Euh er staat toch echt geschonkenquote:
Ik houd echt wel van dit soort filmpjes en feitjesquote:Op donderdag 8 mei 2025 20:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De oudst geboren persoon ooit die gefilmed is.... ja daar moest ik ook ff over nadenken...
Was Paus Leo XIII Zijn naam voorganger dus.
En hier zijn de beelden.
Bekijk deze YouTube-video
Die man heeft Napoleon nog meegemaaktquote:Op donderdag 8 mei 2025 20:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik houd echt wel van dit soort filmpjes en feitjes
Nou, dat is dan niet helemaal geluktquote:Op donderdag 8 mei 2025 20:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Euh er staat toch echt geschonken![]()
Kijk, Utrecht bestaat alleen maar omdat wij Gelderlanders niet naast Hollanders willen wonen.![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2025 21:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nou, dat is dan niet helemaal gelukt![]()
[ afbeelding ]
Rare vogelquote:
Goede hanenkamquote:
Ieder huisje heb zijn kruisjequote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:55 schreef marcb1974 het volgende:
Nou, ze hebben de 'goede paus' gekozen. De pedo's in de kerk kunnen weer rustig ademen.
https://www.hln.be/buiten(...)ten-kiezen~a17fc8f3/
Ja, die kruisjes is deze sekte goed inquote:
Kan zo in een horrorfilmquote:
Horror tomaatjes.quote:
Hier ookquote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het weekend begint goed![]()
[ link | afbeelding ]
snap ik .... Hier zijn ze wat groterquote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tnx, hij moet nog wel ff bakken
Ja zo moet je dat zienquote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
KOm nooit op Twitch eigenlijk... Hoe moet ik dat zien? Soort live streaming platform voor iedereen ?
Tnx, Kan op Youtube ook toch ?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:46 schreef engine het volgende:
[..]
Ja zo moet je dat zieniedereen kan er streamen maar als je genoeg kijkers hebt kun je er ook geld verdienen. Veelal games maar er is van alles te vinden.
Ja wat engine zegt... Ik kijk vooral travel IRL streams , maar soms loop je tegen wat anders aanquote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
KOm nooit op Twitch eigenlijk... Hoe moet ik dat zien? Soort live streaming platform voor iedereen ?
Zit ff rond te kijken, de opzet is iig beter dan YT voor Live dingen, snap wel dat het leuk kan zijn en je soms tegen onverwachte leuke dingen aan looptquote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja wat engine zegt... Ik kijk vooral travel IRL streams , maar soms loop je tegen wat anders aanGaming is niet mn ding
Dat doen sommige ook erbij, soms synchroon soms achteraf..quote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tnx, Kan op Youtube ook toch ?
Ja klopt maar twitch is vaak voor de streamer zelf gunstiger geloof ik. Ziet ook vaak dat de gelijktijdig live zijn op YouTube en twitch met dezelfde stream.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tnx, Kan op Youtube ook toch ?
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat doen sommige ook erbij, soms synchroon soms achteraf..
Ik snap het.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:51 schreef engine het volgende:
[..]
Ja klopt maar twitch is vaak voor de streamer zelf gunstiger geloof ik. Ziet ook vaak dat de gelijktijdig live zijn op YouTube en twitch met dezelfde stream.
Nee dat dan weer nietquote:
Blijkt de schuilnaam van Max Verstappen... terwijl hij in een Ferrari over de Nurburgring scheurtquote:
Scherp!quote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja via via binnen 5 stappen , denk in 1 of anders 2
Max streamt ook regelmatig met zn team op twitchquote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Blijkt de schuilnaam van Max Verstappen... terwijl hij in een Ferrari over de Nurburgring scheurt
Team Redline? Dat keek ik dan weer weleens op YT. Maar dat was nooit live, dus daar komt het vandaan.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Max streamt ook regelmatig met zn team op twitch
Ja Team Redline ..quote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Team Redline? Dat keek ik dan weer weleens op YT. Maar dat was nooit live, dus daar komt het vandaan.
Attack of the killer tomatoesquote:
quote:
Nog niet echt.quote:
Mooi.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 10:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mogge.
Ik was ff buiten op de parkeerplaats en daar liep ik onder een boom.. denk wat hoor ik toch? Een drone ofzo...
Blijkt die boom te gonzen van de bijen.. ding staat in bloei, maar lang geleden dat ik zoveel insecten bij elkaar gehoord heb. Prachtig!
En het is niet een zwerm of een bijenvolk , maar echt allemaal individuele bijtjes allemaal de nectar uit de bloemetjes aan het zuigen.
Niet zo heel spannend, maar ik vind het mooi en en goed teken dat ze er nog in zulke getallen zijn.
Wat mooiquote:Op zaterdag 10 mei 2025 10:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mogge.
Ik was ff buiten op de parkeerplaats en daar liep ik onder een boom.. denk wat hoor ik toch? Een drone ofzo...
Blijkt die boom te gonzen van de bijen.. ding staat in bloei, maar lang geleden dat ik zoveel insecten bij elkaar gehoord heb. Prachtig!
En het is niet een zwerm of een bijenvolk , maar echt allemaal individuele bijtjes allemaal de nectar uit de bloemetjes aan het zuigen.
Niet zo heel spannend, maar ik vind het mooi en en goed teken dat ze er nog in zulke getallen zijn.
Raarrrr.. ik kom regelmatig in mijn favoriete Noorderpark bij mij voor de deur, en verbaas mij al jaar op jaar waar alle insecten zijn gebleven.... ik prijs me gelukkig als ik één bij, vlieg, libel of ander vliegend tuig zie per 100mquote:Op zaterdag 10 mei 2025 10:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mogge.
Is die debiele trol niet aan te klagen wegens misdaden tegen de menselijkheidquote:
Zou wel moeten jaquote:Op zaterdag 10 mei 2025 17:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is die debiele trol niet aan te klagen wegens misdaden tegen de menselijkheid![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:12 schreef marcb1974 het volgende:
Kijken jullie ook 40+ the movie part 4?
Verveelde me, dus ik ben Lossless muziek (legaal) aan het downloaden van archive.orgquote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:12 schreef marcb1974 het volgende:
Kijken jullie ook 40+ the movie part 4?
Foei, dat kan niet legaal zijnquote:Op zaterdag 10 mei 2025 21:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Verveelde me, dus ik ben Lossless muziek (legaal) aan het downloaden van archive.org
Heb net The Dire Straits gedownload en die schalt nu door de regio
Jouw buren luisteren naar goeie muziekquote:Op zaterdag 10 mei 2025 21:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Verveelde me, dus ik ben Lossless muziek (legaal) aan het downloaden van archive.org
Heb net The Dire Straits gedownload en die schalt nu door de regio
Ik heb zelfs nog een cassettebandje met Dire Straits.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 21:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Foei, dat kan niet legaal zijn
Ik heb gewoon de cd's
Cassettes zijn weer hotquote:Op zaterdag 10 mei 2025 21:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog een cassettebandje met Dire Straits.
Oeh, das wel gaaf jaquote:Op zaterdag 10 mei 2025 21:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Cassettes zijn weer hot
Was laatst bij een maatje en die had weer en hele stereo toren samengesteld.. marktplaats, van die zwarte units die in "onze" tijd onbetaalbaar waren.. Denon enzo.. tussen de 40 euro en 100 euro ofzo.. heeft die allemaal de zelfde soort tijdperiode lichtjes en ouderwetse displays gekozen, zeg maar jaren 80 - 90 high end.
Hij vertelde dat hij daar anderhalf jaar geleden mee was begonne, en was dat spul inclusief de bandjes allemaal een prikkie , maar nu stijgt het snel![]()
Was wel gaaf.. de 80 ties vibe , echte speakers erbij . |Misschien hebben jullie het ook nog ?
Ik had een elcheapo setje, die is al lang weg.
CD zijn minder dan FLACquote:Op zaterdag 10 mei 2025 21:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Foei, dat kan niet legaal zijn
Ik heb gewoon de cd's
Hij koopt ze gebruikt in mooie toestand, maar ja, vond het ook gaaf... Ook in een houten kastje met een echt glazen deurtjequote:Op zaterdag 10 mei 2025 21:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeh, das wel gaaf ja
Ik heb toen ook alles weggedaan. Vooral omdat ie kapot was (had nog best een redelijke).
Laatste tijd ook nog wel gekeken, maar ze maken het weinig en het is nog steeds duur
Wat gaafquote:Op zaterdag 10 mei 2025 21:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Cassettes zijn weer hot
Was laatst bij een maatje en die had weer en hele stereo toren samengesteld.. marktplaats, van die zwarte units die in "onze" tijd onbetaalbaar waren.. Denon enzo.. tussen de 40 euro en 100 euro ofzo.. heeft die allemaal de zelfde soort tijdperiode lichtjes en ouderwetse displays gekozen, zeg maar jaren 80 - 90 high end.
Hij vertelde dat hij daar anderhalf jaar geleden mee was begonne, en was dat spul inclusief de bandjes allemaal een prikkie , maar nu stijgt het snel![]()
Was wel gaaf.. de 80 ties vibe , echte speakers erbij . |Misschien hebben jullie het ook nog ?
Ik had een elcheapo setje, die is al lang weg.
Akai ja, dat was ook een grote speler. Ik had daar een walkman van, had ik flink voor gespaard, was een mooi smal magnesium ding ofzo.. ik zou hem nog moeten hebbenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 22:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wat gaaf![]()
Ik heb een Akai-set uit ca. 1996. De cd-wisselaar (waar 3 cd’s in kunnen) is kapot, maar misschien wel reparabel. Voor de rest is hij nog in orde.
Dat is de nep met dat oude spul, alles is mechanisch. Maar dat is ook weer het mooiequote:Op zaterdag 10 mei 2025 22:14 schreef marcb1974 het volgende:
Volgens mij had ik een kenwood, met 6 cd wisselaar.
Alleen jammer dat die 6cd wisselaar het begaf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |