SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Beetje alsof je spareribs hebt en het vlees er af haalt om op de botjes te gaan knagenquote:Op zondag 4 mei 2025 21:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kom je op zo'n verjaardag dat er een bakje tomaatjes, wortelsticks en geschilde komkommer staat.
Dat is toch om te janken?
Geschilde komkommer is echt bleh
Mja, ik twijfelde eigenlijk, maar de Duutsers hebben ook genoeg dagen en ik val niet onder een CAO, dus het zit me gebakken. Dinsdag weer.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nja, het scheelt dat ik morgen gewoon moet werken
Gelukkig eet ik eigenlijk nooit bietjesquote:Op zondag 4 mei 2025 21:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wilde het niet suggereren om niet bietjes voor iemand te verpesten
Komkommerschil = afval.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje alsof je spareribs hebt en het vlees er af haalt om op de botjes te gaan knagen
Morgen wel eens informeren of er nog iets bijzonders op de agenda staat zodat ik vakantie kan gaan pakkenquote:Op zondag 4 mei 2025 21:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, ik twijfelde eigenlijk, maar de Duutsers hebben ook genoeg dagen en ik val niet onder een CAO, dus het zit me gebakken. Dinsdag weer.
Wat een goed ideequote:Op zondag 4 mei 2025 21:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga denk ik voor mezelf een borrel inschenken
kiwi, abrikoos/perzik schil ik sowieso..quote:Op zondag 4 mei 2025 21:29 schreef LTVDK het volgende:
Een van de weinige vruchten die ik schil zijn denk ik de mango en kwiwi
Ananas?quote:Op zondag 4 mei 2025 21:29 schreef LTVDK het volgende:
Een van de weinige vruchten die ik schil zijn denk ik de mango en kwiwi
Een goed rijpe mangoquote:Op zondag 4 mei 2025 21:29 schreef mschol het volgende:
[..]
kiwi, abrikoos/perzik schil ik sowieso..
mango vind ik niet te vreten dus koop ik niet
Met Single Origin Ethiopië bonen van koffiebranderij Noordquote:Op zondag 4 mei 2025 21:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even je Elektra Belle Epoque aanslingeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |