Ik hou nog steeds hoop dat het gaat tegenvallen. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik het gewoon een stom nummer vind.quote:Op donderdag 8 mei 2025 10:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh nee dat stomme Zweden gaat weer winnen.
Ik kijk gewoon dit jaar voor het eerst niet eens meer naar die bookmakers. Geen idee ook waar mijn favoriet staat daar (Finland).quote:Op donderdag 8 mei 2025 10:53 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik hou nog steeds hoop dat het gaat tegenvallen. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik het gewoon een stom nummer vind.
Oei oei ik hoor Aran al bij RTL boulevard vanavond.quote:Op donderdag 8 mei 2025 10:55 schreef NLpop het volgende:
Daar gaan ze weerIk lees ze niet want ik gun ze de clicks niet
![]()
[ afbeelding ]
Ah toch nog een positivo. Nu ESC Tom nogquote:Op donderdag 8 mei 2025 10:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
k zat er net naar te kijken. Hij is vrij positief. Hij zegt dat we niet moeten stressen
Hij is "not worried at all"
Als hij slim is zegt 'ie dat hij het zelf wel mee vindt vallen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 10:56 schreef Ama het volgende:[..]
Oei oei ik hoor Aran al bij RTL boulevard vanavond.
Ik vind bookmakers ook een irritant iets, kijk ik ook zo min mogelijk naar. Ik heb echt het idee dat er te veel waarde aan wordt gegeven. Redelijk wat mensen (niet per se hier!) lijken te redeneren dat als iets laag bij de bookies staat, dat het dan ook meteen slechte nummers zijn. Dat vind ik te kort door de bocht.quote:Op donderdag 8 mei 2025 10:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon dit jaar voor het eerst niet eens meer naar die bookmakers. Geen idee ook waar mijn favoriet staat daar (Finland).
Het zijn ook de odds voor de overwinning. Uiteraard ga je hier niet mee winnen dus logisch dat je dan zakt bij de bookies. Daar hoef ik die odds niet eens voor te zien. Het zou me vreemder lijken als we gewoon op dezelfde positie bleven staan. Ik zou me eerder zorgen maken over kwalificatie, want dat is verre van zeker als het geheel er zo rommelig en amateuristisch uitziet en klinkt.quote:Op donderdag 8 mei 2025 11:08 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vind bookmakers ook een irritant iets, kijk ik ook zo min mogelijk naar. Ik heb echt het idee dat er te veel waarde aan wordt gegeven. Redelijk wat mensen (niet per se hier!) lijken te redeneren dat als iets laag bij de bookies staat, dat het dan ook meteen slechte nummers zijn. Dat vind ik te kort door de bocht.
Aran kennende zegt hij dat vast niet.quote:Op donderdag 8 mei 2025 11:02 schreef NLpop het volgende:
[..]
Als hij slim is zegt 'ie dat hij het zelf wel mee vindt vallen.
Ik gokte in eerste instantie op pakweg 7 of 8. Zowel Claude zelf (zo vrolijk en correct dat het voor mezelf wat gortig is) als het liedje (er mist wat aan) zijn niet m'n ding, maar ik kan me voorstellen dat anderen er meer in zien/horen.quote:
Dat klopt, maar ik ben dus van mening dat veel mensen de bookmakers hanteren om te baseren of iets goed of slecht is. Ik hou niet van die mentaliteit. Daarbij komt dat ik vind dat de bookmakers te veel invloed hebben op het (mogelijke) verloop van de competitie.quote:Op donderdag 8 mei 2025 11:16 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het zijn ook de odds voor de overwinning. Uiteraard ga je hier niet mee winnen dus logisch dat je dan zakt bij de bookies. Daar hoef ik die odds niet eens voor te zien. Het zou me vreemder lijken als we gewoon op dezelfde positie bleven staan. Ik zou me eerder zorgen maken over kwalificatie, want dat is verre van zeker als het geheel er zo rommelig en amateuristisch uitziet en klinkt.
Een nummer dat laag staat in de odds hoeft voor jou geen slecht nummer te zijn, maar Eurovisie is een competitie en een niet-competitief nummer is in deze context dus een slecht nummer.
Ik hoop niet dat je verwacht dat NL één van die honden is, want als hij zo vals zingt als in dat filmpje gaat de jury hem ook geen liefde geven hoor!quote:Op donderdag 8 mei 2025 11:16 schreef Boomboomkoffie het volgende:
Ik denk ook nog steeds dat teveel landen een televote vriendelijk nummer hebben ,die zullen elkaar cancellen. Blijft over de juryvriendelijke nummers en dat vind ik een beetje lastig. Ik gok nog steeds op waar 2 honden vechten om 1 been gaat de derde ermee heen
Maar er staat niks anders in die koppen dan dat hier en overal *gebaart weids* wordt gezegd in dit geval. Dus onwaar is het niet toch.quote:Op donderdag 8 mei 2025 10:55 schreef NLpop het volgende:
Daar gaan ze weerIk lees ze niet want ik gun ze de clicks niet
![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het overdreven en zie dat soort koppen als clickbait.quote:Op donderdag 8 mei 2025 11:40 schreef Greys het volgende:[..]
Maar er staat niks anders in die koppen dan dat hier en overal *gebaart weids* wordt gezegd in dit geval. Dus onwaar is het niet toch.
(Zeg ik als iemand die zich normaal boos maakt om dat soort koppen)
Laten we dan in ieder geval met z'n allen hopen dat dit niet het beste stukje was, en dat ze het express hebben gekozen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 08:02 schreef TheVulture het volgende:
Ja waarom juist dit stuk gekozen wordt is me een raadsel, waarschijnlijk het meest rommelige stuk van de performance, zeker als je de opbouw mist van het kleine begin
Ja joh ze nemen ons in de zeik.quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:11 schreef Dave het volgende:
[..]
Laten we dan in ieder geval met z'n allen hopen dat dit niet het beste stukje was, en dat ze het express hebben gekozen.
Wel de overgang waarvan mensen in de reaction videos zeiden dat ze er door verrast werden.quote:Op donderdag 8 mei 2025 10:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
True, maar dit is wel echt het meest nietszeggende stuk en de overgang
Dat lijkt me best een beetje.quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:18 schreef drxanax het volgende:
Zou Claude / AvroTros geschrokken zijn van de reacties?
Als het puur gaat om het halen van de top 10 is iedereen hier waarschijnlijk nog wel positief toch? Dat is een kwestie van ruim 150 punten scoren, wat bij een beetje normale vocale prestatie met dit liedje prima mogelijk moet zijn.quote:Op donderdag 8 mei 2025 10:50 schreef Cyan9 het volgende:
Ik denk dat een top 10 resultaat nog steeds wel mogelijk is. Een korte clip van een repetitie is precies wat het is: een korte clip van een repetitie. Repetities zijn zelden perfect, en beter dat het nu gebeurt (qua zang en/of foutjes in de camera shots) dan in de liveshow. Het nummer heeft daarnaast op zichzelf kwaliteit genoeg, en het lijkt me wat voorbarig om een hele staging af te serveren op basis van wat foto's en een korte clip.
Strijden om de winst lijkt me wel een brug te ver, maar dat vond ik sowieso al buiten ons bereik liggen.
Dat uitgerekend ik hier nu de positieve rol heb voelt wel ietwat onwerkelijk.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |