SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Beetje alsof je spareribs hebt en het vlees er af haalt om op de botjes te gaan knagenquote:Op zondag 4 mei 2025 21:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kom je op zo'n verjaardag dat er een bakje tomaatjes, wortelsticks en geschilde komkommer staat.
Dat is toch om te janken?
Geschilde komkommer is echt bleh
Mja, ik twijfelde eigenlijk, maar de Duutsers hebben ook genoeg dagen en ik val niet onder een CAO, dus het zit me gebakken. Dinsdag weer.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nja, het scheelt dat ik morgen gewoon moet werken
Gelukkig eet ik eigenlijk nooit bietjesquote:Op zondag 4 mei 2025 21:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wilde het niet suggereren om niet bietjes voor iemand te verpesten
Komkommerschil = afval.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje alsof je spareribs hebt en het vlees er af haalt om op de botjes te gaan knagen
Morgen wel eens informeren of er nog iets bijzonders op de agenda staat zodat ik vakantie kan gaan pakkenquote:Op zondag 4 mei 2025 21:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, ik twijfelde eigenlijk, maar de Duutsers hebben ook genoeg dagen en ik val niet onder een CAO, dus het zit me gebakken. Dinsdag weer.
Wat een goed ideequote:Op zondag 4 mei 2025 21:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga denk ik voor mezelf een borrel inschenken
kiwi, abrikoos/perzik schil ik sowieso..quote:Op zondag 4 mei 2025 21:29 schreef LTVDK het volgende:
Een van de weinige vruchten die ik schil zijn denk ik de mango en kwiwi
Ananas?quote:Op zondag 4 mei 2025 21:29 schreef LTVDK het volgende:
Een goed rijpe mangoquote:Op zondag 4 mei 2025 21:29 schreef mschol het volgende:
[..]
kiwi, abrikoos/perzik schil ik sowieso..
mango vind ik niet te vreten dus koop ik niet
Met Single Origin Ethiopië bonen van koffiebranderij Noordquote:Op zondag 4 mei 2025 21:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even je Elektra Belle Epoque aanslingeren.
Alleen Gergi mag Kwiwi uit haar harig schilletje trekkenquote:Op zondag 4 mei 2025 21:29 schreef LTVDK het volgende:
Weet niet of je dat schillen kunt noemen, dat is meer snijdenquote:
Ik doe dat alleen met geroosterde paprika als ik er een smooth sausje van wil makenquote:
Wij hebben dat ding op het werk. 9/10 recommend.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Zag reclame van een kleine bonenmachine:
Phillips Barista
Is da wah?
Hoe weet jij dat Kwiwi een harig schilletje heeft?quote:Op zondag 4 mei 2025 21:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alleen Gergi mag Kwiwi uit haar harig schilletje trekken
Hoe doe je datquote:
Ehm...quote:Op zondag 4 mei 2025 21:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alleen Gergi mag Kwiwi uit haar harig schilletje trekken
Dat is wat anders.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Smerig vind ik dat, je eet een speklapje toch ook niet met de haren er nog op
Schijnt wel gezond te zijn, maar vind ik echt niet lekkerquote:
Ja, geen idee, ik vind ze met schil al niet te nassenquote:
quote:Op zondag 4 mei 2025 21:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat Kwiwi een harig schilletje heeft?
Mijn sadisme hangt dan wel weer hevig af van consent.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Molo deed altijd mee met mijn vieze hobby
Wel klein bakje dan, is niet groter dan een nespresso apparaat zag ik?quote:Op zondag 4 mei 2025 21:31 schreef Donna het volgende:
[..]
Wij hebben dat ding op het werk. 9/10 recommend.
Hij spuugt na het bonen malen nogal veel gemalen koffie naast het opvangbakje waardoor ik veel moet schoonmaken. Verder is het een toppertje tot nu toe.
Dat klinkt meer als luiheid zodat je die dingen er niet uit hoeft te pulkenquote:
Ik welquote:
Het Nespresso apparaat wat er naast staat is echt heel veel kleiner.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wel klein bakje dan, is niet groter dan een nespresso apparaat zag ik?
Hoe meer aardbeien je eet, hoe minder er op de wereld zijn. Druk je haat uit in verslonden aardbeien!quote:
Met heel veel slagroom op een harde wienerbodem mag ik ze welquote:
Neuh. Kan je prima eten.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat klinkt meer als luiheid zodat je die dingen er niet uit hoeft te pulken
Mij te veel alcohol. Ik ga voor een HJ Weizenerquote:
Vanaf halverwege april zijn die dingen tot ergens in september elke week wel ergens in de aanbieding.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik welEet ze alleen niet zo vaak, zijn zo tyfusduur tegenwoordig, nog duurder dan verse blauwe bessen soms
Duur maar wel lekker en gezondquote:Op zondag 4 mei 2025 21:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik welEet ze alleen niet zo vaak, zijn zo tyfusduur tegenwoordig, nog duurder dan verse blauwe bessen soms
Die zitten niet in de zakquote:
Ik gun ze met liefde aan anderen die ze wel lekker vindenquote:Op zondag 4 mei 2025 21:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoe meer aardbeien je eet, hoe minder er op de wereld zijn. Druk je haat uit in verslonden aardbeien!
I see what you did there.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Met heel veel slagroom op een harde wienerbodem mag ik ze wel
Ik ook, en blauwe bessenquote:Op zondag 4 mei 2025 21:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik eet zowat iedere dag wel wat aardbeitjes.
Oh wacht, welk bakje bedoel je precies?quote:Op zondag 4 mei 2025 21:34 schreef Donna het volgende:
[..]
Het Nespresso apparaat wat er naast staat is echt heel veel kleiner.
Alleen als ze zo ongeveer zo groot zijn als druiven, dan vind ik ze pas echt lekker, gaat ook op voor frambozen.quote:
Omdat ze dan sappig zijn zeker?quote:Op zondag 4 mei 2025 21:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alleen als ze zo ongeveer zo groot zijn als druiven, dan vind ik ze pas echt lekker, gaat ook op voor frambozen.
Harde Wiener bodem?quote:Op zondag 4 mei 2025 21:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Met heel veel slagroom op een harde wienerbodem mag ik ze wel
Had hier vroeger in de straat zo'n oud vrouwtje waarvan de zoon een aardbeienkwekerij had, die ging in de zomer altijd langs de huizen om bakjes aardbeien te verkopen voor 1 of 2 euroquote:Op zondag 4 mei 2025 21:34 schreef Donna het volgende:
[..]
Vanaf halverwege april zijn die dingen tot ergens in september elke week wel ergens in de aanbieding.
ik ook. En slivovitzquote:
Slivovitz heb ik ook nog, maar dat is niet voor vanavond.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik ook. En slivovitz![]()
Whisky moet nog wel een beetje op eigenlijk voordat ik in september naar Alba ga
Ja en zoeter, rijper en veel smaakvoller, alles heeft toch flink veel zonlicht nodig, Amalfi citroenen kun je ook zo uit het vuistje eten.quote:
Dat is ook al 1/3 jaar geledenquote:Op zondag 4 mei 2025 21:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Een grote fles gin opgedronken sinds Oud en Nieuw
Dat valt best mee.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Gewoon klein glaasje af en toe voor de smaakquote:Op zondag 4 mei 2025 21:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Slivovitz heb ik ook nog, maar dat is niet voor vanavond.
Eigenlijk is het altijd een foute beslissing als ik die fles open maak, maar dat is een ander verhaal
gin is aan mij niet besteed, sorryquote:Op zondag 4 mei 2025 21:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Iddquote:Op zondag 4 mei 2025 21:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en zoeter, rijper en veel smaakvoller, alles heeft toch flink veel zonlicht nodig, Amalfi citroenen kun je ook zo uit het vuistje eten.
Wat is dat?quote:Op zondag 4 mei 2025 21:41 schreef Donna het volgende:
Ik heb vrijdag voor het eerst Shanky's Whip gehad. HEERLIJK!
Aan mij ook niet, maar als je het jenever noemt lust ik het wel weerquote:
Meh. Ook dat aan mij voorzetten is gewoon zonde.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Aan mij ook niet, maar als je het jenever noemt lust ik het wel weer
Quequote:Op zondag 4 mei 2025 21:41 schreef Donna het volgende:
...quote:Op zondag 4 mei 2025 21:41 schreef Donna het volgende:
Dat is toch niet zo erg veelquote:Op zondag 4 mei 2025 21:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |