SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Dan moet je zin maken
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik zal bij jou eens even zin makenquote:
Dan moet je wel zin hebbenquote:en die heb je niet.
Anders had ik gezegd wees welkom
Goede TT.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Hij lijkt wel een beetje op jouquote:![]()
Praatjes vullen geen gaatjes
JustinnerTquote:
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Raar dat je me dan een afgelikte boterham noemtquote:Op dinsdag 6 mei 2025 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij lijkt wel een beetje op jou![]()
Praatjes vullen geen gaatjes![]()
![]()
Heb je lekkere koffie?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moet je wel zin hebbenen die heb je niet.
Anders had ik gezegd wees welkomHow can I make this topic about me?![]()
Ja, dat is digitaal maar in real live kan ik niet oordelen natuurlijkquote:Op dinsdag 6 mei 2025 07:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Raar dat je me dan een afgelikte boterham noemtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat was om andere dingen.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moet je wel zin hebbenen die heb je niet.
Anders had ik gezegd wees welkom
Dat andere heb ik toch altijd zin in.Komt omdat Dot alleen maar een tease is.quote:
Ik wel, maar niet iedereeen houdt van senseoquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Schrale keel, neus dicht, 0 energie.. mannenverkoudheid dus ben vandaag team thee, daar mijn lichaam koffie geen goed idee vond..Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Knulletje tochquote:Op dinsdag 6 mei 2025 07:51 schreef _UserName_ het volgende:
Schrale keel, neus dicht, 0 energie.. mannenverkoudheid dus ben vandaag team thee, daar mijn lichaam koffie geen goed idee vond..![]()
![]()
En gezien het goed idee-dinsdag is, lijkt het mij een goed idee niet te werken en vrouwlief alleen naar de kinderarts te laten gaan..Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 07:51 schreef _UserName_ het volgende:
Schrale keel, neus dicht, 0 energie.. mannenverkoudheid dus ben vandaag team thee, daar mijn lichaam koffie geen goed idee vond..
Je moet wel de Koning nog even aannemen hequote:Op dinsdag 6 mei 2025 07:52 schreef _UserName_ het volgende:
En gezien het goed idee-dinsdag is, lijkt het mij een goed idee niet te werken en vrouwlief alleen naar de kinderarts te laten gaan..![]()
![]()
Daar zorg ik op afstand dan wel voorquote:Op dinsdag 6 mei 2025 07:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je moet wel de Koning nog even aannemen he
Men weet al van zijn komstTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Hoeren neuken nooit meer werkenquote:![]()
quote:Fijn dat we het eens zijn!quote:
Nooit meer werken geen geld meer voor hoeren neukenquote:
Gratis hoeren neukenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 07:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Nooit meer werken geen geld meer voor hoeren neuken
Dan zijn het toch sletjes?quote:
Niet mijn geheim verklappenquote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 07:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat was om andere dingen.
Dat andere heb ik toch altijd zin in.
[..]
Komt omdat Dot alleen maar een tease is.![]()
Hmm, ja. Hoewel, sletjes kiezen zelf en krijgen niet betaald. Hoeren hebben geen keus, hoewel ze wel een klantenkring op kunnen bouwenquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ja geen woorden maar daden Dotquote:
Hoeren kunnen natuurlijk ook op hun vrije dag gewoon seks hebben, voor de lolWelcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Overdag een slet, in de avond een hoer. Kan gewoon!quote:Op dinsdag 6 mei 2025 08:01 schreef MizzezAmy het volgende:
Hoeren kunnen natuurlijk ook op hun vrije dag gewoon seks hebben, voor de lolTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Wow. Ik dacht dat seks alleen functioneel was.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 08:01 schreef MizzezAmy het volgende:
Hoeren kunnen natuurlijk ook op hun vrije dag gewoon seks hebben, voor de lolOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Een hobby uitoefenen is ook functioneel, goed voor je geest om bezig te zijn met dingen die je leuk vindtquote:Op dinsdag 6 mei 2025 08:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Wow. Ik dacht dat seks alleen functioneel was.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Doe je goedquote:Op dinsdag 6 mei 2025 08:01 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Overdag een slet, in de avond een hoer. Kan gewoon!![]()
![]()
Niets mis mee!quote:Op dinsdag 6 mei 2025 08:01 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Overdag een slet, in de avond een hoer. Kan gewoon!Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Om babies te makenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 08:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Wow. Ik dacht dat seks alleen functioneel was.
Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Als vrouwen hoeren zijn zijn mannen hoerenlopersquote:Op dinsdag 6 mei 2025 08:01 schreef MizzezAmy het volgende:
Hoeren kunnen natuurlijk ook op hun vrije dag gewoon seks hebben, voor de lol
Nou kom dan maar langs, dan zal ik mijn woorden omzetten in dadenquote:
Niks mis meequote:Op dinsdag 6 mei 2025 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als vrouwen hoeren zijn zijn mannen hoerenlopers![]()
![]()
Wanneer gaan we oefenen?quote:Ik zou nooit over een hoer heenlopen hoor.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als vrouwen hoeren zijn zijn mannen hoerenlopersZijn ook gewoon mensen.
Zeker niet, het kost jullie geld en geeft de vrouwen en genot en geldquote:![]()
Jullie legen je zak en je portemonee, bij hoeren wordt alles gevuld
Links bij de boom toch?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou kom dan maar langs, dan zal ik mijn woorden omzetten in dadenOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Je weet he ttoch, wel bij die boom met die groene blaadjes hequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waar de vorige keer niemand open deed.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je weet he ttoch, wel bij die boom met die groene blaadjes he
Das was je dus toch bij de verkeerde boom oeniequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das was je dus toch bij de verkeerde boom oenie
Ik zag duidelijk een barst in een raam en iemand snel een gordijn dicht trekken.
Nou als ik een gordijn dicht zou trekken ben ik zo goed in beeld dat ik je wel moest zien en jij mij helemaalquote:Op dinsdag 6 mei 2025 08:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zag duidelijk een barst in een raam en iemand snel een gordijn dicht trekken.
Ik pas kwa omvang amper in die dikke boom dus verstoppen kan ik mijn niet eens
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou als ik een gordijn dicht zou trekken ben ik zo goed in beeld dat ik je wel moest zien en jij mij helemaal
Werewolf![]()
Hey Mutskequote:
Is nie leuk hoor als je bijna niet in je huis past en je niet kan verstoppen als er vreemde mannen aan je schorsje kloppenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik leef ook met je meequote:Op dinsdag 6 mei 2025 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is nie leuk hoor als je bijna niet in je huis past en je niet kan verstoppen als er vreemde mannen aan je schorsje kloppen![]()
![]()
Kijk dat vind ik nu weer aardig van je +1 puntje er bijquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Woeiiiiquote:Op dinsdag 6 mei 2025 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk dat vind ik nu weer aardig van je +1 puntje er bij![]()
![]()
Weer eens wat anders dan een - puntje toch?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ik wil er niet zoveel als gggquote:Op dinsdag 6 mei 2025 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan een - puntje toch?![]()
Dat kan al bijna niet meerquote:
Wauw,
Chirurgen in de Verenigde Staten zijn erin geslaagd een tumor in de wervelkolom van een 19-jarige patiënte te verwijderen via haar oogkas. „Door via de onderkant van de oogkas te gaan, konden we een tumor weghalen die anders zeer moeilijk en risicovol te verwijderen zou zijn”, aldus dokter Mohamed Labib.
https://www.telegraaf.nl/(...)n-patient-via-oogkasWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja maar ik wil ze ook niet. Maar soms dan krijg je ze, omdat je wat stoms zegt bijvoorbeeld.quote:
How can I make this topic about me?![]()
Wat kunnen ze toch veel tegenwoordig!quote:Op dinsdag 6 mei 2025 08:32 schreef Dotteke het volgende:
Wauw,
Chirurgen in de Verenigde Staten zijn erin geslaagd een tumor in de wervelkolom van een 19-jarige patiënte te verwijderen via haar oogkas. „Door via de onderkant van de oogkas te gaan, konden we een tumor weghalen die anders zeer moeilijk en risicovol te verwijderen zou zijn”, aldus dokter Mohamed Labib.
https://www.telegraaf.nl/(...)n-patient-via-oogkas![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou als ik een gordijn dicht zou trekken ben ik zo goed in beeld dat ik je wel moest zien en jij mij helemaal
Ja den Dot is onverbiddelijk hoppa gelijk een - puntjequote:Op dinsdag 6 mei 2025 08:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja maar ik wil ze ook niet. Maar soms dan krijg je ze, omdat je wat stoms zegt bijvoorbeeld.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat moet je ook niet doenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 08:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja maar ik wil ze ook niet. Maar soms dan krijg je ze, omdat je wat stoms zegt bijvoorbeeld.![]()
![]()
Ja mooi he. Vind dit altijd bijzondere artikelen om te lezen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, dan ben jij heel streng inderdaad. Gelijk - puntjes erbij, hoppa.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja den Dot is onverbiddelijk hoppa gelijk een - puntje
Ook geen punt voor GGWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh ja hoorquote:
Ga zo eerst even naar de apotheek, dan langs mijn ma kopje koffie drinken en dan straks langs UserT.![]()
Morguh KWquote:
Hij heeft vandaag wel mannengriepquote:Op dinsdag 6 mei 2025 08:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh ja hoor
Ga zo eerst even naar de apotheek, dan langs mijn ma kopje koffie drinken en dan straks langs UserT.![]()
![]()
UserT is er niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 08:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh ja hoor
Ga zo eerst even naar de apotheek, dan langs mijn ma kopje koffie drinken en dan straks langs UserT.moet je even teruglezen.
Maar alsnog succes!Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Misschien blijft hij dan wel in bedquote:
@_UserName_quote:Op dinsdag 6 mei 2025 08:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh gaat het niet door?
Geen idee hoe ik hem moet bereiken...![]()
Hopelijk leest hij dit, anders ga ik er gewoon 14 uur heen. Zal wel iemand anders het even overnemen.quote:![]()
Hij was hier net nogquote:Op dinsdag 6 mei 2025 08:42 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hopelijk leest hij dit, anders ga ik er gewoon 14 uur heen. Zal wel iemand anders het even overnemen.![]()
![]()
Yw en komt goedquote:Op dinsdag 6 mei 2025 08:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ohh dan hoor ik dat zo wel denk ik.
Thanks voor het mentionnen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 08:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ohh dan hoor ik dat zo wel denk ik.
Thanks voor het mentionnenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 07:52 schreef _UserName_ het volgende:
En gezien het goed idee-dinsdag is, lijkt het mij een goed idee niet te werken en vrouwlief alleen naar de kinderarts te laten gaan..quote:Op dinsdag 6 mei 2025 07:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je moet wel de Koning nog even aannemen hequote:Op dinsdag 6 mei 2025 07:54 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Daar zorg ik op afstand dan wel voor
Men weet al van zijn komstWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja zo te lezen wel, als het niet door was gegaan had hij je vast een DM gedaan.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 08:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ahh fijn!
Gaat gewoon door dus.
Bedankt
Maar hij heeft het zo te lezen al geregeld DUs kan je gewoon gaan alleen is UN er nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja inderdaad. Prima geregeld zo.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zo te lezen wel, als het niet door was gegaan had hij je vast een DM gedaan.
Maar hij heeft het zo te lezen al geregeld DUs kan je gewoon gaan alleen is UN er niet![]()
![]()
Succes, ik hoop dat het iets voor je isquote:
Jawel, gaat gewoon door. Heb besloten gewoon de dingen te doen die ik zou doenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 08:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh gaat het niet door?
Geen idee hoe ik hem moet bereiken...
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 08:52 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Jawel, gaat gewoon door. Heb besloten gewoon de dingen te doen die ik zou doen![]()
![]()
Deze manquote:Op dinsdag 6 mei 2025 08:52 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Jawel, gaat gewoon door. Heb besloten gewoon de dingen te doen die ik zou doen![]()
![]()
En al zou ik er niet zijn, solliciteren kan altijd natuurlijk, officieel ben ik geen bedrijfsleider meer dus "moet" ik het laten gaan, maar ik weet hoe het werkt en ken jou dus "mag" ik jou aannemen, als jij wil natuurlijk
Topperquote:Op dinsdag 6 mei 2025 08:52 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
![]()
Zou wel mooi zijn als jij het kan doenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 08:54 schreef _UserName_ het volgende:
En al zou ik er niet zijn, solliciteren kan altijd natuurlijk, officieel ben ik geen bedrijfsleider meer dus "moet" ik het laten gaan, maar ik weet hoe het werkt en ken jou dus "mag" ik jou aannemen, als jij wil natuurlijk![]()
![]()
Ja dat is waar. Maar dan had ik niet geweten waar ik naar had moeten vragen.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 08:54 schreef _UserName_ het volgende:
En al zou ik er niet zijn, solliciteren kan altijd natuurlijk, officieel ben ik geen bedrijfsleider meer dus "moet" ik het laten gaan, maar ik weet hoe het werkt en ken jou dus "mag" ik jou aannemen, als jij wil natuurlijkMaar was ik er alsnog gewoon heen gegaan 14 uur hoor. Maar tof dat jij er ook bent.
![]()
![]()
Hot coldrex, cuitroenthee met honing, cup a soup kip en hoestdrank zijn mijn vrienden vandaag.. moet ook wel want ook vaders kunnen niet ziek zijn met een kleintjeTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Gewoon door bikkelenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 08:56 schreef _UserName_ het volgende:
Hot coldrex, cuitroenthee met honing, cup a soup kip en hoestdrank zijn mijn vrienden vandaag.. moet ook wel want ook vaders kunnen niet ziek zijn met een kleintje![]()
![]()
Aan je instelling mankeert niks! Top man! Maar ik zal er gewoon zijnquote:Op dinsdag 6 mei 2025 08:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Maar dan had ik niet geweten waar ik naar had moeten vragen.Maar was ik er alsnog gewoon heen gegaan 14 uur hoor. Maar tof dat jij er ook bent.
Een echte manquote:Op dinsdag 6 mei 2025 08:52 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Jawel, gaat gewoon door. Heb besloten gewoon de dingen te doen die ik zou doen
Jullie hebben elkaar wel eens ontmoet? Of hebben we hier ook gelijk een mini-meet?
Nope, nog niet ontmoet.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Jullie hebben elkaar wel eens ontmoet? Of hebben we hier ook gelijk een mini-meet?![]()
![]()
Dat verhoogt de spanning natuurlijk een beetje.quote:
Heel veel succes KW straks
Oh wel iets ja maar ben niet nerveus of zo hoorquote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat verhoogt de spanning natuurlijk een beetje.
Heel veel succes KW straks![]()
![]()
Ik kom voor username.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 08:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Maar dan had ik niet geweten waar ik naar had moeten vragen.Maar was ik er alsnog gewoon heen gegaan 14 uur hoor. Maar tof dat jij er ook bent.
Wie?
Username.
Zit je ons nou in de maling te nemen!?
En dan een dikke Bolk gevenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik kom voor username.
Wie?
Username.
Zit je ons nou in de maling te nemen!?![]()
![]()
Ik weet wel hoe hij echt heetquote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik kom voor username.
Wie?
Username.
Zit je ons nou in de maling te nemen!?Voornaam dan.
![]()
Hij heet in het echt ook Usernamequote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:20 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe hij echt heetVoornaam dan.
![]()
![]()
Daar gaat mn grap.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:20 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe hij echt heetVoornaam dan.
Wat een kut dag meteen.quote:
Schatjes zijn dat hequote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:25 schreef aeque het volgende:
Nu nog een @:lovely @:greysbones en @:moonlight spotten en mijn dag is helemaal goed.![]()
![]()
Sommigen daarvan *kuch*greys*kuch* soms maarquote:
![]()
ZEG!quote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Sommigen daarvan *kuch*greys*kuch* soms maar
![]()
![]()
![]()
Zin maken.... idd.quote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ow. Ja.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:25 schreef aeque het volgende:
Nu nog een @:lovely @:greysbones en @:moonlight spotten en mijn dag is helemaal goed.
Ook hoi.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
We?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En Sally natuurlijk.![]()
![]()
Hoe kunnen we haar vergeten.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En Sally natuurlijk.![]()
![]()
Hoe kunnen we haar vergeten.![]()
![]()
Helleu!
Tof weekend gehad!
Nou - jij noemde ook niet spontaan mij................quote:![]()
Er zijn er nog wel meer die ik niet spontaan noem, maar die zijn daarom niet minderquote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:35 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
Helleu!
Tof weekend gehad!![]()
[..]
Nou - jij noemde ook niet spontaan mij................![]()
![]()
![]()
Da's ook weer zo.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:36 schreef JustinK het volgende:
[..]
Er zijn er nog wel meer die ik niet spontaan noem, maar die zijn daarom niet minder
En het was niet jouw lijstje. Ook niet van @gebrokenglas.
Maar werkt @AQ dan. Of is dat iemand anders..........![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:37 schreef Sally het volgende:
[..]
Da's ook weer zo.
En het was niet jouw lijstje. Ook niet van @:gebrokenglas.
Maar werkt @:AQ dan. Of is dat iemand anders..........![]()
![]()
Als dat zou werken...![]()
Nee nee. Er zit wel degelijk een ai-klank inquote:XD
Aikwuh.
(ooit de uitspraak gegoogleled. Het is een echt Engelstalig woord![]()
)
Bedankt.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:36 schreef JustinK het volgende:
[..]
Er zijn er nog wel meer die ik niet spontaan noem, maar die zijn daarom niet minder
MogguhI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
@aequequote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Goedemorgen![]()
Ben net al naar de supermarkt geweest om een bepaald pak koeken te halen voor wat uurtjes me-time
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Jaloers...quote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:41 schreef StevenHyde het volgende:
Goedemorgen![]()
Ben net al naar de supermarkt geweest om een bepaald pak koeken te halen voor wat uurtjes me-time![]()
Stevenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:41 schreef StevenHyde het volgende:
Goedemorgen![]()
Ben net al naar de supermarkt geweest om een bepaald pak koeken te halen voor wat uurtjes me-time![]()
Ben benieuwd naar welke koeken dat zijn![]()
![]()
"Aeque" komt uit het Latijn en betekent "gelijk" of "evenzeer". Het wordt gebruikt om gelijkwaardigheid of gelijke verdeling aan te geven, bijvoorbeeld in zinnen als "aeque divisum" (gelijk verdeeld).quote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee nee. Er zit wel degelijk een ai-klank inXD
Aikwuh.
(ooit de uitspraak gegoogleled. Het is een echt Engelstalig woord![]()
)
In het klassiek Latijn wordt aeque uitgesproken als /ˈae̯.kʷeː/, wat klinkt als "aie-kwe". In de moderne kerkelijke uitspraak wordt het vaak uitgesproken als /ˈe.kʷe/, wat meer klinkt als "eh-kwe"
Bron: Copilot AIHow can I make this topic about me?![]()
Yes yesquote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:41 schreef JustinK het volgende:
[..]
Steven![]()
Ben benieuwd naar welke koeken dat zijn
Bastognekoekquote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:42 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat zou fijn zijn en stiekem zo'n koek![]()
Ik heb hier drie pakken staan nog
Is dat een koek die ik voel tijdens de groepsknuffel met justin of?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:42 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat zou fijn zijn en stiekem zo'n koekBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Gewoon ekkie.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
"Aeque" komt uit het Latijn en betekent "gelijk" of "evenzeer". Het wordt gebruikt om gelijkwaardigheid of gelijke verdeling aan te geven, bijvoorbeeld in zinnen als "aeque divisum" (gelijk verdeeld).
In het klassiek Latijn wordt aeque uitgesproken als /ˈae̯.kʷeː/, wat klinkt als "aie-kwe". In de moderne kerkelijke uitspraak wordt het vaak uitgesproken als /ˈe.kʷe/, wat meer klinkt als "eh-kwe"
Bron: Copilot AII'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Kom je de ochtend wel mee doorquote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bastognekoek![]()
Ik heb hier drie pakken staan nog![]()
Koekjequote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:43 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Is dat een koek die ik voel tijdens de groepsknuffel met justin of?![]()
Een koekje.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:43 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Is dat een koek die ik voel tijdens de groepsknuffel met justin of?How can I make this topic about me?![]()
Dat is 3 ochtendjes me-timequote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bastognekoek![]()
Ik heb hier drie pakken staan nog
Ik zag ook een pak kandijkoeken. Dat zijn toch gewoon bastognekoeken maar dan nep?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Kandijkoeken en Bastognekoeken lijken op elkaar, maar er zijn wel wat verschillen! Beide koeken bevatten kandijsuiker, wat zorgt voor die kenmerkende diepe, gekarameliseerde smaak.
Het grootste verschil zit in de textuur en specerijen:
- Kandijkoeken zijn vaak wat krokanter en bevatten puur kandijsuiker zonder veel extra kruiden.
- Bastognekoeken hebben een rijkere smaak door toevoeging van kaneel en kruidnagel, wat ze een kruidige en iets zachtere structuur geeft.
Dus hoewel ze verwant zijn, heeft de Bastognekoek net wat meer pit!
Bron: Copilot AIHow can I make this topic about me?![]()
Niet kopen!quote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:45 schreef StevenHyde het volgende:
Ik zag ook een pak kandijkoeken. Dat zijn toch gewoon bastognekoeken maar dan nep?![]()
Op de ah site staat dit erover:
Neem mee! Lekker handig voor onderweg
6 porties à 3 biscuits
Het perfecte tussendoortje
Dus het is gewoon correct dat ik 3 koeken tegelijkertijd in mijn mond stop. Wel fijn om te weten dat ik het op de juiste wijze toedien.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja duur he? 5 mergpijpjes, en dat is zo weg. En wat kost zo'n pak tegenwoordig? 2 euro?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:47 schreef KoningWouter het volgende:
Tijdje terug een pak mergpijpjes gehaald.
Dat waren de beste 3 minuten van het jaar.How can I make this topic about me?![]()
Heb niet echt op de prijs geletquote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja duur he? 5 mergpijpjes, en dat is zo weg. En wat kost zo'n pak tegenwoordig? 2 euro?
Het waren kleine mergpijpjes van de Lidl. Maar inderdaad, zo op.![]()
Ik vind mergpijpjes altijd een beetje een vies woord. Gaan mijn ogen in het schap toch wel weer snel verder naar andere koeken
Gemiste kans Stevie.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:48 schreef StevenHyde het volgende:
Ik vind mergpijpjes altijd een beetje een vies woord. Gaan mijn ogen in het schap toch wel weer snel verder naar andere koeken![]()
Ben jij een weerwolfje?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:49 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ginger water, ik hoop dat ik je lust hihi![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Jij zet een pak koeken om tot 1/3 van het gewicht.denk wel richting 2/3 vandaag iig
Het begint te komen, eerste 2 vergaderingen weer achter de rug nu even rust.quote:Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Woeiquote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Het begint te komen, eerste 2 vergaderingen weer achter de rug nu even rust.![]()
![]()
Tijd voor een korte theepauzequote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Het begint te komen, eerste 2 vergaderingen weer achter de rug nu even rust.
Haajquote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Het begint te komen, eerste 2 vergaderingen weer achter de rug nu even rust.![]()
![]()
quote:
En ik heb het gewoon onthouden, ik hoefde niet eens in mijn schriftje te kijken.
Goed bezigquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En ik heb het gewoon onthouden, ik hoefde niet eens in mijn schriftje te kijken.![]()
![]()
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:09 schreef StevenHyde het volgende:
Hey amy chin ind spec rest boekert lekker gewerkt algoed bezig
![]()
Haha ja. Ze zeggen bij spannende situaties dat je iedereen naakt moet inbeelden. Maar zou wel zelf kleding aantrekken in die situatiesquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
Misschien wel beter idd voor de sollicitatieBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Bij sommige mensen doe ik dat liever nietquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:10 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha ja. Ze zeggen bij spannende situaties dat je iedereen naakt moet inbeelden.
Ja wel beter iddquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:10 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha ja. Ze zeggen bij spannende situaties dat je iedereen naakt moet inbeelden. Maar zou wel zelf kleding aantrekken in die situaties![]()
Sommige naakte mensen beeld ik in dat ze kleren aan hebben.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bij sommige mensen doe ik dat liever niet![]()
Ik ga maar eens stofzuigen, dan heb ik erna het gevoel dat ik terecht ff mag lamballen en koek snoepen.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Same here, ga ik ook maar weer even aan de slag.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:11 schreef StevenHyde het volgende:
Ik ga maar eens stofzuigen, dan heb ik erna het gevoel dat ik terecht ff mag lamballen en koek snoepen.How can I make this topic about me?![]()
Succesquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:11 schreef StevenHyde het volgende:
Ik ga maar eens stofzuigen, dan heb ik erna het gevoel dat ik terecht ff mag lamballen en koek snoepen.![]()
Nog snel wat belangrijks. Ik zag net op het pak dat er in bastognekoeken doos er 22 units zitten. Hoe doe je hier porties van 3? Hmmm. Even over nadenken tijdens het stofzuigen zo.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
7 1/3quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:13 schreef StevenHyde het volgende:
Nog snel wat belangrijks. Ik zag net op het pak dat er in bastognekoeken doos er 22 units zitten. Hoe doe je hier porties van 3? Hmmm. Even over nadenken tijdens het stofzuigen zo.![]()
Ha MrHyde, jij een dagje vrij? Of ook noeste arbeid aan het verrichten?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:09 schreef StevenHyde het volgende:
Hey amy chin ind spec rest boekert lekker gewerkt algoed bezig
Nog niet helemaal hersteld?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja was wel beetje aan het kuchen ja![]()
En porties van 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:13 schreef StevenHyde het volgende:
Nog snel wat belangrijks. Ik zag net op het pak dat er in bastognekoeken doos er 22 units zitten. Hoe doe je hier porties van 3? Hmmm. Even over nadenken tijdens het stofzuigen zo.wat een onhandig aantal
Naja 11 is natuurlijk wel het mooiste getal. 2 porties van 11 dus!
Dat scheelt gelukkig alquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]ook al ben ik niet meer zo vermoeid
Forum Opties Forumhop: Hop naar: