegenovergestelde bereiken? Anouk gaf al aan niet te willen auditeren voor de selectiecommissie, laat staan dat ze mee zou doen aan een nationale finale. Volgens mij vinden grote artiesten het juist fijn dat ze zonder allerlei poespas iets in kunnen sturen, omdat het anoniem blijft tenzij ze het zelf vertellen (of als iemand het lekt zoals vorig jaar). Juist leuk dat minder bekende artiesten daardoor ook een kans krijgen, want die leggen het in een nationale finale af tegen een Ilse bijvoorbeeld qua populariteit.quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:36 schreef NLpop het volgende:
Voor dit jaar zaten Paul Morris en Judith van Hirtum bij de laatste zes. Dat zijn toch geen artiesten van het kaliber dat een interne selectie rechtvaardigt? Met alle respect, maar dan kan je beter het NSF terugbrengen.
Die zaten bij de laatste 6 op basis van het lied dat ze hebben ingezonden.quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:36 schreef NLpop het volgende:
Voor dit jaar zaten Paul Morris en Judith van Hirtum bij de laatste zes. Dat zijn toch geen artiesten van het kaliber dat een interne selectie rechtvaardigt? Met alle respect, maar dan kan je beter het NSF terugbrengen.
Haal je hart op bij Polen dit jaar. 😊 Daar zit alles in. Maar of het echt beklijft bij de kijker, is te betwijfelen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:41 schreef Momo het volgende:
Ik graag eens willen dat wij vol uit gaan met props, vuurwerk, special effects, melige lyrics, sexy pakjes. Waarom altijd zo kneuterig en betekenisvol?
Jaseker! Dat was ik net al met je eens zoals gezegd haha. Ik ging alleen even in op het idee van Aadrianus om een groep fans daarover mee te laten denken.quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik weet niet of we het hier of onder fans moeten zoeken, maar ik vermoed dat iemand met kennis van zaken rond TV en het ESF toch wel redelijk snel de vinger op de zere plekken kan leggen rond die beelden van gisteren.
Ik vind een sexy latex pakje niet echt bij Claude passen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:41 schreef Momo het volgende:
Ik graag eens willen dat wij vol uit gaan met props, vuurwerk, special effects, melige lyrics, sexy pakjes. Waarom altijd zo kneuterig en betekenisvol?
quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:39 schreef Aadrianus het volgende:[..]
Het punt is, en dat is ook dit jaar bij een poll onder de artiesten die iets hadden ingezonden, dat heel veel artiesten geen zin hebben om aan zo'n NSF mee te doen. Dan mis je dus de grote namen en veel interessante artiesten, en hou je zangers, zangeressen en bandjes van het B- C- of D-niveau. Dat was het geval bij de NSF begin deze eeuw. Dat was treurigheid troef. Wij kunnen hier niet zomaar een NSF uit de hoge hoed toveren dat meteen de status heeft van een Melfest of San Remo. Dat zijn instituten die al heel lang bestaan en alleen al daarom kwaliteit uitstralen. Bij ons zijn de NSF nooit zo indrukwekkend geweest en heeft het te vaak een andere invulling gekregen die nooit echt tot een beter resultaat leidde. Dus..... Nee.... De oplossing ligt niet bij een NSF.
Hier ben ik het ook mee eens. Maar als ze dan met Mia & Dion, Paul Morris, Judith van Hirtum en ex-talentenjacht deelnemers aankomen, dan denk ik: die kunnen prima in een NSF.quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:40 schreef d_elise het volgende:[..]
Maar een NSF zou toch juist het tegenovergestelde bereiken? Anouk gaf al aan niet te willen auditeren voor de selectiecommissie, laat staan dat ze mee zou doen aan een nationale finale. Volgens mij vinden grote artiesten het juist fijn dat ze zonder allerlei poespas iets in kunnen sturen, omdat het anoniem blijft tenzij ze het zelf vertellen (of als iemand het lekt zoals vorig jaar). Juist leuk dat minder bekende artiesten daardoor ook een kans krijgen, want die leggen het in een nationale finale af tegen een Ilse bijvoorbeeld qua populariteit.
Ja, maar ik mis het wel een beetje bij ons. Soms serieus en het mag soms ook fun zijn zonder diepere betekenis die erbij Joost bijvoorbeeld ook nog wel was.quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind een sexy latex pakje niet echt bij Claude passen.![]()
(Ik zag het even voor me).
Zonder gekheid: vorig jaar hebben we toch best aardig ons hart op kunnen halen qua niet kneuterig en leuke lyrics en meligheid met een blauwe vogel etc? Daar durfde de commissie dus gelukkig wel gewoon voor te kiezen toen dat bij de inzendingen zat.
Daar misten dan idd wel weer de props en pyro. Eens. Maar dat zal het budget wel zijn dat daar spreekt en de smaak van Joost en Gover.
Even heel praktische gedachte: zou de AVROTROS geld hebben voor alle props met al die bezuinigingen?quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:41 schreef Momo het volgende:
Ik graag eens willen dat wij vol uit gaan met props, vuurwerk, special effects, melige lyrics, sexy pakjes. Waarom altijd zo kneuterig en betekenisvol?
Ah zo. Ja ik vond persoonlijk op zich Joost echt meer dan luchtig en fun genoeg, die diepere boodschap vond ik bij hem totaal niet storend ofzo, de lol overheerste verreweg voor me.quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, maar ik mis het wel een beetje bij ons. Soms serieus en het mag soms ook fun zijn zonder diepere betekenis die erbij Joost bijvoorbeeld ook nog wel was.
Ik heb niet goed geluisterd, maar hij richtte zijn peilen volgens mij meer op Pim Brassien, zei iets over een heel nieuw team, en dat Pim nog geen ervaring op het Songfestival heeft.quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:52 schreef molloot200 het volgende:
Is ie al gefileerd bij RTL Boulevard door Aran?
Jazeker. Ledengeld.quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:54 schreef NailQueen het volgende:[..]
Even heel praktische gedachte: zou de AVROTROS geld hebben voor alle props met al die bezuinigingen?
Ik heb niet verder teruggezocht dan 2023 maar ik vind met die woorden zelf weinig mis meer want Europapa was inderdaad ook gewoon onderscheidend, competitief en authentiek.quote:Artiesten, componisten, tekstschrijvers, producers en platenlabels worden van harte uitgenodigd om een authentieke, onderscheidende en competitieve song in te zenden voor Europa’s grootste muziekshow.
Aran probeerde het wel. Maar Bridget,Luuk en Leco staken daar wel een stokje voor.quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:52 schreef molloot200 het volgende:
Is ie al gefileerd bij RTL Boulevard door Aran?
quote:The performance unfolds in a single continuous handheld shot, with no cuts, no dancers, no choreography, no set pieces, no props, no LED screen content, and no fireworks. It focuses entirely on Zoë’s presence, unfolding in a quiet, concentrated world built on emotional detail.
Ja, uiteraard moet je al die dansmoves enzo goed repeteren, want als je een seconde te laat op plaats x bent, filmt de camera een lege achterwand.quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:20 schreef Dave het volgende:
Wordt die staging eigenlijk gerepeteerd? Los van de stand-ins dan? Is toch niet tot op locatie iets alleen op papier? Meen me van die “op weg naar” documentaire van Duncan te herinneren dat ze in een lege hal aan het repeteren waren. Dus er lijken me genoeg momenten te zijn geweest voor die Claudia om in te grijpen, of er in ieder geval iets van te vinden.
Dat lijkt me wel dat dat gerepeteerd wordt, dit moet je toch in de ruimte zetten en oefenen, voordat je uiteindelijk op het echte podium staat. Daar dachten de 3J's anders over meen ik, maar elke pas, elke camerabeweging is gerepeteerd en op basis daarvan zal een een script naar Basel gestuurd zijn.quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:20 schreef Dave het volgende:
Wordt die staging eigenlijk gerepeteerd? Los van de stand-ins dan? Is toch niet tot op locatie iets alleen op papier? Meen me van die “op weg naar” documentaire van Duncan te herinneren dat ze in een lege hal aan het repeteren waren. Dus er lijken me genoeg momenten te zijn geweest voor die Claudia om in te grijpen, of er in ieder geval iets van te vinden.
Zul je straks in ‘Andere Tijden ESF” zien dat juist zij degene was die er iets vond missen, en 3 dansers verving door violisten, omdat dat beter de reis zou weergeven…
Dat deel stond onder het kopje 'ambitie':quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:08 schreef Greys het volgende:
De laatste jaren is de wervingstekst van AvroTros:
[..]
Ik heb niet verder teruggezocht dan 2023 maar ik vind met die woorden zelf weinig mis meer want Europapa was inderdaad ook gewoon onderscheidend, competitief en authentiek.
Er wordt niet (meer?) gevraagd om een lied 'met een verhaal of boodschap' of wat er jaren geleden ook stond.
Tuurlijk kunnen ze ook gewoon STUUR JE GOEDE LIEDJES, FUCKERS, KAN ONS HET VERROTTEN OF ZE ORIGINEEL ZIJN! erin zetten, zou ook weleens verfrissend zijn.
Maar heeft deze Claudia er überhaupt verstand van? Als zij de eindverantwoordelijke is, mag je dat toch hopen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:20 schreef Dave het volgende:
Wordt die staging eigenlijk gerepeteerd? Los van de stand-ins dan? Is toch niet tot op locatie iets alleen op papier? Meen me van die “op weg naar” documentaire van Duncan te herinneren dat ze in een lege hal aan het repeteren waren. Dus er lijken me genoeg momenten te zijn geweest voor die Claudia om in te grijpen, of er in ieder geval iets van te vinden.
Zul je straks in ‘Andere Tijden ESF” zien dat juist zij degene was die er iets vond missen, en 3 dansers verving door violisten, omdat dat beter de reis zou weergeven…
quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:08 schreef Greys het volgende:
De laatste jaren is de wervingstekst van AvroTros:
[..]
Ik heb niet verder teruggezocht dan 2023 maar ik vind met die woorden zelf weinig mis meer want Europapa was inderdaad ook gewoon onderscheidend, competitief en authentiek.
Er wordt niet (meer?) gevraagd om een lied 'met een verhaal of boodschap' of wat er jaren geleden ook stond.
Tuurlijk kunnen ze ook gewoon STUUR JE GOEDE LIEDJES, FUCKERS, KAN ONS HET VERROTTEN OF ZE ORIGINEEL ZIJN! erin zetten, zou ook weleens verfrissend zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |