SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Pffff net sushi gegeten met wat collega's. Het was gezellig
Een beetje maarquote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Het voelt een beetje te ver gaan ofzo om je kip zo bij je te dragen
Wel kakelvers dan.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Het voelt een beetje te ver gaan ofzo om je kip zo bij je te dragen
Alles aan de muur plakken met magneten.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Oeh Oeh @:dezwabber ik zag zojuist een filmpje voorbij komen van iemand die eerst magneet dingen op de muurplakt, daarna er behang overheen gooit en nu een magnetische muur heeft.
Nooit meer boren, gaatjes vullen of stuccenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alles aan de muur plakken met magneten.
Magnetische pyjama aantrekken, dan kun je tegen de muur slapen. Scheelt ruimte voor een bed.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En wat als je een pacemaker hebt...quote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:51 schreef ieniminimuis het volgende:
En iedereen moet een speciale tshirt aan waar magneten inzitten voor als ik vind dat je nooit meer weg mag
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:51 schreef ieniminimuis het volgende:
En iedereen moet een speciale tshirt aan waar magneten inzitten voor als ik vind dat je nooit meer weg mag
Of een beugeltje.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En wat als je een pacemaker hebt...
Dat lijkt me dan niet je grootste probleem.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Waarschuwingsbordje bij de deur en dan krijg je geen magnetenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zie het als een compliment, want ik haat mensen in mijn huisquote:
Gezondheid.quote:
Best een goed idee eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Soulbrotherquote:
Maar niet voor altijdquote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou nou. Wie weet hoe gezellig je het vindt.
Gekkiequote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind dit op een gekke manier niet eens onaantrekkelijk.
Waaromquote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb misschien wat makkelijk praten. Ik ben veilig denk ik.
Ik heb niet zo'n zin om als proefdier te eindigen.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou nou. Wie weet hoe gezellig je het vindt.
Wel weer voer voor een Netflix docuquote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n zin om als proefdier te eindigen.
Bij muis ben jij echt niet veilig.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb misschien wat makkelijk praten. Ik ben veilig denk ik.
Straks lig je uitgestrooid als zwijnenvoer ergens op de veluwequote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n zin om als proefdier te eindigen.
Ja, of je eindigt als ingrediënt van een nieuw soort pokon.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Straks lig je uitgestrooid als zwijnenvoer ergens op de veluwe
‘Ging fietsen en is nooit meer teruggevonden’quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, of je eindigt als ingrediënt van een nieuw soort pokon.
Slotje?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ok, dit was wel weer genoeg KSC voor vandaag.
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ok, dit was wel weer genoeg KSC voor vandaag.
Mooie afwisseling van de wacht.quote:
Tot middernacht, goed plan. Moet jij wel eerst de brug omhoog doen.quote:
De brug staat nog open na dat laatste pilletjequote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tot middernacht, goed plan. Moet jij wel eerst de brug omhoog doen.
Yups.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Is dit hoe jullie over mij denken ja? Je zet een voet bij mij binnen en dat was het leven?
@DeZwabber wil jij even bevestigen dat dit niet waar is?quote:
We kunnen de brug ook gewoon de hele dag open houden, dan moeten buitenstaanders eerst een soort ESTA formulier invullen voordat ze een kans maken?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
De brug staat nog open na dat laatste pilletje
Graagquote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
We kunnen de brug ook gewoon de hele dag open houden, dan moeten buitenstaanders eerst een soort ESTA formulier invullen voordat ze een kans maken?
Coolquote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
We kunnen de brug ook gewoon de hele dag open houden, dan moeten buitenstaanders eerst een soort ESTA formulier invullen voordat ze een kans maken?
IJs is wel fijn dan.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:18 schreef Moeraskat het volgende:
Of je wordt wakker in een bad met ijs en een nier minder
Ik ben het gesprek ‘hoe kom je af van een …’ van jaren geleden nog niet vergetenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Is dit hoe jullie over mij denken ja? Je zet een voet bij mij binnen en dat was het leven?
Maar wie binnen de KSC haat mensen het meest?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Of een locale minister Faber selecteren?
We vragen hier ook geld voor toch?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Flesquote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar wie binnen de KSC haat mensen het meest?
Ik selecteer jouquote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Of een locale minister Faber selecteren?
Dimmy had het niet op buitenstaanders maar die is wegquote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar wie binnen de KSC haat mensen het meest?
Die heb ik wekelijks hoorquote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben het gesprek ‘hoe kom je af van een …’ van jaren geleden nog niet vergeten
Je mag assistenten hebbenquote:
Ik heb die gesprekken ook buiten fok om.quote:
Ja, is toch handig? Achtervangquote:
Ff langs de kringloop of kast van je overgrootmoeder. De meeste 80 plussers zijn tegenwoordig nog hipper.quote:
Wil je dat aan?quote:
Zie… wij zijn niet gekquote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb die gesprekken ook buiten fok om.
Laatst ook met mijn leidinggevende, die is nu bang.
Benieuwd of dat indruk maakt op de onaangekondigde binnenkomers hierquote:
2,5 week. Moet kunnen.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zat net te denken, Yg is er lang niet geweest
fijn dat je er bentquote:
Denk het welquote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Benieuwd of dat indruk maakt op de onaangekondigde binnenkomers hier
Het leed dat recruiter heetquote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:27 schreef Nattekat het volgende:
Ik kreeg vanmiddag een recruiter in m'n mail voor een positie tot 7100¤ per maand.
Ik ben totaal niet geschikt, maar nu ben ik verdrietig dat ik niet dat pad bewandeld heb
Als jij nu in je Faber outfit checkt of mensen legaal zijn hierquote:
Fake it 'till you make itquote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:27 schreef Nattekat het volgende:
Ik kreeg vanmiddag een recruiter in m'n mail voor een positie tot 7100¤ per maand.
Ik ben totaal niet geschikt, maar nu ben ik verdrietig dat ik niet dat pad bewandeld heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |