SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door CrazyMind op 07-05-2025 19:47:51 ]Little bit crazy, but most of the time very sweet. 💕![]()
Oh nee heb je die gekke user weer.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Hai CMquote:
Jij noemt me ook al aikie
Ja raar he. Ik denk dat ze elkaar kennen.quote:
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Jip. Was 16.45 thuisquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja we hadden goede punten ingebracht.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
4 juni de tweede rondeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Was nog geen tegenpartij.quote:
[ Bericht 15% gewijzigd door Dotteke op 07-05-2025 18:58:49 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mooizo, ah hé verdorie loop haar steeds mis..Doet ze expres denk ikquote:Op woensdag 7 mei 2025 18:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja met mij ook
Dat gekkie was hier net, heb je net gemist!
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja dat denk ik ook! Het valt wel heel erg opquote:Op woensdag 7 mei 2025 18:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mooizo, ah hé verdorie loop haar steeds mis..Doet ze expres denk ik![]()
![]()
Zal haar eens even er op aanspreken..quote:Op woensdag 7 mei 2025 18:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook! Het valt wel heel erg op
Ai, ja dan heb je wel stroom nodig!quote:Op woensdag 7 mei 2025 19:03 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Hoop het ook want moet met cpap slapen![]()
Dat weet ikquote:Op woensdag 7 mei 2025 19:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel mentale energie er in steekt om met meerdere accounts te posten?![]()
![]()
Somsquote:Op woensdag 7 mei 2025 19:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ben soms wel slim en heb goeie ideeën![]()
![]()
Klopt. En trek je niets aan van zure lui die "heel soms" gaan zeggenquote:Op woensdag 7 mei 2025 19:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ben soms wel slim en heb goeie ideeën![]()
Beter zeg je "soms"quote:Op woensdag 7 mei 2025 19:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt. En trek je niets aan van zure lui die "soms" gaan zeggen![]()
![]()
Die is gewoon jaloersquote:Op woensdag 7 mei 2025 19:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt. En trek je niets aan van zure lui die "soms" gaan zeggen
Ik ben jaloers op @MizzezAmyquote:Op woensdag 7 mei 2025 19:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien ben je gewoon wel jaloers. Wat denk jij @:mizzezamy?![]()
![]()
Gelukkig dat het daar bij gebleven is..quote:Op woensdag 7 mei 2025 19:33 schreef Pinnenmutske het volgende:
Terug warm water
Blijkbaar kortsluiting met kelderbrandje
Iddquote:Op woensdag 7 mei 2025 19:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gelukkig dat het daar bij gebleven is..Werewolf![]()
quote:Op woensdag 7 mei 2025 19:33 schreef Pinnenmutske het volgende:
Terug warm water
Blijkbaar kortsluiting met kelderbrandje![]()
![]()
![]()
Heb je fikkie gestookt?quote:Op woensdag 7 mei 2025 19:33 schreef Pinnenmutske het volgende:
Terug warm water
Blijkbaar kortsluiting met kelderbrandje
Jij jaagt mij nooit weg hoor @Lovely
Als Lovely wat puntjes wil dan geef ik haar daar graag de gelegenheid toe.
How can I make this topic about me?![]()
Ftfyquote:Op woensdag 7 mei 2025 19:36 schreef gebrokenglas het volgende:
Als Jussie wat puntjes wil dan geef ik hem daar graag de gelegenheid toe.![]()
![]()
Jij wel, maar die JustinK nietquote:Op woensdag 7 mei 2025 19:36 schreef gebrokenglas het volgende:
Als Lovely wat puntjes wil dan geef ik haar daar graag de gelegenheid toe.
Die gunt niemand punten.quote:
Topperquote:Op woensdag 7 mei 2025 19:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat zijn we allemaal. Wat een vrouw is het toch![]()
![]()
Sc met spelelement voor jou iig.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
![]()
De puntjes van Lovelyquote:Op woensdag 7 mei 2025 19:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
In een sc heeft nog nooit iemand het over punten gehad![]()
![]()
Vast wel.quote:Op woensdag 7 mei 2025 19:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
In een sc heeft nog nooit iemand het over punten gehad
Duurt een paar uur maar er is gestofzuigd en gedweild.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
En dat op je verjaardagquote:Op woensdag 7 mei 2025 19:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Duurt een paar uur maar er is gestofzuigd en gedweild.![]()
![]()
Ik moet het verjaardagscadeautje van mezelf nog uitpakkenquote:
Trotste mama van Ambar
Kennis kennis kennis met DennisThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Voor beide eigenlijk wel, maar meer voor de gezelligheidquote:Op woensdag 7 mei 2025 19:41 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar je wil toch niet zeggen dat je hier niet voor de gezelligheid komt, maar voor de punten?
Die kan Crazy er wel inzettenquote:Op woensdag 7 mei 2025 19:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Mis nog steeds dit plaatje in de OP
[ afbeelding ]![]()
![]()
Gefeliciteerd muisquote:Op woensdag 7 mei 2025 19:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Mis nog steeds dit plaatje in de OP
[ afbeelding ]![]()
![]()
Nou dan, dan is er toch niks aan de handquote:Op woensdag 7 mei 2025 19:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Voor beide eigenlijk wel, maar meer voor de gezelligheid![]()
![]()
Kijk maar.quote:Op woensdag 7 mei 2025 19:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
In een sc heeft nog nooit iemand het over punten gehad
aeque in ONZ / [ONZ SC] Uw maandelijkse TT: eten!Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Jij voor de puntjes toch?quote:Op woensdag 7 mei 2025 19:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nou dan, dan is er toch niks aan de hand
Day was nadat ik mn bericht postte, dus jammer voor jequote:Op woensdag 7 mei 2025 19:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Kijk maar.
aeque in ONZ / [ONZ SC] Uw maandelijkse TT: eten!![]()
![]()
Maakt niks uit.quote:Op woensdag 7 mei 2025 19:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Day was nadat ik mn bericht postte, dus jammer voor je
Ik heb het wel eens over gepunte knieën gehadTrotste mama van Ambar
Heb je al enig idee wat het is?quote:Op woensdag 7 mei 2025 19:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik moet het verjaardagscadeautje van mezelf nog uitpakken![]()
Gisteren gekocht, dus ik heb wel een soort van idee. Gekocht ook bij de boekenwinkel dus spannend welquote:Trotste mama van Ambar
Hmm... Spannend wel ja.quote:Op woensdag 7 mei 2025 19:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gisteren gekocht, dus ik heb wel een soort van idee. Gekocht ook bij de boekenwinkel dus spannend wel
Misschien een nieuwe fiets?![]()
Zou zomaar kunnenquote:Op woensdag 7 mei 2025 19:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hmm... Spannend wel ja.
Misschien een nieuwe fiets?
Trotste mama van Ambar
Kopje thee doen en dan is het weer plintjes tijd
Trotste mama van Ambar
Heb je al gerammeld ermee? Misschien is het wel lego.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik heb hele lekkere, ik zoek hem even opquote:Trotste mama van Ambar
Okquote:Op woensdag 7 mei 2025 19:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb hele lekkere, ik zoek hem even op![]()
Rechthoekige verpakking, maakt geen geluid verderquote:Op woensdag 7 mei 2025 19:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Heb je al gerammeld ermee? Misschien is het wel lego.Trotste mama van Ambar
Een stiltecoupé?quote:Op woensdag 7 mei 2025 19:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Rechthoekige verpakking, maakt geen geluid verder![]()
Klinkt als een pak papier voor in de printer.quote:Op woensdag 7 mei 2025 19:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Rechthoekige verpakking, maakt geen geluid verderOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Plinter danquote:Op woensdag 7 mei 2025 19:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Klinkt als een pak papier voor in de printer.![]()
![]()
quote:
Vlierbloesem & Citroen
Groene thee*, citroenschil* (5%), rozenbloemblad*, vlierbloesem* (5%), lindebloesem*, kamille*, natuurlijk vlierbloesemaroma, goudsbloem*, lavendel*, citroenolie*, natuurlijk tonka aroma.Trotste mama van Ambar
Rustgevendquote:Op woensdag 7 mei 2025 19:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vlierbloesem & Citroen
Groene thee*, citroenschil* (5%), rozenbloemblad*, vlierbloesem* (5%), lindebloesem*, kamille*, natuurlijk vlierbloesemaroma, goudsbloem*, lavendel*, citroenolie*, natuurlijk tonka aroma.![]()
![]()
Ik moet de volgende keer in de theewinkel ook jasmijnthee meenemenTrotste mama van Ambar
Dat is gewoon een stuk gember in waterquote:Trotste mama van Ambar
Hier hopelijk ook. Weer je weet wel BFquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan ookquote:Op woensdag 7 mei 2025 19:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is gewoon een stuk gember in water![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zo dan bijna 400 punten vandaag.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mijn sims is kapot en ik weet niet waarom
Trotste mama van Ambar
Wat heb je gedaanquote:Op woensdag 7 mei 2025 20:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn sims is kapot en ik weet niet waarom![]()
![]()
Omdat oud kut spel wat nodig een nieuwe versie nodig heeft.quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn sims is kapot en ik weet niet waarom
Nee nee EA heeft er weer een update tegenaan gegooidquote:Trotste mama van Ambar
EAquote:Op woensdag 7 mei 2025 20:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee nee EA heeft er weer een update tegenaan gegooid![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ken je toevallig inZOI? Dat is een simslike game die pas gereleased is. Misschien wel wat voor jou.quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee nee EA heeft er weer een update tegenaan gegooidOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik was die dag in Enschede trouwens, maar er niet toen de ramp begon.Trotste mama van Ambar
Ken het wel, maar ik heb al miljoenen geïnvesteerd in mijn Sims 4quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Ken je toevallig inZOI? Dat is een simslike game die pas gereleased is. Misschien wel wat voor jou.
Trotste mama van Ambar
Heftig welquote:Op woensdag 7 mei 2025 20:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik was die dag in Enschede trouwens, maar er niet toen de ramp begon.![]()
Hij is een beetje obsessed.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
We waren aan het winkelen met de familie, maar moesten gelukkig oma weer op tijd ophalen. We konden de rookwolken trouwens vanuit Zutphen zien.quote:Trotste mama van Ambar
Gelukkig dat jullie al eerder weg waren!quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
We waren aan het winkelen met de familie, maar moesten gelukkig oma weer op tijd ophalen. We konden de rookwolken trouwens vanuit Zutphen zien.![]()
Ja inderdaad.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Alle liefde voor oma die dag die opgehaald moest worden van de kinderboerderij met haar konijntjesTrotste mama van Ambar
Vanuit Deventer zagen we het ook.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Alle liefde voor oma die dag die opgehaald moest worden van de kinderboerderij met haar konijntjes![]()
![]()
Volgens mij viel het in het gebied met winkels wel mee.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Sommige gebouwen stonden wel even te schudden enzoquote:Op woensdag 7 mei 2025 20:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Volgens mij viel het in het gebied met winkels wel mee.Trotste mama van Ambar
Je zal je alsnog rot schrikken daarquote:Op woensdag 7 mei 2025 20:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Volgens mij viel het in het gebied met winkels wel mee.![]()
Ik heb vanaf 2015 tot 2022 daar vlakbij gewoond moet wel zeggen Roombeek is tegenwoordig de mooiste wijk van hele Enschede ging er tijdens corona periode graag daar wandelen. Eerste jaar dat ik daar woonde wist ik het niet eens was wel een besef momentje toen die eerste 13e mei daar.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat wel maar dat was kilometers verderop ook nog.quote:
Zelfs bij de vuurwerkramp in Culemborg stonden bij mensen zoals mijn oma de nekharen omhoog terwijl ze er kilometers vandaan woonden.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
R.I.P DTS.![]()
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 7 mei 2025 20:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
We waren aan het winkelen met de familie, maar moesten gelukkig oma weer op tijd ophalen. We konden de rookwolken trouwens vanuit Zutphen zien.![]()
![]()
Ja dat is in de hele omgeving goed te horen en voelenquote:Op woensdag 7 mei 2025 20:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat wel maar dat was kilometers verderop ook nog.
Zelfs bij de vuurwerkramp in Culemborg stonden bij mensen zoals mijn oma de nekharen omhoog terwijl ze er kilometers vandaan woonden.![]()
Ik vraag mij laatste dagen af hoe het was voor de mensen binnen Enschede die niet op Roombeek zelf woonde. Of er die avond nog mensen uitgingen bij Aspen Vally en of Santé of er nog gewiept werd die avond op zuid.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maar even research online doen fc twente speelde een dag later wel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Volgens mij is ze al in slaap gevallen.quote:
Thuis?quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar even research online doen fc twente speelde een dag later wel.![]()
Heb je die serie gezien?quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vraag mij laatste dagen af hoe het was voor de mensen binnen Enschede die niet op Roombeek zelf woonde. Of er die avond nog mensen uitgingen bij Aspen Vally en of Santé of er nog gewiept werd die avond op zuid.![]()
Kan gewoonquote:Op woensdag 7 mei 2025 20:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Justin heeft al 378 punten gescoord vandaag. Hoe kan dat?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
AI en botsquote:Op woensdag 7 mei 2025 20:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Justin heeft al 378 punten gescoord vandaag. Hoe kan dat?Trotste mama van Ambar
Nog steeds geen reden voor die mes in mijn rugquote:Op woensdag 7 mei 2025 20:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je zat toch met je hoofd in de wolken?
Uw ADH vitamine Worst
Maar ik heb alleen lepels 🥄quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nog steeds geen reden voor die mes in mijn rug![]()
Als worst loop je dat risico nou eenmaal.quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nog steeds geen reden voor die mes in mijn rugOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Jaloers op onze traagheid?quote:Op woensdag 7 mei 2025 19:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien ben je gewoon wel jaloers. Wat denk jij @:mizzezamy?
Spuit11
Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Uit in Rotterdamquote:ja gelijk toen die uitkwam alle vier de delen.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hij wilt graag een meisje zijnquote:
Nee in je rug tochquote:Op woensdag 7 mei 2025 20:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Samen met een pan bami uit het raam gepleurd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En je gekkigheidquote:Op woensdag 7 mei 2025 20:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
K
Of misschien ook wel op ons geweldige humor![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee in je rug tochOSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Ik heb vanavond kipsalon gegeten van kfc.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lekker?quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb vanavond kipsalon gegeten van kfc.Uw ADH vitamine Worst
Is dat wat?quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb vanavond kipsalon gegeten van kfc.![]()
Ik zag er reclame van, maar denk dat ik gewone kip van de kfc lekkerder zou vinden. Zat ook een pittig sausje op geloof ikquote:Op woensdag 7 mei 2025 20:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb vanavond kipsalon gegeten van kfc.Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Oeh pittigquote:Op woensdag 7 mei 2025 20:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zag er reclame van, maar denk dat ik gewone kip van de kfc lekkerder zou vinden. Zat ook een pittig sausje op geloof ik![]()
![]()
quote:quote:Was wel te doen had er twee want dat was de aanbieding maar 1 was genoeg geweest.quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zag er reclame van, maar denk dat ik gewone kip van de kfc lekkerder zou vinden. Zat ook een pittig sausje op geloof ik
Pittig sausje was wel goed te doen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gewoon iedereen moe gebolktquote:Op woensdag 7 mei 2025 20:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Justin heeft al 378 punten gescoord vandaag. Hoe kan dat?![]()
Door aanwezig te zijnquote:Op woensdag 7 mei 2025 20:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Justin heeft al 378 punten gescoord vandaag. Hoe kan dat?![]()
Wel alle twee opgegeten?quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
[..]
Was wel te doen had er twee want dat was de aanbieding maar 1 was genoeg geweest.
Pittig sausje was wel goed te doen.![]()
![]()
![]()
Tweede voornamelijk de kip en aardappels uitgeprikt.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ah ok, lijkt me ook wat veel tweequote:Op woensdag 7 mei 2025 20:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tweede voornamelijk de kip en aardappels uitgeprikt.![]()
Ook dat, maar als je er niet bent, dan kun je ook geen punten krijgen. Toch @mario390?quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of was het vandaag rustig verder?![]()
Ik zat met mijn moeder aan de telefoon toen het gebeurde. Die woonde in Enschedequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hij heeft iedereen laten laufenquote:Op woensdag 7 mei 2025 20:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Ook dat, maar als je er niet bent, dan kun je ook geen punten krijgen. Toch @:mario390?![]()
![]()
Ik was er nietquote:Op woensdag 7 mei 2025 20:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of was het vandaag rustig verder?
En toen dacht je wat gebeurt daar??quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zat met mijn moeder aan de telefoon toen het gebeurde. Die woonde in Enschede![]()
![]()
Daar zit wat in.quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Ook dat, maar als je er niet bent, dan kun je ook geen punten krijgen. Toch @:mario390?
How can I make this topic about me?![]()
In Roombeek?quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zat met mijn moeder aan de telefoon toen het gebeurde. Die woonde in EnschedeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mijn moeder gilde alles schudde in hun huis. De lampen zwiepte heen en weerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn moeder gilde alles schudde in hun huis. De lampen zwiepte heen en weer![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: