SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Morguh KWquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja ik ook iets later, maar ook wel goed geslapenquote:Op maandag 5 mei 2025 09:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Op zich, kon pas laat slapen helaas maar wel goed geslapen. En jij?![]()
![]()
Fijn!quote:Op maandag 5 mei 2025 09:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja ik ook iets later, maar ook wel goed geslapen
Nu lekker dagje vrij.
Morgen op sollicitatie bij @_UserName_![]()
Oh nice! Heb je een leuke collega aanquote:Op maandag 5 mei 2025 09:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Fijn!
Nu lekker dagje vrij.
Morgen op sollicitatie bij @:_UserName_![]()
![]()
Kennen jullie elkander irl?quote:Op maandag 5 mei 2025 09:42 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ben benieuwd.
Heb er wel zin in.![]()
Weer een - puntje. Nu voor KW
Mij negeren pppfffffff ja ja zo gaat het hier he
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Het is allemaal wat Dot!quote:Op maandag 5 mei 2025 09:44 schreef Dotteke het volgende:
Weer een - puntje nu voor KW
Mij negeren pppfffffff ja ja zo gaat het hier he![]()
Ja het is toch niet leuk meer zoquote:
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: