Wel klein bakje dan, is niet groter dan een nespresso apparaat zag ik?quote:Op zondag 4 mei 2025 21:31 schreef Donna het volgende:
[..]
Wij hebben dat ding op het werk. 9/10 recommend.
Hij spuugt na het bonen malen nogal veel gemalen koffie naast het opvangbakje waardoor ik veel moet schoonmaken. Verder is het een toppertje tot nu toe.
Dat klinkt meer als luiheid zodat je die dingen er niet uit hoeft te pulkenquote:
Ik welquote:
Het Nespresso apparaat wat er naast staat is echt heel veel kleiner.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wel klein bakje dan, is niet groter dan een nespresso apparaat zag ik?
Hoe meer aardbeien je eet, hoe minder er op de wereld zijn. Druk je haat uit in verslonden aardbeien!quote:
Met heel veel slagroom op een harde wienerbodem mag ik ze welquote:
Neuh. Kan je prima eten.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat klinkt meer als luiheid zodat je die dingen er niet uit hoeft te pulken
Mij te veel alcohol. Ik ga voor een HJ Weizenerquote:
Vanaf halverwege april zijn die dingen tot ergens in september elke week wel ergens in de aanbieding.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik welEet ze alleen niet zo vaak, zijn zo tyfusduur tegenwoordig, nog duurder dan verse blauwe bessen soms
Duur maar wel lekker en gezondquote:Op zondag 4 mei 2025 21:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik welEet ze alleen niet zo vaak, zijn zo tyfusduur tegenwoordig, nog duurder dan verse blauwe bessen soms
Die zitten niet in de zakquote:
Ik gun ze met liefde aan anderen die ze wel lekker vindenquote:Op zondag 4 mei 2025 21:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoe meer aardbeien je eet, hoe minder er op de wereld zijn. Druk je haat uit in verslonden aardbeien!
I see what you did there.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Met heel veel slagroom op een harde wienerbodem mag ik ze wel
Ik ook, en blauwe bessenquote:Op zondag 4 mei 2025 21:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik eet zowat iedere dag wel wat aardbeitjes.
Oh wacht, welk bakje bedoel je precies?quote:Op zondag 4 mei 2025 21:34 schreef Donna het volgende:
[..]
Het Nespresso apparaat wat er naast staat is echt heel veel kleiner.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |