SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Is slecht voor je, cokeWell, life can be a riot
Wat is het stilWell, life can be a riot
Veel mensen
Well, life can be a riot
Erna kwam ervoor.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
De meet komt in zicht iedereen doet alsof ze het druk hebbenquote:
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ik stel een smoezen bingo voor, Grotetijd heeft al "iets afgefinkt"Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
1. Overleden tante/oom (of ander vaag iemand)
2. Voel me niet lekker
3. Moet mijn haar wassen !!Iedereen is een kutlultrut
Mongolide heeft de tv weer eens te hard staan.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 08-05-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2000 / +406 / +0 / 4130 / 4363
2. Harrie / 245 / +63 / +0 / 369 / 477
3. devzero / 227 / +67 / +0 / 174 / 226
4. HappyCharly / 207 / +97 / +0 / 260 / 325
5. Dr.Mikey / 191 / +13 / +4 / 115 / 169
6. KillemWieft / 145 / +4 / +4 / 126 / 196
7. aeque / 142 / +18 / +39 / 646 / 805
8. hemarookworst / 141 / +25 / +4 / 365 / 486
9. Homijn / 133 / +0 / +0 / 76 / 114
10. gebrokenglas / 126 / +0 / +0 / 555 / 693
11. _UserName_ / 123 / +17 / +0 / 81 / 126
12. Bally-b / 90 / +0 / +0 / 6 / 15
13. mario390 / 85 / +3 / +0 / 29 / 53
14. KoningWouter / 83 / +1 / +0 / 399 / 490
15. sp3c / 80 / +1 / +0 / 150 / 182
16. Rob / 73 / +3 / +0 / 38 / 58
17. Moeraskat / 63 / +0 / +0 / 507 / 553
18. Moonlight / 62 / +3 / +0 / 147 / 183
19. MizzezAmy / 57 / +2 / +0 / 477 / 559
20. kree / 50 / +0 / +0 / 134 / 171SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
TrustenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
(Te) Vroeg wakker.quote:Op donderdag 8 mei 2025 05:44 schreef KoningWouter het volgende:
Hej Marc.
Ook vroeg wakker, of nog laat op?![]()
Wow wat kut.quote:Op donderdag 8 mei 2025 06:07 schreef marc0871 het volgende:
LIF / CIDP. Kent u dat, beste mensen?
Ook de reden waarom ik wakker ben. Pijntjes.
Waar heb je nu last van dan?![]()
Krampjes, branderig gevoel, onrustige benen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 06:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wow wat kut.
Waar heb je nu last van dan?![]()
Dat klinkt rot.quote:Op donderdag 8 mei 2025 06:13 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Krampjes, branderig gevoel, onrustige benen.
Zit nu je topic te lezen. Op het eind was je voorzichtig positief, is dat nog steeds?![]()
Slaap lekkerquote:Op donderdag 8 mei 2025 06:16 schreef marc0871 het volgende:
Pijnstilling begint te werken.
Ik draai me nog een uurtje om.
![]()
![]()
Dat de corticosteroiden meer effect lijken te hebben dan de Ivig infusen?quote:Op donderdag 8 mei 2025 06:14 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat klinkt rot.
Zit nu je topic te lezen. Op het eind was je voorzichtig positief, is dat nog steeds?
Ja.
Heeft ook zijn kanten, maar volgens mij doet het wat voor me ipv tegen.![]()
Gelukkig! Slaap lekker man!quote:Op donderdag 8 mei 2025 06:19 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Dat de corticosteroiden meer effect lijken te hebben dan de Ivig infusen?
Ja.
Heeft ook zijn kanten, maar volgens mij doet het wat voor me ipv tegen.![]()
Ja na het eten viel ik zowat in slaap op de bank. Dus dacht: kan ik net zo goed naar bed gaan.
Alleen voor het slapen een paar zure matten gegeten. Nu nog buikpijn van.![]()
![]()
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
![]()
Morguh KW.quote:. Je eerste werkdag. Hopelijk vind je het leuk. Succes vandaag
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey punten koning. Ja wel goed 😌quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lief dat je daar aan denktquote:Op donderdag 8 mei 2025 06:35 schreef Dotteke het volgende:
![]()
[..]
Morguh KW.. Je eerste werkdag. Hopelijk vind je het leuk. Succes vandaag
Ja begin pas om 12 uur hoor, was gisteren vroeg gaan slapen dus vroeg wakker. En had buikpijn van een zure mat die ik gisteren gegeten had.![]()
![]()
Zoals altijd daarna. Moe en zeer lijf. Zal volgende week eens naar de dokter gaan. Dit is niet meer leuk zovaak.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee de laatste tijd is het wel heel vaakquote:Op donderdag 8 mei 2025 06:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zoals altijd daarna. Moe en zeer lijf. Zal volgende week eens naar de dokter gaan. Dit is niet meer leuk zovaak.
![]()
![]()
O eerst lekker rustig de dag beginnen. Hoevaak overwerk hoeveel uur ga je daar naar toe? Oeps te veel gesnoept dus. Dat je die dingen lust joh. Loop al gillend weg van die geurquote:Op donderdag 8 mei 2025 06:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Lief dat je daar aan denkt
Ja begin pas om 12 uur hoor, was gisteren vroeg gaan slapen dus vroeg wakker. En had buikpijn van een zure mat die ik gisteren gegeten had.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Haha echt hequote:Op donderdag 8 mei 2025 06:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O eerst lekker rustig de dag beginnen. Hoevaak overwerk hoeveel uur ga je daar naar toe? Oeps te veel gesnoept dus. Dat je die dingen lust joh. Loop al gillend weg van die reuk![]()
Ja daarom. Zowat iedere week. In april 5 keer gehad.quote:Op donderdag 8 mei 2025 06:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee de laatste tijd is het wel heel vaak
4 uurtjes per dag. Rustig beginnen. Dinsdagmiddag en donderdagmiddag eerst.quote:Op donderdag 8 mei 2025 06:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O eerst lekker rustig de dag beginnen. Hoevaak overwerk hoeveel uur ga je daar naar toe? Oeps te veel gesnoept dus. Dat je die dingen lust joh. Loop al gillend weg van die reuk
Heb je weer boezemfibrilleren gehad?![]()
Niet leukquote:Op donderdag 8 mei 2025 06:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja daarom. Zowat iedere week. In april 5 keer gehad.![]()
![]()
![]()
Moggûh
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Yeah Mark wat kudt voor je zeg.quote:Op donderdag 8 mei 2025 06:07 schreef marc0871 het volgende:
LIF / CIDP. Kent u dat, beste mensen?
Ook de reden waarom ik wakker ben. Pijntjes.
Hee collega!quote:
Mwah, nee, niet echt eigenlijk
Ik sla het werk dan ook over vandaag helaas. Gister was helemaal een ramp, 0 energie en dat zit er met alle nachtvoedingen nu ook nog niet inTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
JustinnerT!quote:
Begrijpelijk man, doe rustig aan.quote:Op donderdag 8 mei 2025 07:11 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hee collega!
Mwah, nee, niet echt eigenlijk
Ik sla het werk dan ook over vandaag helaas. Gister was helemaal een ramp, 0 energie en dat zit er met alle nachtvoedingen nu ook nog niet in
Ik begin om 12 uur toch? Of was het nou 13 uur?![]()
Thnx!quote:
van 12 tot 16quote:Op donderdag 8 mei 2025 07:12 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Begrijpelijk man, doe rustig aan.
Ik begin om 12 uur toch? Of was het nou 13 uur?
Morguh UN
Hee Dot
Ah, je mag er beginnen, vandaag gelijk al?quote:Op donderdag 8 mei 2025 07:12 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Begrijpelijk man, doe rustig aan.
Ik begin om 12 uur toch? Of was het nou 13 uur?
How can I make this topic about me?![]()
Hey GGquote:Op donderdag 8 mei 2025 07:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah, je mag er beginnen, vandaag gelijk al?
Yes begin vandaag met mijn eerste dagje![]()
![]()
gggquote:Op donderdag 8 mei 2025 07:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah, je mag er beginnen, vandaag gelijk al?![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2025 07:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hey GG
Yes begin vandaag met mijn eerste dagje
Heb de voeding van 23.30 gehad, 01:30, 05:15.. gelukkig na de laatste voeding nog wel uurtje kunnen slapen maar 5.5 is te weinig om te werken met hoe ik mij voel dus ga wat dingen in huis doen, welllicht dat vrouwlief gaat werken voor mij, mits ik het alleen red, vaak haal ik haar dan met Jyske op
Hee gg
Hey GGquote:Op donderdag 8 mei 2025 07:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah, je mag er beginnen, vandaag gelijk al?
Ik hoop dat je het leuk vindt. 4 uurtjes is niet gelijk te gek.quote:Op donderdag 8 mei 2025 07:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hey GG
Yes begin vandaag met mijn eerste dagje
Direct bij het binnengaan daar "bolk" geroepen?
Prima joh, werkt je vrouw ook bij de kringloop? Dacht zoiets gelezen te hebben in je column.quote:Op donderdag 8 mei 2025 07:14 schreef _UserName_ het volgende:
Heb de voeding van 23.30 gehad, 01:30, 05:15.. gelukkig na de laatste voeding nog wel uurtje kunnen slapen maar 5.5 is te weinig om te werken met hoe ik mij voel dus ga wat dingen in huis doen, welllicht dat vrouwlief gaat werken voor mij, mits ik het alleen red, vaak haal ik haar dan met Jyske op
Zwaar zo'n kleine hebben man. Hopelijk kun je lekker rusten vandaag.![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2025 07:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het leuk vindt. 4 uurtjes is niet gelijk te gek.
Direct bij het binnengaan daar "bolk" geroepen?![]()
![]()
Hahaha ja zoiets.quote:Op donderdag 8 mei 2025 07:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het leuk vindt. 4 uurtjes is niet gelijk te gek.
Direct bij het binnengaan daar "bolk" geroepen?
Nee UserT stond aan de balie dus had meteen de juiste te pakken.![]()
![]()
"Ah dus jij bent UserT, aha. Ik had je heel anders voorgesteld"quote:Op donderdag 8 mei 2025 07:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hahaha ja zoiets.
Nee UserT stond aan de balie dus had meteen de juiste te pakken.
Klopt, zij werkte er al eerder dan mij zelfsquote:Op donderdag 8 mei 2025 07:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Prima joh, werkt je vrouw ook bij de kringloop? Dacht zoiets gelezen te hebben in je column.
Zwaar zo'n kleine hebben man. Hopelijk kun je lekker rusten vandaag.
Ken ik haar al of was ze er dinsdag niet?quote:Op donderdag 8 mei 2025 07:17 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Klopt, zij werkte er al eerder dan mij zelfs![]()
Ik zat later te bedenken, eigenlijk had ik moeten zeggen dat ik Henk heette en ik het over zou nemen van Ferdyquote:Op donderdag 8 mei 2025 07:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hahaha ja zoiets.
Nee UserT stond aan de balie dus had meteen de juiste te pakken.
Nee, zij was er niet want ik was erquote:Op donderdag 8 mei 2025 07:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ken ik haar al of was ze er dinsdag niet?
Hahaha ja had je kunnen doen. Was er wel ingetrapt.quote:Op donderdag 8 mei 2025 07:17 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik zat later te bedenken, eigenlijk had ik moeten zeggen dat ik Henk heette en ik het over zou nemen van Ferdy![]()
![]()
Of moeten beginnen met: nou, je hebt in ieder geval je kleren aan...quote:Op donderdag 8 mei 2025 07:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hahaha ja had je kunnen doen. Was er wel ingetrapt.
Ahh jullie wisselen elkaar af. Dacht al, hoe doen jullie dat dan met Jyske.quote:Op donderdag 8 mei 2025 07:18 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, zij was er niet want ik was er![]()
Zo dusquote:Op donderdag 8 mei 2025 07:19 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ahh jullie wisselen elkaar af. Dacht al, hoe doen jullie dat dan met Jyske.
quote:Op donderdag 8 mei 2025 07:18 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Of moeten beginnen met: nou, je hebt in ieder geval je kleren aan...![]()
![]()
moet vanavond de auto naar de garage duwen (+/- 500 meter), gaat nog een leuke worden
Wat ook belangrijk is, hoe is de koffie daar, een beetje te drinken?How can I make this topic about me?![]()
Ik werk er, wat denk je zelf?quote:Op donderdag 8 mei 2025 07:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat ook belangrijk is, hoe is de koffie daar, een beetje te drinken?
Heb je handen genoeg?quote:Op donderdag 8 mei 2025 07:21 schreef _UserName_ het volgende:
moet vanavond de auto naar de garage duwen (+/- 500 meter), gaat nog een leuke worden![]()
Jawel, denk het welquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ja was prima te drinken hoorquote:Op donderdag 8 mei 2025 07:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat ook belangrijk is, hoe is de koffie daar, een beetje te drinken?![]()
![]()
Straks mag jij op passenen gaan ze beide werkenquote:Op donderdag 8 mei 2025 07:19 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ahh jullie wisselen elkaar af. Dacht al, hoe doen jullie dat dan met Jyske.
Als 'ie eenmaal rolt gaat het wel. Opritjes enzo, dat is wel pittig.quote:How can I make this topic about me?![]()
Is wel een ideequote:Op donderdag 8 mei 2025 07:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Straks mag jij op passenen gaan ze beide werken
quote:Op donderdag 8 mei 2025 07:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Straks mag jij op passenen gaan ze beide werken![]()
![]()
Is een keer rotonde over maar die is vrij recht te pakken en een keer rechtsaf slaan dus wel te doenquote:Op donderdag 8 mei 2025 07:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als 'ie eenmaal rolt gaat het wel. Opritjes enzo, dat is wel pittig.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ff de kleine uit bed halenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 08-05-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2033 / +406 / +33 / 4150 / 4387
2. devzero / 257 / +67 / +30 / 174 / 231
3. Harrie / 245 / +63 / +0 / 369 / 477
4. KillemWieft / 216 / +4 / +75 / 127 / 205
5. HappyCharly / 207 / +97 / +0 / 260 / 325
6. Dr.Mikey / 205 / +13 / +18 / 115 / 172
7. aeque / 168 / +18 / +65 / 646 / 808
8. hemarookworst / 141 / +25 / +4 / 365 / 486
9. Homijn / 133 / +0 / +0 / 76 / 114
10. gebrokenglas / 127 / +0 / +1 / 562 / 701
11. _UserName_ / 123 / +17 / +0 / 100 / 145
12. KoningWouter / 122 / +1 / +39 / 420 / 523
13. Bally-b / 90 / +0 / +0 / 6 / 15
14. mario390 / 85 / +3 / +0 / 29 / 53
15. sp3c / 80 / +1 / +0 / 150 / 182
16. Rob / 80 / +3 / +7 / 39 / 62
17. Moeraskat / 63 / +0 / +0 / 507 / 553
18. Moonlight / 62 / +3 / +0 / 147 / 183
19. MizzezAmy / 57 / +2 / +0 / 477 / 559
20. kree / 50 / +0 / +0 / 134 / 171SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Pak ik nog even een koffie
* gebrokenglas schenkt koffie in voor de aanwezigenHow can I make this topic about me?![]()
Is er niet iemand die je even kan slepen?quote:Op donderdag 8 mei 2025 07:26 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Is een keer rotonde over maar die is vrij recht te pakken en een keer rechtsaf slaan dus wel te doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb geen auto anders had ik het wel kunnen doen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is er niet iemand die je even kan slepen?![]()
Idemquote:Op donderdag 8 mei 2025 07:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik heb geen auto anders had ik het wel kunnen doen.![]()
Er zullen er toch vast wel zijn die een auto hebben, of anders een van de buren.quote:Op donderdag 8 mei 2025 07:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik heb geen auto anders had ik het wel kunnen doen.
Of de anwb? Doet die dat niet?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als je lid bentquote:Op donderdag 8 mei 2025 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zullen er toch vast wel zijn die een auto hebben, of anders een van de buren.
Of de anwb? Doet die dat niet?![]()
![]()
Ja das waar, je moet wel lid zijnquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik mag er af en toe een lenen, maar nooit houdenquote:
Wel de lusten niet de lastenquote:Op donderdag 8 mei 2025 07:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik mag er af en toe een lenen, maar nooit houden![]()
![]()
Sleepoog is afgebroken in schroefdraad dus nee dat gaat nietquote:Op donderdag 8 mei 2025 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is er niet iemand die je even kan slepen?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
SleepbolkTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Als het nog ff kan graag
Ja kan er niets aan doen, ze nemen het lid steeds terugquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O nee dan lukt dat niet inderdaadquote:Op donderdag 8 mei 2025 07:37 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Sleepoog is afgebroken in schroefdraad dus nee dat gaat nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 8 mei 2025 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja kan er niets aan doen, ze nemen het lid steeds terug![]()
![]()
https://www.powned.tv/art(...)azc-neerzetten~3744/
@Dotteke
[ Bericht 91% gewijzigd door KoningWouter op 08-05-2025 08:07:09 ]![]()
Ja ik heb het gelezen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 07:59 schreef KoningWouter het volgende:
https://www.powned.tv/art(...)azc-neerzetten~3744/
@:Dotteke
Ik zelf heb er geen moeite mee, mits er echt alleen mensen uit oorlogsgebieden komen.
Zelf zou je ook opvangwillen in een veiligland mocht hier oorlog uitbreken
Het is voor de korte opvang, niet langdurigWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Moon
Volgens mij komt alles er. Het is om Ter Apel te ontlasten. Daar komt iedereen binnen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 08:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik heb het gelezen.
Ik zelf heb er geen moeite mee, mits er echt alleen mensen uit oorlogsgebieden komen.
Zelf zou je ook opvangwillen in een veiligland mocht hier oorlog uitbreken
Het is voor de korte opvang, niet langdurig![]()
Oeps dat ging niet goed
quote:Op donderdag 8 mei 2025 08:07 schreef Dotteke het volgende:
Er was er toch een van wie je gisteren belde waar je om 9 uur terecht kon?hoe dan zit met mijn dochter te appen en het bericht staat hier. Het moet niet gekker worden
Kan gewoonquote:Op donderdag 8 mei 2025 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]hoe dan zit met mijn dochter te appen en het bericht staat hier. Het moet niet gekker worden
![]()
![]()
Wakey wakeyquote:Op donderdag 8 mei 2025 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]hoe dan zit met mijn dochter te appen en het bericht staat hier. Het moet niet gekker worden
![]()
![]()
Hahahaha ik dacht al... snapte het al nietquote:Op donderdag 8 mei 2025 08:09 schreef Dotteke het volgende:
![]()
![]()
Nou ja zeg. Hoe gek is dit. Wordt echt tijd dat ik mij eens na laat kijkenquote:![]()
Ik moet om 9 uur naar de fysio. Het is haar gisteren toen ze hier aan het eten was in de nek geschoten en kon nergens meer terecht natuurlijk. Bij een kon ze vanmorgen om 9 uur
Nu vraagt ze of ik aan mijn fysio wil vragen of hij nog een plekkie heeft
Ja even een check up doenquote:Op donderdag 8 mei 2025 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Hoe gek is dit. Wordt echt tijd dat ik mij eens na laat kijken![]()
Ik moet om 9 uur naar de fysio. Het is haar gisteren toen ze hier aan het eten was in de nek geschoten en kon nergens meer terecht natuurlijk. Bij een kon ze vanmorgen om 9 uur
Nu vraagt ze of ik aan mijn fysio wil vragen of hij nog een plekkie heeft![]()
![]()
Ben nog moe en duf, dat zal het hem zijnquote:
Nee, dat snap ik dat je het niet snapte, ik snapte het zelf al niet toen ik het hier zag staanquote:Op donderdag 8 mei 2025 08:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hahahaha ik dacht al... snapte het al niet
quote:Op donderdag 8 mei 2025 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben nog moe en duf, dat zal het hem zijn![]()
![]()
Nou die gaat danquote:Op donderdag 8 mei 2025 08:11 schreef JustinK het volgende:
Gelukkig was het geen spicy bericht aan Henk
He hoe is het, nog veel gescheten vandaag of was het rustig.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh zo'n bericht valt hier niet opquote:Op donderdag 8 mei 2025 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou die gaat dan
He hoe is het, nog veel gescheten vandaag of was het rustig.![]()
![]()
Ja ze heeft ooit een zware wiplash gehad en zo af en toe heeft ze daar nog heel veel last vanquote:
Haar arm wordt dan ook dik en blauw zo raarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Neem er een zure mat bijquote:Op donderdag 8 mei 2025 08:13 schreef KoningWouter het volgende:
Hmm ik denk dat ik een glas cola ga pakken![]()
Oh dat is wel heel vervelendquote:Op donderdag 8 mei 2025 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ze heeft ooit een zware wiplash gehad en zo af en toe heeft ze daar nog heel veel last van
Haar arm wordt dan ook dik en blauw zo raar![]()
![]()
Das wel een beetje vroeg KW doe nog maar ffkes nietquote:Op donderdag 8 mei 2025 08:13 schreef KoningWouter het volgende:
Hmm ik denk dat ik een glas cola ga pakkenluister maar naar Dot, niet aan toe geven
Heb al ingeschonken. 1tje dan.quote:Op donderdag 8 mei 2025 08:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das wel een beetje vroeg KW doe nog maar ffkes nietluister maar naar Dot, niet aan toe geven
Ben al vanaf 5 uur wakker.![]()
Nee, dat pas hier heel goed in.quote:
ALleen Henk heeft geen WA of zo dus moet het mailen wil ik hem dat vragen.
Maar wat dat betreft zou hij wel goed passen hier, ik denk dat hij dik wint met al die shit van hemWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Foei, * Dotteke geeft KW een tik over zijn vingersquote:Op donderdag 8 mei 2025 08:15 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb al ingeschonken. 1tje dan.
Ben al vanaf 5 uur wakker.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou ik betwijfel of iemand ooit sneller kan zijn dan onze Justin.quote:Op donderdag 8 mei 2025 08:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dat pas hier heel goed in.
Maar wat dat betreft zou hij wel goed passen hier, ik denk dat hij dik wint met al die shit van hem
Volgens mij heeft hij ook een emmer naast zijn pc voor zijn behoeften en veegt hij al typend zijn kont af.![]()
![]()
Nou @henk kom er maar inquote:Op donderdag 8 mei 2025 08:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dat pas hier heel goed in.
Maar wat dat betreft zou hij wel goed passen hier, ik denk dat hij dik wint met al die shit van hem![]()
![]()
Bleehhquote:Op donderdag 8 mei 2025 08:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nou ik betwijfel of iemand ooit sneller kan zijn dan onze Justin.
Volgens mij heeft hij ook een emmer naast zijn pc voor zijn behoeften en veegt hij al typend zijn kont af.![]()
![]()
Dat zou je toch niet doorvertellenquote:Op donderdag 8 mei 2025 08:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
![]()
Sterker nog ik denk dat hij met stront de letters maaktquote:Op donderdag 8 mei 2025 08:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij ook een emmer naast zijn pc voor zijn behoeften en veegt hij al typend zijn kont af.
Zo kan ie wel weer hequote:Op donderdag 8 mei 2025 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sterker nog ik denk dat hij met stront de letters maakt![]()
![]()
Het wordt tijd dat we voor je een plekje gaan vinden in het bejaardenhuis.quote:Op donderdag 8 mei 2025 08:09 schreef Dotteke het volgende:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2025 08:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat we voor je een plekje gaan vinden in het bejaardenhuis.![]()
![]()
Fijn dat je zo liefdevol mee denkt met wat het beste voor mij is.quote:Op donderdag 8 mei 2025 08:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat we voor je een plekje gaan vinden in het bejaardenhuis.![]()
Zou je dan een plekje bij jou in de buurt willen zoeken, dan kan je mij af en toe even komen bolkuh
Oh Dot wat perversquote:Op donderdag 8 mei 2025 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn dat je zo liefdevol mee denkt met wat het beste voor mij is.![]()
Zou je dan een plekje bij jou in de buurt willen zoeken, dan kan je mij af en toe even komen bolkuh![]()
![]()
Uiteraardquote:Op donderdag 8 mei 2025 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn dat je zo liefdevol mee denkt met wat het beste voor mij is.![]()
Zou je dan een plekje bij jou in de buurt willen zoeken, dan kan je mij af en toe even komen bolkuh
En de kanonskogels kietelen natuurlijk.Nee ik zwaai niet meer naar jou met je 400 punten.quote:
Aquequelequ :B![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2025 08:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Uiteraard
En de kanonskogels kietelen natuurlijk.
[..]
Nee ik zwaai niet meer naar jou met je 400 punten.![]()
![]()
Gewapend met thee en een Bastognekoek de eerste meeting in.quote:
Niks mis meequote:Op donderdag 8 mei 2025 08:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gewapend met thee en een Bastognekoek de eerste meeting in.![]()
![]()
* gebrokenglas kijkt verbaasd naar de klok...quote:Op donderdag 8 mei 2025 08:30 schreef KoningWouter het volgende:
Hmm heb eigenlijk ook wel zin in een pizza of pasta.How can I make this topic about me?![]()
Beetje vroeg hequote:Op donderdag 8 mei 2025 08:31 schreef KoningWouter het volgende:
Doe ik niet maaaar patatje oorlog of patatje puinhoop zou ik ook wel lusten nu.![]()
![]()
Patatje Puinhoop?quote:Op donderdag 8 mei 2025 08:31 schreef KoningWouter het volgende:
Doe ik niet maaaar patatje oorlog of patatje puinhoop zou ik ook wel lusten nu.Werewolf![]()
Ziet er jummie uitquote:Op donderdag 8 mei 2025 08:35 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup, patat met mayo, curry, pindasaus en uitjesWerewolf![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2025 08:34 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Goedemorgen Amy
Lekker geslapen?![]()
Eigenlijk heel slecht geslapen
En jij?Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Vandaag een drukke dag met veel dingen te doen, of kun je lekker kalm aan doen...?quote:Op donderdag 8 mei 2025 08:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
En jij?How can I make this topic about me?![]()
Oej dat is rot.quote:Op donderdag 8 mei 2025 08:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
En jij?
Ik heb wel goed geslapen hoor, lag er alleen al heeeeel vroeg in.
Was er al 5 uur uit.
Liep je te piekeren vannacht?![]()
Over kwartier eerste vergadering en daarna nog een, maar rest van de dag niets en toen ik net mn tas inpakte om te vertrekken zag ik dat de thuiswerkoptie was aangezet, dus toch daarvoor gekozenquote:Op donderdag 8 mei 2025 08:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vandaag een drukke dag met veel dingen te doen, of kun je lekker kalm aan doen...?
Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Ah, dat klinkt relaxt.quote:Op donderdag 8 mei 2025 08:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Over kwartier eerste vergadering en daarna nog een, maar rest van de dag niets en toen ik net mn tas inpakte om te vertrekken zag ik dat de thuiswerkoptie was aangezet, dus toch daarvoor gekozen
Kan wel je broek weer uit.quote:Op donderdag 8 mei 2025 08:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Over kwartier eerste vergadering en daarna nog een, maar rest van de dag niets en toen ik net mn tas inpakte om te vertrekken zag ik dat de thuiswerkoptie was aangezet, dus toch daarvoor gekozen
Nee dit was een keer niet dubbelzinnig bedoeld.
Aquequelequ :B
Forum Opties Forumhop: Hop naar: