quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ok, dit was wel weer genoeg KSC voor vandaag.
Mooie afwisseling van de wacht.quote:
Tot middernacht, goed plan. Moet jij wel eerst de brug omhoog doen.quote:
De brug staat nog open na dat laatste pilletjequote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tot middernacht, goed plan. Moet jij wel eerst de brug omhoog doen.
Yups.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Is dit hoe jullie over mij denken ja? Je zet een voet bij mij binnen en dat was het leven?
@DeZwabber wil jij even bevestigen dat dit niet waar is?quote:
We kunnen de brug ook gewoon de hele dag open houden, dan moeten buitenstaanders eerst een soort ESTA formulier invullen voordat ze een kans maken?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
De brug staat nog open na dat laatste pilletje
Graagquote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
We kunnen de brug ook gewoon de hele dag open houden, dan moeten buitenstaanders eerst een soort ESTA formulier invullen voordat ze een kans maken?
Coolquote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
We kunnen de brug ook gewoon de hele dag open houden, dan moeten buitenstaanders eerst een soort ESTA formulier invullen voordat ze een kans maken?
IJs is wel fijn dan.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:18 schreef Moeraskat het volgende:
Of je wordt wakker in een bad met ijs en een nier minder
Ik ben het gesprek ‘hoe kom je af van een …’ van jaren geleden nog niet vergetenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Is dit hoe jullie over mij denken ja? Je zet een voet bij mij binnen en dat was het leven?
Maar wie binnen de KSC haat mensen het meest?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Of een locale minister Faber selecteren?
We vragen hier ook geld voor toch?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Flesquote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar wie binnen de KSC haat mensen het meest?
Ik selecteer jouquote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Of een locale minister Faber selecteren?
Dimmy had het niet op buitenstaanders maar die is wegquote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar wie binnen de KSC haat mensen het meest?
Die heb ik wekelijks hoorquote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben het gesprek ‘hoe kom je af van een …’ van jaren geleden nog niet vergeten
Je mag assistenten hebbenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |