Zeker wel.. hij weet het Roemeense volk te verbindenquote:Op maandag 5 mei 2025 09:51 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Nee die Simion is een verbinder, gvd zeg
ja en gelijk censuur toegepast door onze fokhelden van weleerquote:
het leveren van goedkope arbeidskrachten dat is toch juist een grote bijdrage??quote:Op maandag 5 mei 2025 10:21 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
De moderne bezetter? Landen ten oosten van Oostenrijk trekken al sinds de toetreding tot de EU onze welvaart omlaag (door arbeidsmigratie) en hun daarmee eigen welvaart omhoog.
"Weer"? De vorige keer was het een Roemeense rechter, niet Europa.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:28 schreef AchJa het volgende:
En als George Simion het wordt gaat europa de verkiezingen dan weer nietig verklaren? En gaan we net zolang door tot er iemand gekozen wordt die in de kraam te pas komt?
cEnSuUrquote:Op maandag 5 mei 2025 10:44 schreef Viesdik het volgende:
[..]
ja en gelijk censuur toegepast door onze fokhelden van weleer
Toch bijzonder dat fok vol experts van het Roemeense kiesstelsel is, maar ze iedere keer details als deze fout hebben.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:48 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
"Weer"? De vorige keer was het een Roemeense rechter, niet Europa.
Mensen hebben moeite met feiten en overzicht.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:48 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Voor zover ik weet was dat op aandringen vanuit het eu parlement. Maar daar kan ik naast zitten.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:48 schreef xpompompomx het volgende:
Ik pretendeer dat helemaal niet, daarbij zei ik: "als hij het wordt"...quote:Op maandag 5 mei 2025 10:53 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Toch bijzonder dat fok vol experts van het Roemeense kiesstelsel is, maar ze iedere keer details als deze fout hebben.
Oh je maakt slechts hele zware verdachtmakingen op basis van je onderbuik. Nee dan is het goed.quote:Op maandag 5 mei 2025 11:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik pretendeer dat helemaal niet, daarbij zei ik: "als hij het wordt"...
je zit er naast.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
Voor zover ik weet was dat op aandringen vanuit het eu parlement. Maar daar kan ik naast zitten.
oude mensen in het Oostblok die hebben warme herinneringen aan vroeger in de jaren 60 van de vorige eeuw , toen Ruzzia een machtig land was dat ieder jaar heel veel nieuwe woningen bouwde voor de arbeiders en de bevolking jong en gezond wasquote:Op maandag 5 mei 2025 10:55 schreef Glazenmaker het volgende:
Gefeliciteerd Poetin.
Ik vind het iedere keer weer knap hoe mensen voor hun eigen onvrijheid kiezen. Er zijn nu al meerdere EU voorbeelden van extreem rechts aan de macht die het vervolgens heel moeilijk maken om ze weer weg te krijgen terwijl ze niet leveren van ze beloofd hebben. Je zou denken dat mensen iets van patroon herkenning hebben.
Jij begint te griepen over het systeem. Uit mijn antwoord had je dus kunnen halen dat ik weet dat dit de eerste ronde was, daar ging het om.quote:Op maandag 5 mei 2025 11:03 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Oh je maakt slechts hele zware verdachtmakingen op basis van je onderbuik. Nee dan is het goed.
Ik zal eens zoeken, kan me herinneren dat een aantal Roemeense eu parlementsleden de boel aan had lopen slingeren. Maar goed, zoals ik al zei daar kan ik naast zitten.quote:Op maandag 5 mei 2025 11:03 schreef Korenfok het volgende:
[..]
je zit er naast.
Die man was naar de raad van justitie gestapt om het ongeldig verklaren tegen te houden. maar die oordeelde dus dat het een binnenlandse aangelegenheid was.
Want het is aan de lidstaten zelf hoe ze verkiezingen organiseren. net zoals dit de vs Is.
Waar heb je het over? Europa heeft niets ongeldig verklaard. Dat heeft het Roemeense constitutionele hof gedaan. Geen nepnieuws verspreiden aub.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:28 schreef AchJa het volgende:
En als George Simion het wordt gaat europa de verkiezingen dan weer nietig verklaren? En gaan we net zolang door tot er iemand gekozen wordt die in de kraam te pas komt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |