Een innie en een outie.quote:Op donderdag 8 mei 2025 09:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
De ene doet het binnenwerk en de ander het buitenwerk
Dus je hebt binnenDennis en buitenDennis
Zit ik al halfjaar inquote:
Ja maar als er ineens iets verandert kan het dat ze even de huisarts moeten spreken en als die eind van de middag visites rijdt of bij een stervende patiënt zit en het is niet bijzonder dringend, dan komt het vandaag.quote:Op donderdag 8 mei 2025 09:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat hadden ze van tevoren ook kunnen weten![]()
Ik mag ibuprofen vanwege mijn chronische ziekte, daar houden ze gewoon rekening mee.
De zolder hier is mijn mancave.quote:
Ja ik weet niet. Ik zou vrijwel hetzelfde krijgen als de vorige keer alleen met 1 stofje minder omdat die niet nodig is. Maar toen ik bij de apotheek stond zeiden ze dat ze door hadden gekregen dat het toch niet samen kon met mijn medicatie (bloedverdunners). Hmm oke.quote:Op donderdag 8 mei 2025 09:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik mag ibuprofen vanwege mijn chronische ziekte, daar houden ze gewoon rekening mee.
Dennis en Dennis zijn bij mij aan het warmtepompenquote:
Ja ze zei ook van ik moet even dingen uitzoeken enz. En ik was anders toch van plan om gisteravond laat pas te beginnen omdat ik gewoon een vast schema daarmee wil hebben dus ach een halve dag later beginnen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 10:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar als er ineens iets verandert kan het dat ze even de huisarts moeten spreken en als die eind van de middag visites rijdt of bij een stervende patiënt zit en het is niet bijzonder dringend, dan komt het vandaag.
quote:
Da's in jouw geval ook al wat langer bekend bij ze, neem ik aan.quote:Op donderdag 8 mei 2025 09:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Huehue?quote:Op donderdag 8 mei 2025 10:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dennis en Dennis zijn bij mij aan het warmtepompen
Ik bijna 3 jaar, wat heb ik gewonnen?quote:
De titel opperkneus?quote:Op donderdag 8 mei 2025 10:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik bijna 3 jaar, wat heb ik gewonnen?
quote:
Ja als deze kuur aanslaat want ik moet hem nu wat langer nemen dan gaat het laatste beetje van die ontsteking hopelijk uit mijn vinger en als dan die wondjes op mn vinger dicht zijn (wat al bijna is) dan is het klaar.quote:
Woehoequote:
Of als ondertitel?quote:Op donderdag 8 mei 2025 10:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Woehoe
Moet ik nu mijn sig aanpassen?
Ik dacht dat we ook over waren naar een dictatuur?quote:Op donderdag 8 mei 2025 10:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ho ho, moeten er niet eerst verkiezingen gehouden worden?
Wie is dan de dictator?quote:Op donderdag 8 mei 2025 10:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik dacht dat we ook over waren naar een dictatuur?
Als het goed aanslaat, hoeft er dan minder van je vinger af?quote:Op donderdag 8 mei 2025 10:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja als deze kuur aanslaat want ik moet hem nu wat langer nemen dan gaat het laatste beetje van die ontsteking hopelijk uit mijn vinger en als dan die wondjes op mn vinger dicht zijn (wat al bijna is) dan is het klaar.
Maar dan moet wel die ontsteking weg. Maar ik heb goede hoop want het ziet er al beter uit en het is de meest standaard bacterie die ze zien in het ziekenhuis en ook heel makkelijk te behandelen moet zijn. Dat geeft hoop.
Als die ontsteking niet weggaat dan is het een ander verhaal maar we gaan er vanuit dat de antibiotica zijn werk doet.
Maar is je vinger dan gered of moet ie er nog steeds af?quote:Op donderdag 8 mei 2025 10:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja als deze kuur aanslaat want ik moet hem nu wat langer nemen dan gaat het laatste beetje van die ontsteking hopelijk uit mijn vinger en als dan die wondjes op mn vinger dicht zijn (wat al bijna is) dan is het klaar.
Maar dan moet wel die ontsteking weg. Maar ik heb goede hoop want het ziet er al beter uit en het is de meest standaard bacterie die ze zien in het ziekenhuis en ook heel makkelijk te behandelen moet zijn. Dat geeft hoop.
Als die ontsteking niet weggaat dan is het een ander verhaal maar we gaan er vanuit dat de antibiotica zijn werk doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |