SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werewolf![]()
BolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ik ben er niet bij helaas.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:24 schreef kree het volgende:
@:grotetijd komt wel toch, want moet wel ff iemand piano maatje hebben?
of anders, doe alleen verzoekjes als er iemand is die het ook gaat zingen dan zelf.
Ik in de picture, jullie ook
In de middag een verjaardag, in de avond een concert. Dus dat gaat voor mij niet door
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Geen duet met kreequote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:43 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik ben er niet bij helaas.
In de middag een verjaardag, in de avond een concert. Dus dat gaat voor mij niet door![]()
![]()
Kree zal naast z'n linker nu ook z'n rechterhand moeten gebruiken op de piano inderdaadquote:Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Niet alleen op de pianoquote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:50 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Kree zal naast z'n linker nu ook z'n rechterhand moeten gebruiken op de piano inderdaad![]()
Hoe moet hij dan zijn penis vasthouden?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:50 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Kree zal naast z'n linker nu ook z'n rechterhand moeten gebruiken op de piano inderdaadOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ik begreep dat jij aloa had gevraagd om in jouw plaats te komen zingenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:43 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik ben er niet bij helaas.
In de middag een verjaardag, in de avond een concert. Dus dat gaat voor mij niet door![]()
![]()
Samen met al z'n kloontjes?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:51 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik begreep dat jij aloa had gevraagd om in jouw plaats te komen zingen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: