quote:Op maandag 5 mei 2025 10:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en nu zoek je een nieuw ontbijtclubje?
Ben jij steenbok? Ik half.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zet ik lekker de steenbokkenpruik op en gaan we lekker sterrenbeeldenliederen zingen met elkander. Echt genieten :$
Nu mogen de Watermannen zich toch echt even melden hier hoor.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:16 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow god. Nieuwe collega in ons team is ook iedereen aan het be- en veroordelen op hun sterrenbeeld. Ze zei zelfs dat de partner van 1 van de collega's vast vaak vreemd is gegaan want het is een waterman.En bij een ander dat haar man totaal niet bij haar past want de sterrenbeelden matchen niet.
![]()
Lekkere binnenkomen hoor.
Jij bent de steen en ik de bok?quote:
Ja datquote:Op maandag 5 mei 2025 10:17 schreef gianni61 het volgende:
de vriendin van mn vader geloofde er ook in en kon dan ook van die achterlijke verhalen ophangen: ja, dat is typisch. Jij bent een waterman he? Ja, zie je wel.
Nee, gek mens, rot op.
Ik ben lichtelijk allergisch voor zulke mensen.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:16 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow god. Nieuwe collega in ons team is ook iedereen aan het be- en veroordelen op hun sterrenbeeld. Ze zei zelfs dat de partner van 1 van de collega's vast vaak vreemd is gegaan want het is een waterman.En bij een ander dat haar man totaal niet bij haar past want de sterrenbeelden matchen niet.
![]()
Lekkere binnenkomen hoor.
Nee helaas niet. Vooral zo'n Gen Z huppelkutje.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zit die collega nog in haar proeftijd?The fuck is dat voor mongool?
Nou idd.quote:
Very mindful, very demure.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee helaas niet. Vooral zo'n Gen Z huppelkutje.
En ook elke keer aan mij vragen "ben je me al moe??" JA kut een half jaar geleden al, maar dat mag ik niet zeggen
Nou ja, ik ben volgens de meeste horoscopen boogschutter, volgens sommige steenbok. Maar ook drie dagen te vroeg geboren, dus steenbokkerig.quote:
"ja, je zult wel denken: die is hartstikke gek"quote:Op maandag 5 mei 2025 10:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee helaas niet. Vooral zo'n Gen Z huppelkutje.
En ook elke keer aan mij vragen "ben je me al moe??" JA kut een half jaar geleden al, maar dat mag ik niet zeggen
quote:
quote:Op maandag 5 mei 2025 10:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben volgens de meeste horoscopen boogschutter, volgens sommige steenbok. Maar ook drie dagen te vroeg geboren, dus steenbokkerig.
Leuk, ik ben weegschaal.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben volgens de meeste horoscopen boogschutter, volgens sommige steenbok. Maar ook drie dagen te vroeg geboren, dus steenbokkerig.
quote:Op maandag 5 mei 2025 10:20 schreef bitterbal het volgende:
En toen ik zei dat het onzin is krabbelde die ene terug die net nog zei dat ze alleen maar met een betaald sterrenbeeld kon opschieten
ja een gratis sterrenbeeld heeft natuurlijk veel te weinig statusquote:Op maandag 5 mei 2025 10:20 schreef bitterbal het volgende:
En toen ik zei dat het onzin is krabbelde die ene terug die net nog zei dat ze alleen maar met een betaald sterrenbeeld kon opschieten
Dat je een abbo neemt op je sterrenbeeld.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:20 schreef bitterbal het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |