Hij ziet er in ieder geval wel vriendelijk uitquote:
That's how they get them ........quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij ziet er in ieder geval wel vriendelijk uit
Hij is wellicht een beetje TE lief hoor ik van die Vaticaan kennertquote:
Ze maken overal toch meer heibel?quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:44 schreef pullup het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat men er vorige keer zoveel heisa van maakte.
Valt best mee, hij is ook Generaal geweestquote:Op donderdag 8 mei 2025 19:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij is wellicht een beetje TE lief hoor ik van die Vaticaan kennert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Nou sommige dingen worden juist rapper onder het tapijt geschoven hoorquote:
quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Man aan tafel bij Jinek is lyrisch over deze man
Is er nog witte rook geweest?quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die kan er zo nog 30 jaar zitten
10 jaar jonger dan die pompoen die ze in Amerika hebben als presidentquote:
Hij had wel een rood petje opquote:Op donderdag 8 mei 2025 19:52 schreef pullup het volgende:
[..]
10 jaar jonger dan die pompoen die ze in Amerika hebben als president
Zou die ook in China zijn gemaakt?quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hij had wel een rood petje op
Ik werkte ooit in Nijmegen vlakbij een bedrijf dat kleding maakte voor de Rome enzo, zal eens kijken of dat nog bestaat.quote:
Je vraagt Ai echt allesquote:Op donderdag 8 mei 2025 20:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
GevondenStadelmaier
Het bedrijf waar je aan denkt is waarschijnlijk A.W. Stadelmaier, een gerenommeerde producent van liturgische gewaden gevestigd in Nijmegen. Stadelmaier stond bekend om het vervaardigen van hoogwaardige kerkelijke kleding, zoals kazuifels en stola's, die wereldwijd werden geëxporteerd. Hun producten werden onder andere gedragen door katholieke geestelijken in diverse landen.
De fabriek van Stadelmaier was actief tot in de jaren 2000, en het is goed mogelijk dat jij daar of in de buurt hebt gewerkt, zeker gezien je herinnering aan een bedrijf in Nijmegen dat geestelijke kleding maakte. Hun gewaden worden nog steeds gewaardeerd en zijn soms te vinden op veilingsites of in kerkelijke collecties.
Als je meer wilt weten over de geschiedenis van Stadelmaier of op zoek bent naar foto's of archiefmateriaal, kun je contact opnemen met het Regionaal Archief Nijmegen. Zij beheren documentatie over lokale bedrijven en kunnen mogelijk aanvullende informatie bieden over de activiteiten van Stadelmaier in die periode.
quote:They were officially declared bankrupt in 2010 and shortly afterwards, in 2012, Ben Stadelmaier gave a major part of the firm's collection to the Museum Catharijneconvent, Utrecht (the Netherlands). Many items were on display in the Atelier Stadelmaier exhibition: Hemelse Mode rond het Altaar, at Museum Catharijneconvent, Utrecht, in 2015.
Euh er staat toch echt geschonkenquote:
Ik houd echt wel van dit soort filmpjes en feitjesquote:Op donderdag 8 mei 2025 20:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De oudst geboren persoon ooit die gefilmed is.... ja daar moest ik ook ff over nadenken...
Was Paus Leo XIII Zijn naam voorganger dus.
En hier zijn de beelden.
Bekijk deze YouTube-video
Die man heeft Napoleon nog meegemaaktquote:Op donderdag 8 mei 2025 20:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik houd echt wel van dit soort filmpjes en feitjes
Nou, dat is dan niet helemaal geluktquote:Op donderdag 8 mei 2025 20:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Euh er staat toch echt geschonken![]()
Kijk, Utrecht bestaat alleen maar omdat wij Gelderlanders niet naast Hollanders willen wonen.![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2025 21:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nou, dat is dan niet helemaal gelukt![]()
[ afbeelding ]
Rare vogelquote:
Goede hanenkamquote:
Ieder huisje heb zijn kruisjequote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:55 schreef marcb1974 het volgende:
Nou, ze hebben de 'goede paus' gekozen. De pedo's in de kerk kunnen weer rustig ademen.
https://www.hln.be/buiten(...)ten-kiezen~a17fc8f3/
Ja, die kruisjes is deze sekte goed inquote:
Kan zo in een horrorfilmquote:
Horror tomaatjes.quote:
Hier ookquote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het weekend begint goed![]()
[ link | afbeelding ]
snap ik .... Hier zijn ze wat groterquote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tnx, hij moet nog wel ff bakken
Ja zo moet je dat zienquote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
KOm nooit op Twitch eigenlijk... Hoe moet ik dat zien? Soort live streaming platform voor iedereen ?
Tnx, Kan op Youtube ook toch ?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:46 schreef engine het volgende:
[..]
Ja zo moet je dat zieniedereen kan er streamen maar als je genoeg kijkers hebt kun je er ook geld verdienen. Veelal games maar er is van alles te vinden.
Ja wat engine zegt... Ik kijk vooral travel IRL streams , maar soms loop je tegen wat anders aanquote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
KOm nooit op Twitch eigenlijk... Hoe moet ik dat zien? Soort live streaming platform voor iedereen ?
Zit ff rond te kijken, de opzet is iig beter dan YT voor Live dingen, snap wel dat het leuk kan zijn en je soms tegen onverwachte leuke dingen aan looptquote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja wat engine zegt... Ik kijk vooral travel IRL streams , maar soms loop je tegen wat anders aanGaming is niet mn ding
Dat doen sommige ook erbij, soms synchroon soms achteraf..quote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tnx, Kan op Youtube ook toch ?
Ja klopt maar twitch is vaak voor de streamer zelf gunstiger geloof ik. Ziet ook vaak dat de gelijktijdig live zijn op YouTube en twitch met dezelfde stream.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tnx, Kan op Youtube ook toch ?
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat doen sommige ook erbij, soms synchroon soms achteraf..
Ik snap het.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:51 schreef engine het volgende:
[..]
Ja klopt maar twitch is vaak voor de streamer zelf gunstiger geloof ik. Ziet ook vaak dat de gelijktijdig live zijn op YouTube en twitch met dezelfde stream.
Nee dat dan weer nietquote:
Blijkt de schuilnaam van Max Verstappen... terwijl hij in een Ferrari over de Nurburgring scheurtquote:
Scherp!quote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja via via binnen 5 stappen , denk in 1 of anders 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |