abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217571555
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 23:10 schreef drxanax het volgende:
NL is toch één van de landen die het meest betalen? Dan heb je toch ook geld om eens uit te pakken? Leuke props, vette backdrop.

Snap echt niet dat AvroTros voor deze teaser heeft gekozen? Ze weten toch ook dat dit invloed heeft op polls, press-hype, etc?

Hadden/hebben goud in handen in dit zwakke jaar om top 3 te halen. Komen ze met dit.
Er zit ook nog wel een (misplaatste) behoefte in om veel dingen geheim te houden. Alsof heel Europa bezig is met onze staging, in plaats van met Paris Saint-Germain of de Gazastrook ofzo.

Alsof de gemiddelde televoter heel anders naar het optreden gaat kijken omdat het in de ESF-bubbel van de fans al bekend is dat Daniel Dekker aan het slot van het lied in een konijnenpak door het beeld huppelt.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  woensdag 7 mei 2025 @ 23:16:38 #202
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_217571561
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 23:14 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Het is meer, zoals vaker bij Nederlandse stagings, dat je gewoon niet kunt geloven dat dit het nou is. Joost die met een paar jongens in carnavalsoutfit op het podium staat, S10 met haar smoky plinth, en nu dus Claude. Ik vrees dat dit het gewoon is. Enige wat wel opvalt is dat het shot van die violisten gewoon echt een fout lijkt, tenminste aan het begin als ze nog niks staan te doen. Misschien gebeurt daar nog iets mee... maar ons kennende, zal wel niet.
Het past ook wel een beetje bij Nederland, "doe maar normaal dan doe je al gek genoeg"
Al die landen met dat dure vuurwerk en grote props, hebben wij niet nodig hoor! (Niet dat je dat perse nodig hebt om te winnen maar gaat een om het idee).
pi_217571574
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 23:12 schreef HenkjeNL2 het volgende:

[..]
Als je dan toch moet besparen waarom zet je er dan wel 3 nutteloze violisten neer?
Je zult wel wat op het podium moeten zetten en het zal goedkoper zijn dan waar veel andere landen mee komen. Wat Cyprus en Zweden doen zullen wij nooit doen. We gaan steeds voor het minimalisme maar het begint steeds meer als een ordinaire centenkwestie aan te voelen dan dat het een artistieke keuze is. Juist bij ons nummer had je ook groots uit kunnen pakken. Daar leent het nummer zich ook voor.
pi_217571577
quote:

[..]
Het is meer, zoals vaker bij Nederlandse stagings, dat je gewoon niet kunt geloven dat dit het nou is. Joost die met een paar jongens in carnavalsoutfit op het podium staat, S10 met haar smoky plinth, en nu dus Claude. Ik vrees dat dit het gewoon is. Enige wat wel opvalt is dat het shot van die violisten gewoon echt een fout lijkt, tenminste aan het begin als ze nog niks staan te doen. Misschien gebeurt daar nog iets mee... maar ons kennende, zal wel niet.
Dit is het ook gewoon. Het is namelijk nog nooit meer geweest ook al hoopten we altijd dat het nog beter zou worden met de volledige clip. Er kwam geen maanlanding (verre man zelfs) of een spectaculaire staging met de diepte. Tis gewoon altijd een 6je maximaal.
pi_217571593
Maar alleen maar dansers was toch ergens ook een beetje onrealistisch? Als in: zingen en dansen is ook vrij risicovol live, en om nou stil te staan en de dansers helemaal los te laten gaan is ook gek?? Haha. Ik denk dat er gewoon een mix komt van dansen en wat we net hebben kunnen zien en ja: dat is een saai stuk. Maar ja vuurwerk, slingeren aan een stellage zoals cyprus, of hangen aan een touw zoals polen is ook misplaatst bij saaie stukken. Ik heb er nog gewoon vertrouwen in hoor 🥰
pi_217571597
Als wij straks een shocking NQ worden dan mogen we ons echt gaan terugtrekken hoor.
pi_217571600
Ik had de bevroren violisten nog niet eens opgemerkt. Ze spelen toch niet echt, laat ze dan in godsnaam strijkbewegingen maken, ook al hoor je alleen een piano of whatever.

Of misschien zit er een verhaal achter, dat ze nog gaan uitleggen.
C’est Davie :o)
pi_217571607
quote:
14s.gif Op woensdag 7 mei 2025 23:13 schreef Dave het volgende:

[..]
Ach ja, zo hopen we elk jaar, tegen beter weten in.

C’est la vie.
_O- is ook zo
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
  woensdag 7 mei 2025 @ 23:19:10 #209
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_217571609
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2025 23:18 schreef NailQueen het volgende:
Als wij straks een shocking NQ worden dan mogen we ons nu echt gaan terugtrekken hoor.
Nee joh, zo dramatisch is het ook weer niet.
pi_217571611
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 23:17 schreef Dutchguy het volgende:

[..]
Je zult wel wat op het podium moeten zetten en het zal goedkoper zijn dan waar veel andere landen mee komen. Wat Cyprus en Zweden doen zullen wij nooit doen. We gaan steeds voor het minimalisme maar het begint steeds meer als een ordinaire centenkwestie aan te voelen dan dat het een artistieke keuze is. Juist bij ons nummer had je ook groots uit kunnen pakken. Daar leent het nummer zich ook voor.
Ik bedoelde meer als doe er dan 3 extra dansers bij die om Claude heen dansen. Net als het einde van de Eva clip.
pi_217571624
Ik hoop dat hij zijn zang wat op de rit krijgt. En de mensen het liedje nog steeds tof vinden ondanks de aparte, simpele staging. :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_217571627
quote:

[..]
Ik denk ook nog altijd dat we zelfs de winst kwijt waren geraakt met Duncan als dat ene licht-moment er niet in had gezeten. Die paar seconden hebben ons nog gered. :')
pi_217571629
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 23:18 schreef Eurochacha het volgende:
Maar alleen maar dansers was toch ergens ook een beetje onrealistisch? Als in: zingen en dansen is ook vrij risicovol live, en om nou stil te staan en de dansers helemaal los te laten gaan is ook gek?? Haha. Ik denk dat er gewoon een mix komt van dansen en wat we net hebben kunnen zien en ja: dat is een saai stuk. Maar ja vuurwerk, slingeren aan een stellage zoals cyprus, of hangen aan een touw zoals polen is ook misplaatst bij saaie stukken. Ik heb er nog gewoon vertrouwen in hoor 🥰
Mwah, met een doorsnee optreden kan je ver komen.

Bekijk deze YouTube-video
pi_217571633
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2025 23:20 schreef Em31 het volgende:

[..]
Ik denk ook nog altijd dat we zelfs de winst kwijt waren geraakt met Duncan als dat ene licht-moment er niet in had gezeten. Die paar seconden hebben ons nog gered. :')
Neh, dat nummer was gewoon tof en goed. :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_217571634
Staging kan NL niet goed nee. De kop wordt niet boven het maaiveld uitgestoken.

Eigenlijk oogt deze staging precies zoals Ogene, s10, Jeangu, Joost: veilig en geen gekkigheid, doe maar normaal.
Een staging als dat van Oostenrijk of Zweden, met een concept/visie dat het lied versterkt of tenminste memorabel is zie ik Nederland niet gauw doen.

Zo zonde.

(Ja, ik ben voorbarig)

[ Bericht 5% gewijzigd door Meridiaan op 07-05-2025 23:28:48 ]
pi_217571635
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2025 23:20 schreef Em31 het volgende:

[..]
De bal of dat verblindende shot aan het end?
C’est Davie :o)
pi_217571636
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2025 23:18 schreef NailQueen het volgende:
Als wij straks een shocking NQ worden dan mogen we ons echt gaan terugtrekken hoor.
Waarom zou Azerbeidzjan of Kroatië kwalificeren ipv Nederland :? Echt niet om het achterhoofd van die violisten :P
pi_217571637
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 23:20 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Ik had echt helemaal niks met kroatie vorig jaar sorry 🥲
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 7 mei 2025 @ 23:22:24 #219
163650 Greys
pi_217571638
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 23:15 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Het idee van de clip heeft hij niet verzonnen, maar de regisseur, een Duitser.
Hij heeft toch gewoon wel aan die clip gewerkt. Dat staat tenminste in het Parool interview.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_217571640
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 23:21 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Neh, dat nummer was gewoon tof en goed. :)
Had veel beter kunnen scoren, denk ik echt. Zo’n goed nummer en niet eens de jury of televote kunnen winnen.
pi_217571648
quote:
10s.gif Op woensdag 7 mei 2025 23:22 schreef Dave het volgende:

[..]
De bal of dat verblindende shot aan het end?
Ja dat laatste. Ging ook nog mis natuurlijk in de finale ja.
  woensdag 7 mei 2025 @ 23:23:31 #222
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_217571651
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 23:20 schreef Fred_B het volgende:

[..]

En de staging werd gedaan door de verloofde van de zanger hier. ;)
pi_217571656
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2025 23:22 schreef Em31 het volgende:

[..]
Had veel beter kunnen scoren, denk ik echt. Zo’n goed nummer en niet eens de jury of televote kunnen winnen.
Won Noord-Macedonië toen niet de jury vote? Een van de grootste wtf’s :D
pi_217571657
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 23:22 schreef aarontje112 het volgende:

[..]
Waarom zou Azerbeidzjan of Kroatië kwalificeren ipv Nederland :? Echt niet om het achterhoofd van die violisten :P
Nou ja, ik begreep van een kenner op TV dat Slovenië een geduchte concurrent is.
pi_217571659
We moeten het inderdaad ook niet gaan overanalyseren, dit heeft in alles nog steeds prima kansen om een goede eindpositie te halen. Daar is het liedje gewoon goed genoeg voor in dit veld
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')