Allemaal enkel in het belang van onze gezondheid, uiteraard.quote:Intersnack, De Vegetarische Slager, Alpro en HAK
Optyfen met die extreemlinkse terreur.quote:Jumbo, Wageningen University & Research (WUR), Intersnack, De Vegetarische Slager, Alpro en HAK
Vleesconsumptie mag wel wat minder zowel voor dierenwelzijn als het klimaat. Maar dat wist je natuurlijk zelf ook wel.quote:
Alsof plantvoeding goed is voor dierenwelzijn.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:52 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Vleesconsumptie mag wel wat minder zowel voor dierenwelzijn als het klimaat. Maar dat wist je natuurlijk zelf ook wel.
Ja hier begin ik niet aan hoorquote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:53 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Alsof plantvoeding goed is voor dierenwelzijn.
Ik betaal ook belasting voor al die zieke mensen door ultra bewerkt voedsel.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:53 schreef xpompompomx het volgende:
Nou, dan gaat TS toch lekker niet meer naar de Jumbo?
En doorrrrr.....
En dit is gewoon pertinent niet waar. Er zijn echt wel "alternatieven" die een redelijk vergelijkbare ervaring vormen op één of enkele van die vlakken, maar het merendeel kan nog lang niet tippen aan het origineel.quote:De Vegetarische Slager wil vleesliefhebbers laten ervaren dat je niets hoeft te laten schieten wanneer je voor plantaardig kiest. “Zo kun je nog steeds genieten van de bekende smaak, textuur én tradities met onze vleesch-iconen," meent Valerie Vos,
Ja, tot de ultrabewerkte frisdrank en diepvriespizza’s in de aanbieding zijn, dan zijn ze er weer als de kippen bij.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:56 schreef VoMy het volgende:
Ach, de altijd obese veertigers met hun barbecue-verslaving zullen wel weer woedend worden. Tijd om op Facebook te melden dat je een vierde karbonade in de pan hebt gegooid en vergeet je fles cola niet op te drinken.
En boycotten he. Roep een boycot af.
Ik ben een stier.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:58 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ afbeelding ]
We zijn geen gorillas
De HEMA zou al lang en breed failliet moeten zijn als je de boycotroepers mag geloven.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:56 schreef VoMy het volgende:
Ach, de altijd obese veertigers met hun barbecue-verslaving zullen wel weer woedend worden. Tijd om op Facebook te melden dat je een vierde karbonade in de pan hebt gegooid en vergeet je fles cola niet op te drinken.
En boycotten he. Roep een boycot af.
Ik ben het grotendeels met je eens, de huidige situatie is niet houdbaar, maar ben wel bang dat het aanbod aan vegetarische opties grotendeels (ultra)bewerkt is, op soortgelijke wijze als de huidige vleesopties dat zijn.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:52 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Vleesconsumptie mag wel wat minder zowel voor dierenwelzijn als het klimaat. Maar dat wist je natuurlijk zelf ook wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |