SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Beetje alsof je spareribs hebt en het vlees er af haalt om op de botjes te gaan knagenquote:Op zondag 4 mei 2025 21:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kom je op zo'n verjaardag dat er een bakje tomaatjes, wortelsticks en geschilde komkommer staat.
Dat is toch om te janken?
Geschilde komkommer is echt bleh
Mja, ik twijfelde eigenlijk, maar de Duutsers hebben ook genoeg dagen en ik val niet onder een CAO, dus het zit me gebakken. Dinsdag weer.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nja, het scheelt dat ik morgen gewoon moet werken
Gelukkig eet ik eigenlijk nooit bietjesquote:Op zondag 4 mei 2025 21:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wilde het niet suggereren om niet bietjes voor iemand te verpesten
Komkommerschil = afval.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje alsof je spareribs hebt en het vlees er af haalt om op de botjes te gaan knagen
Morgen wel eens informeren of er nog iets bijzonders op de agenda staat zodat ik vakantie kan gaan pakkenquote:Op zondag 4 mei 2025 21:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, ik twijfelde eigenlijk, maar de Duutsers hebben ook genoeg dagen en ik val niet onder een CAO, dus het zit me gebakken. Dinsdag weer.
Wat een goed ideequote:Op zondag 4 mei 2025 21:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga denk ik voor mezelf een borrel inschenken
kiwi, abrikoos/perzik schil ik sowieso..quote:Op zondag 4 mei 2025 21:29 schreef LTVDK het volgende:
Een van de weinige vruchten die ik schil zijn denk ik de mango en kwiwi
Ananas?quote:Op zondag 4 mei 2025 21:29 schreef LTVDK het volgende:
Een goed rijpe mangoquote:Op zondag 4 mei 2025 21:29 schreef mschol het volgende:
[..]
kiwi, abrikoos/perzik schil ik sowieso..
mango vind ik niet te vreten dus koop ik niet
Met Single Origin Ethiopië bonen van koffiebranderij Noordquote:Op zondag 4 mei 2025 21:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even je Elektra Belle Epoque aanslingeren.
Alleen Gergi mag Kwiwi uit haar harig schilletje trekkenquote:Op zondag 4 mei 2025 21:29 schreef LTVDK het volgende:
Weet niet of je dat schillen kunt noemen, dat is meer snijdenquote:
Ik doe dat alleen met geroosterde paprika als ik er een smooth sausje van wil makenquote:
Wij hebben dat ding op het werk. 9/10 recommend.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Zag reclame van een kleine bonenmachine:
Phillips Barista
Is da wah?
Hoe weet jij dat Kwiwi een harig schilletje heeft?quote:Op zondag 4 mei 2025 21:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alleen Gergi mag Kwiwi uit haar harig schilletje trekken
Hoe doe je datquote:
Ehm...quote:Op zondag 4 mei 2025 21:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alleen Gergi mag Kwiwi uit haar harig schilletje trekken
Dat is wat anders.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Smerig vind ik dat, je eet een speklapje toch ook niet met de haren er nog op
Schijnt wel gezond te zijn, maar vind ik echt niet lekkerquote:
Ja, geen idee, ik vind ze met schil al niet te nassenquote:
quote:Op zondag 4 mei 2025 21:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat Kwiwi een harig schilletje heeft?
Mijn sadisme hangt dan wel weer hevig af van consent.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Molo deed altijd mee met mijn vieze hobby
Wel klein bakje dan, is niet groter dan een nespresso apparaat zag ik?quote:Op zondag 4 mei 2025 21:31 schreef Donna het volgende:
[..]
Wij hebben dat ding op het werk. 9/10 recommend.
Hij spuugt na het bonen malen nogal veel gemalen koffie naast het opvangbakje waardoor ik veel moet schoonmaken. Verder is het een toppertje tot nu toe.
Dat klinkt meer als luiheid zodat je die dingen er niet uit hoeft te pulkenquote:
Ik welquote:
Het Nespresso apparaat wat er naast staat is echt heel veel kleiner.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wel klein bakje dan, is niet groter dan een nespresso apparaat zag ik?
Hoe meer aardbeien je eet, hoe minder er op de wereld zijn. Druk je haat uit in verslonden aardbeien!quote:
Met heel veel slagroom op een harde wienerbodem mag ik ze welquote:
Neuh. Kan je prima eten.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat klinkt meer als luiheid zodat je die dingen er niet uit hoeft te pulken
Mij te veel alcohol. Ik ga voor een HJ Weizenerquote:
Vanaf halverwege april zijn die dingen tot ergens in september elke week wel ergens in de aanbieding.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik welEet ze alleen niet zo vaak, zijn zo tyfusduur tegenwoordig, nog duurder dan verse blauwe bessen soms
Duur maar wel lekker en gezondquote:Op zondag 4 mei 2025 21:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik welEet ze alleen niet zo vaak, zijn zo tyfusduur tegenwoordig, nog duurder dan verse blauwe bessen soms
Die zitten niet in de zakquote:
Ik gun ze met liefde aan anderen die ze wel lekker vindenquote:Op zondag 4 mei 2025 21:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoe meer aardbeien je eet, hoe minder er op de wereld zijn. Druk je haat uit in verslonden aardbeien!
I see what you did there.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Met heel veel slagroom op een harde wienerbodem mag ik ze wel
Ik ook, en blauwe bessenquote:Op zondag 4 mei 2025 21:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik eet zowat iedere dag wel wat aardbeitjes.
Oh wacht, welk bakje bedoel je precies?quote:Op zondag 4 mei 2025 21:34 schreef Donna het volgende:
[..]
Het Nespresso apparaat wat er naast staat is echt heel veel kleiner.
Alleen als ze zo ongeveer zo groot zijn als druiven, dan vind ik ze pas echt lekker, gaat ook op voor frambozen.quote:
Omdat ze dan sappig zijn zeker?quote:Op zondag 4 mei 2025 21:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alleen als ze zo ongeveer zo groot zijn als druiven, dan vind ik ze pas echt lekker, gaat ook op voor frambozen.
Harde Wiener bodem?quote:Op zondag 4 mei 2025 21:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Met heel veel slagroom op een harde wienerbodem mag ik ze wel
Had hier vroeger in de straat zo'n oud vrouwtje waarvan de zoon een aardbeienkwekerij had, die ging in de zomer altijd langs de huizen om bakjes aardbeien te verkopen voor 1 of 2 euroquote:Op zondag 4 mei 2025 21:34 schreef Donna het volgende:
[..]
Vanaf halverwege april zijn die dingen tot ergens in september elke week wel ergens in de aanbieding.
ik ook. En slivovitzquote:
Slivovitz heb ik ook nog, maar dat is niet voor vanavond.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik ook. En slivovitz![]()
Whisky moet nog wel een beetje op eigenlijk voordat ik in september naar Alba ga
Ja en zoeter, rijper en veel smaakvoller, alles heeft toch flink veel zonlicht nodig, Amalfi citroenen kun je ook zo uit het vuistje eten.quote:
Dat is ook al 1/3 jaar geledenquote:Op zondag 4 mei 2025 21:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Een grote fles gin opgedronken sinds Oud en Nieuw
Dat valt best mee.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Gewoon klein glaasje af en toe voor de smaakquote:Op zondag 4 mei 2025 21:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Slivovitz heb ik ook nog, maar dat is niet voor vanavond.
Eigenlijk is het altijd een foute beslissing als ik die fles open maak, maar dat is een ander verhaal
gin is aan mij niet besteed, sorryquote:Op zondag 4 mei 2025 21:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Iddquote:Op zondag 4 mei 2025 21:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en zoeter, rijper en veel smaakvoller, alles heeft toch flink veel zonlicht nodig, Amalfi citroenen kun je ook zo uit het vuistje eten.
Wat is dat?quote:Op zondag 4 mei 2025 21:41 schreef Donna het volgende:
Ik heb vrijdag voor het eerst Shanky's Whip gehad. HEERLIJK!
Aan mij ook niet, maar als je het jenever noemt lust ik het wel weerquote:
Meh. Ook dat aan mij voorzetten is gewoon zonde.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Aan mij ook niet, maar als je het jenever noemt lust ik het wel weer
Quequote:Op zondag 4 mei 2025 21:41 schreef Donna het volgende:
...quote:Op zondag 4 mei 2025 21:41 schreef Donna het volgende:
Dat is toch niet zo erg veelquote:Op zondag 4 mei 2025 21:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Eentje die je waarschijnlijk ook meteen weer vergeten zou zijn.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:45 schreef mschol het volgende:
[..]
dat ligt er aan, voor mij zou dat een record zijn
mogelijkquote:Op zondag 4 mei 2025 21:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eentje die je waarschijnlijk ook meteen weer vergeten zou zijn.
Een grote fles sterke drank in 5 maanden opdrinken?quote:Op zondag 4 mei 2025 21:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eentje die je waarschijnlijk ook meteen weer vergeten zou zijn.
Hoeveel rum drink jij dan?quote:Op zondag 4 mei 2025 21:47 schreef Koen66 het volgende:
Ligt bij mij aan het soort drank, jenever vind ik ranzig dus dan zou dit erg snel zijn.
Rum however
Ik hou wijselijk even mijn mondquote:Op zondag 4 mei 2025 21:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Een grote fles sterke drank in 5 maanden opdrinken?
Wist je al dat @Haags en ik graag baco cola lustenquote:Op zondag 4 mei 2025 21:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Oeh rum cola lekker.
Ik houd ook wel van een tequila sunrise
Klinkt bekendquote:Op zondag 4 mei 2025 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind whisky best heel erg lekker. De whisky's die ik in huis haal danMaar deze fles staat er al anderhalf jaar, en is nu zo'n beetje op de helft. Ik drink meestal gewoon bier eigenlijk.
Ik maak deze vandaag pas open. Maar er staan er wel meerdere openquote:Op zondag 4 mei 2025 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind whisky best heel erg lekker. De whisky's die ik in huis haal danMaar deze fles staat er al anderhalf jaar, en is nu zo'n beetje op de helft. Ik drink meestal gewoon bier eigenlijk.
Bacardi cola met cola??quote:Op zondag 4 mei 2025 21:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wist je al dat @:haags en ik graag baco cola lusten
Ik heb hier nog heel veel Oakheart staan, ik drink nauwelijks nog dus dat raakt ook niet opquote:Op zondag 4 mei 2025 21:47 schreef Koen66 het volgende:
Ligt bij mij aan het soort drank, jenever vind ik ranzig dus dan zou dit erg snel zijn.
Rum however
Niet overmatig veel, iedere paar weken een fles, zoietsquote:
Gewoon in het weekend s’avonds een glaasje of zo?quote:Op zondag 4 mei 2025 21:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Niet overmatig veel, iedere paar weken een fles, zoiets
Niet iedere week een paar flessen?quote:Op zondag 4 mei 2025 21:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Niet overmatig veel, iedere paar weken een fles, zoiets
Als het inderdaad nog Oakheart heet is het sowieso al een paar jaar oud, dat heet al ff niet meer zoquote:Op zondag 4 mei 2025 21:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb hier nog heel veel Oakheart staan, ik drink nauwelijks nog dus dat raakt ook niet op
Hahahahaa die kreeg ik gisteren nog toegestuurd van een vriendin.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik kreeg deze vandaag al in mijn feed
Bekijk deze YouTube-video
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja het is echt nog Oakheartquote:Op zondag 4 mei 2025 21:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als het inderdaad nog Oakheart heet is het sowieso al een paar jaar oud, dat heet al ff niet meer zo
Yep, heel af en toe op donderdagavond ook al in weekendstemmingquote:Op zondag 4 mei 2025 21:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Gewoon in het weekend s’avonds een glaasje of zo?
quote:Op zondag 4 mei 2025 21:53 schreef Donna het volgende:
[..]
Hahahahaa die kreeg ik gisteren nog toegestuurd van een vriendin.
Prima tochquote:Op zondag 4 mei 2025 21:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yep, heel af en toe op donderdagavond ook al in weekendstemming
En is niet zo best voor jequote:Op zondag 4 mei 2025 21:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Met teveel drank word ik sowieso slaperig
Welke race? Ik lig hier prima.quote:
Al even niet meer Oakheart? Gaat ook hard.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als het inderdaad nog Oakheart heet is het sowieso al een paar jaar oud, dat heet al ff niet meer zo
Alles is tegenwoordig ongezond voor je, maar met genoeg microplastics, PFAS en alcohol hoop ik voor eeuwig geconserveerd te blijvenquote:
hoeven ze je niet meer via je anus te balsemenquote:Op zondag 4 mei 2025 21:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Alles is tegenwoordig ongezond voor je, maar met genoeg microplastics, PFAS en alcohol hoop ik voor eeuwig geconserveerd te blijven
Even opgezocht, wist dat ik die toen bij de AH had besteld voor veel te weinig, 9 euro per flesquote:Op zondag 4 mei 2025 21:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik wil sowieso niet gebalsemd worden. Ik mag rechtstreeks richting naar de plek waar ze van me af willenquote:Op zondag 4 mei 2025 21:59 schreef mschol het volgende:
[..]
hoeven ze je niet meer via je anus te balsemen
russische roebels?quote:Op zondag 4 mei 2025 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga even geld zoeken.
Op eBay jullieweetzelluff
Groene container in als die toevallig die week opgehaald wordt.quote:Op zondag 4 mei 2025 22:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wil sowieso niet gebalsemd worden. Ik mag rechtstreeks richting naar de plek waar ze van me af willen
Al een paar jaar heet het Bacardi Spicedquote:Op zondag 4 mei 2025 21:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Al even niet meer Oakheart? Gaat ook hard.
Geef het nog eventjes en een balsem klysma wordt het nieuwe ding op GOOP.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:59 schreef mschol het volgende:
[..]
hoeven ze je niet meer via je anus te balsemen
gewoon bij het restafvalquote:Op zondag 4 mei 2025 22:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Groene container in als die toevallig die week opgehaald wordt.
nee geld wat iets waard is bij voorkeurquote:
Okéquote:Op zondag 4 mei 2025 21:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Alles is tegenwoordig ongezond voor je, maar met genoeg microplastics, PFAS en alcohol hoop ik voor eeuwig geconserveerd te blijven
Ik las bij de voordeurquote:Op zondag 4 mei 2025 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee geld wat iets waard is bij voorkeur
Be my guest.quote:Op zondag 4 mei 2025 22:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Groene container in als die toevallig die week opgehaald wordt.
Mij maakt het ook geen zak uit, nabestaanden mogen bedenken wat ze doen met m'n lijkquote:
uiteraard..quote:Op zondag 4 mei 2025 22:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mij maakt het ook geen zak uit, nabestaanden mogen bedenken wat ze doen met m'n lijk
Veevoer voor Afrikaanse boeren van maken?quote:Op zondag 4 mei 2025 22:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mij maakt het ook geen zak uit, nabestaanden mogen bedenken wat ze doen met m'n lijk
Als nabestaanden dat een super goed idee vinden, ik heb toch niks meer aan m'n lichaam danquote:Op zondag 4 mei 2025 22:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Veevoer voor Afrikaanse boeren van maken?
Oquote:Op zondag 4 mei 2025 22:06 schreef mschol het volgende:
[..]
uiteraard..
heb er alleen geen verzekering voor
quote:Op zondag 4 mei 2025 22:09 schreef Koen66 het volgende:
Dodenherdenking is ook het enige te bedenken moment dat Fok op zwart gaat (tenzij storing)
Ach niemand blijft boven de grondquote:
Tot de eerste astronaut die dood achterblijft in de ruimte.quote:Op zondag 4 mei 2025 22:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ach niemand blijft boven de grond( tenzij gecremeerd)
sowiezo mag er de fik in (tenzij heel graag anders willen), begraven vind ik ook maar onzinnig..quote:Op zondag 4 mei 2025 22:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ach niemand blijft boven de grond( tenzij gecremeerd)
Ja nog meer ruimte afvalquote:Op zondag 4 mei 2025 22:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tot de eerste astronaut die dood achterblijft in de ruimte.
Sublimerenquote:Op zondag 4 mei 2025 22:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil wel naar zo'n natuurbegraafplaats.
Of zo'n luchtbegrafenis?quote:Op zondag 4 mei 2025 22:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil wel naar zo'n natuurbegraafplaats.
tot de sneeuw daar smelt, dan worden ze weer gevondenquote:Op zondag 4 mei 2025 22:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Die mensen die op Mount Everest liggen, liggen daar ook voor eeuwig
Nja, ze beginnen nu wel een beetje de rommel op te ruimen daar geloof ik.quote:Op zondag 4 mei 2025 22:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Die mensen die op Mount Everest liggen, liggen daar ook voor eeuwig
Oh ze zijn gevonden en zijn zelfs herkenningspunten. Ze kunnen alleen niet naar beneden gebracht worden.quote:Op zondag 4 mei 2025 22:17 schreef mschol het volgende:
[..]
tot de sneeuw daar smelt, dan worden ze weer gevonden
Vaak zat dat lijken opduiken in iemands achtertuin...quote:Op zondag 4 mei 2025 22:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vreemde plek om begraven te worden maar oké.
Gewoon gooien.quote:Op zondag 4 mei 2025 22:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh ze zijn gevonden en zijn zelfs herkenningspunten. Ze kunnen alleen niet naar beneden gebracht worden.
Ahhhhh achsoquote:Op zondag 4 mei 2025 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Excarnatie
kan wel, is alleen teringduur als ik eht zo lees?quote:Op zondag 4 mei 2025 22:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh ze zijn gevonden en zijn zelfs herkenningspunten. Ze kunnen alleen niet naar beneden gebracht worden.
Nopes maar die wil ik wel lezen.quote:Op zondag 4 mei 2025 22:21 schreef CherryLips het volgende:
@:Uitstraling ken je dit boek?
https://www.goodreads.com(...)rom-here-to-eternity
Die sherpa's kunnen dat niet tillen en voor de rest komt er weinigquote:Op zondag 4 mei 2025 22:21 schreef mschol het volgende:
[..]
kan wel, is alleen teringduur als ik eht zo lees?
Such as this onequote:Op zondag 4 mei 2025 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee geld wat iets waard is bij voorkeur
Mijn zusje wilde eerst niet begraven worden want claustrofobie en ewl beestjes, toen zag ze de crematie van haar moeder en dat was best bruut en vlamrijk, nja gvd toch maar begraven dan, nu ligt ze in een extreem diep graf (drie graven diep voor de prijs van een) en soms moet ik aan haar claustrofobie denken.quote:Op zondag 4 mei 2025 22:25 schreef CherryLips het volgende:
Volg mij voor meer boeken waar je een existentiële crisis van krijgt.
de Dodo mede dankzij ons Nederlanders uitgestorven...quote:
Zonde want die schijnt best lekker geweest te zijn.quote:Op zondag 4 mei 2025 22:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
de Dodo mede dankzij ons Nederlanders uitgestorven...
leugensquote:Op zondag 4 mei 2025 22:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
de Dodo mede dankzij ons Nederlanders uitgestorven...
quote:Op zondag 4 mei 2025 22:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn zusje wilde eerst niet begraven worden want claustrofobie en ewl beestjes, toen zag ze de crematie van haar moeder en dat was best bruut en vlamrijk, nja gvd toch maar begraven dan, nu ligt ze in een extreem diep graf (drie graven diep voor de prijs van een) en soms moet ik aan haar claustrofobie denken.
Moet veel te vaak aan dit fragment denken.quote:Op zondag 4 mei 2025 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zonde want die schijnt best lekker geweest te zijn.
ik heb net een boom getekend, komt wel dichtbij zoquote:Op zondag 4 mei 2025 22:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Eén boom vertelt altijd de waarheid, de andere boom liegt.
Gewoon tussen de muren.quote:Op zondag 4 mei 2025 22:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vreemde plek om begraven te worden maar oké.
Awquote:Op zondag 4 mei 2025 22:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn zusje wilde eerst niet begraven worden want claustrofobie en ewl beestjes, toen zag ze de crematie van haar moeder en dat was best bruut en vlamrijk, nja gvd toch maar begraven dan, nu ligt ze in een extreem diep graf (drie graven diep voor de prijs van een) en soms moet ik aan haar claustrofobie denken.
ik ben tussen het posten door ook aan het tekenen....quote:Op zondag 4 mei 2025 22:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb net een boom getekend, komt wel dichtbij zo
Wat maak jequote:Op zondag 4 mei 2025 22:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
ik ben tussen het posten door ook aan het tekenen....![]()
ik was vrij stil voor meer dan een uur...quote:Op zondag 4 mei 2025 22:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
ik ben tussen het posten door ook aan het tekenen....![]()
Lekker rustigquote:Op zondag 4 mei 2025 22:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Formule 1 is ook alweer afgelopen vandaag.
Nu alquote:Op zondag 4 mei 2025 22:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Formule 1 is ook alweer afgelopen vandaag.
Ik ben uitgesloten van alle meets ivm mijn hobby'squote:Op zondag 4 mei 2025 22:41 schreef Koen66 het volgende:
Wie gingen er van de aanwezigen eigenlijk naar de KSC meet volgende maand?
Ik niet. Ik heb gekeken, maar qua OV toch net teveel gedoe om weer thuis te komen zonder voortijdig weer te vertrekken.quote:Op zondag 4 mei 2025 22:41 schreef Koen66 het volgende:
Wie gingen er van de aanwezigen eigenlijk naar de KSC meet volgende maand?
De mensen die niet steeds een nieuwe auto kunnen kopen worden weer genaaidquote:Op zondag 4 mei 2025 22:43 schreef Moeraskat het volgende:
Lekker dat mensen straks meer moeten betalen aan wegenbelasting als je een auto hebt ouder dan 10 jaar.
Wat is de reden dat Red Bull dit seizoen zo matig is?quote:Op zondag 4 mei 2025 22:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
McLarens voorop; geen regen. Dus dat was het wel weer.
Ik ben uiteindelijk vergeten mezelf op te gevenquote:Op zondag 4 mei 2025 22:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik niet. Ik heb gekeken, maar qua OV toch net teveel gedoe om weer thuis te komen zonder voortijdig weer te vertrekken.
Misschien komt er nog een plekje vrij. Er zijn altijd wel afzeggersquote:Op zondag 4 mei 2025 22:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben uiteindelijk vergeten mezelf op te geven
told you so...quote:Op zondag 4 mei 2025 22:43 schreef Ama het volgende:
Vinger jeukt als de ziekte. Uch ik weet nu zeker dat hele erge jeuk irritanter is dan pijn wanneer je niet mag krabben.
Mja ik vind het lastig om daarop aan te sturen als ik niet weet wie er wel komenquote:Op zondag 4 mei 2025 22:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien komt er nog een plekje vrij. Er zijn altijd wel afzeggers
Handigquote:Op zondag 4 mei 2025 22:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben uiteindelijk vergeten mezelf op te geven
Inderdaad. En dan straks verplicht in een automaatquote:Op zondag 4 mei 2025 22:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De mensen die niet steeds een nieuwe auto kunnen kopen worden weer genaaid
Wat is er vervelend aan een automaat?quote:Op zondag 4 mei 2025 22:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Inderdaad. En dan straks verplicht in een automaat
Ik vind het niet fijn.quote:Op zondag 4 mei 2025 22:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat is er vervelend aan een automaat?
Kon me ook niet voorstellen dat ik dat zou gaan zeggen maar het rijdt heerlijkquote:Op zondag 4 mei 2025 22:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat is er vervelend aan een automaat?
Lekker bezigquote:Op zondag 4 mei 2025 22:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Stelt niet heel veel voor hoor, maar deze heb ik onder andere gemaakt net
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kost me veel meer concentratiequote:Op zondag 4 mei 2025 22:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kon me ook niet voorstellen dat ik dat zou gaan zeggen maar het rijdt heerlijk
Ookquote:Op zondag 4 mei 2025 22:56 schreef Koen66 het volgende:
Wat me wel irriteert aan nieuwere auto's : 'rijhulpsystemen'
Verplicht dankzij de leuke EU. Als het geen leasegeval was geweest had ik wel een dodgy knutselaar gezocht om eea uit te laten zettenquote:
Dat automatisch panisch gerem. Echt verschrikkelijkquote:Op zondag 4 mei 2025 22:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Verplicht dankzij de leuke EU. Als het geen leasegeval was geweest had ik wel een dodgy knutselaar gezocht om eea uit te laten zetten
Dat staat bij mij gelukkig niet standaard aanquote:Op zondag 4 mei 2025 22:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat automatisch panisch gerem. Echt verschrikkelijk
dat klinkt meer als handjes vast houden dan autorijdenquote:Op zondag 4 mei 2025 23:01 schreef Koen66 het volgende:
Als je nu een nieuw model koopt dan zegt ie ook ping-ping bij overschrijding maximum snelheid
Ja vooral in de cruise-control, dat je dan wil inhalen op de snelweg maar die eerst in de ankers gaatquote:Op zondag 4 mei 2025 22:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat automatisch panisch gerem. Echt verschrikkelijk
for as long as t takesquote:
jij schept bakken met centen binnen volgens mijquote:Op zondag 4 mei 2025 23:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
for as long as t takes![]()
Nee eerst even de komende vakantie, dat gaat ook weer centjes kosten. Maar ja
Valt tegen hoorquote:Op zondag 4 mei 2025 23:06 schreef mschol het volgende:
[..]
jij schept bakken met centen binnen volgens mij
Ik heb nog een hongertjequote:Op zondag 4 mei 2025 23:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga denk ik ook zo liggen of ik meteen ga slapen weet ik nog niet eigenlijk
quote:Op maandag 5 mei 2025 00:05 schreef Koen66 het volgende:
zit een beetje in een nergens zin in moodswing
Goedkope upgradequote:Op maandag 5 mei 2025 00:04 schreef mschol het volgende:
ik heb net nog even mn was uitgehangen en mn nieuwe douchegordijn opgehangen, een transparante dit keer, badkamer lijkt gelijk een stuk groter...
vind ik niet zo lekkerquote:
oh dat is vervelendquote:Op maandag 5 mei 2025 00:05 schreef Koen66 het volgende:
zit een beetje in een nergens zin in moodswing
omg m'n wasmachine is al tien uur klaarquote:Op maandag 5 mei 2025 00:04 schreef mschol het volgende:
ik heb net nog even mn was uitgehangen en mn nieuwe douchegordijn opgehangen, een transparante dit keer, badkamer lijkt gelijk een stuk groter...
true, maar badkamer is nog steeds spuuglelijkquote:
mijn wasmachine was ook al flink wat uurtjes klaarquote:Op maandag 5 mei 2025 00:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
omg m'n wasmachine is al tien uur klaar
quote:
geen zin in te gaan slapen, geen zit in YT filmpjes, geen zin in me te bezattenquote:
Beetje op FOK! rondhangen dan?quote:Op maandag 5 mei 2025 00:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
geen zin in te gaan slapen, geen zit in YT filmpjes, geen zin in me te bezatten
Het ruikt... apart.quote:Op maandag 5 mei 2025 00:14 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn wasmachine was ook al flink wat uurtjes klaar
Er hing een briefje op de deurquote:
ik ken dat . Briefjes in de auto leggen op de bijrijdersstoel "vergeet na werk niet dit of dat". 9 van de 10x vergeet ik het nog ook al zie ik dat briefje een forse tijd liggenquote:Op maandag 5 mei 2025 00:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er hing een briefje op de deurWAS OPHANGEN, knalroze post-it.
Maar daar ben ik dus vijftig keer langs gelopen.
Ik heb een reservezonnebril voor in de auto, voor wanneer ik m'n gewone ben vergeten. Maar ik vergeet steeds die reservebril achter te laten wanneer ik uitstapquote:Op maandag 5 mei 2025 00:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ken dat . Briefjes in de auto leggen op de bijrijdersstoel "vergeet na werk niet dit of dat". 9 van de 10x vergeet ik het nog ook al zie ik dat briefje een forse tijd liggen
Melding in de telefoon 's avonds laat en 's ochtends vroeg.quote:Op maandag 5 mei 2025 00:24 schreef Koen66 het volgende:
ik moet dinsdagochtend als eerste naar de autodealer, hoe zorg ik dat naast een briefje niet ga vergeten
Dat werkt bij mij ook het beste, alarm instellen in telefoon.quote:Op maandag 5 mei 2025 00:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Melding in de telefoon 's avonds laat en 's ochtends vroeg.
huh dat concert is toch gewoon geweest?quote:Op maandag 5 mei 2025 00:33 schreef Moeraskat het volgende:
Bomaanslag concert Lady Gaga in Rio de Janeiro verijdeld, twee aanhoudingen
De Braziliaanse politie heeft een man en een tiener opgepakt die van plan zouden zijn een aanslag te plegen tijdens het concert van zangeres Lady Gaga. Het concert, dat gisteren zou plaatsvinden op het strand van Copacabana in Rio de Janeiro, ging niet meer door. Er zouden meer dan twee miljoen mensen op afkomen.
Geen ideequote:
Volgens nos dus nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |