stil staan valt toch onder uit laten stappen? dus plaatje 1 is foute info?quote:Op woensdag 7 mei 2025 11:31 schreef TheFreshPrince het volgende:
Je mag er wel stoppen om iemand in of uit te laten stappen of om een pakketje af te leveren.
Op sommige wegen zal je er ook moeten stoppen om tegenliggers voor te laten.
Parkeren voor een in- of uitrit mag niet.
klinkt als een puik verdienmodelquote:Op woensdag 7 mei 2025 11:34 schreef mstx het volgende:
De lesstof heeft het fout. Het is ook niet verboden om stil te staan op de snelweg, anders zou iedereen die in een file staat een boete krijgen.
dat wat bij anne ontbrak?quote:Op woensdag 7 mei 2025 11:35 schreef Caland het volgende:
De lesstof gaat er vanuit dat mensen gezond boerenverstand hebben
quote:Stilstaan en parkeren zijn gedefinieerd in de regelgeving:
Stilstaan doe je enkel wanneer je iemand laat in- of uitstappen of je auto in- of uitlaadt, of dat nu 1 minuut of 1 uur duurt.
Parkeren doe je wanneer je langer stilstaat dan nodig voor het in- of uitstappen of in- of uitladen.
Dan klopt de lesstof niet.quote:
En daar betaal je dan 70euro voor 1 maand toegang voorquote:Op woensdag 7 mei 2025 11:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dan klopt de lesstof niet.
Daar staat het is verboden stil te staan voor een uitrit.
Toch had ik het goede antwoord wel geweten.quote:Op woensdag 7 mei 2025 11:44 schreef roos94 het volgende:
[..]
En daar betaal je dan 70euro voor 1 maand toegang voor![]()
Kon wel zakken op dit!
@:TheorieToppers
ik heb geen rijbewijs A neefquote:Op woensdag 7 mei 2025 11:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Toch had ik het goede antwoord wel geweten.
Even stoppen voor in/uitstappen is bijna nooit verboden.
Tja, volgens de wet mag je niet stilstaan op de snelweg:https://wetten.overheid.nl/BWBR0004825/2024-07-01 (artikel 43)quote:Op woensdag 7 mei 2025 11:34 schreef mstx het volgende:
De lesstof heeft het fout. Het is ook niet verboden om stil te staan op de snelweg, anders zou iedereen die in een file staat een boete krijgen.
Ga gewoon naar de bibliotheek, daar kun je gratis leren en oefenexamens maken tot je een ons weegt. Weer iemand die er in is getraptquote:Op woensdag 7 mei 2025 11:44 schreef roos94 het volgende:
[..]
En daar betaal je dan 70euro voor 1 maand toegang voor![]()
Kon wel zakken op dit!
@:TheorieToppers
Moet je wel lid zijn van de bieb en die zijn niet up to date.quote:Op woensdag 7 mei 2025 13:17 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ga gewoon naar de bibliotheek, daar kun je gratis leren en oefenexamens maken tot je een ons weegt. Weer iemand die er in is getrapt
Allebei leugens. Op de PC heb je gewoon de meest recente oefenexamens en ik was ook geen lid. Had volgens mij 2 fout ofzo, echt badass.quote:Op woensdag 7 mei 2025 13:19 schreef roos94 het volgende:
[..]
Moet je wel lid zijn van de bieb en die zijn niet up to date.
"Lid van de bibliotheek? Oefenen op theorie.nl is gratis met jouw bibliotheeklidmaatschap!"quote:Op woensdag 7 mei 2025 13:20 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Allebei leugens. Op de PC heb je gewoon de meest recente oefenexamens en ik was ook geen lid. Had volgens mij 2 fout ofzo, echt badass.
Ja dan kun je ook thuis oefenen doos, ik zeg toch dat je naar de bibliotheek moet gaan. Daar staat het gewoon op de pc.quote:Op woensdag 7 mei 2025 13:22 schreef roos94 het volgende:
[..]
"Lid van de bibliotheek? Oefenen op theorie.nl is gratis met jouw bibliotheeklidmaatschap!"
Je hebt 'stilstaan' en je hebt 'stoppen'quote:Op woensdag 7 mei 2025 11:34 schreef mstx het volgende:
Het is ook niet verboden om stil te staan op de snelweg, anders zou iedereen die in een file staat een boete krijgen.
Dat toestemming hoeft niet naar mijn weten.quote:Op zondag 11 mei 2025 13:00 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Mits je toestemming hebt van de eigenaar, mag je even stilstaan bij een in of uitrit van een erf. Bijvoorbeeld om te laden en te lossen of iemand op te halen.
Hierbij is het van belang te trachten het overige verkeer niet te hinderen.
De gemeente/provincie?quote:Op zondag 11 mei 2025 13:00 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Mits je toestemming hebt van de eigenaar, mag je even stilstaan bij een in of uitrit van een erf. Bijvoorbeeld om te laden en te lossen of iemand op te halen.
Hierbij is het van belang te trachten het overige verkeer niet te hinderen.
Dat klopt.quote:Op zondag 11 mei 2025 13:10 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dat toestemming hoeft niet naar mijn weten.
Klopt, zo heb ik het ook geleerd.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 11 mei 2025 13:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat klopt.
Stel je moet plots remmen voor een voorganger.
En staat stil voor een oprit.
Zou mooi zijn als je dan een dikke boete zou krijgen.
Je quote hier wel de Belgen. Het is hier enkel voor onmiddellijk laden en lossen van mensen of goederen afaik.quote:
Je mag het toch wel binnen neerzetten? En met binnen bedoel ik: achter je eigen voordeur. Ik heb in panden gewoond waar je een hele flat in moest. Dan ga ik toch echt verhuizen tot voorbij de voordeur. Tuurlijk ga je geen dozen uitpakken enzo. Maar ben wel benieuwd naar de defnitie/scheidslijn.quote:Op zondag 11 mei 2025 14:15 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Belangrijk detail, het naar binnen brengen van goederen bij verhuizen is lang niet altijd het laden en lossen. Net zo min als het laten tekenen van papierwerk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.nlfiscaal.nl/nlfiscaal-doc/ECLI:NL:RBGEL:2023:1189Somebody that I used to know
Ja je mag het binnen zetten, maar ook intern verschuiven enzo is wat mee.quote:Op zondag 11 mei 2025 15:23 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Je mag het toch wel binnen neerzetten? En met binnen bedoel ik: achter je eigen voordeur. Ik heb in panden gewoond waar je een hele flat in moest. Dan ga ik toch echt verhuizen tot voorbij de voordeur. Tuurlijk ga je geen dozen uitpakken enzo. Maar ben wel benieuwd naar de defnitie/scheidslijn.
Afremmen is niet hetzelfde als stilstaan of parkeren . Als er file staat ook niet.quote:Op zondag 11 mei 2025 13:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat klopt.
Stel je moet plots remmen voor een voorganger.
En staat stil voor een oprit.
Zou mooi zijn als je dan een dikke boete zou krijgen.
Stilstaan is niet hetzelfde als stilstaan?quote:Op maandag 12 mei 2025 09:12 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Afremmen is niet hetzelfde als stilstaan of parkeren . Als er file staat ook niet.
Ze maken onderscheid tussen verplicht ongewild stilstaan en zelf gekozen stilstaan.quote:Op maandag 12 mei 2025 09:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Stilstaan is niet hetzelfde als stilstaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |