Eens hoor.quote:Op maandag 12 mei 2025 13:45 schreef ondeugend het volgende:
Afgezien van de droogte en de problemen die het geeft vind ik dit toch een heerlijke lente!
We hebben het verdiendquote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:29 schreef INViCTuS het volgende:
Wel lang geleden dat we zo'n lange periode geboft hebben met het weer
Jaartje of 5 geleden bij de eerste lockdownquote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:29 schreef INViCTuS het volgende:
Wel lang geleden dat we zo'n lange periode geboft hebben met het weer
Oh ja dat was echt top. Hadden we vroeg mooi weer terwijl we thuis waren.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jaartje of 5 geleden bij de eerste lockdown
Ik had 38 graden gister nou dat was moker heetquote:
@bloodymary1 is begonnen met paardenracesquote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:58 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik krijg zoveel energie van dit weer. Ben niet te stoppen!
Bizar wel... omgekeerde wereld dit. Hier nog steeds een graadje of 22.5 binnen, bij lange na nog geen airco waardige temperaturenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:54 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk dat ik zo de airco uit de kast ga trekken.
RIP mijn liefdevolle gezin.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:41 schreef INViCTuS het volgende:
UV-Index 5
De zonkracht is de komende dagen midden op de dag ruim UV-Index 5. Vooral in Zuid-Nederland is zelfs tussen 13:00 en 14:00 uur afgerond UV-Index 6 mogelijk. De zonkracht is niet afhankelijk van de temperatuur. Je kan bij 15 graden op het strand van Scheveningen net zo snel verbranden als bij 22 graden in Eindhoven. Het is misschien wel extra opletten als het wat koeler is. Bij een frisse noordenwind en 15 graden heb je het veel minder snel in de gaten dat je aan het verbranden bent.
26.8 graden, hoe danquote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:44 schreef vPlien het volgende:
Dat het huis hier nu al flink opwarmt geeft wel een beetje een domper op het weer, gister tikte het op het warmste punt de 26.8 graden aan en vannacht werd de slaapkamer ondanks balkondeur open niet koeler dan 23 gradenBegin dus wel een beetje zenuwachtig te worden voor de zomer
![]()
En ik zie de laatste paar dagen het gras overal vergelen, zelfs langs de grachten en meertjes. Maar alles wat de wortels wat dieper heeft doet het gelukkig nog primaIk heb laatst de lente en zomer afleveringen van de KNMI podcast over de klimaat scenario’s eindelijk eens geluisterd, was wel interessant en gaf een beetje context.
Hier is het nu ook 22,5. Het probleem is dat mijn aanwezigheid straks warmte uitstraalt dat nergens heen kan.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:13 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Bizar wel... omgekeerde wereld dit. Hier nog steeds een graadje of 22.5 binnen, bij lange na nog geen airco waardige temperaturen
Mijn slaapkamer wordt met gemak 27-28 gradenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:54 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk dat ik zo de airco uit de kast ga trekken.
Ik had misschien iets duidelijker moeten maken dat dat ding nu vooral voor de ventilatie gebruikt wordtquote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:48 schreef INViCTuS het volgende:
Er komen nog genoeg frisse nachten aan onder de 10 graden om het binnen koeler te krijgen, hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |