Ja een oud klasgenootje van me liep er vorig jaar al rond met een "end white supremacy" bordje. Dit soort mensen zijn niet helemaal wijs.quote:Op zondag 18 mei 2025 20:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Veel staan daar toch gewoon voor een fotootje op Facebook of Instagram.
Net zoals met die BLM-demo's die een paar jaar terug even hip waren in Nederland. Daar hoor je nu ook niks meer van.
Ik ga niet beweren dat heel Nederland nu opeens aan de kant van Palestina of Gaza staat net zoals je niet kan beweren dat het de andere 17,8 miljoen niets kan schelen of aan de kant van Israel staat. Heel bijzondere conclusie.quote:Op zondag 18 mei 2025 20:31 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Mwa, 100.000 die komen (waarvan minimaal een kwart voor de sensatie, het rellen en een Messias-complex) betekend alsnog 17.800.000 die het geen weinig kan schelen of gewoon (terecht) de kant van Israël kiest. 👍🏼
Jetten is echt een totaaldebiel.quote:Op zondag 18 mei 2025 20:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
In de VAE, Qatar en Saudi-Arabië lacht men zich de ballen uit hun broek bij Jetten's social media posts.
Useful idiot.
Ik walg van zijn hypocrisie, opportunisme en totale onwetendheidquote:Op zondag 18 mei 2025 20:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Jetten is echt een totaaldebiel.
Ja joh, het is krankzinnig. Als twintig wappies ergens staan te roeptoeteren is het de wil van het volk, als 100000 man ergens komt is het maar een hele kleine groep, nog niet eens 1% van NL.quote:Op zondag 18 mei 2025 20:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik ga niet beweren dat heel Nederland nu opeens aan de kant van Palestina of Gaza staat net zoals je niet kan beweren dat het de andere 17,8 miljoen niets kan schelen of aan de kant van Israel staat. Heel bijzondere conclusie.
Net als Timmerfrans en Klaver.quote:Op zondag 18 mei 2025 20:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik walg van zijn hypocrisie, opportunisme en totale onwetendheid
En wat steun je zelf dan?quote:Op zondag 18 mei 2025 20:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik walg van zijn hypocrisie, opportunisme en totale onwetendheid
Was jij er ook?quote:Op zondag 18 mei 2025 20:40 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ja joh, het is krankzinnig. Als twintig wappies ergens staan te roeptoeteren is het de wil van het volk, als 100000 man ergens komt is het maar een hele kleine groep, nog niet eens 1% van NL.
Echt de waanzin van hoe mensen hun eigen kronkels goedpraten
Ik denk dat je banger moet zijn voor de mensen die Treblinka precies kunnen aanwijzenquote:Op zondag 18 mei 2025 20:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
Die demonstrerende deugneuzen hebben nog nooit van Treblinka gehoord man, laat staan dat ze het op een kaart kunnen aanwijzen.
Ik zou een heel 'donker' grapje willen maken, maar ik ga liever de mogelijke TR's vermijden. Laten we zeggen dat dit niet echt lijkt op een bepaald zomerfestival in Amsterdam.quote:Op zondag 18 mei 2025 20:40 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ja joh, het is krankzinnig. Als twintig wappies ergens staan te roeptoeteren is het de wil van het volk, als 100000 man ergens komt is het maar een hele kleine groep, nog niet eens 1% van NL.
Echt de waanzin van hoe mensen hun eigen kronkels goedpraten
Sociaal Democratie dus, box man!quote:Op zondag 18 mei 2025 20:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Humanisme.
Secularisme.
Verlichting.
Zoals degenen die het overleefd hebben?quote:Op zondag 18 mei 2025 20:42 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik denk dat je banger moet zijn voor de mensen die Treblinka precies kunnen aanwijzen
Nee ik was er niet, ik snap wel goed dat mensen hiervoor komen opdagen.quote:
Vooral steun aan het kalifaat.quote:Op zondag 18 mei 2025 20:43 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Nee ik was er niet, ik snap wel goed dat mensen hiervoor komen opdagen.
Dat is geen steun aan Hamas
Doe even normaal man.quote:Op zondag 18 mei 2025 20:42 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik denk dat je banger moet zijn voor de mensen die Treblinka precies kunnen aanwijzen
Als er een land is waar mensen van kleur van oudsher gewoon alle kansen krijgen is het toch wel Nederland.quote:Op zondag 18 mei 2025 20:36 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja een oud klasgenootje van me liep er vorig jaar al rond met een "end white supremacy" bordje. Dit soort mensen zijn niet helemaal wijs.
Dat zijn er helaas tegenwoordig niet zo veel meer. Zoals je snapt doel ik op mensen met een ongezonde fascinatie voor fascismequote:Op zondag 18 mei 2025 20:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zoals degenen die het overleefd hebben?
Zeker, maar het gaat me meer om de tijd en de plek.quote:Op zondag 18 mei 2025 20:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als er een land is waar mensen van kleur van oudsher gewoon alle kansen krijgen is het toch wel Nederland.
Ik ken het, en ik kom in grote maten een eind. Maar de exacte ligging van Sobibor is geen algemene kennis. Het is dat ik net een Radio Oranje hierover geluisterd heb.quote:Op zondag 18 mei 2025 20:44 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Doe even normaal man.
Sobibor, Belzec, Treblinka. Allemaal Aktion Reinhard kampen.
Jij ken dat niet?
woke studenten kennen dat inderdaad niet.quote:Op zondag 18 mei 2025 20:44 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Doe even normaal man.
Sobibor, Belzec, Treblinka. Allemaal Aktion Reinhard kampen.
Jij ken dat niet?
Precies de 3 pilaren die je op de Univesiteit zou moeten leren, maar daar spugen ze op, ik heb nog nooit een prof gezien op de Uni die deze waarden omarmen en niet uitgekotst wordt. Want wanneer je niet woke en pro Islam ben dan ben je fout en dan hebben we het over de meest hoog opgeleiden. Hypocriet noem ik het.quote:Op zondag 18 mei 2025 20:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Humanisme.
Secularisme.
Verlichting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |