Betalen ze elke keer ¤3000.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:27 schreef Nattekat het volgende:
Ik kreeg vanmiddag een recruiter in m'n mail voor een positie tot 7100¤ per maand.
Ik ben totaal niet geschikt, maar nu ben ik verdrietig dat ik niet dat pad bewandeld heb
Ik heb niet dat soort kledingquote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als jij nu in je Faber outfit checkt of mensen legaal zijn hier
Ik krijg er nooit eens eentje in mijn inbox die wat leuks te bieden heeft waar ik wel geschikt voor ben.quote:
Nu niemandquote:
Ja, dit dus.quote:
Ben je de oplader vergeten?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik krijg klachten dat de brug niet werkt
Loop jij tegen de mand?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, dit dus.
Zou een leuk experiment zijn
Het probleem is dat de kans heel groot is dat ik tegen de mand loop, want het bedrijf waar ik nu werk is overduidelijk iets totaal anders.
Ik vraag mij af of ze überhaupt een inschatting maken. Al zo vaak functies voor een grijpstuiver of aanhef met verkeerde naam gehad. Ja. Margo. Wat. Denk. Je. Zelf. Tamme. Kut.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik krijg er nooit eens eentje in mijn inbox die wat leuks te bieden heeft waar ik wel geschikt voor ben.
Ik kan mezelf prima naar binnen bluffen bij dat aanbod dat ik kreeg, het is nou niet zo dat ik incompetent ben voor wat er aangeboden wordt.
‘Je kan alles leren’quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, dit dus.
Het probleem is dat de kans heel groot is dat ik tegen de mand loop, want het bedrijf waar ik nu werk is overduidelijk iets totaal anders.
Ik twijfel soms bij leuke aanbiedingen wel eens om eens te proberen om te bluffen, maar bij deze denk ik niet dat ik de schijn op kan houden. Het is iets dat ik nog nooit gedaan heb, zelfs niet hobbymatig.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
‘Je kan alles leren’![]()
Sommige dingen hoef je niet eens echt te kunnen
Zo wilde ze mij laatst voor een leuke sales-functie hebben. Dan heb je overduidelijk niet gelezen wat ik nu doe.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, dit dus.
Jij bent nog een jonge kat, dan kun je nog alle kanten op.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik twijfel soms bij leuke aanbiedingen wel eens om eens te proberen om te bluffen, maar bij deze denk ik niet dat ik de schijn op kan houden. Het is iets dat ik nog nooit gedaan heb, zelfs niet hobbymatig.
Bij ons worden 50 plussers volop aangenomen. Het gaat nooit om oud/kleur/sekse alleen om ben je enthousiast, heb je iets te brengen/vertellen ergo ben je ‘geschikt’.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:36 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb de ervaring, kennis en ambitie niet. En ik ben oud. Hoezo een 'match'
Ik ben meerdere keren bij Muis thuis geweest, en ik heb het overleefd. Muis is heel gezellig en houdt geen mensen gevangen in haar woning.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
@:dezwabber wil jij even bevestigen dat dit niet waar is?
Het ding met een leuk salaris is dat als je het eenmaal hebt, je het niet meer kwijt wil.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij bent nog een jonge kat, dan kun je nog alle kanten op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POLLSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Daar moet je niet al teveel naar kijken; als je beetje kunt typen en nadenken dan ben je er al bijna.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het ding met een leuk salaris is dat als je het eenmaal hebt, je het niet meer kwijt wil.
En echt niemand zoekt junioren. Het valt me echt heel erg vies tegen, de banenmarkt in IT.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |