quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ok, dit was wel weer genoeg KSC voor vandaag.
Mooie afwisseling van de wacht.quote:
Tot middernacht, goed plan. Moet jij wel eerst de brug omhoog doen.quote:
De brug staat nog open na dat laatste pilletjequote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tot middernacht, goed plan. Moet jij wel eerst de brug omhoog doen.
Yups.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Is dit hoe jullie over mij denken ja? Je zet een voet bij mij binnen en dat was het leven?
@DeZwabber wil jij even bevestigen dat dit niet waar is?quote:
We kunnen de brug ook gewoon de hele dag open houden, dan moeten buitenstaanders eerst een soort ESTA formulier invullen voordat ze een kans maken?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
De brug staat nog open na dat laatste pilletje
Graagquote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
We kunnen de brug ook gewoon de hele dag open houden, dan moeten buitenstaanders eerst een soort ESTA formulier invullen voordat ze een kans maken?
Coolquote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
We kunnen de brug ook gewoon de hele dag open houden, dan moeten buitenstaanders eerst een soort ESTA formulier invullen voordat ze een kans maken?
IJs is wel fijn dan.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:18 schreef Moeraskat het volgende:
Of je wordt wakker in een bad met ijs en een nier minder
Ik ben het gesprek ‘hoe kom je af van een …’ van jaren geleden nog niet vergetenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Is dit hoe jullie over mij denken ja? Je zet een voet bij mij binnen en dat was het leven?
Maar wie binnen de KSC haat mensen het meest?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Of een locale minister Faber selecteren?
We vragen hier ook geld voor toch?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Flesquote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar wie binnen de KSC haat mensen het meest?
Ik selecteer jouquote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Of een locale minister Faber selecteren?
Dimmy had het niet op buitenstaanders maar die is wegquote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar wie binnen de KSC haat mensen het meest?
Die heb ik wekelijks hoorquote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben het gesprek ‘hoe kom je af van een …’ van jaren geleden nog niet vergeten
Je mag assistenten hebbenquote:
Ik heb die gesprekken ook buiten fok om.quote:
Ja, is toch handig? Achtervangquote:
Ff langs de kringloop of kast van je overgrootmoeder. De meeste 80 plussers zijn tegenwoordig nog hipper.quote:
Wil je dat aan?quote:
Zie… wij zijn niet gekquote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb die gesprekken ook buiten fok om.
Laatst ook met mijn leidinggevende, die is nu bang.
Benieuwd of dat indruk maakt op de onaangekondigde binnenkomers hierquote:
2,5 week. Moet kunnen.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zat net te denken, Yg is er lang niet geweest
fijn dat je er bentquote:
Denk het welquote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Benieuwd of dat indruk maakt op de onaangekondigde binnenkomers hier
Het leed dat recruiter heetquote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:27 schreef Nattekat het volgende:
Ik kreeg vanmiddag een recruiter in m'n mail voor een positie tot 7100¤ per maand.
Ik ben totaal niet geschikt, maar nu ben ik verdrietig dat ik niet dat pad bewandeld heb
Als jij nu in je Faber outfit checkt of mensen legaal zijn hierquote:
Fake it 'till you make itquote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:27 schreef Nattekat het volgende:
Ik kreeg vanmiddag een recruiter in m'n mail voor een positie tot 7100¤ per maand.
Ik ben totaal niet geschikt, maar nu ben ik verdrietig dat ik niet dat pad bewandeld heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |