Jahoorquote:Op woensdag 7 mei 2025 19:35 schreef NailQueen het volgende:
Dit topic opende ik snel via mobiel. Is het goed gegaan?
Komt vast zo nog wel via AvroTros denk ik. Polen kwam ook net pas en die repeteerde vanmorgen al. Claude pas eind van de middag. 😅quote:Op woensdag 7 mei 2025 19:36 schreef Momo het volgende:
Volgens mij was er vorig jaar rond half 9 een recap van de halve finale op YouTube. Misschien dat we Claude dan daar gaan zien.
Ja, inderdaad opvallend. Ik vond het wat afstandelijk en rood tegen een rode achtergrond wat ongelukkig.quote:Op woensdag 7 mei 2025 19:37 schreef Greys het volgende:
België krijgt echt heel goede reacties op het clipje op X. Opvallend goed. Ook in de quotetweets.
Ik hoop dat dit toevallig net de slechte momenten zijn. Jemig, wat karig en leeg.quote:
Die live blog had het over de bloemen die helemaal de zaal in leken te komen en 'WHAT a finale'. Ik denk dat dit er in de bewegende versie en met de technische trucjes waar Pim het over had wel anders uitziet.quote:Op woensdag 7 mei 2025 19:53 schreef Fred_B het volgende:
Zijn die rozen het spectaculaire eindshot trouwens? Want dan had ik er een klein beetje meer van verwacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |