Wel een leeghoofdquote:Op woensdag 7 mei 2025 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Calafiori echt veel beter dan Lewis Skelley
Kom je uit Qatar?quote:
Nee dit is geen choke.quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:46 schreef Evangelion het volgende:
Is dit een choke?
Altijd madness in het PL topic als je zegt dat Arsenal choked.
Neequote:Op woensdag 7 mei 2025 22:46 schreef Evangelion het volgende:
Is dit een choke?
Zou je denken?quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Saka had m moeten maken. Dit is nu wel klaar.
Choke cityquote:Op woensdag 7 mei 2025 22:46 schreef Evangelion het volgende:
Is dit een choke?
Dan hadden ze Liverpool - PSG gemist.quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:52 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Na Madrid dachten ze dat ze al in de finale stonden !!
Dat was Ajax.quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:52 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Na Madrid dachten ze dat ze al in de finale stonden !!
Klopt, ik had 2-2.quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Saka had m moeten maken. Dit is nu wel klaar.
Dan ben ik op vakantie. Hopelijk zenden ze dit ook uit in Vilnius.quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tot 31 mei 21:00 bij de CL Finale Inter - PSG allen
En dan kan @:RamboDirk ook gezellig mee kijken
Ze werden 15e in de groepsfase.quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:57 schreef Zorro het volgende:
De ploeg die zich na 8 wedstrijden met de hakken over de sloot plaatste staat in de finale
Nee, vind die orthodoxe georgier en doue wel leuke spelertjes, ook heb ik echt geen fuck met Italiaans voetbal & interquote:
Ja nou? Omdat ze de laatste wedstrijd wonnen, anders hadden ze eruit gelegenquote:Op woensdag 7 mei 2025 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze werden 15e in de groepsfase.
Heb toch het vermoeden dat je Tottenham bedoelt die juist uit in Noorwegen spelen?quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eerst nog even tussendoor wat B-finales met wél Engelse clubs. Eerst eens kijken of die Noren nog wat kunnen, al denk ik dat die buiten Noorwegen kansloos zijn tegen United
Scheelde maar 1 winstpartij met uitschakelingquote:Op woensdag 7 mei 2025 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze werden 15e in de groepsfase.
Ik sorteerde alvast voor op een mogelijke vinale Boedoe - United.quote:Op woensdag 7 mei 2025 23:00 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Heb toch het vermoeden dat je Tottenham bedoelt die juist uit in Noorwegen spelen?
@mexicanbakker maakt rare post momenteel.quote:Op woensdag 7 mei 2025 23:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Scheelde maar 1 winstpartij met uitschakeling
Wild ambitieus.quote:Op woensdag 7 mei 2025 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik sorteerde alvast voor op een mogelijke vinale Boedoe - United.
Ja, maar dat kun je dan van alles zeggen wat niet in de top 14 is geeindigd.quote:Op woensdag 7 mei 2025 23:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Scheelde maar 1 winstpartij met uitschakeling
trebele winner PSV is groter dan dat nietszeggende arsenalquote:Op woensdag 7 mei 2025 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar dat kun je dan van alles zeggen wat niet in de top 14 is geeindigd.
Al was het toen wel matig tegen de grote tegenstanders (en PSV)
Ja maar Benfica en City waren de enige twee anderen die het van de laatste wedstrijd moesten hebben in die top 14quote:Op woensdag 7 mei 2025 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar dat kun je dan van alles zeggen wat niet in de top 14 is geeindigd.
Al was het toen wel matig tegen de grote tegenstanders (en PSV)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |