Nee dan zou ik het wel lerenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:50 schreef kree het volgende:
[..]
en wenste dat je het zelf maar zou kunnen.
hmm mss net zoals ik dus. LOLquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zo'n heze rokersstem
Haha misschien kom je er wel achter op de meet!
Maar misschien durf ik de hele dag niets te zeggen en sta ik stilletjes in een hoekje
Heul niet waarquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zo'n heze rokersstem
Maar misschien durf ik de hele dag niets te zeggen en sta ik stilletjes in een hoekje
Naja ik vind dat in groepen wel makkelijker dan 1 op 1. Dan kun je in ieder geval gewoon even stil achterover zitten. Bij 1 op 1 wordt er wel een gesprek verwacht. Maar komt goed.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zo'n heze rokersstem
Het is misschien kut om te komen maar Tilburg is best een grote stadquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik zit te kijken naar de voorzieningen van Station Tilburg. Genoeg eetgelegenheden daar zeg...
AH to go, BackWerk, Breeds, Eazie, Kiosk, Monkey Coffee, Smullers, The Döner Company, Starbucks
Zo'n raar hoofd ja?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:53 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ahh ja, naja dan ga ik hem zo maar even aanvragen. Was alleen zo'n gedoe met die foto. Ze hebben daar iets van AI dat checkt of je foto op de kaart mag. De vorige keer wees hij mijn foto af was nog een heel gedoe.
Het is een heel eind rijden.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Het is misschien kut om te komen maar Tilburg is best een grote stad
Gaan we samen staan en roddelen over iedereen.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zo'n heze rokersstem
Was iets met mijn bril geloof ik. Die moest ik afzetten en toen werkte het.quote:
Dan zet je het gewoon hierzo neer ipv face to facequote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Naja ik vind dat in groepen wel makkelijker dan 1 op 1. Dan kun je in ieder geval gewoon even stil achterover zitten. Bij 1 op 1 wordt er wel een gesprek verwacht. Maar komt goed.
Ik ben ook een beetje mensenschuw
quote:
quote:Op maandag 5 mei 2025 22:55 schreef Harrie het volgende:
[..]
iedereen de gelegenheid geven om de juiste trein/bus/taxi etc te vinden en daar alvast een koud patertje klappen en kennis maken dus misschien blijven we wel tot 17.00 uur daar weet ik veel, ik maak me niet zo druk
Maar vanaf 15.00 uur dan verwachte we de eerste halve liters te gaan klappen daar bij de piano en hoe laat @:kree komt spelen weet ik nog niet
het is allemaal wel te doen, m,aarja toch met ov moet ik. en dan is het geen 1 uurtje ff kijken, maar een complete dag trip aan het worden.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Het is misschien kut om te komen maar Tilburg is best een grote stad
Hahaha ja denk dat dat de oplossing wordt. Iedereen stil naar zijn foon kijken en bolken.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:57 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dan zet je het gewoon hierzo neer ipv face to face
Standaard meetquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:59 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hahaha ja denk dat dat de oplossing wordt. Iedereen stil naar zijn foon kijken en bolken.
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En porties van 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10?wat een onhandig aantal
Oh dan komt het wel goedquote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:01 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
wat ik meegemaakt hebt valt het nog wel mee.
en jij was de kloon van wie nu weer?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:01 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
wat ik meegemaakt hebt valt het nog wel mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |