SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ik had al extra dagje vrij ingepland na weekendje weg met mijn familie en neefjes en nichtje, want totale drukte en chaos hele weekend.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 01:20 schreef Harrie het volgende:
* Harrie baalt dat ie morgen weer moet gaan werken maar gelukkig heb ik woensdag weer een rustdag
Het was trouwens wel leuk moet ik zeggen,. moet ff wennen aan de rust nu ik weer alleen thuis ben
Do what you love, love what you do!![]()
nou ben opzich wel moe, maar neem nog een drankje. wat maakt mij het ook uit. morgen nog hele dag om uit te rusten.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 01:26 schreef Harrie het volgende:
lekker nachtje door zuipen en fokken en morgen uitrusten of ga je wel een beetje op tijd slapenDo what you love, love what you do!![]()
tis een voordeel van vrijgezel zijn enzo dit en geen kinderen hebben. LOLquote:
niet echt iemand om rekening mee te houden morgen ofzo.Do what you love, love what you do!![]()
bevalt mij opzich prima, maar ook niet altijd natuurlijk. maargoed dat snapt iedere vrijgezel wss wel.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Nee, leg uit.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 01:38 schreef kree het volgende:
[..]
bevalt mij opzich prima, maar ook niet altijd natuurlijk. maargoed dat snapt iedere vrijgezel wss wel.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Harriequote:Op dinsdag 6 mei 2025 01:39 schreef Harrie het volgende:
Hema was jij vorig jaar niet bij de Sint Jan in en Bosch
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Klopt, toen het in de steigers stond kon je die steigers beklimmenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 01:39 schreef Harrie het volgende:
Hema was jij vorig jaar niet bij de Sint Jan in en BoschUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
nou dat je geen gezeik hebt van een vriendin/vrouw en mening daarvan wat je wel en niet moet doen en etc etc?quote:
Geen kinderen om rekening mee te houden?
Het zijn best wat voordelen? of ze opwegen tegen wel zeg maar relatie en kinderen? ik weet niet? want sowieso eigen kinderen weet ik niet?Do what you love, love what you do!![]()
kwam er vandaag langs toen ik een frietje ging eten en toen moest ik aan je denkenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 01:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Klopt, toen het in de steigers stond kon je die steigers beklimmen![]()
heb geen steigers gezien![]()
![]()
Ik doelde op het stukje “maar ook niet altijd”.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 01:49 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat je geen gezeik hebt van een vriendin/vrouw en mening daarvan wat je wel en niet moet doen en etc etc?
Geen kinderen om rekening mee te houden?
Het zijn best wat voordelen? of ze opwegen tegen wel zeg maar relatie en kinderen? ik weet niet? want sowieso eigen kinderen weet ik niet?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
owh zo, nou dat is de andere kant dus van vrijgezel zijn. want wel missen dingen samen doen en beslissen en niet altijd alleen ergens voor staan.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 01:50 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik doelde op het stukje “maar ook niet altijd”.Do what you love, love what you do!![]()
ik neig beetje toch naar relatie ofzo wel. zelfs met de nadelen die dat dan weer heeft ook.
Maar lijkt me leuker samen dingen te doen als stel als alleen.
Over kinderen,,,, dat is heel volgende vraag.Do what you love, love what you do!![]()
Daarom doe ik regelmatig dingen met mijn exquote:Op dinsdag 6 mei 2025 01:53 schreef kree het volgende:
ik neig beetje toch naar relatie ofzo wel. zelfs met de nadelen die dat dan weer heeft ook.
Maar lijkt me leuker samen dingen te doen als stel als alleen.
Over kinderen,,,, dat is heel volgende vraag.
zolang ik er niet mee samen hoef te wonen is het allemaal een stuk beter![]()
![]()
nouja ik zie daar niks raars in he?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 01:55 schreef Harrie het volgende:
[..]
Daarom doe ik regelmatig dingen met mijn ex
zolang ik er niet mee samen hoef te wonen is het allemaal een stuk beter
denk goeie oplossing. zoiets zoek ik ook. Ik zit helemaal niet te wachten op het huisje boompje beestje verhaal/
Als het al nog zo nu zou kunnen btw.
Want als ik ff zoek dan heb ik vrouwen met kinderen enzo van andere en bladiebla (die match je wel natuurlijk)
Ikke zelf heb geen kinderen he? en goed relatie afgelopen door niet eens mij, tot daar aan toe.
Maarja kom je op een leeftijd dat het niet meer puberliefde is. en als je een relatie aangaat wss iedereen wel wat meer weet.Do what you love, love what you do!![]()
Allang weggehaald johquote:Op dinsdag 6 mei 2025 01:50 schreef Harrie het volgende:
[..]
kwam er vandaag langs toen ik een frietje ging eten en toen moest ik aan je denken![]()
heb geen steigers gezienUw ADH vitamine Worst
ik overweeg nog steeds maar eeuwig vrijgezel te blijven.\
naja Friend with benefits mag nog.Do what you love, love what you do!![]()
als je een vrouw tegenkomt met kinderen daar proef je niks van manquote:Op dinsdag 6 mei 2025 01:57 schreef kree het volgende:
[..]
nouja ik zie daar niks raars in he?
denk goeie oplossing. zoiets zoek ik ook. Ik zit helemaal niet te wachten op het huisje boompje beestje verhaal/
Als het al nog zo nu zou kunnen btw.
Want als ik ff zoek dan heb ik vrouwen met kinderen enzo van andere en bladiebla (die match je wel natuurlijk)
Ikke zelf heb geen kinderen he? en goed relatie afgelopen door niet eens mij, tot daar aan toe.
Maarja kom je op een leeftijd dat het niet meer puberliefde is. en als je een relatie aangaat wss iedereen wel wat meer weet.
Als je zorgt dat ze niet te jong zijn heb je er nog weinig last van ook hahahahahaha![]()
ja maar ik kwam eerst nooit in DenBosch en nu regelmatig om friet te gaan eten en dan kom ik er langsquote:![]()
![]()
echt en moet ook ff vertellen van vandaag, echt zit ik met mijn broertje. (die btw gelukkig getrouwd is met kinderen)
Zitten wij dat kasteel te verkennen, beetje broeder time dus. Gelijk alweer telefoon naar mij van zijn vrouw.... ik drukte hem weg want geen "bereik". Hij nam op.
Gelijk alweer waar blijf je want we moeten nog dit en dat (lees paar weekend tassen inpakken). tering. laat hem met rust.
Wij waren met veel interessante dingen bezig.
Goed neemt ze dat goed op hoor trouwens en is ook geen drama over geweest.
Maar dat was ff broeder tijd. tussen 90% gedoe en dingen met kinderen en haar....
heb ik gelijk of niet?Do what you love, love what you do!![]()
Als je niks onderneemt gaat er sowieso niks gebeuren.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 01:59 schreef kree het volgende:
ik overweeg nog steeds maar eeuwig vrijgezel te blijven.\Dat lijkt me helemaal niks voor jou.quote:naja Friend with benefits mag nog.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik had daar toen ook hele lekkere friet gegetenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 02:01 schreef Harrie het volgende:
[..]
ja maar ik kwam eerst nooit in DenBosch en nu regelmatig om friet te gaan eten en dan kom ik er langsUw ADH vitamine Worst
waarquote:Op dinsdag 6 mei 2025 02:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik had daar toen ook hele lekkere friet gegeten![]()
![]()
ja kom in die categorie wel? maargoed. ik ben niet wanhopig op zoek eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 02:00 schreef Harrie het volgende:
[..]
als je een vrouw tegenkomt met kinderen daar proef je niks van man
Als je zorgt dat ze niet te jong zijn heb je er nog weinig last van ook hahahahahaha
En wil dus niet een vrouw die wel wanhopig opzoek is ook.Do what you love, love what you do!![]()
ik ben semi passief/actief wel bezigquote:Op dinsdag 6 mei 2025 02:02 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als je niks onderneemt gaat er sowieso niks gebeuren.
Je broer vindt het waarschijnlijk niet zo’n probleem.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 02:02 schreef kree het volgende:
echt en moet ook ff vertellen van vandaag, echt zit ik met mijn broertje. (die btw gelukkig getrouwd is met kinderen)
Zitten wij dat kasteel te verkennen, beetje broeder time dus. Gelijk alweer telefoon naar mij van zijn vrouw.... ik drukte hem weg want geen "bereik". Hij nam op.
Gelijk alweer waar blijf je want we moeten nog dit en dat (lees paar weekend tassen inpakken). tering. laat hem met rust.
Wij waren met veel interessante dingen bezig.
Goed neemt ze dat goed op hoor trouwens en is ook geen drama over geweest.
Maar dat was ff broeder tijd. tussen 90% gedoe en dingen met kinderen en haar....
heb ik gelijk of niet?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Jup, bij welke haal jij dan?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 02:06 schreef Harrie het volgende:
[..]
aanradertje? volgens mij kom ik er langs als ik vanaf het station komUw ADH vitamine Worst
hij kiest voor zijn gezin en vrouw, wat ik snap.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 02:05 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je broer vindt het waarschijnlijk niet zo’n probleem.
Maar dat is dus een nadeel he, van je zit altijd gebonden aan..... zeker als je kinderen hebt
En vraag ik me af wil ik dat?Do what you love, love what you do!![]()
ik zoek beetje naar zelfde als iemand als ik, en geen kinderen en toch ongeveer dezelfde leeftijd
Naja die waar ik mee praat al tijden en lang ken dus. Maarja die is zo onstabiel dat ik al bang ben om alleen al bakje koffie bij dr te gaan doen. Maar mss kost dat tijd ff ook voor haar.Do what you love, love what you do!![]()
toevallig dat ik de gast ken die die tent heeft overgenomen pas anders was ik er ook nooit geweestquote:
gratis eten is altijd lekkerder hahahaha
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2025 02:11:53 ]![]()
jij wil gewoon af en toe neuken en verder niet teveel gezeur en iemand die mee gaat naar sociale verplichtingen zodat je niet alleen hoeft en verder het liefst dat ze je de rest van de week met rust laat.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 02:10 schreef kree het volgende:
ik zoek beetje naar zelfde als iemand als ik, en geen kinderen en toch ongeveer dezelfde leeftijd
Naja die waar ik mee praat al tijden en lang ken dus. Maarja die is zo onstabiel dat ik al bang ben om alleen al bakje koffie bij dr te gaan doen. Maar mss kost dat tijd ff ook voor haar.
denk ik![]()
Volgens mij heb jij weinig om te overwegenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 01:59 schreef kree het volgende:
ik overweeg nog steeds maar eeuwig vrijgezel te blijven.\
naja Friend with benefits mag nog.![]()
Bekijk deze YouTube-videoMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Lijkt me een zorg voor later. Probeer eerst maar eens een leuke vriendin te vinden.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 02:07 schreef kree het volgende:
[..]
hij kiest voor zijn gezin en vrouw, wat ik snap.
Maar dat is dus een nadeel he, van je zit altijd gebonden aan..... zeker als je kinderen hebt
En vraag ik me af wil ik dat?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Inderdaad, prima oplossing voor @kree Wel de lusten, niet het "gezeur". Alleen wel iedere dag goed schoonmaken na afloopquote:Op dinsdag 6 mei 2025 02:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij weinig om te overwegen![]()
Bekijk deze YouTube-video![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 02:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video![]()
Puzzie!
kan ze ook afwassen en strijkenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 02:15 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
$400, maar die kan waarschijnlijk wel 5 jaar mee.![]()
![]()
min of meer is dat wel waar ja?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 02:11 schreef Harrie het volgende:
[..]
jij wil gewoon af en toe neuken en verder niet teveel gezeur en iemand die mee gaat naar sociale verplichtingen zodat je niet alleen hoeft en verder het liefst dat ze je de rest van de week met rust laat.
denk ik
iig in eerste instantie dus, sluit relatie niet uit ook daarna.Do what you love, love what you do!![]()
toch wel, ik heb wel principes nogquote:Op dinsdag 6 mei 2025 02:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
mss wel en mss niet, ben eerder overtuigd door een vrouw. waar ik wel onwijs op verliefd was toen trouwens.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 02:18 schreef Harrie het volgende:
sommige dingen zijn juist leuk omdat je ze niet nodig hebtDo what you love, love what you do!![]()
sowieso he dan typ ik hier eerlijk neer eigenlijk wat ik denk en vind. En vraag me altijd af dan weer snappen jullie mij eigenlijk wel. waarom ik wel/niet nou een relatie wil?Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb wel een vermoeden, maar je wilt het vast nog wel even uitleggenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 02:21 schreef kree het volgende:
sowieso he dan typ ik hier eerlijk neer eigenlijk wat ik denk en vind. En vraag me altijd af dan weer snappen jullie mij eigenlijk wel. waarom ik wel/niet nou een relatie wil?![]()
vertel eerst maar eens wat jullie denken en kom ik er ff op terug
gezien? maarre ik denk als ik ff mijn best doe dat er wel iets is van klik en seks ofzo of gezellig zijn met elkaar.quote:
maarre dat heeft me zo teleurgesteld in het verleden. en echt hoe dat ging hart gebroken. dat wil ik niet nog een keer enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Je waardeert de vrijheid van het vrijgezel zijn en het geen kinderen hebben, omdat je dan niet met anderen hoeft af te stemmen of verantwoording hoeft af te leggen.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 02:23 schreef kree het volgende:
vertel eerst maar eens wat jullie denken en kom ik er ff op terug![]()
exactquote:Op dinsdag 6 mei 2025 02:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Je waardeert de vrijheid van het vrijgezel zijn en het geen kinderen hebben, omdat je dan niet met anderen hoeft af te stemmen of verantwoording hoeft af te leggen.Do what you love, love what you do!![]()
Tsja, een gebroken hart is het risico van daten. Maar ja, no pain, no gainquote:Op dinsdag 6 mei 2025 02:26 schreef kree het volgende:
[..]
gezien? maarre ik denk als ik ff mijn best doe dat er wel iets is van klik en seks ofzo of gezellig zijn met elkaar.
maarre dat heeft me zo teleurgesteld in het verleden. en echt hoe dat ging hart gebroken. dat wil ik niet nog een keer enzo.![]()
ook waar. ik ben nou iemand die beetje versierd moet worden van vrouw kant af denk ik. Goed gelukkig is ieder geëmancipeerd nu dus moet denk geen probleem zijn. Willen ze toch ook?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 02:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Tsja, een gebroken hart is het risico van daten. Maar ja, no pain, no gain
(of is dat wel zo? denk niet)Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 06-05-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 1345 / +301 / +0 / 3220 / 3371
2. Harrie / 172 / +40 / +47 / 301 / 383
3. Dr.Mikey / 171 / +108 / +7 / 86 / 123
4. Homijn / 133 / +6 / +0 / 76 / 114
5. gebrokenglas / 122 / +40 / +0 / 436 / 562
6. KillemWieft / 119 / +13 / +1 / 100 / 158
7. HappyCharly / 108 / +32 / +13 / 206 / 249
8. hemarookworst / 93 / +16 / +0 / 275 / 360
9. Bally-b / 90 / +0 / +0 / 6 / 15
10. _UserName_ / 87 / +0 / +0 / 40 / 63
11. devzero / 81 / +18 / +0 / 87 / 109
12. sp3c / 75 / +1 / +0 / 100 / 119
13. Rob / 70 / +0 / +0 / 32 / 49
14. mario390 / 67 / +0 / +1 / 22 / 37
15. aeque / 64 / +8 / +2 / 466 / 573
16. Moeraskat / 63 / +0 / +0 / 507 / 553
17. KoningWouter / 61 / +9 / +0 / 260 / 315
18. Moonlight / 54 / +2 / +0 / 101 / 123
19. MizzezAmy / 50 / +1 / +4 / 403 / 467
20. loveislikeakiss / 43 / +1 / +0 / 410 / 487SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Als je gaat zitten wachten, dan gebeurt er nooit wat. Zelfs als je versiert wil worden, dan moet je wel een beetje hints geven en laten zien dat je open staat voor iemandquote:Op dinsdag 6 mei 2025 02:29 schreef kree het volgende:
[..]
ook waar. ik ben nou iemand die beetje versierd moet worden van vrouw kant af denk ik. Goed gelukkig is ieder geëmancipeerd nu dus moet denk geen probleem zijn. Willen ze toch ook?
(of is dat wel zo? denk niet)![]()
De één wel, de ander niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 02:29 schreef kree het volgende:
[..]
ook waar. ik ben nou iemand die beetje versierd moet worden van vrouw kant af denk ik. Goed gelukkig is ieder geëmancipeerd nu dus moet denk geen probleem zijn. Willen ze toch ook?
(of is dat wel zo? denk niet)Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Trusten, Harrie!quote:Op dinsdag 6 mei 2025 02:32 schreef Harrie het volgende:
ik ga ff een paar uur slapen, ik hoop tot een uur of 10![]()
![]()
![]()
dan lees je niet goed? want zit er niet echt op te wachten. Denk wel dat het leuker zou zijn met twee als ik alleen.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 02:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je gaat zitten wachten, dan gebeurt er nooit wat. Zelfs als je versiert wil worden, dan moet je wel een beetje hints geven en laten zien dat je open staat voor iemand
Hoe dit nou voor elkaar te krijgen is voor mij een grote vraag nog steeds.Do what you love, love what you do!![]()
Slaap zequote:Op dinsdag 6 mei 2025 02:32 schreef Harrie het volgende:
ik ga ff een paar uur slapen, ik hoop tot een uur of 10![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nou voor ik het zelf noem, ff kijken of jullie me onderhand kennen?quote:
wat denk jij? welke principes ik heb?Do what you love, love what you do!![]()
quote:You're welcomequote:Bisfenol A (BPA) is een chemische stof die in plastic producten kan zitten, zoals bouwmaterialen, elektronica, plastic flessen en sex toys. Vanaf 20 januari 2025 is het gebruik van Bisfenol A (BPA) in verpakkingsmaterialen van voedsel verboden, zoals in (herbruikbare) plastic flessen en blikjes. Dit verbod is ingesteld vanwege zorgen over de mogelijke gezondheidsrisico's van BPA, zoals schadelijke effecten op het immuunsysteem. Bedrijven hebben een overgangsperiode van 18 maanden om zich aan te passen aan het verbod op Bisfenol A (BPA). Gedurende deze periode kunnen producten die aan de eerdere regelgeving voldoen nog in omloop blijven.![]()
LOL nog nooit van gehoord. maar oke nee dat is het ook niet dus.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Heb werkelijk geen flauw idee welke principes jij hebt.quote:
We weten allemaal dat je nog geen seks hebt gehad, dus ik kan alleen maar concluderen dat je al eens getrouwd bent geweestquote:![]()
![]()
oke zal het uitleggen dan mss. en deed wel eens eerder maar lange tijd al terug. Maar sta er nog achter als mijn principe.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 02:40 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Heb werkelijk geen flauw idee welke principes jij hebt.
Ik heb totaal geen moeite met seks hebben als begin van een relatie ofzo? want heerlijk doe graag.
Waar ik wel moeite mee heb is "het is voor ene keertje". of "|a wie weet"
dat soort dingen
en deed dat he in volle overtuiging van leuk en toekomst. en dat soort iets wil ik nooit weer want toen ze dat opbrak ineens. deed mij iig pijn. en haar ook wss. maarja
niet mijn keuze geweest.
Dus nu heb ik principe we kunnen heel lang nog meer leuk doen zonder seks en goed zoenen ok. en kijk ik het wat langer aan.Do what you love, love what you do!![]()
niet dat ik me moet over hoef te verdedigingen. maar LOL. hahaha. toch wel. lees maar oude AVNZM terug enzo.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 02:40 schreef devzero het volgende:
[..]
We weten allemaal dat je nog geen seks hebt gehad, dus ik kan alleen maar concluderen dat je al eens getrouwd bent geweestDo what you love, love what you do!![]()
zo kortzichtig weer is dit allemaal en eigenlijk conclusie trekken die niet waar is. het is soms om moe van te worden.
Je wilt garanties voordat je aan seks begint?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 02:43 schreef kree het volgende:
[..]
oke zal het uitleggen dan mss. en deed wel eens eerder maar lange tijd al terug. Maar sta er nog achter als mijn principe.
Ik heb totaal geen moeite met seks hebben als begin van een relatie ofzo? want heerlijk doe graag.
Waar ik wel moeite mee heb is "het is voor ene keertje". of "|a wie weet"
dat soort dingen
en deed dat he in volle overtuiging van leuk en toekomst. en dat soort iets wil ik nooit weer want toen ze dat opbrak ineens. deed mij iig pijn. en haar ook wss. maarja
niet mijn keuze geweest.
Dus nu heb ik principe we kunnen heel lang nog meer leuk doen zonder seks en goed zoenen ok. en kijk ik het wat langer aan.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
nee ja niet zo als je het nu zegt?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 02:48 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je wilt garanties voordat je aan seks begint?
wat ik wil is we snappen elkaar en het is neit keertje seks voor het leuke. maar doel zien met elkaar ook erna?
weet niet makes sence dat of niet?Do what you love, love what you do!![]()
zal de leeftijd wel zijn, jammer dat ik er niet aan dacht toen ik 16 was dat het geen reet uitmaakte, nu is het toch anders.Do what you love, love what you do!![]()
One night stands interesseren me tegenwoordig ook niet meer.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 02:50 schreef kree het volgende:
[..]
nee ja niet zo als je het nu zegt?
wat ik wil is we snappen elkaar en het is neit keertje seks voor het leuke. maar doel zien met elkaar ook erna?
weet niet makes sence dat of niet?
Maar ook een gewone date kan na een paar keer uit gaan, of je nou wel of geen seks hebt gehad. Je kunt geen garanties krijgen dat het altijd goed gaat.![]()
Hoe vaak is het nou voorgekomen dat een vrouw bij jou met het voorstel kwam om gewoon een keertje te neuken?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 02:50 schreef kree het volgende:
[..]
nee ja niet zo als je het nu zegt?
weet niet makes sence dat of niet?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
In Katwijk? Waarschijnlijk een paar keer per weekquote:Op dinsdag 6 mei 2025 02:55 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Hoe vaak is het nou voorgekomen dat een vrouw bij jou met het voorstel kwam om gewoon een keertje te neuken?![]()
Alleen als het familie isThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Geen idee? Waarom denk je dat ik het vraag?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 02:36 schreef kree het volgende:
[..]
nou voor ik het zelf noem, ff kijken of jullie me onderhand kennen?
wat denk jij? welke principes ik heb?My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Seks heeft hij nu ook al niet, weinig verschil dusquote:My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
1, 0f nouja 2 eigenlijkquote:Op dinsdag 6 mei 2025 02:55 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Hoe vaak is het nou voorgekomen dat een vrouw bij jou met het voorstel kwam om gewoon een keertje te neuken?Do what you love, love what you do!![]()
wss omdat je het beste met mij voor hebt. hahaha. maarja ben eigenwijs hierin enzo en relaties.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 03:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Geen idee? Waarom denk je dat ik het vraag?Do what you love, love what you do!![]()
waar en realiseer ik me ook wel hoorquote:Op dinsdag 6 mei 2025 02:54 schreef devzero het volgende:
[..]
One night stands interesseren me tegenwoordig ook niet meer.
Maar ook een gewone date kan na een paar keer uit gaan, of je nou wel of geen seks hebt gehad. Je kunt geen garanties krijgen dat het altijd goed gaat.
wat denk jij?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 03:21 schreef kree het volgende:
[..]
wss omdat je het beste met mij voor hebt. hahaha. maarja ben eigenwijs hierin enzo en relaties.![]()
dat zei ik net?quote:
maar ik heb niet altijd het meest spectaculaire verhaal te vertellen he over mijn verleden., maar hou ouder ik ben hoe meer ik me realiseer dat iedereen dat dus niet heeft? mss is dat een leer stap. niet voor mij alleen dus, maar ook voor anderen.
niet bij iedereen gaat het van gemak af dus.Do what you love, love what you do!![]()
vraag maar wat je wil hoor, ik ben nooit de moeilijkste om eerlijk te zeggen wat ik denk erover en hoe het ging met mij?quote:Do what you love, love what you do!![]()
zie de mentions al weer voor me nl morgen, ja was alleen weer "kree" gezeik
naja uiteindelijk was het dan wel weer grappig praten met elkaar ipv alleen smileys uitwisselen, maargoed die kennen we al.Do what you love, love what you do!![]()
Paultje bosveltThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dit is toch geen gezeik? Het gezeik begint meestal wanneer mensen kritiek hebben op jou of gewoon geen zin hebben om te praten over dingen die jij interessant vindt.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 03:28 schreef kree het volgende:
zie de mentions al weer voor me nl morgen, ja was alleen weer "kree" gezeik
naja uiteindelijk was het dan wel weer grappig praten met elkaar ipv alleen smileys uitwisselen, maargoed die kennen we al.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Wie denk je dat de volgende paus gaat worden? Bisschop de Korte lijkt me wel een toffe man. En dan verder gaan als Paus Carnaval IIquote:Op dinsdag 6 mei 2025 03:26 schreef kree het volgende:
[..]
vraag maar wat je wil hoor, ik ben nooit de moeilijkste om eerlijk te zeggen wat ik denk erover en hoe het ging met mij?![]()
Terwijl ik net een interessante discussie wil beginnen over Paus Carnavalquote:Op dinsdag 6 mei 2025 03:32 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dit is toch geen gezeik? Het gezeik begint meestal wanneer mensen kritiek hebben op jou of gewoon geen zin hebben om te praten over dingen die jij interessant vindt.![]()
![]()
nee dit is ook geen gezeik en ik heb er geen moeite mee, maar lees dat vaak pas achteraf op de dag erna enzoquote:Op dinsdag 6 mei 2025 03:32 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dit is toch geen gezeik? Het gezeik begint meestal wanneer mensen kritiek hebben op jou of gewoon geen zin hebben om te praten over dingen die jij interessant vindt.
Bert Konterman voor pausThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
eerlijk gezegd, ik heb niet zoveel met katholiek. dus naja hoop beetje die in het leven staat ofzo en nog wat kan zeggen behalve bedankt voor de bloemen.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 03:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Wie denk je dat de volgende paus gaat worden? Bisschop de Korte lijkt me wel een toffe man. En dan verder gaan als Paus Carnaval IIDo what you love, love what you do!![]()
Of Kees van Wonderen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb googlequote:Op dinsdag 6 mei 2025 03:38 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Alsof jij weet wie Bert Konterman is!![]()
![]()
Bertje Konterman lalalala keesie wonderboy jalallaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ai generatiefThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hey kree,quote:Op dinsdag 6 mei 2025 03:39 schreef kree het volgende:
irriteer me ook aan overmatig AI gebruik al op fok
Ik wilde even een positief geluid laten horen over AI, en ik dacht: jij bent iemand die openstaat voor interessante discussies, dus laat ik het hier even droppen.
AI heeft de laatste jaren echt grote stappen gezet. Niet alleen voor grote bedrijven of techneuten, maar ook gewoon voor ons als gebruikers op fora zoals FOK!. Een paar dingen die ik zelf als voordeel ervaar:
• Toegang tot informatie: AI-systemen (zoals ChatGPT) maken het mogelijk om snel complexe onderwerpen te begrijpen of uitleg te krijgen, zonder dat je tientallen bronnen hoeft door te spitten. Het is een soort slimme zoekmachine-plus.
• Creatieve hulp: Of je nu schrijft, muziek maakt, programmeert of gewoon brainstormt, AI kan helpen bij inspiratie of het uitwerken van ideeën.
• Discussiepartner: Soms wil je gewoon even sparren over een onderwerp. AI is er 24/7, zonder oordeel, en kan verrassend goede vragen stellen terug.
• Efficiëntie: AI-tools kunnen echt veel tijd besparen bij dingen als samenvattingen maken, e-mails opstellen of zelfs bij het debuggen van code.
Natuurlijk zijn er ook kanttekeningen te plaatsen, maar het is juist door dit soort technologieën actief te verkennen en te bespreken dat we er verstandiger mee om kunnen gaan.
Ben benieuwd hoe jij ertegenaan kijkt. Zie je het als nuttig gereedschap of vooral als hype?
Groet!![]()
De Kree zijn een fictieve buitenaardse ras uit het Marvel-universum, vaak betrokken bij kosmische verhaallijnen. Ze worden voorgesteld als een technologisch geavanceerd en militaristisch volk met een lange geschiedenis van oorlogen, zowel intern als met andere rassen in het universum. Ze komen oorspronkelijk uit de planeet Hala in de “Kree Empire” en zijn bekend om hun genetische experimenten, waarmee ze superkrachtige wezens creëerden, zoals de kree-soldaten.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 03:39 schreef kree het volgende:
irriteer me ook aan overmatig AI gebruik al op fok
Een van de bekendste Kree-karakters in Marvel Comics is Captain Marvel (Carol Danvers), die haar krachten kreeg na een explosie van Kree-technologie. De Kree hebben vaak conflict met de Skrulls, een andere buitenaardse soort, en zijn ook betrokken bij gebeurtenissen zoals de “Infinity War” en andere kosmische crises.
In de film Marvel Cinematic Universe (MCU) zijn de Kree ook prominent aanwezig, vooral in de film Captain Marvel (2019), waarin Carol Danvers’ oorsprong als Kree-experiment wordt onthuld.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wees eens eerlijk: Ben je eigenwijs of is het misschien meer dat je niet weet hoe je een relatie krijgt of hoe het werkt ?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 03:21 schreef kree het volgende:
[..]
wss omdat je het beste met mij voor hebt. hahaha. maarja ben eigenwijs hierin enzo en relaties.
Want je hebt het vaak over vrouwen, daten, relaties en het gebrek daarvan.
Dat heeft niet te maken met eigenwijs zijn maar met andere factorenMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
ik snap je en de voordelen erin, die ik zelf ook gebruik. ,maar ben onwijs bang dat de creativiteit van eigen meningen verloren gaat.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 03:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Hey kree,
Ik wilde even een positief geluid laten horen over AI, en ik dacht: jij bent iemand die openstaat voor interessante discussies, dus laat ik het hier even droppen.
AI heeft de laatste jaren echt grote stappen gezet. Niet alleen voor grote bedrijven of techneuten, maar ook gewoon voor ons als gebruikers op fora zoals FOK!. Een paar dingen die ik zelf als voordeel ervaar:
• Toegang tot informatie: AI-systemen (zoals ChatGPT) maken het mogelijk om snel complexe onderwerpen te begrijpen of uitleg te krijgen, zonder dat je tientallen bronnen hoeft door te spitten. Het is een soort slimme zoekmachine-plus.
• Creatieve hulp: Of je nu schrijft, muziek maakt, programmeert of gewoon brainstormt, AI kan helpen bij inspiratie of het uitwerken van ideeën.
• Discussiepartner: Soms wil je gewoon even sparren over een onderwerp. AI is er 24/7, zonder oordeel, en kan verrassend goede vragen stellen terug.
• Efficiëntie: AI-tools kunnen echt veel tijd besparen bij dingen als samenvattingen maken, e-mails opstellen of zelfs bij het debuggen van code.
Natuurlijk zijn er ook kanttekeningen te plaatsen, maar het is juist door dit soort technologieën actief te verkennen en te bespreken dat we er verstandiger mee om kunnen gaan.
Ben benieuwd hoe jij ertegenaan kijkt. Zie je het als nuttig gereedschap of vooral als hype?
Groet!
En waarom ik dat denk, ding leert van wat wij doen. en heel internet is al in het model en jij en ik snappen dat mss nog. 99% niet en nemen van koek en ei aan van een fucking AI
Daar ben ik op tegen, niet de hulp met dus, meer van gaat meer weten als wat handig is, of wss te snel om voor ons bij te benen.Do what you love, love what you do!![]()
onhandig sowieso. eigenwijs ook.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 03:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wees eens eerlijk: Ben je eigenwijs of is het misschien meer dat je niet weet hoe je een relatie krijgt of hoe het werkt ?
Want je hebt het vaak over vrouwen, daten, relaties en het gebrek daarvan.
Dat heeft niet te maken met eigenwijs zijn maar met andere factorenDo what you love, love what you do!![]()
Als je teveel op dingen als chatgpt gaat vertrouwen, dan kan die creativiteit afnemen. Maar als hulpje voor saaie taken is het wel makkelijk. Bijvoorbeeld, ik kan een LLM (large language model) al de 500 pagina's met policies van mijn werkgever voeren en dan aan een chatbot dingen vragen. Scheelt een hoop gezoek.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 03:54 schreef kree het volgende:
[..]
ik snap je en de voordelen erin, die ik zelf ook gebruik. ,maar ben onwijs bang dat de creativiteit van eigen meningen verloren gaat.
En waarom ik dat denk, ding leert van wat wij doen. en heel internet is al in het model en jij en ik snappen dat mss nog. 99% niet en nemen van koek en ei aan van een fucking AI
Daar ben ik op tegen, niet de hulp met dus, meer van gaat meer weten als wat handig is, of wss te snel om voor ons bij te benen.![]()
eens en ook voor bepaalde dingen is handig, maar te makkelijk gebruiken ben ik wel tegen.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 04:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je teveel op dingen als chatgpt gaat vertrouwen, dan kan die creativiteit afnemen. Maar als hulpje voor saaie taken is het wel makkelijk. Bijvoorbeeld, ik kan een LLM (large language model) al de 500 pagina's met policies van mijn werkgever voeren en dan aan een chatbot dingen vragen. Scheelt een hoop gezoek.Do what you love, love what you do!![]()
concreet voorbeeld dus, weet het ff niet en plaats maar een slimme reactie die door GTP gemaakt is ipv jezelf.Do what you love, love what you do!![]()
in algemeen bedoel ik dit he en niet persoonlijk.
maar haal ze er wel uit gelukkig nog.Do what you love, love what you do!![]()
Dat heb ik al eerder gedaan in dit topicquote:Op dinsdag 6 mei 2025 04:24 schreef kree het volgende:
concreet voorbeeld dus, weet het ff niet en plaats maar een slimme reactie die door GTP gemaakt is ipv jezelf.![]()
![]()
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey Kwiwi, dacht een post in KSC maar je zit in DTSquote:Op dinsdag 6 mei 2025 06:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Lange werkweek deze week, ineens weer 5 dagen![]()
Morgen. Had je gisteren geen vrij?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee hier was 1 mei wel een vrije dag. Maar aangezien "we" niet bezet waren in de oorlog geen bevrijdingsdagquote:Op dinsdag 6 mei 2025 06:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Kwiwi, dacht een post in KSC maar je zit in DTS![]()
Morgen. Had je gisteren geen vrij?![]()
![]()
O ja vergat even dat je niet in Nederland woontquote:Op dinsdag 6 mei 2025 06:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee hier was 1 mei wel een vrije dag. Maar aangezien "we" niet bezet waren in de oorlog geen bevrijdingsdag
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O nee daar hebben we het bolk monster al weer![]()
Morguh Jussie
Las gisteren dat er (gewelddadige?) protesten e.d. waren? Toen ik vertrok uit Nederland was dat volgens mij nog gewoon een gezellige vrije dag met leuke festivalsquote:Op dinsdag 6 mei 2025 06:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja vergat even dat je niet in Nederland woont![]()
![]()
Ja het is bar en boos hier tegenwoordig en de straffen zijn gewoon te mild.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 06:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Las gisteren dat er (gewelddadige?) protesten e.d. waren? Toen ik vertrok uit Nederland was dat volgens mij nog gewoon een gezellige vrije dag met leuke festivals
Ze worden opgepakt en 9 van de 10 x lopen ze een paar uur later alweer vrij rondWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vond die rookbom toch wel wat. Nu was dit onschuldig maar je ziet maar hoe makkelijk het is om iets te doen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BoehhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gelukkig is GG er nog nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Normaal is hij er eerder dan jij, je bent vroeg vandaag.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Euhhh werken, noem je bolken tegenwoordig al werkenquote:
Ja full time job hoorquote:Op dinsdag 6 mei 2025 06:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Euhhh werken, noem je bolken tegenwoordig al werken![]()
![]()
Ja valt me mee dat je nog niet verhongerd bentquote:
Ja dat moet wel anders hou je het niet zo lang volWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
wist ik en haalde ze er wel uit, hoewel het is niet onwaar he die dingen. maar haalde eruit van niet zelf bedacht ofzo. en dat staat me zo tegen. want weet je niet meer of het persoon is of ai.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 04:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat heb ik al eerder gedaan in dit topicDo what you love, love what you do!![]()
En dan ook nog mensen die zoiets goedpratenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 06:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vond die rookbom toch wel wat. Nu was dit onschuldig maar je ziet maar hoe makkelijk het is om iets te doen.Protesteren prima, maar dan wel op een normale manier aandacht vragen voor je punt m.i.
![]()
Ditquote:Op dinsdag 6 mei 2025 06:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En dan ook nog mensen die zoiets goedpratenProtesteren prima, maar dan wel op een normale manier aandacht vragen voor je punt m.i.
![]()
Ja dat hou je altijd, zijn er altijd die het prima vinden.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 06:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En dan ook nog mensen die zoiets goedpratenProtesteren prima, maar dan wel op een normale manier aandacht vragen voor je punt m.i.
Ik vind dat je op zo dag op zo plaatst daar niet hoort te zijn om te protesteren.
Waarom vlucht je uit een land waar je niet veilig bent om hier de boel onveilig te maken.
Ik snap dat nooit zo.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
anyway maakt niet uit ik had gezellig IRL weekendje met neefjes en nichtjes en familie ej alle ruzie over "je speelt vals" met spelletjes die niet een scherm hebben.
Hahaha
dat ff kasteel was kers op de taart nog even voor mij en mijn broertje (ff weer alleen op pad zonder zijn familie en kinderen,.). Gelijk weer grappige ontdekking gedaan daarDo what you love, love what you do!![]()
heb bord spel tip trouwens. mijn zusje kwam ermee... ook met kinderen te doen, maar ook voor volwassenen leuk. eens keertje niet competitie maar samenwerken. Ik vond hem heel goed gevonden maar kwam van mijn zusje die, had er nog nooit van gehoord?
weten?Do what you love, love what you do!![]()
Vertelquote:Op dinsdag 6 mei 2025 06:45 schreef kree het volgende:
heb bord spel tip trouwens. mijn zusje kwam ermee... ook met kinderen te doen, maar ook voor volwassenen leuk. eens keertje niet competitie maar samenwerken. Ik vond hem heel goed gevonden maar kwam van mijn zusje die, had er nog nooit van gehoord?
weten?
Het heet " mini macro".
min of meer moet je een moord oplossen of iets dmv van eentje die dan de kaartjes krijgt en als hoogdetective is. en heb je wat meer info.
En dan zoeken op een kaart als in een sim-city map naar waar was die gene of wat was zijn eerdere motief. Het is echt onwijs grappigDo what you love, love what you do!![]()
er zijn meerdere edities van begreep ik, had er echt nog nooit van gehoord. maar vond dit dus wel weer eens een leuk spel zonder schermpjes.
is leuk er zitten verschillende in met moeilijkheid ook dus ook voor wat kleinere is het leuk. maar voor ons de moeilijkere ook nog, aanrader dit spel.quote:Do what you love, love what you do!![]()
samenwerk spel is het ook. dus niet echt competitie. ook voordeel.
* kree raad dit aan
Hou niet zo van moordspellenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 06:58 schreef kree het volgende:
samenwerk spel is het ook. dus niet echt competitie. ook voordeel.
* kree raad dit aanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
tjaaaaaa moord ofzo of niet, het werkte goed met kinders wel enzo. Alhans de simpele;e. die lastigere waren voor ons als ouderen nog uitdaging.quote:
beetje politie spelen, kids vonden het leuk.
ben niet zo heel zo snel enthousiast over(bord) spel. maar dit was wel leuk en ook geinig samen te doen met kinderen. (leeftijd wel ff richting 7 denk)Do what you love, love what you do!![]()
Vooral van bolkenquote:
Nou dan weet je wat je een volgende keer kan gaan doenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 07:15 schreef kree het volgende:
[..]
tjaaaaaa moord ofzo of niet, het werkte goed met kinders wel enzo. Alhans de simpele;e. die lastigere waren voor ons als ouderen nog uitdaging.
beetje politie spelen, kids vonden het leuk.
ben niet zo heel zo snel enthousiast over(bord) spel. maar dit was wel leuk en ook geinig samen te doen met kinderen. (leeftijd wel ff richting 7 denk)
O lekker handig, of had je vrij?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 07:20 schreef kree het volgende:
ff werk vragen want had alweer gemiste telefoontjesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
doe die liever als andere flut spellen hoor nu.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 07:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou dan weet je wat je een volgende keer kan gaan doen
maargoed uno iets in die strekking. pesten met kaarten vonden ze ook leuk. maar ik dan weer iets minder/
met ouderen had ik dik verloren met jokeren, maar had slechte kaarten.Do what you love, love what you do!![]()
ik was vrij en vandaag ook nog, maar ff kijken wat voor ellende me te wachteb. staat.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Sjoelen met zijn allen is ook altijd wel leukquote:Op dinsdag 6 mei 2025 07:23 schreef kree het volgende:
[..]
doe die liever als andere flut spellen hoor nu.
maargoed uno iets in die strekking. pesten met kaarten vonden ze ook leuk. maar ik dan weer iets minder/
met ouderen had ik dik verloren met jokeren, maar had slechte kaarten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waarom bellen ze dan van je werk als je vrij bent?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 07:23 schreef kree het volgende:
[..]
ik was vrij en vandaag ook nog, maar ff kijken wat voor ellende me te wachteb. staat.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja is ook leuk of scrabbelquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is ook leuk, doe ik ook wel eens in mijn eentjequote:
Ik speel alleen solitaire
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
meer omdat we meer kletsen buiten werk om als collega's. dat is niks dwingends want ben gewoon vrij ej snapt iedereen. maar speelt er weer wat of iets. meer beetje kletsen onder collega's.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 07:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom bellen ze dan van je werk als je vrij bent?Do what you love, love what you do!![]()
Nee, mij te veel werk, al die tenten steeds uit doenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat moet ik maar niet gaan doen, kom niet meer omhoog ben ik bangquote:
Gewoon weinig aan doen danquote:Op dinsdag 6 mei 2025 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, mij te veel werk, al die tenten steeds uit doen![]()
![]()
Als je goed speelt dat doet de ander de boel uit, en houd je zelf alles aan.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, mij te veel werk, al die tenten steeds uit doen
How can I make this topic about me?![]()
Hey Ae Quequote:
O op die manier. Wel leuk dat jullie zo met elkaar omgaanquote:Op dinsdag 6 mei 2025 07:25 schreef kree het volgende:
[..]
meer omdat we meer kletsen buiten werk om als collega's. dat is niks dwingends want ben gewoon vrij ej snapt iedereen. maar speelt er weer wat of iets. meer beetje kletsen onder collega's.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Beter gelijk naakt beginnen danquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is ook weer waarquote:Op dinsdag 6 mei 2025 07:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als je goed speelt dat doet de ander de boel uit, en houd je zelf alles aan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dat is wel het leuke sfeertje wat er is onder team iig bij ons.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O op die manier. Wel leuk dat jullie zo met elkaar omgaan
iedereen weer dart wel van elkaar en komen er dingen tussen prive naar elkaar of met werk beetje door elkaar.
maar al met al weet iedereen het rooster en wanneer wie vrij is.
enne boeie mij mogen ze ook dag en nacht bellen als er ff wat is of hulp nodig en zo denkt iedereen. alleen de garantie is er niet als geen storingsdiensten is.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 06-05-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 1383 / +301 / +38 / 3250 / 3407
2. Dr.Mikey / 173 / +108 / +9 / 92 / 131
3. Harrie / 172 / +40 / +47 / 305 / 387
4. devzero / 157 / +18 / +76 / 98 / 129
5. KillemWieft / 136 / +13 / +18 / 112 / 174
6. Homijn / 133 / +6 / +0 / 76 / 114
7. gebrokenglas / 124 / +40 / +2 / 446 / 574
8. HappyCharly / 108 / +32 / +13 / 206 / 249
9. hemarookworst / 93 / +16 / +0 / 275 / 360
10. Bally-b / 90 / +0 / +0 / 6 / 15
11. _UserName_ / 87 / +0 / +0 / 40 / 63
12. mario390 / 81 / +0 / +15 / 25 / 44
13. sp3c / 75 / +1 / +0 / 100 / 119
14. Rob / 70 / +0 / +0 / 32 / 49
15. aeque / 64 / +8 / +2 / 467 / 574
16. Moeraskat / 63 / +0 / +0 / 507 / 553
17. KoningWouter / 61 / +9 / +0 / 260 / 315
18. Moonlight / 54 / +2 / +0 / 101 / 123
19. MizzezAmy / 50 / +1 / +4 / 403 / 467
20. loveislikeakiss / 43 / +1 / +0 / 410 / 487SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Nou er komt nog water uit de kraan dus de ellende zal wel meevallen.How can I make this topic about me?![]()
vaak genoemd iets idd hierquote:Op dinsdag 6 mei 2025 07:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou er komt nog water uit de kraan dus de ellende zal wel meevallen.. maar in feite komt het daar op neer hahaha
quote:
Ik las wel mee gisteren hoor.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
O gluurdertquote:
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: