SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
@DerRabbit je zult maar achter een Williams finishen
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Dat lijkt meer op sperma. Ken trouwens iemand die zich een keer verslikte toen een gozer onverwachts in d’r mond klaarkwam en het zaad uit haar neus spoot.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op maandag 5 mei 2025 00:14 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat lijkt meer op sperma. Kan trouwens iemand die zich een keer verslikte toen een gozer onverwachts in d’r mond klaarkwam en het zaad uit z’n neus spoot.Ze had beloofd het tegen niemand te zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
gatverquote:Op maandag 5 mei 2025 00:19 schreef Harrie het volgende:
[..]
lekker uit je neus spuiten en dan terug op eten![]()
![]()
Desnoods even in de koekenpan opbakken.quote:Op maandag 5 mei 2025 00:19 schreef Harrie het volgende:
[..]
lekker uit je neus spuiten en dan terug op etenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Jackass vibesquote:Op maandag 5 mei 2025 00:21 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Desnoods even in de koekenpan opbakken.![]()
![]()
Puntjesquote:
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ik snap het trouwens niet helemaal. De dag van gisteren spreek je uit als "vier mij", maar het feest is vandaag pas?
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
een beetje feest gaat lang genoeg doorquote:Op maandag 5 mei 2025 00:33 schreef Homijn het volgende:
Ik snap het trouwens niet helemaal. De dag van gisteren spreek je uit als "vier mij", maar het feest is vandaag pas?![]()
Verspreid over het hele land. Maar ik zou uitkijken. Ik zag mensen met fakkels lopen.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Ze lopen nu losMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
![]()
![]()
Daar waar het meeste oranje vandaan komt. Daar zijn misschien wortels.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
kan ookMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
goedzoMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
![]()
2 weer
Nee, ik moet er nog 800 of zo.
Ik ben niet doodquote:
TestIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Hoi Killem vriendquote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Oh ik verwachte ....quote:Iedereen is een kutlultrut
Of ik ... kreeg dan weet ik dat ik op ignore staquote:Iedereen is een kutlultrut
Oh.quote:Op maandag 5 mei 2025 01:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Of ik ... kreeg dan weet ik dat ik op ignore sta![]()
Ik vind dat KillemWieft steeds minder een punt heeft.
Lol
Iedereen is een kutlultrut
Mij ook niet maar als men dan toch gaat reageren is wat waus.quote:Iedereen is een kutlultrut
Nee jij vind het interessant om het te laten weten om wel te reageren met ... Lulloquote:Op maandag 5 mei 2025 01:11 schreef Harrie het volgende:
[..]
mij ook niet
Schijnt interessant te zijn wie er bij mij allemaal op ignore staan
Ik mag jou en mag Soury ook.quote:Op maandag 5 mei 2025 01:11 schreef Harrie het volgende:
[..]
mij ook niet
Schijnt interessant te zijn wie er bij mij allemaal op ignore staan![]()
Ik nietquote:Op maandag 5 mei 2025 01:11 schreef Harrie het volgende:
[..]
mij ook niet
Schijnt interessant te zijn wie er bij mij allemaal op ignore staan![]()
Trust nobody![]()
Merk het met diequote:PI
We doen hier alleen aan hele punten.quote:Op maandag 5 mei 2025 01:14 schreef Rozevla het volgende:
Eigenlijk ben je maar een heel klein puntje hierMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Als je geluk hebt, anders geen punt.quote:Op maandag 5 mei 2025 01:14 schreef Rozevla het volgende:
Eigenlijk ben je maar een heel klein puntje hier![]()
![]()
Nee kloptquote:Op maandag 5 mei 2025 01:15 schreef Rozevla het volgende:
En dat ene puntje valt ook niet op als het ertussen uit valt
Die heb ik nog niet zo lang geleden weer gezien. Top filmquote:Iedereen is een kutlultrut
Is dat zo? Zie niks nieuwsquote:Iedereen is een kutlultrut
R&P = een paar forums verderquote:Op maandag 5 mei 2025 01:17 schreef Rozevla het volgende:
Feesten en vieringen alleen maar voor de bühnesucces
![]()
Iemand die in KLB post neem ik niet serieusIedereen is een kutlultrut
Gewoon niet meedoen als je er geen zin in hebt.quote:Op maandag 5 mei 2025 01:17 schreef Rozevla het volgende:
Feesten en vieringen alleen maar voor de bühne
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Mensen zitten soms op het verkeerde forum. Ik las laatst dat er te veel klachten in ONZ staan, terwijl die eigenlijk in KLB horen. Ik vond dat terechte onzin.
quote:Op maandag 5 mei 2025 01:20 schreef Homijn het volgende:
Mensen zitten soms op het verkeerde forum. Ik las laatst dat er te veel klachten in ONZ staan, terwijl die eigenlijk in KLB horen. Ik vond dat terechte onzin.
Trust nobody![]()
En dit topic moeten we ook gewoon niet zo serieus nemen. Uiteindelijk zijn we allemaal figuranten in het JustinK-spel.
Dat is wel waarquote:Op maandag 5 mei 2025 01:22 schreef Homijn het volgende:
En dit topic moeten we ook gewoon niet zo serieus nemen. Uiteindelijk zijn we allemaal figuranten in het JustinK-spel.Trust nobody![]()
Als we nu allemaal stil zijn dan maak je nog een kans.quote:Op maandag 5 mei 2025 01:22 schreef Homijn het volgende:
En dit topic moeten we ook gewoon niet zo serieus nemen. Uiteindelijk zijn we allemaal figuranten in het JustinK-spel.![]()
![]()
Jij reageert toch serieus op die gast. Ik nietquote:Iedereen is een kutlultrut
we moeten dankbaar zijn dat we mee mogen spelen in zijn leven bedoel jequote:Op maandag 5 mei 2025 01:22 schreef Homijn het volgende:
En dit topic moeten we ook gewoon niet zo serieus nemen. Uiteindelijk zijn we allemaal figuranten in het JustinK-spel.![]()
![]()
Ik zit me in te houden om niet te adviseren om zijn polsen door te snijden of van een flatgebouw af te springen maar het spijt me als het te serieus overkomtquote:Op maandag 5 mei 2025 01:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij reageert toch serieus op die gast. Ik niet![]()
Gelukkig leven we in een vrij land, als ik er klaar mee ben ben ik er klaar mee !!!quote:Dying whore's cancer heater!!!!!!![]()
Het is als een grote voederbak waar één vogel een boel opeet en alle anderen mogen de restjes verdelen.quote:Op maandag 5 mei 2025 01:23 schreef Harrie het volgende:
[..]
we moeten dankbaar zijn dat we mee mogen spelen in zijn leven bedoel je
Ik denk dat die vla lul het een beetje loopt op te fucken.quote:Op maandag 5 mei 2025 01:24 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik zit me in te houden om niet te adviseren om zijn polsen door te snijden of van een flatgebouw af te springen maar het spijt me als het te serieus overkomtIedereen is een kutlultrut
Het ei van koThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
of het serieus is of niet het boeit me echt niksquote:Op maandag 5 mei 2025 01:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat die vla lul het een beetje loopt op te fucken.![]()
![]()
Vrij land ja, maar strenge moderatie op FOK!quote:Op maandag 5 mei 2025 01:25 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Gelukkig leven we in een vrij land, als ik er klaar mee ben ben ik er klaar mee !!!![]()
![]()
Nestje koolmezen in mijn tuin, die hebben het een partij druk, niet normaalquote:Nu zijn ze ff rustig volgens mij, kan het niet goed zien
Hoor die kleintjes niet krijsen nu dus zullen ze wel slapen
![]()
Owww wat ontzettend liefquote:Op maandag 5 mei 2025 01:27 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nestje koolmezen in mijn tuin, die hebben het een partij druk, niet normaalNu zijn ze ff rustig volgens mij, kan het niet goed zien
Hoor die kleintjes niet krijsen nu dus zullen ze wel slapen
Trust nobody![]()
Docu na de klapThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Moet jij wetenquote:Op maandag 5 mei 2025 01:24 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik zit me in te houden om niet te adviseren om zijn polsen door te snijden of van een flatgebouw af te springen maar het spijt me als het te serieus overkomtDying whore's cancer heater!!!!!!![]()
Ik zou zeggen Doe maarquote:
Het is gewoon een oneerlijke schijtzooi.
Kutlui blijven leven en de liefste gaan eraan, er mogen van mij heel veel lui eerder aan het kiepel randje zitten om naar het hiernamaals te gaan.Dying whore's cancer heater!!!!!!![]()
Daar ben ik het wel mee eens, maar helaas hebben we het niet voor het zeggen.quote:Op maandag 5 mei 2025 01:35 schreef Rozevla het volgende:
Kutlui blijven leven en de liefste gaan eraan, er mogen van mij heel veel lui eerder aan het kiepel randje zitten om naar het hiernamaals te gaan.![]()
quote:Op maandag 5 mei 2025 01:35 schreef Rozevla het volgende:
Kutlui blijven leven en de liefste gaan eraan, er mogen van mij heel veel lui eerder aan het kiepel randje zitten om naar het hiernamaals te gaan.Kut PI
Aangezien je er nog bent, ben je zelf ook kut.quote:Op maandag 5 mei 2025 01:35 schreef Rozevla het volgende:
Kutlui blijven leven en de liefste gaan eraan, er mogen van mij heel veel lui eerder aan het kiepel randje zitten om naar het hiernamaals te gaan.
Mijn pa zit ook op zijn beurt te wachten maar daar hoor je mij toch ook niet over klagen.quote:Op maandag 5 mei 2025 01:35 schreef Rozevla het volgende:
Kutlui blijven leven en de liefste gaan eraan, er mogen van mij heel veel lui eerder aan het kiepel randje zitten om naar het hiernamaals te gaan.
ga lekker in klaagbaak klagen of in R&P janken![]()
![]()
Je staat erbij kijkt ernaar en kan niks terwijl er veel te veel van die klootzakken hier rondlopen die het verdienenDying whore's cancer heater!!!!!!![]()
Wat is kanker in ademen?quote:Op maandag 5 mei 2025 01:37 schreef Rozevla het volgende:
Je staat erbij kijkt ernaar en kan niks terwijl er veel te veel van die klootzakken hier rondlopen die het verdienenIedereen is een kutlultrut
Ja joh wens de helft hier gewoon dood kansloze dwaasquote:Op maandag 5 mei 2025 01:37 schreef Rozevla het volgende:
Je staat erbij kijkt ernaar en kan niks terwijl er veel te veel van die klootzakken hier rondlopen die het verdienen![]()
Iedere dag weer
Klootzakken genoeg
Maar neeeeeeeee de leuke pakken weDying whore's cancer heater!!!!!!![]()
quote:Op maandag 5 mei 2025 01:38 schreef Rozevla het volgende:
Iedere dag weer
Klootzakken genoeg
Maar neeeeeeeee de leuke pakken wejouw beurt komt ook nog wel maak je geen zorgen
![]()
Je hebt een PI-obsessiequote:MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Daar hoort wel een bijquote:Iedereen is een kutlultrut
quote:
Interestingly combines the bold taste of our craft with the right hint of ginger, garlic, and jalapeño that leaves out the discomfort of the heat yet teases the back of your pallet with a refreshing taste, especially when cold.
$10!!!
Vast welquote:Op maandag 5 mei 2025 01:39 schreef Harrie het volgende:
[..]jouw beurt komt ook nog wel maak je geen zorgen
Maar er zijn genoeg klootzakken die te lang de dans ontspringenDying whore's cancer heater!!!!!!![]()
Dat is wijn geen koffie des te ouder des te beterquote:
Tja karma is er helaas niet altijd.quote:Op maandag 5 mei 2025 01:42 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Vast wel
Maar er zijn genoeg klootzakken die te lang de dans ontspringen![]()
ik zou zeggen, geef ze het goede voorbeeldquote:Op maandag 5 mei 2025 01:42 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Vast wel
Maar er zijn genoeg klootzakken die te lang de dans ontspringen![]()
![]()
Misschien doet je vader het eerst welquote:Op maandag 5 mei 2025 01:44 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik zou zeggen, geef ze het goede voorbeeld
Dying whore's cancer heater!!!!!!![]()
Eens. Georgequote:Op maandag 5 mei 2025 01:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is wijn geen koffie des te ouder des te beter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 5 mei 2025 01:44 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik zou zeggen, geef ze het goede voorbeeld
Trust nobody![]()
Een paar tandjes minder mag ook wel. Negeer 'm anders gewoon of zo.quote:Op maandag 5 mei 2025 01:44 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik zou zeggen, geef ze het goede voorbeeldMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
klinkt niet lekkerquote:Op maandag 5 mei 2025 01:41 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Interestingly combines the bold taste of our craft with the right hint of ginger, garlic, and jalapeño that leaves out the discomfort of the heat yet teases the back of your pallet with a refreshing taste, especially when cold.
$10!!!Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Nee deze idioot vraagt erom. Dat mag wel een tandje minderquote:Op maandag 5 mei 2025 01:45 schreef Homijn het volgende:
[..]
Een paar tandjes minder mag ook wel. Negeer 'm anders gewoon of zo.
Die heeft nog een paar weken, misschien slechts enkele dagen dus best kans dat hij eerst gaat ja.quote:
Wel een stoere opmerking van je trouwens![]()
![]()
Awwwquote:Op maandag 5 mei 2025 01:47 schreef Harrie het volgende:
[..]
Die heeft nog een paar weken, misschien slechts enkele dagen dus best kans dat hij eerst gaat ja.
Wel een stoere opmerking van je trouwens
Trust nobody![]()
Primaquote:Op maandag 5 mei 2025 01:47 schreef Harrie het volgende:
[..]
Die heeft nog een paar weken, misschien slechts enkele dagen dus best kans dat hij eerst gaat ja.
Wel een stoere opmerking van je trouwens
Jij doet het toch ook stoere meneerDying whore's cancer heater!!!!!!![]()
Niet mijn beste kwaliteit dat negeren en zeker niet met dit soort kansloze klappers die hier een beetje met de dood gaan lopen zieken. Laat die ban maar komen, lig ik geen seconde wakker vanquote:Op maandag 5 mei 2025 01:45 schreef Homijn het volgende:
[..]
Een paar tandjes minder mag ook wel. Negeer 'm anders gewoon of zo.![]()
![]()
Grote verschil is dat ik het niet alleen anoniem van achter mijn toetsenbord stoer ben maar ik hoop dat je er een klein stijfje van krijgtquote:Op maandag 5 mei 2025 01:48 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Prima
Jij doet het toch ook stoere meneer![]()
Ik snap beide kanten wel, ergens tegenaan trappen omdat je iets heftigs meemaakt, maar dan kwets je ook weer andere users, misschien onbedoeld.![]()
Schijnbaar, aangezien je mij dood wenst 👍quote:Op maandag 5 mei 2025 01:48 schreef Harrie het volgende:
[..]
Niet mijn beste kwaliteit dat negeren en zeker niet met dit soort kansloze klappers die hier een beetje met de dood gaan lopen zieken. Laat die ban maar komen, lig ik geen seconde wakker vanDying whore's cancer heater!!!!!!![]()
Nee vriend dat heb ik niet gedaan, dat heb ik onderdruktquote:Op maandag 5 mei 2025 01:51 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Schijnbaar, aangezien je mij dood wenst 👍![]()
Ik heb toch wel een heel groot gevoel dat het een enorme trol is.quote:Op maandag 5 mei 2025 01:50 schreef Shii het volgende:
Ik snap beide kanten wel, ergens tegenaan trappen omdat je iets heftigs meemaakt, maar dan kwets je ook weer andere users, misschien onbedoeld.Iedereen is een kutlultrut
Johquote:Op maandag 5 mei 2025 01:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb toch wel een heel groot gevoel dat het een enorme trol is.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ja nu met die laatste post, vind ik ook wel ver onder de gordel.quote:Op maandag 5 mei 2025 01:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb toch wel een heel groot gevoel dat het een enorme trol is.![]()
Ik moest lachenquote:Op maandag 5 mei 2025 01:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb toch wel een heel groot gevoel dat het een enorme trol is.![]()
* Harrie gaat maar eens slapen nu![]()
![]()
![]()
Harrie heeft ballen van staal dus die ligt er niet wakker van.quote:Op maandag 5 mei 2025 01:54 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja nu met die laatste post, vind ik ook wel ver onder de gordel.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Slaap lekker!quote:Op maandag 5 mei 2025 01:54 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik moest lachen![]()
* Harrie gaat maar eens slapen nu
Trust nobody![]()
Ik heb toch wel een heel groot gevoel dat het een enorme trol is.quote:Op maandag 5 mei 2025 01:50 schreef Shii het volgende:
Ik snap beide kanten wel, ergens tegenaan trappen omdat je iets heftigs meemaakt, maar dan kwets je ook weer andere users, misschien onbedoeld.Nou ja er gaan er toch mensen op in en het is geen kattepis als het wel waar is. Soms vergis je jequote:Iedereen is een kutlultrut
Trusten, gozer!quote:Op maandag 5 mei 2025 01:54 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik moest lachen![]()
* Harrie gaat maar eens slapen nu![]()
klopt welquote:Op maandag 5 mei 2025 01:55 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Harrie heeft ballen van staal dus die ligt er niet wakker van.
Weet wel zeker dat ie die opmerking niet in mijn gezicht durft te maken![]()
maar ik ging slapen![]()
![]()
Welterusten.quote:Op maandag 5 mei 2025 01:56 schreef Harrie het volgende:
[..]
klopt wel
Weet wel zeker dat ie die opmerking niet in mijn gezicht durft te maken![]()
maar ik ging slapen![]()
![]()
Soms is een blik in de pohi al genoeg.quote:Op maandag 5 mei 2025 01:54 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja nu met die laatste post, vind ik ook wel ver onder de gordel.Iedereen is een kutlultrut
Ja want als het wel waar is, morgen Bevrijdingsdag wil iedereen oranje vla en dan is het weer jankenquote:Op maandag 5 mei 2025 01:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb toch wel een heel groot gevoel dat het een enorme trol is.
[..]
Nou ja er gaan er toch mensen op in en het is geen kattepis als het wel waar is. Soms vergis je je![]()
![]()
Jaquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En toch blijft het heel erg lastig. Je krijgt zomaar een bepaald stempel opgedrukt hier op FOK, misschien ook wel deels door postgedrag dat kan ook, maar soms is iemand ook af en toe wel gewoon oprecht en serieus.quote:![]()
GezelligThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Het is natuurlijk nooit zomaar.quote:Op maandag 5 mei 2025 02:00 schreef Shii het volgende:
[..]
En toch blijft het heel erg lastig. Je krijgt zomaar een bepaald stempel opgedrukt hier op FOK, misschien ook wel deels door postgedrag dat kan ook, maar soms is iemand ook af en toe wel gewoon oprecht en serieus.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Nou dit was wel duidelijk. En eigenlijk zwaar kutquote:Op maandag 5 mei 2025 02:00 schreef Shii het volgende:
[..]
En toch blijft het heel erg lastig. Je krijgt zomaar een bepaald stempel opgedrukt hier op FOK, misschien ook wel deels door postgedrag dat kan ook, maar soms is iemand ook af en toe wel gewoon oprecht en serieus.Iedereen is een kutlultrut
Het maakt toch geen flikker uit joh, deel je wat dan fakkelt iedereen je toch af dus maakt geen reet uit.quote:Op maandag 5 mei 2025 02:00 schreef Shii het volgende:
[..]
En toch blijft het heel erg lastig. Je krijgt zomaar een bepaald stempel opgedrukt hier op FOK, misschien ook wel deels door postgedrag dat kan ook, maar soms is iemand ook af en toe wel gewoon oprecht en serieus.
Gek hè dat de hele wereld tegenwoordig elkaar afmaaktDying whore's cancer heater!!!!!!![]()
Ik gooi met liefde een ingeplugde televisie bij iedereen erin.quote:Dying whore's cancer heater!!!!!!![]()
die mij maar een Philipsquote:Op maandag 5 mei 2025 02:03 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik gooi met liefde een ingeplugde televisie bij iedereen erin.![]()
![]()
Dat is idd wel duidelijk.quote:Op maandag 5 mei 2025 02:05 schreef Harrie het volgende:
kutzooi ben ben mijn pillen net vergeten dus dan nog maar ff snel eenom ze weg te spoelen
Zuip er maar een krat bijDying whore's cancer heater!!!!!!![]()
Dan heb je wel een rundfunkquote:Iedereen is een kutlultrut
slechte act ben je ookquote:Op maandag 5 mei 2025 02:06 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Dat is idd wel duidelijk.
Zuip er maar een krat bijdenk dat @Paul wel trots op je is
![]()
![]()
Nou. Ik snap deels wel wat je bedoelt dat iemand een bepaalde reputatie heeft op FOK! en ook door de pohi. Maar ik weet uit eigen ervaring dat er ook weleens een beeld geschept kan worden dat niet klopt. Dus ik probeer wel altijd open te kijken naar iemand die hier post.quote:![]()
Zou er iemand bij mij binnen stappen en meteen zo beginnen dan zou ik die zonder pardon de deur uit stampen en wat die daarna ook doet daar zou ik me niet schuldig over voelenquote:Op maandag 5 mei 2025 02:09 schreef Shii het volgende:
[..]
Nou. Ik snap deels wel wat je bedoelt dat iemand een bepaalde reputatie heeft op FOK! en ook door de pohi. Maar ik weet uit eigen ervaring dat er ook weleens een beeld geschept kan worden dat niet klopt. Dus ik probeer wel altijd open te kijken naar iemand die hier post.
Zou iemand op een normale manier aandacht vragen dan gaat er vaak een hele andere wereld open![]()
![]()
Niet weer deze onzin. Ik denk dat je dingen vaak veel groter maakt dat ze zijn.quote:Op maandag 5 mei 2025 02:09 schreef Shii het volgende:
[..]
Nou. Ik snap deels wel wat je bedoelt dat iemand een bepaalde reputatie heeft op FOK! en ook door de pohi. Maar ik weet uit eigen ervaring dat er ook weleens een beeld geschept kan worden dat niet klopt. Dus ik probeer wel altijd open te kijken naar iemand die hier post.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Oh dearquote:Op maandag 5 mei 2025 02:09 schreef Harrie het volgende:
[..]
rundfunkzegt me niks, is dat ook een TV
Oké. Doei.quote:Op maandag 5 mei 2025 02:11 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Niet weer deze onzin. Ik denk dat je dingen vaak veel groter maakt dat ze zijn.![]()
Je weet niet eens wat ik bedoel, maar je hebt er een mening over.![]()
Oké doei is ook wel lekker in een discussiequote:Op maandag 5 mei 2025 02:15 schreef Shii het volgende:
[..]
Oké. Doei.![]()
Je weet niet eens wat ik bedoel, maar je hebt er een mening over.Iedereen is een kutlultrut
Als iemand reageert met: niet weer deze onzin, ja dan wel ja.quote:Op maandag 5 mei 2025 02:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Oké doei is ook wel lekker in een discussie![]()
Ja als je een simpele ziel bent snap ik dat inderdaad.quote:Op maandag 5 mei 2025 02:11 schreef Harrie het volgende:
[..]
Zou er iemand bij mij binnen stappen en meteen zo beginnen dan zou ik die zonder pardon de deur uit stampen en wat die daarna ook doet daar zou ik me niet schuldig over voelen
Zou iemand op een normale manier aandacht vragen dan gaat er vaak een hele andere wereld openDying whore's cancer heater!!!!!!![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Misschien was het wel onzin, je zit er middeninquote:Op maandag 5 mei 2025 02:18 schreef Shii het volgende:
[..]
Als iemand reageert met: niet weer deze onzin, ja dan wel ja.
aandoenlijkquote:Op maandag 5 mei 2025 02:18 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja als je een simpele ziel bent snap ik dat inderdaad.![]()
![]()
Wie is ze?quote:Op maandag 5 mei 2025 02:20 schreef KillemWieft het volgende:
Hier gaat ze zeker nog een paar weken over door zeiken.Iedereen is een kutlultrut
Heb je het over mij?quote:Op maandag 5 mei 2025 02:20 schreef KillemWieft het volgende:
Hier gaat ze zeker nog een paar weken over door zeiken.![]()
Kanker gaat meestal niet over, soms een tijdje.quote:Op maandag 5 mei 2025 02:21 schreef Harrie het volgende:
[..]
nu krijg je wat aandacht en is het ineens weer helemaal over![]()
Wie is hier de simpeleIedereen is een kutlultrut
Je zegt toch niks verkeerds? Gelijk dat gedag en ban gezeikquote:Op maandag 5 mei 2025 02:24 schreef Shii het volgende:
Het is me niet weer 2 dagen ONZ-vakantie waard dus veel plezier hier nog.
Net een ban achter de rug. Dus daarom.quote:Op maandag 5 mei 2025 02:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Je zegt toch niks verkeerds? Gelijk dat gedag en ban gezeik![]()
Nou die zou wel verdiend zijn danquote:
Vergeet de tegenwoordige censuur niet hèquote:Op maandag 5 mei 2025 02:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Je zegt toch niks verkeerds? Gelijk dat gedag en ban gezeik
Je mag niks meer
Ja
Betalen, ziek worden en dood gaan. Dat wel !!!Dying whore's cancer heater!!!!!!![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 05-05-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 1050 / +290 / +6 / 2573 / 2701
2. Homijn / 133 / +0 / +6 / 76 / 114
3. KillemWieft / 111 / +51 / +6 / 85 / 140
4. Harrie / 101 / +5 / +16 / 244 / 308
5. Bally-b / 90 / +90 / +0 / 6 / 15
6. _UserName_ / 87 / +6 / +0 / 36 / 59
7. gebrokenglas / 82 / +10 / +0 / 324 / 417
8. hemarookworst / 77 / +8 / +0 / 199 / 266
9. sp3c / 74 / +0 / +0 / 86 / 103
10. Rob / 70 / +1 / +0 / 32 / 49
11. mario390 / 66 / +66 / +0 / 12 / 25
12. HappyCharly / 64 / +21 / +1 / 180 / 208
13. Moeraskat / 63 / +0 / +0 / 507 / 553
14. devzero / 63 / +0 / +0 / 54 / 66
15. Dr.Mikey / 56 / +26 / +0 / 80 / 103
16. aeque / 54 / +27 / +0 / 322 / 403
17. KoningWouter / 52 / +5 / +0 / 189 / 234
18. Moonlight / 52 / +11 / +0 / 86 / 105
19. MizzezAmy / 45 / +4 / +0 / 370 / 429
20. loveislikeakiss / 42 / +20 / +0 / 403 / 479SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Sorry ik ben inderdaad PI gevoelig en neem je niet serieus.quote:Op maandag 5 mei 2025 02:28 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Vergeet de tegenwoordige censuur niet hè
Je mag niks meer
Ja
Betalen, ziek worden en dood gaan. Dat wel !!!Iedereen is een kutlultrut
Ik snap jequote:
Je hebt hem zo te pakken als je pech hebt
dramaqueenquote:Op maandag 5 mei 2025 02:28 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Vergeet de tegenwoordige censuur niet hè
Je mag niks meer
Ja
Betalen, ziek worden en dood gaan. Dat wel !!!![]()
![]()
Nou drama queen ben je zelf ook wel als je op de vinger wordt getikt, ben je ook ineens lang pleite stampvoetend.quote:Op maandag 5 mei 2025 02:30 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik snap je
[..]
dramaqueen
Weet je, jij quote mij en reageert op mij en ik reageer serieus op jou en dan ga jij out of the blue posten dat ik nog weken door ga zeiken.quote:![]()
Moet jij wetenquote:Op maandag 5 mei 2025 02:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Sorry ik ben inderdaad PI gevoelig en neem je niet serieus.Dying whore's cancer heater!!!!!!![]()
klein detail is dat het niet op de vingers tikken is maar gewoon verwijderen van mijn proza waar ik heel slecht op ga maar je hebt gelijkquote:Op maandag 5 mei 2025 02:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou drama queen ben je zelf ook wel als je op de vinger wordt getikt, ben je ook ineens lang pleite stampvoetend.![]()
Wat jij wilt zuiplapquote:Op maandag 5 mei 2025 02:30 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik snap je
[..]
dramaqueenDying whore's cancer heater!!!!!!![]()
Here we go again….quote:Op maandag 5 mei 2025 02:34 schreef Shii het volgende:
[..]
Weet je, jij quote mij en reageert op mij en ik reageer serieus op jou en dan ga jij out of the blue posten dat ik nog weken door ga zeiken.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
Forum Opties Forumhop: Hop naar: