Oei.quote:Op donderdag 8 mei 2025 08:08 schreef essnhills het volgende:
Het is nog zowat midden in de nacht en ik zit al met mijn vader te wachten op de warmtepompinstallatiemensen
Midden in de nacht zegt ze dan, lieverd het is 8 uur in de morgenquote:Op donderdag 8 mei 2025 08:08 schreef essnhills het volgende:
Het is nog zowat midden in de nacht en ik zit al met mijn vader te wachten op de warmtepompinstallatiemensen
Ja mijn vader was al koffie aan het zetten toen ik beneden wasquote:
Koekje erbij?quote:Op donderdag 8 mei 2025 08:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja mijn vader was al koffie aan het zetten toen ik beneden was
Precies. En hij stinkt.quote:
Ja nou ik heb veel slaap nodig en ben normaal pas rond 10 uur langzaam wakker aan het wordenquote:Op donderdag 8 mei 2025 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Midden in de nacht zegt ze dan, lieverd het is 8 uur in de morgen
Ja heb gister mergpijpjes meegenomen bij de Dekamarktquote:
Terechte klachtquote:
Goede keuzequote:Op donderdag 8 mei 2025 08:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja heb gister mergpijpjes meegenomen bij de Dekamarkt
geloof dat die gedeeltelijk is afgesloten momenteel, ff kijken hoe ik thuis kom de halve stad ligt openquote:
Dat doen ze pas bij de overdracht, toch?quote:Op donderdag 8 mei 2025 08:29 schreef Karzai het volgende:
probeer nu mijn parkeervergunning om te zetten, maar hij is blijkbaar nog niet op mijn naam gezet bij de rdw,n zo maar even bellen
geen idee eigenlijk, ik heb wel alles al betaaldquote:Op donderdag 8 mei 2025 08:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat doen ze pas bij de overdracht, toch?
quote:
Lucky you dat je zo lang kan slapen. Lijkt mij heerlijk.quote:Op donderdag 8 mei 2025 08:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja nou ik heb veel slaap nodig en ben normaal pas rond 10 uur langzaam wakker aan het worden
Is pure noodzaak hier hoor. Long Covid dus slaap veel, en overdag lig ik op de bank.quote:Op donderdag 8 mei 2025 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lucky you dat je zo lang kan slapen. Lijkt mij heerlijk.
Heb je de koffie al voor ze gezet?quote:Op donderdag 8 mei 2025 08:48 schreef essnhills het volgende:
Er staat iemand in werkkleding aan de overkant te roken. Die zal vast op zijn maatje aan het wachten zijn en dan hierheen komen
O dat is ellende. Kamp je daar al lang mee?quote:Op donderdag 8 mei 2025 08:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is pure noodzaak hier hoor. Long Covid dus slaap veel, en overdag lig ik op de bank.
Morguh Stigquote:
Wat is dat?quote:Op donderdag 8 mei 2025 08:58 schreef Nattekat het volgende:
Lang slapen is vaker wel dan niet een vloek.
Vuige leugens.quote:Op donderdag 8 mei 2025 08:58 schreef Nattekat het volgende:
Lang slapen is vaker wel dan niet een vloek.
Uiteraardquote:
Bijna 3 jaar alweer, dus jaquote:Op donderdag 8 mei 2025 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is ellende. Kamp je daar al lang mee?
L.e.M.quote:
Dotjequote:
Een vloek? Als je domme topics op Fok ziet.quote:
Hoe weet je nou welke je moet aansprekenquote:
Iets wat mensen als essn doen omdat ze niet goed uit kunnen rusten van een normale lengte slaap.quote:
Nou gewoon de ene met Dennis en de andere met Dennisquote:Op donderdag 8 mei 2025 09:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe weet je nou welke je moet aanspreken
Verwarrendquote:Op donderdag 8 mei 2025 09:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou gewoon de ene met Dennis en de andere met Dennis
Als de ene Dennis roept, weet 'ie dat 'ie de andere bedoelt.quote:
De ene doet het binnenwerk en de ander het buitenwerkquote:
Krijg een beetje dit idee nu.quote:Op donderdag 8 mei 2025 09:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou gewoon de ene met Dennis en de andere met Dennis
En onderDennis en bovenDennis.quote:Op donderdag 8 mei 2025 09:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
De ene doet het binnenwerk en de ander het buitenwerk
Dus je hebt binnenDennis en buitenDennis
Maar de een zit boven en de ander op het dakquote:Op donderdag 8 mei 2025 09:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En onderDennis en bovenDennis.
Dus bovenDennis en bovenbovenDennisquote:Op donderdag 8 mei 2025 09:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar de een zit boven en de ander op het dak
zolderDennis en dakDennis.quote:Op donderdag 8 mei 2025 09:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar de een zit boven en de ander op het dak
Of zolderDennis en dakDennisquote:Op donderdag 8 mei 2025 09:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dus bovenDennis en bovenbovenDennis
Dat hadden ze van tevoren ook kunnen wetenquote:Op donderdag 8 mei 2025 09:54 schreef Ama het volgende:
Zo maar eens mijn antibiotica ophalen.Gisteren was het een heel gedoe en het was laat op de middag dus was beter dat ik vandaag kwam zei ze. Kwam ook omdat ik ineens een andere antibiotica moet hebben ivm mijn medicijnen.
Het is altijd lunchtijdquote:
Nee ik heb geen zolderquote:
Een innie en een outie.quote:Op donderdag 8 mei 2025 09:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
De ene doet het binnenwerk en de ander het buitenwerk
Dus je hebt binnenDennis en buitenDennis
Zit ik al halfjaar inquote:
Ja maar als er ineens iets verandert kan het dat ze even de huisarts moeten spreken en als die eind van de middag visites rijdt of bij een stervende patiënt zit en het is niet bijzonder dringend, dan komt het vandaag.quote:Op donderdag 8 mei 2025 09:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat hadden ze van tevoren ook kunnen weten![]()
Ik mag ibuprofen vanwege mijn chronische ziekte, daar houden ze gewoon rekening mee.
De zolder hier is mijn mancave.quote:
Ja ik weet niet. Ik zou vrijwel hetzelfde krijgen als de vorige keer alleen met 1 stofje minder omdat die niet nodig is. Maar toen ik bij de apotheek stond zeiden ze dat ze door hadden gekregen dat het toch niet samen kon met mijn medicatie (bloedverdunners). Hmm oke.quote:Op donderdag 8 mei 2025 09:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik mag ibuprofen vanwege mijn chronische ziekte, daar houden ze gewoon rekening mee.
Dennis en Dennis zijn bij mij aan het warmtepompenquote:
Ja ze zei ook van ik moet even dingen uitzoeken enz. En ik was anders toch van plan om gisteravond laat pas te beginnen omdat ik gewoon een vast schema daarmee wil hebben dus ach een halve dag later beginnen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 10:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar als er ineens iets verandert kan het dat ze even de huisarts moeten spreken en als die eind van de middag visites rijdt of bij een stervende patiënt zit en het is niet bijzonder dringend, dan komt het vandaag.
quote:
Da's in jouw geval ook al wat langer bekend bij ze, neem ik aan.quote:Op donderdag 8 mei 2025 09:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Huehue?quote:Op donderdag 8 mei 2025 10:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dennis en Dennis zijn bij mij aan het warmtepompen
Ik bijna 3 jaar, wat heb ik gewonnen?quote:
De titel opperkneus?quote:Op donderdag 8 mei 2025 10:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik bijna 3 jaar, wat heb ik gewonnen?
quote:
Ja als deze kuur aanslaat want ik moet hem nu wat langer nemen dan gaat het laatste beetje van die ontsteking hopelijk uit mijn vinger en als dan die wondjes op mn vinger dicht zijn (wat al bijna is) dan is het klaar.quote:
Woehoequote:
Of als ondertitel?quote:Op donderdag 8 mei 2025 10:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Woehoe
Moet ik nu mijn sig aanpassen?
Ik dacht dat we ook over waren naar een dictatuur?quote:Op donderdag 8 mei 2025 10:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ho ho, moeten er niet eerst verkiezingen gehouden worden?
Wie is dan de dictator?quote:Op donderdag 8 mei 2025 10:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik dacht dat we ook over waren naar een dictatuur?
Als het goed aanslaat, hoeft er dan minder van je vinger af?quote:Op donderdag 8 mei 2025 10:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja als deze kuur aanslaat want ik moet hem nu wat langer nemen dan gaat het laatste beetje van die ontsteking hopelijk uit mijn vinger en als dan die wondjes op mn vinger dicht zijn (wat al bijna is) dan is het klaar.
Maar dan moet wel die ontsteking weg. Maar ik heb goede hoop want het ziet er al beter uit en het is de meest standaard bacterie die ze zien in het ziekenhuis en ook heel makkelijk te behandelen moet zijn. Dat geeft hoop.
Als die ontsteking niet weggaat dan is het een ander verhaal maar we gaan er vanuit dat de antibiotica zijn werk doet.
Maar is je vinger dan gered of moet ie er nog steeds af?quote:Op donderdag 8 mei 2025 10:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja als deze kuur aanslaat want ik moet hem nu wat langer nemen dan gaat het laatste beetje van die ontsteking hopelijk uit mijn vinger en als dan die wondjes op mn vinger dicht zijn (wat al bijna is) dan is het klaar.
Maar dan moet wel die ontsteking weg. Maar ik heb goede hoop want het ziet er al beter uit en het is de meest standaard bacterie die ze zien in het ziekenhuis en ook heel makkelijk te behandelen moet zijn. Dat geeft hoop.
Als die ontsteking niet weggaat dan is het een ander verhaal maar we gaan er vanuit dat de antibiotica zijn werk doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |