Jahoorquote:Op woensdag 7 mei 2025 19:35 schreef NailQueen het volgende:
Dit topic opende ik snel via mobiel. Is het goed gegaan?
Komt vast zo nog wel via AvroTros denk ik. Polen kwam ook net pas en die repeteerde vanmorgen al. Claude pas eind van de middag. 😅quote:Op woensdag 7 mei 2025 19:36 schreef Momo het volgende:
Volgens mij was er vorig jaar rond half 9 een recap van de halve finale op YouTube. Misschien dat we Claude dan daar gaan zien.
Ja, inderdaad opvallend. Ik vond het wat afstandelijk en rood tegen een rode achtergrond wat ongelukkig.quote:Op woensdag 7 mei 2025 19:37 schreef Greys het volgende:
België krijgt echt heel goede reacties op het clipje op X. Opvallend goed. Ook in de quotetweets.
Ik hoop dat dit toevallig net de slechte momenten zijn. Jemig, wat karig en leeg.quote:
Die live blog had het over de bloemen die helemaal de zaal in leken te komen en 'WHAT a finale'. Ik denk dat dit er in de bewegende versie en met de technische trucjes waar Pim het over had wel anders uitziet.quote:Op woensdag 7 mei 2025 19:53 schreef Fred_B het volgende:
Zijn die rozen het spectaculaire eindshot trouwens? Want dan had ik er een klein beetje meer van verwacht.
Wat we wilden.quote:Op woensdag 7 mei 2025 19:56 schreef d_elise het volgende:
In meerdere foto's staat de steady cam op Claude zijn gezicht. Dit wordt denk ik een typische 'staging voor thuis' en niet voor in de zaal, a la de Common Linnets
Op deze foto is het pure kitsch. Maar ja, het is één foto.quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Die live blog had het over de bloemen die helemaal de zaal in leken te komen en 'WHAT a finale'. Ik denk dat dit er in de bewegende versie en met de technische trucjes waar Pim het over had wel anders uitziet.
Het is net een Action-boeketquote:Op woensdag 7 mei 2025 19:53 schreef Fred_B het volgende:
Zijn die rozen het spectaculaire eindshot trouwens? Want dan had ik er een klein beetje meer van verwacht.
Dit is vooral weer heel saai en zwart.quote:
Het contrasteert wel met de restquote:Op woensdag 7 mei 2025 20:17 schreef Em31 het volgende:
Gieren hoe saai het bij ons lijkt in contrast met zowat iedereenmaar goed het gaat om de beelden, hopelijk hebben ze wat interessants uitgekozen.
Ik hoop ook echt op wat leuke beeldenquote:Op woensdag 7 mei 2025 20:17 schreef Em31 het volgende:
Gieren hoe saai het bij ons lijkt in contrast met zowat iedereenmaar goed het gaat om de beelden, hopelijk hebben ze wat interessants uitgekozen.
Ik hoop dat je WEIDS gaat gebaren als het bewegend ook zo eenvoudig blijkt te zijn, dan vrolijk je me weer op.quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:05 schreef Greys het volgende:
Pim the Saviour gaat het goed laten komen mensahhh. Kom op. Iedereen en z'n moeder hier wilde in het jaar S10 dat ze hem hadden ingehuurd. En nu hebben ze hem ingehuurd DUS HET GAAT GOFFERRRREDOMME GOED KOMEN!![]()
We hebben de bewegende beelden nog niet gezien toch?quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:25 schreef CityPigeon het volgende:
Jezus wat saai weer.
Dat "nog niks willen verklappen" is ook wel een keertje klaar op een gegeven moment.
Kom op, beetje hypen die hap!
Haha ik zal weids gebaren!quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je WEIDS gaat gebaren als het bewegend ook zo eenvoudig blijkt te zijn, dan vrolijk je me weer op.![]()
Die onderste foto vind ik wel mooi, kwetsbaar.
Claude z'n gezicht en uitstraling en warmte is bijna alles dat je aan act nodig hebt. Het zou een eeuwige zonde zijn als ze die NIET heel veel close in beeld brengen.quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die komen wel goed ja, hij doet het zo goed op beeld
Oh verhip!quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:46 schreef Funhouse het volgende:
Twee keer de Vitruviusman in 1 halve finale is ook bijzonder
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou… op een ESF podium hoop ik toch wel op meer. Pak lekker uitquote:Op woensdag 7 mei 2025 20:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Claude z'n gezicht en uitstraling en warmte is bijna alles dat je aan act nodig hebt. Het zou een eeuwige zonde zijn als ze die NIET heel veel close in beeld brengen.
Nee, vandaag was enkel eerste halve finale die voor de tweede keer ging. Eerste keer staat in de OP.quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:52 schreef Ama het volgende:
Is ook er al meer te zien van Finland? #durftevragen
Aah ja duidelijk. Thanksquote:Op woensdag 7 mei 2025 20:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee, vandaag was enkel eerste halve finale die voor de tweede keer ging.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |