Hoe weet je nou welke je moet aansprekenquote:
Iets wat mensen als essn doen omdat ze niet goed uit kunnen rusten van een normale lengte slaap.quote:
Nou gewoon de ene met Dennis en de andere met Dennisquote:Op donderdag 8 mei 2025 09:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe weet je nou welke je moet aanspreken
Verwarrendquote:Op donderdag 8 mei 2025 09:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou gewoon de ene met Dennis en de andere met Dennis
Als de ene Dennis roept, weet 'ie dat 'ie de andere bedoelt.quote:
De ene doet het binnenwerk en de ander het buitenwerkquote:
Krijg een beetje dit idee nu.quote:Op donderdag 8 mei 2025 09:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou gewoon de ene met Dennis en de andere met Dennis
En onderDennis en bovenDennis.quote:Op donderdag 8 mei 2025 09:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
De ene doet het binnenwerk en de ander het buitenwerk
Dus je hebt binnenDennis en buitenDennis
Maar de een zit boven en de ander op het dakquote:Op donderdag 8 mei 2025 09:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En onderDennis en bovenDennis.
Dus bovenDennis en bovenbovenDennisquote:Op donderdag 8 mei 2025 09:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar de een zit boven en de ander op het dak
zolderDennis en dakDennis.quote:Op donderdag 8 mei 2025 09:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar de een zit boven en de ander op het dak
Of zolderDennis en dakDennisquote:Op donderdag 8 mei 2025 09:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dus bovenDennis en bovenbovenDennis
Dat hadden ze van tevoren ook kunnen wetenquote:Op donderdag 8 mei 2025 09:54 schreef Ama het volgende:
Zo maar eens mijn antibiotica ophalen.Gisteren was het een heel gedoe en het was laat op de middag dus was beter dat ik vandaag kwam zei ze. Kwam ook omdat ik ineens een andere antibiotica moet hebben ivm mijn medicijnen.
Het is altijd lunchtijdquote:
Nee ik heb geen zolderquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |