SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ik had al extra dagje vrij ingepland na weekendje weg met mijn familie en neefjes en nichtje, want totale drukte en chaos hele weekend.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 01:20 schreef Harrie het volgende:
* Harrie baalt dat ie morgen weer moet gaan werken maar gelukkig heb ik woensdag weer een rustdag
Het was trouwens wel leuk moet ik zeggen,. moet ff wennen aan de rust nu ik weer alleen thuis ben
Do what you love, love what you do!![]()
nou ben opzich wel moe, maar neem nog een drankje. wat maakt mij het ook uit. morgen nog hele dag om uit te rusten.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 01:26 schreef Harrie het volgende:
lekker nachtje door zuipen en fokken en morgen uitrusten of ga je wel een beetje op tijd slapenDo what you love, love what you do!![]()
tis een voordeel van vrijgezel zijn enzo dit en geen kinderen hebben. LOLquote:
niet echt iemand om rekening mee te houden morgen ofzo.Do what you love, love what you do!![]()
bevalt mij opzich prima, maar ook niet altijd natuurlijk. maargoed dat snapt iedere vrijgezel wss wel.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Nee, leg uit.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 01:38 schreef kree het volgende:
[..]
bevalt mij opzich prima, maar ook niet altijd natuurlijk. maargoed dat snapt iedere vrijgezel wss wel.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Harriequote:Op dinsdag 6 mei 2025 01:39 schreef Harrie het volgende:
Hema was jij vorig jaar niet bij de Sint Jan in en Bosch
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Klopt, toen het in de steigers stond kon je die steigers beklimmenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 01:39 schreef Harrie het volgende:
Hema was jij vorig jaar niet bij de Sint Jan in en BoschUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
nou dat je geen gezeik hebt van een vriendin/vrouw en mening daarvan wat je wel en niet moet doen en etc etc?quote:
Geen kinderen om rekening mee te houden?
Het zijn best wat voordelen? of ze opwegen tegen wel zeg maar relatie en kinderen? ik weet niet? want sowieso eigen kinderen weet ik niet?Do what you love, love what you do!![]()
kwam er vandaag langs toen ik een frietje ging eten en toen moest ik aan je denkenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 01:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Klopt, toen het in de steigers stond kon je die steigers beklimmen![]()
heb geen steigers gezien![]()
![]()
Ik doelde op het stukje “maar ook niet altijd”.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 01:49 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat je geen gezeik hebt van een vriendin/vrouw en mening daarvan wat je wel en niet moet doen en etc etc?
Geen kinderen om rekening mee te houden?
Het zijn best wat voordelen? of ze opwegen tegen wel zeg maar relatie en kinderen? ik weet niet? want sowieso eigen kinderen weet ik niet?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
owh zo, nou dat is de andere kant dus van vrijgezel zijn. want wel missen dingen samen doen en beslissen en niet altijd alleen ergens voor staan.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 01:50 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik doelde op het stukje “maar ook niet altijd”.Do what you love, love what you do!![]()
ik neig beetje toch naar relatie ofzo wel. zelfs met de nadelen die dat dan weer heeft ook.
Maar lijkt me leuker samen dingen te doen als stel als alleen.
Over kinderen,,,, dat is heel volgende vraag.Do what you love, love what you do!![]()
Daarom doe ik regelmatig dingen met mijn exquote:Op dinsdag 6 mei 2025 01:53 schreef kree het volgende:
ik neig beetje toch naar relatie ofzo wel. zelfs met de nadelen die dat dan weer heeft ook.
Maar lijkt me leuker samen dingen te doen als stel als alleen.
Over kinderen,,,, dat is heel volgende vraag.
zolang ik er niet mee samen hoef te wonen is het allemaal een stuk beter![]()
![]()
nouja ik zie daar niks raars in he?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 01:55 schreef Harrie het volgende:
[..]
Daarom doe ik regelmatig dingen met mijn ex
zolang ik er niet mee samen hoef te wonen is het allemaal een stuk beter
denk goeie oplossing. zoiets zoek ik ook. Ik zit helemaal niet te wachten op het huisje boompje beestje verhaal/
Als het al nog zo nu zou kunnen btw.
Want als ik ff zoek dan heb ik vrouwen met kinderen enzo van andere en bladiebla (die match je wel natuurlijk)
Ikke zelf heb geen kinderen he? en goed relatie afgelopen door niet eens mij, tot daar aan toe.
Maarja kom je op een leeftijd dat het niet meer puberliefde is. en als je een relatie aangaat wss iedereen wel wat meer weet.Do what you love, love what you do!![]()
Allang weggehaald johquote:Op dinsdag 6 mei 2025 01:50 schreef Harrie het volgende:
[..]
kwam er vandaag langs toen ik een frietje ging eten en toen moest ik aan je denken![]()
heb geen steigers gezienUw ADH vitamine Worst
ik overweeg nog steeds maar eeuwig vrijgezel te blijven.\
naja Friend with benefits mag nog.Do what you love, love what you do!![]()
als je een vrouw tegenkomt met kinderen daar proef je niks van manquote:Op dinsdag 6 mei 2025 01:57 schreef kree het volgende:
[..]
nouja ik zie daar niks raars in he?
denk goeie oplossing. zoiets zoek ik ook. Ik zit helemaal niet te wachten op het huisje boompje beestje verhaal/
Als het al nog zo nu zou kunnen btw.
Want als ik ff zoek dan heb ik vrouwen met kinderen enzo van andere en bladiebla (die match je wel natuurlijk)
Ikke zelf heb geen kinderen he? en goed relatie afgelopen door niet eens mij, tot daar aan toe.
Maarja kom je op een leeftijd dat het niet meer puberliefde is. en als je een relatie aangaat wss iedereen wel wat meer weet.
Als je zorgt dat ze niet te jong zijn heb je er nog weinig last van ook hahahahahaha![]()
ja maar ik kwam eerst nooit in DenBosch en nu regelmatig om friet te gaan eten en dan kom ik er langsquote:![]()
![]()
echt en moet ook ff vertellen van vandaag, echt zit ik met mijn broertje. (die btw gelukkig getrouwd is met kinderen)
Zitten wij dat kasteel te verkennen, beetje broeder time dus. Gelijk alweer telefoon naar mij van zijn vrouw.... ik drukte hem weg want geen "bereik". Hij nam op.
Gelijk alweer waar blijf je want we moeten nog dit en dat (lees paar weekend tassen inpakken). tering. laat hem met rust.
Wij waren met veel interessante dingen bezig.
Goed neemt ze dat goed op hoor trouwens en is ook geen drama over geweest.
Maar dat was ff broeder tijd. tussen 90% gedoe en dingen met kinderen en haar....
heb ik gelijk of niet?Do what you love, love what you do!![]()
Als je niks onderneemt gaat er sowieso niks gebeuren.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 01:59 schreef kree het volgende:
ik overweeg nog steeds maar eeuwig vrijgezel te blijven.\Dat lijkt me helemaal niks voor jou.quote:naja Friend with benefits mag nog.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik had daar toen ook hele lekkere friet gegetenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 02:01 schreef Harrie het volgende:
[..]
ja maar ik kwam eerst nooit in DenBosch en nu regelmatig om friet te gaan eten en dan kom ik er langsUw ADH vitamine Worst
waarquote:Op dinsdag 6 mei 2025 02:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik had daar toen ook hele lekkere friet gegeten![]()
![]()
ja kom in die categorie wel? maargoed. ik ben niet wanhopig op zoek eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 02:00 schreef Harrie het volgende:
[..]
als je een vrouw tegenkomt met kinderen daar proef je niks van man
Als je zorgt dat ze niet te jong zijn heb je er nog weinig last van ook hahahahahaha
En wil dus niet een vrouw die wel wanhopig opzoek is ook.Do what you love, love what you do!![]()
ik ben semi passief/actief wel bezigquote:Op dinsdag 6 mei 2025 02:02 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als je niks onderneemt gaat er sowieso niks gebeuren.
Je broer vindt het waarschijnlijk niet zo’n probleem.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 02:02 schreef kree het volgende:
echt en moet ook ff vertellen van vandaag, echt zit ik met mijn broertje. (die btw gelukkig getrouwd is met kinderen)
Zitten wij dat kasteel te verkennen, beetje broeder time dus. Gelijk alweer telefoon naar mij van zijn vrouw.... ik drukte hem weg want geen "bereik". Hij nam op.
Gelijk alweer waar blijf je want we moeten nog dit en dat (lees paar weekend tassen inpakken). tering. laat hem met rust.
Wij waren met veel interessante dingen bezig.
Goed neemt ze dat goed op hoor trouwens en is ook geen drama over geweest.
Maar dat was ff broeder tijd. tussen 90% gedoe en dingen met kinderen en haar....
heb ik gelijk of niet?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Jup, bij welke haal jij dan?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 02:06 schreef Harrie het volgende:
[..]
aanradertje? volgens mij kom ik er langs als ik vanaf het station komUw ADH vitamine Worst
hij kiest voor zijn gezin en vrouw, wat ik snap.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 02:05 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je broer vindt het waarschijnlijk niet zo’n probleem.
Maar dat is dus een nadeel he, van je zit altijd gebonden aan..... zeker als je kinderen hebt
En vraag ik me af wil ik dat?Do what you love, love what you do!![]()
ik zoek beetje naar zelfde als iemand als ik, en geen kinderen en toch ongeveer dezelfde leeftijd
Naja die waar ik mee praat al tijden en lang ken dus. Maarja die is zo onstabiel dat ik al bang ben om alleen al bakje koffie bij dr te gaan doen. Maar mss kost dat tijd ff ook voor haar.Do what you love, love what you do!![]()
toevallig dat ik de gast ken die die tent heeft overgenomen pas anders was ik er ook nooit geweestquote:
gratis eten is altijd lekkerder hahahaha
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2025 02:11:53 ]![]()
jij wil gewoon af en toe neuken en verder niet teveel gezeur en iemand die mee gaat naar sociale verplichtingen zodat je niet alleen hoeft en verder het liefst dat ze je de rest van de week met rust laat.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 02:10 schreef kree het volgende:
ik zoek beetje naar zelfde als iemand als ik, en geen kinderen en toch ongeveer dezelfde leeftijd
Naja die waar ik mee praat al tijden en lang ken dus. Maarja die is zo onstabiel dat ik al bang ben om alleen al bakje koffie bij dr te gaan doen. Maar mss kost dat tijd ff ook voor haar.
denk ik![]()
Volgens mij heb jij weinig om te overwegenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 01:59 schreef kree het volgende:
ik overweeg nog steeds maar eeuwig vrijgezel te blijven.\
naja Friend with benefits mag nog.![]()
Bekijk deze YouTube-videoMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Lijkt me een zorg voor later. Probeer eerst maar eens een leuke vriendin te vinden.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 02:07 schreef kree het volgende:
[..]
hij kiest voor zijn gezin en vrouw, wat ik snap.
Maar dat is dus een nadeel he, van je zit altijd gebonden aan..... zeker als je kinderen hebt
En vraag ik me af wil ik dat?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Inderdaad, prima oplossing voor @kree Wel de lusten, niet het "gezeur". Alleen wel iedere dag goed schoonmaken na afloopquote:Op dinsdag 6 mei 2025 02:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij weinig om te overwegen![]()
Bekijk deze YouTube-video![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 02:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video![]()
Puzzie!
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
kan ze ook afwassen en strijkenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 02:15 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
$400, maar die kan waarschijnlijk wel 5 jaar mee.![]()
![]()
min of meer is dat wel waar ja?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 02:11 schreef Harrie het volgende:
[..]
jij wil gewoon af en toe neuken en verder niet teveel gezeur en iemand die mee gaat naar sociale verplichtingen zodat je niet alleen hoeft en verder het liefst dat ze je de rest van de week met rust laat.
denk ik
iig in eerste instantie dus, sluit relatie niet uit ook daarna.Do what you love, love what you do!![]()
toch wel, ik heb wel principes nogquote:Op dinsdag 6 mei 2025 02:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
mss wel en mss niet, ben eerder overtuigd door een vrouw. waar ik wel onwijs op verliefd was toen trouwens.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 02:18 schreef Harrie het volgende:
sommige dingen zijn juist leuk omdat je ze niet nodig hebtDo what you love, love what you do!![]()
sowieso he dan typ ik hier eerlijk neer eigenlijk wat ik denk en vind. En vraag me altijd af dan weer snappen jullie mij eigenlijk wel. waarom ik wel/niet nou een relatie wil?Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb wel een vermoeden, maar je wilt het vast nog wel even uitleggenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 02:21 schreef kree het volgende:
sowieso he dan typ ik hier eerlijk neer eigenlijk wat ik denk en vind. En vraag me altijd af dan weer snappen jullie mij eigenlijk wel. waarom ik wel/niet nou een relatie wil?![]()
vertel eerst maar eens wat jullie denken en kom ik er ff op terug
gezien? maarre ik denk als ik ff mijn best doe dat er wel iets is van klik en seks ofzo of gezellig zijn met elkaar.quote:
maarre dat heeft me zo teleurgesteld in het verleden. en echt hoe dat ging hart gebroken. dat wil ik niet nog een keer enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Je waardeert de vrijheid van het vrijgezel zijn en het geen kinderen hebben, omdat je dan niet met anderen hoeft af te stemmen of verantwoording hoeft af te leggen.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 02:23 schreef kree het volgende:
vertel eerst maar eens wat jullie denken en kom ik er ff op terug![]()
exactquote:Op dinsdag 6 mei 2025 02:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Je waardeert de vrijheid van het vrijgezel zijn en het geen kinderen hebben, omdat je dan niet met anderen hoeft af te stemmen of verantwoording hoeft af te leggen.Do what you love, love what you do!![]()
Tsja, een gebroken hart is het risico van daten. Maar ja, no pain, no gainquote:Op dinsdag 6 mei 2025 02:26 schreef kree het volgende:
[..]
gezien? maarre ik denk als ik ff mijn best doe dat er wel iets is van klik en seks ofzo of gezellig zijn met elkaar.
maarre dat heeft me zo teleurgesteld in het verleden. en echt hoe dat ging hart gebroken. dat wil ik niet nog een keer enzo.![]()
ook waar. ik ben nou iemand die beetje versierd moet worden van vrouw kant af denk ik. Goed gelukkig is ieder geëmancipeerd nu dus moet denk geen probleem zijn. Willen ze toch ook?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 02:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Tsja, een gebroken hart is het risico van daten. Maar ja, no pain, no gain
(of is dat wel zo? denk niet)Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 06-05-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 1345 / +301 / +0 / 3220 / 3371
2. Harrie / 172 / +40 / +47 / 301 / 383
3. Dr.Mikey / 171 / +108 / +7 / 86 / 123
4. Homijn / 133 / +6 / +0 / 76 / 114
5. gebrokenglas / 122 / +40 / +0 / 436 / 562
6. KillemWieft / 119 / +13 / +1 / 100 / 158
7. HappyCharly / 108 / +32 / +13 / 206 / 249
8. hemarookworst / 93 / +16 / +0 / 275 / 360
9. Bally-b / 90 / +0 / +0 / 6 / 15
10. _UserName_ / 87 / +0 / +0 / 40 / 63
11. devzero / 81 / +18 / +0 / 87 / 109
12. sp3c / 75 / +1 / +0 / 100 / 119
13. Rob / 70 / +0 / +0 / 32 / 49
14. mario390 / 67 / +0 / +1 / 22 / 37
15. aeque / 64 / +8 / +2 / 466 / 573
16. Moeraskat / 63 / +0 / +0 / 507 / 553
17. KoningWouter / 61 / +9 / +0 / 260 / 315
18. Moonlight / 54 / +2 / +0 / 101 / 123
19. MizzezAmy / 50 / +1 / +4 / 403 / 467
20. loveislikeakiss / 43 / +1 / +0 / 410 / 487SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Als je gaat zitten wachten, dan gebeurt er nooit wat. Zelfs als je versiert wil worden, dan moet je wel een beetje hints geven en laten zien dat je open staat voor iemandquote:Op dinsdag 6 mei 2025 02:29 schreef kree het volgende:
[..]
ook waar. ik ben nou iemand die beetje versierd moet worden van vrouw kant af denk ik. Goed gelukkig is ieder geëmancipeerd nu dus moet denk geen probleem zijn. Willen ze toch ook?
(of is dat wel zo? denk niet)![]()
De één wel, de ander niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 02:29 schreef kree het volgende:
[..]
ook waar. ik ben nou iemand die beetje versierd moet worden van vrouw kant af denk ik. Goed gelukkig is ieder geëmancipeerd nu dus moet denk geen probleem zijn. Willen ze toch ook?
(of is dat wel zo? denk niet)Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Trusten, Harrie!quote:Op dinsdag 6 mei 2025 02:32 schreef Harrie het volgende:
ik ga ff een paar uur slapen, ik hoop tot een uur of 10![]()
![]()
![]()
Proud member of the IDGAF+FU2 community
Forum Opties Forumhop: Hop naar: